*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042495 φορές)

0 μέλη και 39 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Αυτο το τρέμει ο Μπρατης φαντάζομαι.
Αναρωτιέμαι: ο ΑΣΕΠ που θα τα εποπτεύει τη διαδικασία, θα τα δεχτεί ως νόμιμα; Θα βάλει την υπογραφή του;Συνεχίζετε να μιλάτε για ομάδες, όπως κατάλαβες ούτε παλιός ούτε τελευταίος ούτε νέος ΑΣΕΠ. Ιδιωτικοί που σπεύδουν τωρα να απολυθούν κι εσυ ακομη για τα δικαιώματα μιας υποομαδας της ομάδας, ω ομάδα!
Ο ΑΣΕΠ δεν ορίζει τα κριτήρια, απλώς εποπτεύει να τηρηθεί η διαδικασία διορισμών.
Ομως αυτοί που θα υπογράψουν το νέο τρόπο διορισμού ξέρουν ότι παρανομούν, αφού ορίζουν κριτήρια διορισμού που κρίθηκαν αντισυνταγματικά  από το ΣτΕ. Οπότε εκεί το λόγο τον έχει η Δικαιοσύνη.
Θα είναι θερμό καλοκαίρι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
μόνο σε πίνακα αναπληρωτών...
portokali, σου αποδεικνύω ότι στην ίδια μασχάλη, δεν χωράνε δύο καρπούζια:

Ισχυρίζεσαι ότι στους αναπληρωτές θα μετράνε διπλά τα δυσπρόσιτα.
Ισχυρίζεσαι ότι τα απομακρυσμένα θα μετράνε διπλά μόνο στους αναπληρωτές.

Πες μου τότε τι νόημα υπάρχει να διατηρείται η παράγραφος του Λοβέρδου ακόμη και  στο νέο νομοσχέδιο περί διπλής πραγματικής προϋπηρεσίας στα απομακρυσμένα. Άποψή μου είναι ότι δεν μπορούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση διότι δεν γνωρίζουμε το νέο νόμο διορισμού! Εκτίμησή μου είναι ότι θα μετράνε τελικά και στον πίνακα διορισμού.

nickitol

  • Επισκέπτης
Σιγουρα ο διαγωνισμος ΑΣΕΠ δεν ειναι ΕΠΑΡΚΗΣ ορος για να κρινουμε ορθα εναν καθηγητη, αλλα  μηπως ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ για την παροχη ισων ευκαιριων σε ολους. ...Γιατι να φαει στη μαπα εναν ''κακο'' καθηγητη... 

Για μένα πιο ίση από τις διατυμπανισμένες 'ίσες ευκαιρίες " είναι η ημερομηνία απόκτησης πτυχίου.
Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να υπάρχει σύστημα αξιολόγησης τέτοιο που θα απομακρύνει  τους εκπαιδευτικά ακατάλληλους.
Ιση ευκαιρία δεν είναι αν περιμένεις στην ουρά μέχρι το μεσημέρι στο ΙΚΑ - ένας συνάδελφος έγραψε εδώ παλαιότερα - και ξαφνικά έρχεται  ο 'αλλος και μπαίνει μπροστά σου.

Αντί μέχρι τώρα το κράτος να δημιουργήσει περισσότερα "καταστήματα ΙΚΑ" (δομές ανάπτυξης και νέες θέσεις εργασίας και απασχόλησης), ώστε να μην συγκεντρώνεται  ο κόσμος σε μία ουρά, αναλώνεται με  αποπροσανατολικές πρακτικές , τάχα μου δικαιοσύνης, τάχα μου  ίσων ευκαιριών ως προς το ποιός θα έχει προτεραιότητα στην ουρα...
Ως  προς τη δημιουργία νεων θέσεων εργασίας ποιεί την νήσσαν.
Και αυτό για να μην γίνει αντιληπτή η  μικρότητά τους και εστιάσει ο κόσμος  στα ουσιαστικά προβλήματα, των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι..

