*

Αποστολέας Θέμα: Συνταξιοδοτήσεις 2015  (Αναγνώστηκε 36808 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #70 στις: Μαΐου 11, 2015, 04:17:28 pm »
Κάποιοι αιρετοί κάνουν το καθήκον τους ! Από τον αιρετό στο ΠΥΣΔΕ Έβρου Χάρη Κουσινίδη!
 ΠΕ01                   1                     
ΠΕ02                    2                     
ΠΕ03                    5                     
ΠΕ04.04               1                     
ΠΕ05                    1                   
ΠΕ06                    4                     
ΠΕ11                    1                     
ΠΕ12.04               1                     
ΠΕ19-20               1                     
ΤΕ01.02               1
http://agonsysp.blogspot.gr/2015/05/blog-post_83.html                     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:23 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #71 στις: Μαΐου 11, 2015, 04:26:03 pm »
Δεν ξέρω από πού προκύπτουν τα νούμερα που έχεις αναφέρει σήμερα για το σύνολο της επικράτειας σε διάφορα θέματα, αλλά πάντως οι συσταθείσες Οργανικές Θέσεις σε Τμήματα Ένταξης της Πρωτοβάθμιας είναι περίπου 2500. Οτιδήποτε πέραν αυτών σε Τ.Ε. δεν καλύπτει κάποιο οργανικό κενό. Και μάλιστα όταν έρχεται έλεγχος από την ΕΥΕ του Υπουργείου το 1ο που ζητάει είναι τα ΦΕΚ Ίδρυσης των Τ.Ε. για να δει αν έχουν τοποθετηθεί νομίμως οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ για το λόγο που προσλήφθηκαν, διότι είναι σύνηθες το φαινόμενο να δημιουργούνται ερήμην Τ.Ε. (ή τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας).

Οπότε αν υποθέσουμε ότι κανένας δεν έχει Οργανική σε Τ.Ε. (παρότι στην Πρωτοβάθμια αρκετοί έχουν) και δεχτούμε την εκτίμησή σου ότι "περίπου 10.000-12.000 αναπληρωτές καλύπτουν οργανικά και όχι λειτουργικά κενά" τότε απομένουν ακόμα γύρω στα 8.500 οργανικά κενά και στις 2 βαθμίδες. Δεν σου φαίνονται κάπως πολλά; Και αν όντως είναι τόσα, γιατί γίνονται τόσες λίγες μεταθέσεις;

Υ.Γ. "Στη δευτεροβάθμια το υπουργείο έχει συγκεκριμένη διαδικασία που καθορίζεται η θέση για οριστική τοποθέτηση σε ένα σχολείο (2 συνεχόμενες χρονιές συγκεκριμένες ώρες διδασκαλίας)." Αυτό δεν το έχω ξανακούσει, περί τίνος πρόκειται;

