0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και βέβαια να μην το αλλάζει κάθε υπουργός που αναλαμβάνει το υπουργείο..
Ειλικρινά δεν θυμάμαι να υπήρξε άλλος τομέας που να υπέστη τόσες μεταρρύθμιση όπως το υπουργείο παιδείας. Πράγματι κάθε υπουργός προσπαθεί να αφήσει το στίγμα του στο υπουργείο. Μόνο ο Γιωργάκης δεν έκανε αλλαγές.Για παράδειγμα:τράπεζα θεμάτων,βάση του δέκα,24μηνο και 30μηνο και κατάργησή τους,επετηρίδα και μετά Ασέπ,δέσμες και μετά κατευθύνσεις και Χίλια ακόμα που αν τα παραθέσω θα ξεράσω όπως και εσείς.Συμπέρασμα;Φταίμε συνάδελφοι.Φταίμε αναμφισβήτητα διότι τα βλέπαμε και τα ανεχόμασταν σιωπηρά.Δεν μπορώ να καταλάβω πως κατέστη ο νευραλγικός χώρος της παιδείας ένα πείραμα στα χέρια αδαών και επικίνδυνων υπουργών και πως ποτέ δεν αντιδράσαμε;
Θα πω την αμαρτία μου.... .Ζήλεψα τις καθαρίστριες του υπουργείου οικονομικών.Μέχρι τελικής πτώσεως πάλεψαν.Κατασκήνωσαν μπροστά στο υπουργείο.Αμόρφωτες και απλές γυναίκες ήταν οι πιο πολλές.Τα διδάγματα δικά μας.Θυμάστε που συγκρούστηκαν και με τα ματ;Περαστικά μας λοιπόν.
Πέστε να με φάτε αλλά φταίνε οι καθηγητές. Τα καλά παιδιά, οι καλοί μαθητές είναι το ίδιο "καλοί" και ως εργαζόμενοι. Γιατί ο άλλος σε αντιμετωπίζει ανάλογα με το δικαίωμα που θα του δώσεις. Δεν υπάρχει θύμα αλλά αυτοθυματοποίηση. Πολύ κυριλέ είμαστε, πώς να το πω; Δικαστήρια, επιστολές μες στην ευγένεια...
Τι θα πει "αμόρφωτος" και τι "απλός";Επίσης, οι εκπαιδευτικοί που κατατάσσονται; Στους "μορφωμένους" και "σύνθετους";Αν και κατάλαβα (θέλω να πιστεύω δηλαδή) το σκεπτικό του μηνύματός σου, αλλά καλύτερα να αποφεύγουμε τις ταμπέλες, γιατί δημιουργούνται πολλές φορές λανθασμένες εντυπώσεις και μπορεί να παρεξηγηθούν.Κατά τα άλλα, πράγματι βλέπεις πως άλλοι αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους στην εργασία και ύπαρξη. Σε εμάς τους υπερ-μορφωμένους εκπαιδευτικούς, από την άλλη, βλέπουμε όλη τη μιζέρια, τον παρτακισμό και τη νωθρότητα. Αυτά τα "ιδανικά" θέλουμε να περάσουμε και στους μαθητές μας άραγε; Τελικά ποιος είναι ο μορφωμένος (και όχι απλά κάτοχος πτυχίου);
-Μέχρι τις 21 δεν θα υπάρχουν αναπληρωτές στα σχολεία.
Διόρθωση: Μέχρι τις 28 δεν θα υπάρχουν αναπληρωτές στα σχολεία.Στις 24 θα γίνουν οι προσλήψεις. Από Παρασκευή 25/9 θα παρουσιαστούν στις διευθυνσεις. Οι τοποθετήσεις αποκλείεται να γίνουν πριν τις 28 (και βάλε...), αφού δίνουν 2-3 μέρες να παρουσιασούν και παρεμβάλλεται Σαββατοκύριακο.
Όλα καλά, όπως τα λες εκτός από το σημείο που θεωρείς κατάκτηση για τον κλάδο το μειωμένο ωράριο! Η Διαμαντοπούλου το έκανε για να σπάει τα πλήρη κενά σε 2-3 μειωμένου ωραρίου κι έτσι, και λιγότερα πλήρωνε το κράτος και οι αναπληρωτές δεν αποκτούσαν πολλά μόρια, για να διεκδικούν διορισμούς. Όχι και να θεωρούμε κατάκτηση την διαιώνιση της ελαστικής εργασίας και εκμετάλλευσης.
Δεν βλέπω στο μέλλον μονιμότητα στο υπουργείο παιδείας.Οι εκπαιδευτικοί βγαίνουν στη σύνταξη και αντικαθίστανται από αναπληρωτές.Με τη ρευστότητα που κυριαρχεί προβλέπω να προσπαθούν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να συνταξιοδοτηθούν και να διευρύνεται το πρόβλημα της απουσίας μόνιμου προσωπικού.Δυστυχώς με τη λύση που προκρίνεται,δηλαδή αναπλήρωση,δεν βλέπω καμιά προκοπή.