0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μέχρι και τον τελευταίο διαγωνισμό προσμετρούταν η προυπηρεσία από ιδιωτικά
τότε το εύλογο ερώτημα είναι: Τι δουλειά είχαν στα δικαστήρια μετά τον τελευταίο διαγωνισμό οι ιδιωτικοί και μάλιστα δις; Και επιπλέον τι απέρριψε το δικαστήριο τότε;
Παιδιά, η συζήτηση τείνει να μετατραπεί σε πεζοδρομιακή λογομαχία, πάντως όχι σε συζήτηση επιστημόνων.Αν κάποιος τρίτος θα έπρεπε να επιλέξει ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣαπό εδώ, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις τους πολλοί θα είμαστε γρήγορα εκτός λίστας.Αποδείχθηκε ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι τελικά εργαλείο ουτε αξιοκρατίας, ούτε παιδαγωγικής καταρτισης, ούτε για την επιλογή του πλέον κατάλληλου, γιατί δεν δόθηκε προσοχή ώστε να σχεδιαστεί για τους παραπάνω λόγους , άσχετα με το τι λέγεται.Αλλωστε δεν θα μπορούσε είναι διαφορετικά, τη στιγμή που δεν υφίσταται ούτε συνέχεια της αξιολόγησης ( αν υποτεθεί ότι μια επιτυχία ασεπ είναι κάποιου είδους αρχικής αξιολόγησης) αλλά ούτε και αξιολόγηση γενικά στην εκπαίδευση.Τελικά, στα σχολεία που δούλεψα οι δύο καθηγητές -αστέρια (βασικές ειδικότητες) που ξεχώρισα ήταν ο μεν ένας ειδ. κατηγορία (πολύτεκνος) ο δε άλλος επίσης ειδική κατηγορία (αμφότεροι χωρις ασεπ).