Αν είμαστε η NASA , σίγουρα οι προσλήψεις δεν θα γίνονταν στο πλαίσιο ισων ευκαιριών.

Ο χαρακτηρισμός ενός κράτους ως ανίκανο να δημιουργήσει θέσεις αργασίας δεν αντιστρέφεται από το γεγονός ότι επιδοτεί τα πάσης φύσεως μεταπτυχιακά και τους τίτλους -  τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στη συνέχεια πουθενά!

Αντί να αναλάβουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις  την ευθύνη και να κάνουν  χαρακίρι που κατέστησαν  τη χώρα σκουπιδοτενεκέ, που έκαναν την Παιδεία σταύλο, που έκαναν τους Ελληνες να ντρέπονται να λένε ότι είναι Ελληνες, έχουν το θράσος να νομοθετούν και να περηφανεύονται ότι ...εξασφαλίζουν  ίσες ευκαιρίες !!!!

Λες και δεν ξέρουμε ότι αν οι θέσεις εργασίας είναι μηδενικές οι ευκαιρίες είναι αυτόματα για όλους ίσες  ( Και χωρίς μάλιστα μεταπτυχιακά, γλώσσες, ασεπ  και όλα αυτα τα σπουδαία)

Εμείς  τσιμπήσαμε , διαπληκτιζόμαστε μεταξύ μας και αυτοί πέτυχαν να στρέψουν την προσοχή του εκπαιδευτικού κόσμου αλλού και όχι στο άθλιο δημιουργημά τους.

Το αν θα "φάει στη μάπα τον κακό καθηγητή΄, σχετίζεται με την ύπαρξη ή μη αξιολόγησής του, η οποία  αποδείχθηκε ότι ουδέποτε ήταν και εξακολουθεί να μην αποτελεί προτεραιότητα των κυβερνήσεων.
Για όσο διάστημα δεν υπάρχει αξιολόγηση, στη "μάπα" θα τρώνε πολλά οι μαθητές.
Για το  γεγονός ότι "τρώνε στη μάπα" ένα κάρο φροντιστήρια ποιος και πότε θα απολογηθεί άραγε?
Για το γεγονός ότι ¨τρώνε στη μάπα¨την μηδενική πιθανότητα εύρεσης εργασίας οι νέοι πτυχιούχοι ποιός πάλι θα δώσει απαντήσεις?
Ή θα αισθανθούν λες πανευτυχείς αν  ξερουν ότι ΄εχουν μπροστά τους ένα σύστημα "ϊσων ευκαιριών"?

Η διαρκής και σωστά σχεδιασμένη  αξιολόγηση είναι η πεμπτουσία της σωστής λειτουργίας των πάντων, γιατί μόνο η αξιολόγηση είναι αυτή που επιτρέπει την έγκαιρη αναγνώριση των  προβλημάτων ώστε να οδηγήσει στη συνέχεια στην εξάλειψή τους.

Στην καθημερινότητά μας, στον δρόμο για την υλοποίηση ενός στόχου, δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να  αξιολογούμε και να αναλύουμε καταστάσεις και συμπεριφορές ώστε να επιλέξουμε εκείνες που οδηγούν στην επιτυχία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 07:51:59 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος GregX

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=11137

Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
από ΔΟΕ
Δημοσιευμένο Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Αρ. Πρωτ.1733
   

Αθήνα 19/6/2015

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

 

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 - 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών. 

             Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».

            Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί  τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της  συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.

           Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.

          Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Για το 4. δεν το ξέρω. Νομίζω πως απλά έχουν την υποχρέωση να παραιτηθούν αν προσληφθούν. Είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν δικαίωμα να μπουν στον πίνακα αναπληρωτών όσοι παραιτούνται;
Γενικά το σκεπτικό μου: όταν κάποιος συνδικαλιστής είναι σε δυσμένεια εξαιτίας των αγώνων του, θα προτιμήσει να παραιτηθεί εφόσον μπορεί να μπει σε πίνακα διορισμών με μεγάλες πιθανότητες διορισμού.
συνάδελφε 100%. μπορείς να το διαπιστώσεις αν διαβάσεις μια οποιαδήποτε εγκύκλιο αναπληρωτών.για αυτο που λες απλώς παραιτούνται αν προσληφθούν δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.
για το σκεπτικό σου: δεν θα αφήσει τη δουλειά του έστω και αν είναι επισφαλής, διότι δεν είναι σίγουρο ότι θα προσμετρηθούν τα μόρια του στο δημόσιο. καλύτερα επισφαλής παρά άνεργος. ακόμα και όταν υπήρχε το απαράδεκτο μέτρο που μετά από 6 χρόνια σε ιδιωτικό μπορούσες να διοριστείς στο δημόσιο χωρίς ΑΣΕΠ, είχε ως προυπόθεση την απολυση. ευτυχώς καταργήθηκε αυτό το μέτρο.επόμενως θεωρώ ότι η απόλυση (μη σου πω κατάργηση σχολικής μονάδας) θαείναι προαπιτούμενο. για μένα προαπαιτούμενο πρέπει να είναι και η επιτυχια ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Ο ΑΣΕΠ δεν ορίζει τα κριτήρια, απλώς εποπτεύει να τηρηθεί η διαδικασία διορισμών.
Ομως αυτοί που θα υπογράψουν το νέο τρόπο διορισμού ξέρουν ότι παρανομούν, αφού ορίζουν κριτήρια διορισμού που κρίθηκαν αντισυνταγματικά  από το ΣτΕ. Οπότε εκεί το λόγο τον έχει η Δικαιοσύνη.
Θα είναι θερμό καλοκαίρι.
Παρόλα αυτά το υπουργείο δεν μπορεί να διακινδυνεύσει το κύρος του Α.Σ.Ε.Π. ως θεσμό και ανεξάρτητη αρχή. Που ακούστηκε ακύρωση ΄΄διαγωνισμού΄΄, εννοώ διαδικασία επιλογής από το ίδιο το Α.Σ.Ε.Π. Τότε για ποιο λόγο θα τον έκανε αν πρώτα δεν έλεγχε την νομιμότητά του; Θα δημιουργηθεί τότε ένα νέο προηγούμενο, ίδιο με τις αντισυνταγματικές ρυθμίσεις των υπουργών παιδείας όλα αυτά τα χρόνια. Θυμίζω ότι από και μπρος το Α.Σ.Ε.Π. θα κάνει ολόκληρη την διαδικασία διορισμών και αυτό είναι άμεσο αποτέλεσμα της απόφασης του ΣτΕ.

Πάντως στις αρμοδιότητές του είναι:

Το ΑΣΕΠ δεν υπόκειται σε εποπτεία και έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές αλλά σε κοινοβουλευτικό έλεγχο σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, ενώ οι πράξεις του δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο από άποψη νομιμότητας αλλά μόνο σε δικαστικό έλεγχο. Έχει εθνική εμβέλεια δράσης και διαθέτει αρμοδιότητα κανονιστική, αρμοδιότητα ελεγκτική της νομιμότητας των πράξεων που υπάγονται στη δικαιοδοσία του και περιορισμένη κυρωτική αρμοδιότητα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσυ θα τον ψάχνεις όταν δε θα κάνει ούτε ενα διορισμό στην ειδικότητά σου, εκτός αν είσαι απο ειδικότητα που εχει ιδιωτικούς οποτε θα σε φάνε αυτοί. Αλληλοφαγωμα ανθρωποφαγων.
στην ειδικότητά μου ξέρω πως πάντα διόριζε λίγους και ξέρω πως δεν θα διοριστώ, αλλά και στην δική σου και των υπολοίπων δεν πρόκειται : 1500 ... Ιδιωτικούς δεν διορίζει κι απορώ πως σας κόλλησε αυτό....ο Μπράτης είναι κατά των ιδιωτικών
Παράθεση
περί προσμέτρησης της προυπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση δημοσιεύω σήμερα την 802/10 απόφαση του διοικητικού εφετείου Αθηνών με την οποία απορρίπτεται η προσφυγή ιδιωτικών εκπκών,επειδή δεν προσμετρήθηκε η προυπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση.Πανομοιότυπη είναι και η απόφασή 2532/11 του ίδιου εφετείου για το ίδιο θέμα.Στην απόφαση,που αξίζει να διαβάσετε,άναφέρονται επί λέξει και τα εξής:" ...Ο λόγος ακυρώσεως είναι απορριπτέος ως αβάσιμος,καθόσον οι έκπκοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης αποτελούν ιδιαίτερη κατηγορία ,ως προς την υπηρεσιακή τους κατάσταση,έναντι των υπηρετούντων στη δημόσια που δικαιολογεί τη διαφορετική μεταξύ τους μεταχείριση ,η οποία έχει τεθεί κατά τρόπο γενικό και αντικειμενικό...η διαφορετική τους μεταχείριση δικαιολογείται από το γεγονός ότι πρόκειται για δυο διαφορετικές κατηγορίες εκπκών ,αφού οι πρώτοι είναι υπάλληλοι του δημοσίου ,ενώ οι δεύτεροι τελούν απλώς υπό την εποπτεία του...εξάλλου τα ιδιωτικά σολεία δεν καλύπτουν τις ανάγκες τους σε εκπαιδευτικό προσωπικό με τους ίδιους όρους και προυποθέσεις ,με τους οποίους καλύπτουν τις άνάγκες τους τα δημόσια σχολεία...για τους λόγους αυτούς απορρίπτει την αίτηση..."

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Παρόλα αυτά το υπουργείο δεν μπορεί να διακινδυνεύσει το κύρος του Α.Σ.Ε.Π. ως θεσμό και ανεξάρτητη αρχή. Που ακούστηκε ακύρωση ΄΄διαγωνισμού΄΄, εννοώ διαδικασία επιλογής από το ίδιο το Α.Σ.Ε.Π. Τότε για ποιο λόγο θα τον έκανε αν πρώτα δεν έλεγχε την νομιμότητά του; Θα δημιουργηθεί τότε ένα νέο προηγούμενο, ίδιο με τις αντισυνταγματικές ρυθμίσεις των υπουργών παιδείας όλα αυτά τα χρόνια. Θυμίζω ότι από και μπρος το Α.Σ.Ε.Π. θα κάνει ολόκληρη την διαδικασία διορισμών και αυτό είναι άμεσο αποτέλεσμα της απόφασης του ΣτΕ.

Πάντως στις αρμοδιότητές του είναι:

Το ΑΣΕΠ δεν υπόκειται σε εποπτεία και έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές αλλά σε κοινοβουλευτικό έλεγχο σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, ενώ οι πράξεις του δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο από άποψη νομιμότητας αλλά μόνο σε δικαστικό έλεγχο. Έχει εθνική εμβέλεια δράσης και διαθέτει αρμοδιότητα κανονιστική, αρμοδιότητα ελεγκτική της νομιμότητας των πράξεων που υπάγονται στη δικαιοδοσία του και περιορισμένη κυρωτική αρμοδιότητα.

Oπότε τι υποθέτεις ότι θα συμβεί;

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
portokali, σου αποδεικνύω ότι στην ίδια μασχάλη, δεν χωράνε δύο καρπούζια:

Ισχυρίζεσαι ότι στους αναπληρωτές θα μετράνε διπλά τα δυσπρόσιτα.
Ισχυρίζεσαι ότι τα απομακρυσμένα θα μετράνε διπλά μόνο στους αναπληρωτές.