Προσωπικά δεν ήξερα τον αριθμό των 2.500, ίσα ίσα όμως που με επιβεβαιώνει, γιατί στις 4.000 περιλαμβάνω τις ειδικότητες του θεάτρου και των καλλιτεχνικών, η οποίοι αντιστοιχούν περίπου 1 άτομο ανά ειδικότητα άνα 2 ΕΑΕΠ, δηλαδή περίπου 700 θέσεις σε κάθε ειδικότητα. Οπότε έφτασε ο αριθμός των 4.000 μόνο από τις ειδικότητες, χωρίς να υπολογίζουμε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Επίσης όταν βλέπω ότι δεν υπάρχουν νηπιαγωγοί και δάσκαλοι σε ολόκηλρη τη διεύθυνση σε αστικό κέντρο για το ολοήμερο, χωρίς να λείπει συνάδελφος με άδεια και περιμένουμε τον αναπληρωτή αυτό δεν είναι οργανικό κενό; όταν υπάρχουν νηπιαγωγεία και ολιγοθέσια δημοτικά που δεν κάνουν αγιασμό, γιατί δεν υπάρχει κανείς τοποθετημένος και περιμένουν τον αναπληρωτή για να λειτουργήσουν δεν είναι οργανικά κενά; Για τη δευτεροβάθμια εννοώ ότι αν ένα σχολείο έχει δύο συνεχόμενα διδακτικά έτη πχ 15 ώρες (το όριο ήταν 12 ώρες δεν ξέρω αν έγινε 13 ώρες μετά την αλλαγή του ωραρίου) κενό σε φιλολογικά μαθήματα (χωρίς αυτές οι ώρες να είναι κάποιου συναδέλφου που απουσιάζει με άδεια), τότε δίνονται από τη διεύθυνση ως οργανικά κενά προς πλήρωση, είτε αν υπάρχει κόσμος στη διάθεση, είτε για μετάθεση. Τέτοια κενά λοιπόν υπάρχουν πολλές χιλιάδες και οι διευθύνσεις δίνουν κάθε χρόνο χιλιάδες οργανικά κενά και το υπουργείο διορίζει 200-300. Αυτή είναι η αλήθεια.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #72 στις: Μαΐου 11, 2015, 04:26:50 pm »
Κάποιοι αιρετοί κάνουν το καθήκον τους ! Από τον αιρετό στο ΠΥΣΔΕ Έβρου Χάρη Κουσινίδη!
 ΠΕ01                   1                     
ΠΕ02                    2                     
ΠΕ03                    5                     
ΠΕ04.04               1                     
ΠΕ05                    1                   
ΠΕ06                    4                     
ΠΕ11                    1                     
ΠΕ12.04               1                     
ΠΕ19-20               1                     
ΤΕ01.02               1
http://agonsysp.blogspot.gr/2015/05/blog-post_83.html                   

Χαίρομαι που βλέπω, αργά αλλά σταθερά να συνταξιοδοτούνται συνάδελφοι ΠΕ19-20.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2085
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #73 στις: Μαΐου 11, 2015, 05:17:01 pm »
Προσωπικά δεν ήξερα τον αριθμό των 2.500, ίσα ίσα όμως που με επιβεβαιώνει, γιατί στις 4.000 περιλαμβάνω τις ειδικότητες του θεάτρου και των καλλιτεχνικών, η οποίοι αντιστοιχούν περίπου 1 άτομο ανά ειδικότητα άνα 2 ΕΑΕΠ, δηλαδή περίπου 700 θέσεις σε κάθε ειδικότητα. Οπότε έφτασε ο αριθμός των 4.000 μόνο από τις ειδικότητες, χωρίς να υπολογίζουμε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Επίσης όταν βλέπω ότι δεν υπάρχουν νηπιαγωγοί και δάσκαλοι σε ολόκηλρη τη διεύθυνση σε αστικό κέντρο για το ολοήμερο, χωρίς να λείπει συνάδελφος με άδεια και περιμένουμε τον αναπληρωτή αυτό δεν είναι οργανικό κενό; όταν υπάρχουν νηπιαγωγεία και ολιγοθέσια δημοτικά που δεν κάνουν αγιασμό, γιατί δεν υπάρχει κανείς τοποθετημένος και περιμένουν τον αναπληρωτή για να λειτουργήσουν δεν είναι οργανικά κενά;

Συμφωνώ μέχρι εδώ.

Για τη δευτεροβάθμια εννοώ ότι αν ένα σχολείο έχει δύο συνεχόμενα διδακτικά έτη πχ 15 ώρες (το όριο ήταν 12 ώρες δεν ξέρω αν έγινε 13 ώρες μετά την αλλαγή του ωραρίου) κενό σε φιλολογικά μαθήματα (χωρίς αυτές οι ώρες να είναι κάποιου συναδέλφου που απουσιάζει με άδεια), τότε δίνονται από τη διεύθυνση ως οργανικά κενά προς πλήρωση, είτε αν υπάρχει κόσμος στη διάθεση, είτε για μετάθεση. Τέτοια κενά λοιπόν υπάρχουν πολλές χιλιάδες και οι διευθύνσεις δίνουν κάθε χρόνο χιλιάδες οργανικά κενά και το υπουργείο διορίζει 200-300. Αυτή είναι η αλήθεια.

