0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
η μοναδική σωστή επιλογή διορισμού διδασκόντων είναι ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ με τις αναλογες προβλέψεις π.χ για προυπηρεσία όπως ίσχυαν μέχρι πρόσφατα,βαθμος πτυχιου,για μεταπτυχιακα κ.λπδεν ειναι τελειος τροπος ,αλλα ειναι οτι καλυτερο διαθετουμε,άλλωστε οι εισαχθεντες ειναι αναριθμητοι στις σχολες και επομενως επετηριδες κ.λπ δεν περπατανε,ουτε και ειναι καλυτερες αξιολογησεις(για την ακριβεια η επετηριδα δεν ειναι καν αξιολογηση!)επισης απαραιτητο οποιος θελει να δωσει εξετασει να εχει παιδαγωγικη επαρκεια που θα περιλαμβανει και πρακτικη.Ναι μεν δηλαδη εντελως αυτονοητη και απαραιτητη η εξεταση του θεωρητικου υποβαθρου,καλες και οι προβλεψεις για προυπηρεσια,μεταπτυχια κ.λπ αλλα απαραιτητη και η παιδαγωγικη επαρκειααυτο θεσπιστηκε και πολλες σχολες οργανωσανε σχετικα προγραμματα για τους ενδιαφερομενους στην διδακτικηεν ολιγοις ειχαμε ενα αξιολογο συστημα και τωρα που παμε δεν ξερω!η κυβερνηση αυτη εχει αποφασισει να καταργησει καθε ειδους διαλογη,ειτε μιλαμε για πειραματικα,ειτε για πανελληνιες και γραπτους διαγωνισμους ΑΣΕΠ,αυτο δεν ειναι καθολου καλο,υπαρχει μια φανερη πολεμικη στην αριστεια.πρακτικα η μονη θετικη ρυθμιση ειναι η εκλογη διευθυντων απο τους καθηγητες,ολα τα αλλα μας φερνουν πισω στα θλιβερα 80ς στην αρχικη δηλαδη αιτια της κρισης
απλα ισες ευκαιριες σε ολους και αξιοκρατιασυνεπως γραπτος ΑΣΕΠ με τις προβλεψεις που υπηρχαν για μεταπτυχιακα και προυπηρεσια,μια χαρα καλυπτε τους παντεςδεν υπαρχει κατι αλλο,ποσο μαλλον καλυτερο.ολα τα αλλα γεννουν αδικιες,ειτε για παλιους ειτε για νεουςκαταλαβαινω πως ο καθενας κοιταει την παρτη του,αλλα εδω συζηταμε τι ειναι πιο σωστο,ποιο συστημα παρεχει ισες ευκαιριες,χωρις αποκλεισμους.οποιος δεν θελει να δωσει γραπτο διαγωνισμο,απλα δεν παει να δωσει.-αλλα ειπαμε σκοπος της κυβερνησης ειναι η καταργηση καθε εξετασης/διαλογης.εχουν εκφρασει την αποψη τους για την αριστεια
δηλαδή ένας διαγωνισμός με πριμοδοτούμενα κριτήρια προάγει την αναξιοκρατία;
τι εννοεις πριμοδοτουμενα κριτηρια;θα δωσει καποια μορια για επιπλεον προσοντα και για προυπηρεσια μεχρι ενα οριο...μια ισορροπια
τι εννοεις πριμοδοτουμενα κριτηρια;θα δωσει καποια μορια για επιπλεον προσοντα και για προυπηρεσια μεχρι ενα οριο...μια ισορροπιατο αυτονοητοη εναλλακτικη ποια ειναι; καταργουμε καθε ειδους αξιολογηση,λαμβανουμε υποψιν μας μονο το ετος κτησης πτυχιου;
Ναι
