*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2043047 φορές)

0 μέλη και 47 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τελικά, διορίζονται απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί? Κάτι θυμάμαι ίσχυε για αυτούς που απολύονταν μετά από 6ετία...
αυτό με την 6ετία έχει καταργηθεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Για τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών ισχύουν:

http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/168886/ti-ishyei-gia-thn-proyphresia-sta-idiotika-sholeia.html

Όσον αφορά στην ένταξη των απολυμένων ιδιωτικών εκπαιδευτικών στους πίνακες αναπληρωτών, ο κ. Λοβέρδος τονίζει ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση ιδιωτικών σχολείων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας, εφόσον συμπληρώνουν στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δυο σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και με σειρά που εξαρτάται από το χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών, ήτοι στους πίνακες με πραγματική προϋπηρεσία για μόνιμο διορισμό και στους πίνακες για πρόσληψη αναπληρωτών. Δυνατότητα εγγραφής δεν έχουν οι εκπαιδευτικοί των οποίων η σχέση εργασίας λύεται λόγω παραίτησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν προσμετράται για την εγγραφή στους πίνακες αυτούς τυχόν προϋπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση, προηγούμενη της ιδιωτικής, με οποιαδήποτε σχέση και αν παρασχέθηκε. Για κάθε σχολικό έτος υπολογίζεται υπηρεσία 10 μηνών. Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε ιδιωτικά σχολεία ισχύει για προϋπηρεσίες προσφερθείσες μέχρι και 30-6-2010, όπως ισχύει για όλες τις προϋπηρεσίες.

Όσοι εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών δεν μπορούν να διορισθούν σε θέσεις μονίμων κατά τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.2 του Ν3255/2004 πριν συμπληρώσουν υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου σε δημόσια σχολεία επί δυο τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη από την εγγραφή τους στον πίνακα αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
δεν ισχύει αυτό που λες . Η προσαύξηση της γραπτής επίδοσης ασεπ με προϋπηρεσία δεν απαγορεύεται ούτε απορρίπτεται από το ΣτΕ. Τώρα το κράτος νομοθετεί βάσει αυτής της απόφασης και δυνάμει και της σχετικής απόφασης του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου
portokali, το έχεις γράψει αυτό πολλές φορές και έλαβες πάντα την ίδια απάντηση: Ναι δεν απαγορεύει την προσαύξηση με την προσθήκη της προϋπηρεσίας. Σωστά. Πολύ σωστά θα έλεγα. Πλην όμως δεν μπορεί η προϋπηρεσία να αποτελεί κύριο/βασικό κριτήριο διορισμού. Με λίγα λόγια κανένας αυτή την στιγμή δεν μπορεί να διοριστεί με μόνο προσόν την προϋπηρεσία ή η μοριοδότησή του να προέρχεται κυρίως από την προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Επίσης,δεν ισχύει το επιτυχών δεν έχει κανένα νόημα.Διαφορετικά δεν θα υπήρχαν επιτυχόντες,αλλά διοριστέοι κ αποτυχόντες.Οι επιτυχόντες από τους δασκάλους είναι όλοι διορισμένοι,επομένως μη λέμε ό,τι μας κατεβαίνει στο κεφάλι.
1. χωρίς σχόλια!

2. Το υπουργείο με την πρότασή του δίνει μία διέξοδο μεν αλλά αμφισβητείται η νομιμότητά της παρόλο που την εγκαλείται. Αυτή είναι η δική μου άποψη και στα μηνύματα μου έχω εξηγήσει γιατί.

3. Αυτοί που έχουν προσφύγει νομικά δεν είναι απλά επιτυχόντες αλλά εν δυνάμει διοριστέοι αν οι υπουργοί δεν προσλαμβάνανε παράνομα άλλους στη θέση τους.

4. Όταν η προϋπηρεσία δεν έχει όριο, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι στην ουσία αυτό που λέμε βάση το 55. Η διαφορά της βαθμολογίας στον διαγωνισμό χάνει την αξία της. Σημαντική εδώ είναι η επίτευξη της βάσης στο διαγωνισμό. Αν σε μία ειδικότητα υπάρχουν πάρα πολλοί επιτυχόντες τότε οι έχοντες έστω και ένα χρόνο μεγαλύτερη προϋπηρεσία κρίνονται από αυτή. Υπό αυτή την έννοια το αποκαλώ νέο 24μηνο χωρίς μάλιστα την προϋπόθεση της επιτυχίας στο διαγωνισμό. Δεν αμφισβητώ το όρο επιτυχών αλλά το την συγκεκριμένη πρόταση του υπουργείου με την συγκεκριμένη μοριοδότηση.