Πες μου τότε τι νόημα υπάρχει να διατηρείται η παράγραφος του Λοβέρδου ακόμη και  στο νέο νομοσχέδιο περί διπλής πραγματικής προϋπηρεσίας στα απομακρυσμένα. Άποψή μου είναι ότι δεν μπορούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση διότι δεν γνωρίζουμε το νέο νόμο διορισμού! Εκτίμησή μου είναι ότι θα μετράνε τελικά και στον πίνακα διορισμού.
ισχυρίζομαι πως μετράνε διπλά σε πίνακες αναπληρωτών και όχι σε πίνακες διορισμών η σχετική πρόβλεψη Λοβέρδου αφορούσε την περίπτωση που θα γινόταν ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρόλα αυτά το υπουργείο δεν μπορεί να διακινδυνεύσει το κύρος του Α.Σ.Ε.Π. ως θεσμό και ανεξάρτητη αρχή. Που ακούστηκε ακύρωση ΄΄διαγωνισμού΄΄, εννοώ διαδικασία επιλογής από το ίδιο το Α.Σ.Ε.Π. Τότε για ποιο λόγο θα τον έκανε αν πρώτα δεν έλεγχε την νομιμότητά του; Θα δημιουργηθεί τότε ένα νέο προηγούμενο, ίδιο με τις αντισυνταγματικές ρυθμίσεις των υπουργών παιδείας όλα αυτά τα χρόνια. Θυμίζω ότι από και μπρος το Α.Σ.Ε.Π. θα κάνει ολόκληρη την διαδικασία διορισμών και αυτό είναι άμεσο αποτέλεσμα της απόφασης του ΣτΕ.

Πάντως στις αρμοδιότητές του είναι:

Το ΑΣΕΠ δεν υπόκειται σε εποπτεία και έλεγχο από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές αλλά σε κοινοβουλευτικό έλεγχο σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, ενώ οι πράξεις του δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο από άποψη νομιμότητας αλλά μόνο σε δικαστικό έλεγχο. Έχει εθνική εμβέλεια δράσης και διαθέτει αρμοδιότητα κανονιστική, αρμοδιότητα ελεγκτική της νομιμότητας των πράξεων που υπάγονται στη δικαιοδοσία του και περιορισμένη κυρωτική αρμοδιότητα.

το ΑΣΕΠ έχει τηνεποπτεία  της διαδικασίας τα κριτήρια της οποίας θέτει το Παιδείας

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
ισχυρίζομαι πως μετράνε διπλά σε πίνακες αναπληρωτών και όχι σε πίνακες διορισμών η σχετική πρόβλεψη Λοβέρδου αφορούσε την περίπτωση που θα γινόταν ΑΣΕΠ
Και το άνοιγμα των πινάκων ΑΣΕΠ περίμενε για να συμβεί...
Τα απομακρυσμένα είναι υποσύνολο των δυσπρόσιτων και αν δεν έχουν κάποιο διαφορετικό νόημα δεν υφίστανται...
Η παράγραφος του Λουβέρδου για τα απομακρυσμένα δεν αφαιρέθηκε και επίσης δεν συνδέεται νομικά de facto με την διεξαγωγή διαγωνισμού.

το ΑΣΕΠ έχει τηνεποπτεία  της διαδικασίας τα κριτήρια της οποίας θέτει το Παιδείας
To Α.Σ.Ε.Π. όπως έγραψα είναι ανεξάρτητη αρχή και ελέγχει την νομιμότητα των όσων κάνει. Επίσης δεν λογοδοτεί στον υπουργό.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και το άνοιγμα των πινάκων ΑΣΕΠ περίμενε για να συμβεί...
.
.
και τώρα τι να κάνουμε; να μην ανοίξουν οι πίνακες αν δεν γίνει ασεπ;

To Α.Σ.Ε.Π. όπως έγραψα είναι ανεξάρτητη αρχή και ελέγχει την νομιμότητα των όσων κάνει. Επίσης δεν λογοδοτεί στον υπουργό.
το ΑΣΕΠ θα ελέγξει αν αυτό που θα θεσπίσει  ως σύστημα διορισμών ο Κουράκης, τηρηθεί....προϋπηρεσίες, μόρια ασεπ 08

Αποσυνδεδεμένος smarw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1060
    • Προφίλ
Λέτε να προβάλει ένσταση..... :-[ χλωμο....

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λέτε να προβάλει ένσταση..... :-[ χλωμο....
ποιος να κάνει την ένσταση και γιατί;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 743
Σύνολο: 755

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.