Για μένα πιο ίση από τις διατυμπανισμένες 'ίσες ευκαιρίες " είναι η ημερομηνία απόκτησης πτυχίου.Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να υπάρχει σύστημα αξιολόγησης τέτοιο που θα απομακρύνει τους εκπαιδευτικά ακατάλληλους.Ιση ευκαιρία δεν είναι αν περιμένεις στην ουρά μέχρι το μεσημέρι στο ΙΚΑ - ένας συνάδελφος έγραψε εδώ παλαιότερα - και ξαφνικά έρχεται ο 'αλλος και μπαίνει μπροστά σου.Αντί μέχρι τώρα το κράτος να δημιουργήσει περισσότερα "καταστήματα ΙΚΑ" (δομές ανάπτυξης και νέες θέσεις εργασίας και απασχόλησης), ώστε να μην συγκεντρώνεται ο κόσμος σε μία ουρά, αναλώνεται με αποπροσανατολικές πρακτικές , τάχα μου δικαιοσύνης, τάχα μου ίσων ευκαιριών ως προς το ποιός θα έχει προτεραιότητα στην ουρα...Ως προς τη δημιουργία νεων θέσεων εργασίας ποιεί την νήσσαν.Και αυτό για να μην γίνει αντιληπτή η μικρότητά τους και εστιάσει ο κόσμος στα ουσιαστικά προβλήματα, των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι..Αν είμαστε η NASA , σίγουρα οι προσλήψεις δεν θα γίνονταν στο πλαίσιο ισων ευκαιριών.Ο χαρακτηρισμός ενός κράτους ως ανίκανο να δημιουργήσει θέσεις αργασίας δεν αντιστρέφεται από το γεγονός ότι επιδοτεί τα πάσης φύσεως μεταπτυχιακά και τους τίτλους - τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στη συνέχεια πουθενά!Αντί να αναλάβουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις την ευθύνη και να κάνουν χαρακίρι που κατέστησαν τη χώρα σκουπιδοτενεκέ, που έκαναν την Παιδεία σταύλο, που έκαναν τους Ελληνες να ντρέπονται να λένε ότι είναι Ελληνες, έχουν το θράσος να νομοθετούν και να περηφανεύονται ότι ...εξασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες !!!!Λες και δεν ξέρουμε ότι αν οι θέσεις εργασίας είναι μηδενικές οι ευκαιρίες είναι αυτόματα για όλους ίσες ( Και χωρίς μάλιστα μεταπτυχιακά, γλώσσες, ασεπ και όλα αυτα τα σπουδαία)Εμείς τσιμπήσαμε , διαπληκτιζόμαστε μεταξύ μας και αυτοί πέτυχαν να στρέψουν την προσοχή του εκπαιδευτικού κόσμου αλλού και όχι στο άθλιο δημιουργημά τους.Το αν θα "φάει στη μάπα τον κακό καθηγητή΄, σχετίζεται με την ύπαρξη ή μη αξιολόγησής του, η οποία αποδείχθηκε ότι ουδέποτε ήταν και εξακολουθεί να μην αποτελεί προτεραιότητα των κυβερνήσεων. Για όσο διάστημα δεν υπάρχει αξιολόγηση, στη "μάπα" θα τρώνε πολλά οι μαθητές.Για το γεγονός ότι "τρώνε στη μάπα" ένα κάρο φροντιστήρια ποιος και πότε θα απολογηθεί άραγε? Για το γεγονός ότι ¨τρώνε στη μάπα¨την μηδενική πιθανότητα εύρεσης εργασίας οι νέοι πτυχιούχοι ποιός πάλι θα δώσει απαντήσεις?Ή θα αισθανθούν λες πανευτυχείς αν ξερουν ότι ΄εχουν μπροστά τους ένα σύστημα "ϊσων ευκαιριών"?Η διαρκής και σωστά σχεδιασμένη αξιολόγηση είναι η πεμπτουσία της σωστής λειτουργίας των πάντων, γιατί μόνο η αξιολόγηση είναι αυτή που επιτρέπει την έγκαιρη αναγνώριση των προβλημάτων ώστε να οδηγήσει στη συνέχεια στην εξάλειψή τους.Στην καθημερινότητά μας, στον δρόμο για την υλοποίηση ενός στόχου, δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να αξιολογούμε και να αναλύουμε καταστάσεις και συμπεριφορές ώστε να επιλέξουμε εκείνες που οδηγούν στην επιτυχία.