5. Μπορεί το υπουργείο να μοριοδοτήση την επιτυχία στο επόμενο σύστημα διορισμού. Για να την μοριοδοτήσει όμως σε ένα μόνιμο σύστημα διορισμού, θα πρέπει να διατηρήσει και τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Προφανώς το υπουργείο πάει για ένα σύστημα διορισμού με ορισμένη διάρκεια δηλαδή μεταβατικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2015, 11:06:52 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
1. χωρίς σχόλια!
[/qu
καλα και οι αποτυχοντες απο τους δασκαλουσ ειναι ολοι διορισμενοι. Αυτο μας λέει κάτι?
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Πολύ δύσκολο εως απίθανο νά έχουμε διορισμούς τον Αύγουστο....Αυτά!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
καλα και οι αποτυχοντες απο τους δασκαλουσ ειναι ολοι διορισμενοι. Αυτο μας λέει κάτι?
Ότι ισχύει για τους  υπόλοιπους ισχύει και για τους δασκάλους.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. χωρίς σχόλια!
[/qu
καλα και οι αποτυχοντες απο τους δασκαλουσ ειναι ολοι διορισμενοι. Αυτο μας λέει κάτι?

Φυσικά λέει, σε όσους θέλουν να δουν την πραγματικότητα. Μεγαλύτερη σημασία έχει ο αριθμός των διορισμών και όχι ο τρόπος. Διορίστηκαν πολλοί δάσκαλοι τα προηγούμενα χρόνια και γι' αυτό διορίστηκαν σχεδόν όλοι, είτε επιτυχόντες, είτε αποτυχόντες. Τώρα ψάχνουμε να βρούμε βελόνα που θα διοριστεί σε έναν σωρό από άχυρα (καμία συσχέτιση της βελόνας και των άχυρων με τους συναδέλφους, αλλά για να δείξω την αντίθεση του πλήθους όσων διεκδικούν τις θέσεις με τη σπανιότητα των διορισμών) και ο καθένας θέλει εξατομικευμένο σύστημα διορισμών για να μπορέσει επιτέλους να αποκατασταθεί.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Φυσικά λέει, σε όσους θέλουν να δουν την πραγματικότητα. Μεγαλύτερη σημασία έχει ο αριθμός των διορισμών και όχι ο τρόπος. Διορίστηκαν πολλοί δάσκαλοι τα προηγούμενα χρόνια και γι' αυτό διορίστηκαν σχεδόν όλοι, είτε επιτυχόντες, είτε αποτυχόντες. Τώρα ψάχνουμε να βρούμε βελόνα που θα διοριστεί σε έναν σωρό από άχυρα (καμία συσχέτιση της βελόνας και των άχυρων με τους συναδέλφους, αλλά για να δείξω την αντίθεση του πλήθους όσων διεκδικούν τις θέσεις με τη σπανιότητα των διορισμών) και ο καθένας θέλει εξατομικευμένο σύστημα διορισμών για να μπορέσει επιτέλους να αποκατασταθεί.
Είτε τα τελευταία χρόνια που γίνονται λιγοστοί είτε παλαιότερα που γινόταν περισσότεροι διορισμοί θα έπρεπε οι υπουργοί να νομοθετούν αντισυνταγματικά; Θα πρέπει ο κ. Κουράκης να νομοθετήσει κατά τον ίδιο τρόπο; Γίνεται δεν λέω...πρέπει όμως;

Το θέμα του αριθμού των διορισμών είναι καθαρά πολιτικό...συμφωνώ ότι ο καθένας λειτουργεί ατομικά και έχει εγκαταλείψει κάθε διάθεση να αγωνιστεί και για τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κοίταξε συνάδελφε θα σου μεταφέρω την ίσως μοναδικά καλή συγκυρία που πήρα το πτυχίο μου για να δεις ότι αν δεχτούμε τη μιζέρια θα μαλώνουμε διαρκώς. Έδωσα στο ΑΣΕΠ αμέσως και ήμουν διοριστέος σε σχετικά καλή σειρά. Την ίδια στιγμή ήμουν και στον Πίνακα των αναπληρωτών σε αρκετά καλή σειρά , όπου μπορούσα και από εκεί να διοριστώ και έκανα τα χαρτιά μου. Τελικά (κακώς) εκείνη τη χρονιά δεν δημοσιοποιήθηκε από ποιον πίνακα διορίστηκε ο καθένας μας (πιθανά γίνανε ρουσφετάκια στις περιοχές). Ξέρεις γιατί δεν μαλώναμε;, γιατί τελικά όλοι διοριστήκαμε. Αυτοί που δεν διορίστηκαν από τον ΑΣΕΠ δεν είχαν δυνατότητα να γκρινιάξουν, γιατί δεν έμεινε κανένας με καλό βαθμό που δεν διορίστηκε (επειδή οι θέσεις ήταν συγκεκριμένες όσοι διοριστέοι του ΑΣΕΠ διοριζόμασταν από τον πίνακα των αναπληρωτών η θέση πήγαινε στον επόμενο επιλαχόντα, που είχε γράψει πάνω από τη βάση). Βασικά όσοι έμειναν εκτός διορισμών, ήταν όσοι είχανε γράψει κάτω από τη βάση στον ΑΣΕΠ και δεν είχαν προϋπηρεσία. Όταν όμως σε έναν κλάδο που θα κάνουν πχ 20.000 αιτήσεις και ενώ έχουνε βγει 4-5 χιλιάδες στη σύνταξη τα τελευταία 5 χρόνια, εσύ σκέφτεσαι να διορίσεις 200. πες μου εσύ ένα σύστημα διορισμού που δεν θα αδικήσει όχι 1, αλλά χιλιάδες κόσμο. Και αυτός που έγραψε 16-17 στο ΑΣΕΠ δικαιούται να διοριστεί και αυτός που δουλεύει 7-8 χρόνια αναπληρωτής δικαιούται, που έχει οργώσει όλη την Ελλάδα για να στηρίξει πέρα από την οικογένεια του και το εκπαιδευτικό σύστημα και το νέο παιδί που πήρε πτυχίο και σου λέει μέχρι πότε οι διορισμοί θα γίνονται από διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε 7 χρόνια πίσω, ή από προϋπηρεσίες που αποκτήθηκαν πριν δέκα χρόνια και θέλει και αυτό την ευκαιρία του.  Είναι κρίμα αυτές οι αντπαραθέσεις και μάλιστα μεταφέρθηκαν και σε κάποιες διαδικασίες της ΟΛΜΕ, αντί ενωμένοι να διεκδικούμε τους διορισμούς που πρέπει να γίνουν για να λειτουργήσουν σωστά και τα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Φυσικά λέει, σε όσους θέλουν να δουν την πραγματικότητα. Μεγαλύτερη σημασία έχει ο αριθμός των διορισμών και όχι ο τρόπος. Διορίστηκαν πολλοί δάσκαλοι τα προηγούμενα χρόνια και γι' αυτό διορίστηκαν σχεδόν όλοι, είτε επιτυχόντες, είτε αποτυχόντες. Τώρα ψάχνουμε να βρούμε βελόνα που θα διοριστεί σε έναν σωρό από άχυρα (καμία συσχέτιση της βελόνας και των άχυρων με τους συναδέλφους, αλλά για να δείξω την αντίθεση του πλήθους όσων διεκδικούν τις θέσεις με τη σπανιότητα των διορισμών) και ο καθένας θέλει εξατομικευμένο σύστημα διορισμών για να μπορέσει επιτέλους να αποκατασταθεί.
Ακριβώς αυτό εννοώ και εγώ. Τόσα χρόνια περίμενα υπομονετικά τη σειρά μου χωρίς ποτέ να με απασχολήσει αν είναι συνταγματικο η Όχι. Και χωρίς ποτέ να με απασχολεί γιατί εγώ που είμαι #καλύτερη# να μη διοριστω πρώτη. Όχι επειδή είμαι υπεράνω αλλά γιατί γινόταν διορισμοί και γιατί υπήρχε ένα σύστημα. Σε μια νύχτα δεν μπορεί να ανατραπεί η ζωή ανθρώπων επειδή στένεψαν τα πράγματα και επειδή ο καθένας θεωρεί ότι έκανε μόνο αυτός θυσίες. Σωστή η πρόταση της ΟΛΜΕ για μεταβατικό πρώτα και μετά για ένα σύστημα αθροιστικο. Αν και η δική μου γνώμη είναι ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν το καλυτερο αρκεί ο ΑΣΕΠ να ήταν προϋπόθεση για ολους.
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Συνάδελφε ανοίγεις το θέμα πολύ και αν σου πω την άποψή μου για όλα αυτά το λιγότερο που θα συμβεί είναι συζητάμε εκτός θέματος. Δεν θέλω να αναφερθώ για παράδειγμα στους πολλούς διορισμούς του παρελθόντος. Πρέπει να υπάρχει ένας σχεδιασμός και μία σταθερότητα σε όλη την παιδεία...όπως και στην οικονομία ;D
Και όμως τώρα που τα πράγματα είναι δύσκολα στις προσλήψεις τώρα πιστεύω ότι πρέπει να εστιάσουμε στο θέμα και να δούμε τα λάθη του παρελθόντος. Το έχουμε κάνει άλλωστε εδώ στο φόρουμ ως ένα βαθμό. Αναγνωρίζω την δυσκολία της εξεύρεσης ενός συστήματος που ικανοποιεί πολλούς τώρα με τους λιγοστούς διορισμούς. Πρέπει να βρεθεί όμως να γίνει έστω για το μέλλον όταν πράγματα έρθουν στα ίσα τους. Σε ένα νέο σύστημα όλα πρέπει να τα λάβουμε υπόψη. Δεν συμφωνώ με το μηδενισμό των προσόντων των άλλων αρκεί αυτά να μοριοδοτούνται στα όρια την νομιμότητας.

Για την ΟΛΜΕ και την στάση χρειάζομαι χρόνο για να σου γράψω. Θέλω να δω πριν και την στάση της συνολικά στο θέμα μέχρι το τέλος. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε για την ΟΛΜΕ.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
portokali, το έχεις γράψει αυτό πολλές φορές και έλαβες πάντα την ίδια απάντηση: Ναι δεν απαγορεύει την προσαύξηση με την προσθήκη της προϋπηρεσίας. Σωστά. Πολύ σωστά θα έλεγα. Πλην όμως δεν μπορεί η προϋπηρεσία να αποτελεί κύριο/βασικό κριτήριο διορισμού. Με λίγα λόγια κανένας αυτή την στιγμή δεν μπορεί να διοριστεί με μόνο προσόν την προϋπηρεσία ή η μοριοδότησή του να προέρχεται κυρίως από την προϋπηρεσία.
αυτό θα το κρίνει ο εργοδότης κι όχι εσύ ή εγώ...Δεν μπορεί στην τελική τα φροντιστήρια, η παραπαιδεία να ζητά καθηγητές με τουλάχιστον τριετή εμπειρία και το κράτος να μην την πριμοδοτεί.  Το  τι και πόσο θα βαρύνει δεν το καθορίζεις εσύ ή εγώ η το ΣτΕ η το διοικητικό εφετείο, αλλά είναι στη διακριτική δυνατότητα του Υπουργείου παιδείας. Συνεπώς , ναι μπορεί άμα κρίνει αναλόγως το κράτος να βαρύνει η προϋπηρεσία περισσότερο ή να συνιστά το κύριο προσόν διορισμού.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
αυτό θα το κρίνει ο εργοδότης κι όχι εσύ ή εγώ...Δεν μπορεί στην τελική τα φροντιστήρια, η παραπαιδεία να ζητά καθηγητές με τουλάχιστον τριετή εμπειρία και το κράτος να μην την πριμοδοτεί.  Το  τι και πόσο θα βαρύνει δεν το καθορίζεις εσύ ή εγώ η το ΣτΕ η το διοικητικό εφετείο, αλλά είναι στη διακριτική δυνατότητα του Υπουργείου παιδείας. Συνεπώς , ναι μπορεί άμα κρίνει αναλόγως το κράτος να βαρύνει η προϋπηρεσία περισσότερο ή να συνιστά το κύριο προσόν διορισμού.
Με την απάντησή σου φαίνεται καθαρά ότι αγνοείς του κανόνες του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Γίνεσαι και βασιλικότερος του Βασιλέως. Ο ίδιος ο υπουργός δηλώνει ότι είναι αναγκασμένος να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 736
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.