Εδώ διαφωνώ.
Κατ’ αρχάς το όριο ήταν 11 ώρες και με την αύξηση του ωραρίου πήγε στις 12.
Κατά δεύτερον, δεν χρειάζεται να είναι για 2 συνεχόμενα διδακτικά έτη, αρκεί κατά τους υπολογισμούς όταν αποστέλλεται η εγκύκλιος κενών να προκύπτουν >=12 ώρες και ας είναι η πρώτη χρονιά.
Κατά τρίτον, οι ΔΔΕ δεν δίνουν κάθε χρόνο χιλιάδες οργανικά κενά και αυτός είναι ο λόγος που δεν γίνονται πολλές μεταθέσεις στην Δευτεροβάθμια (το αν όντως υπάρχουν χιλιάδες οργανικά κενά είναι ένα άλλο θέμα που χρήζει διερεύνησης). Ο μικρός αριθμός διορισμών είναι πολιτική απόφαση, αλλά ο μικρός αριθμός μεταθέσεων οφείλεται κυρίως στο ότι τα οργανικά κενά που δίνουν οι ΔΔΕ (ακόμα και αν πάμε με την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ) είναι λίγα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:23 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #74 στις: Μαΐου 11, 2015, 05:29:25 pm »
Συμφωνώ μέχρι εδώ.

Εδώ διαφωνώ.
Κατ’ αρχάς το όριο ήταν 11 ώρες και με την αύξηση του ωραρίου πήγε στις 12.
Κατά δεύτερον, δεν χρειάζεται να είναι για 2 συνεχόμενα διδακτικά έτη, αρκεί κατά τους υπολογισμούς όταν αποστέλλεται η εγκύκλιος κενών να προκύπτουν >=12 ώρες και ας είναι η πρώτη χρονιά.
Κατά τρίτον, οι ΔΔΕ δεν δίνουν κάθε χρόνο χιλιάδες οργανικά κενά και αυτός είναι ο λόγος που δεν γίνονται πολλές μεταθέσεις στην Δευτεροβάθμια (το αν όντως υπάρχουν χιλιάδες οργανικά κενά είναι ένα άλλο θέμα που χρήζει διερεύνησης). Ο μικρός αριθμός διορισμών είναι πολιτική απόφαση, αλλά ο μικρός αριθμός μεταθέσεων οφείλεται κυρίως στο ότι τα οργανικά κενά που δίνουν οι ΔΔΕ (ακόμα και αν πάμε με την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ) είναι λίγα.

Που και αυτά είναι πολιτική απόφαση.
Για την ακρίβεια μικροπολιτική ή απόφαση τοπικού επιπέδου.
Μην ξεχνάμε ότι η δευτεροβάθμια έχει γίνει κάτι σαν αρκεί να υπάρχει κάποιος στην τάξη.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #75 στις: Μαΐου 11, 2015, 05:32:21 pm »
Ξεχνάς ότι τα τελευταία χρόνια για να μη δοθούν οι μεταθέσεις οι διευθύνσεις δεν έδιναν κενά, αλλά χρησιμοποιούνταν ένας μαθηματικός τύπος από το my school. Αυτό σημαίνει απώλεια οργανικών. Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα. Φέτος κάνω 3 ώρες μάθημα σε ένα σχολείο που έχει 18 ώρες κενό στην ειδικότητα μου. Τις 18 ώρες τις καλύπτουμε 5 συνάδελφοι, οι οποίοι κάνουμε αντίστοιχες ώρες (εγώ άλλες 20) σε άλλα σχολεία. Δηλαδή με 5 άτομα το υπουργείο καλύπτει 6 οργανικά κενά. Το ίδιο πράγμα στο ίδιο σχολείο γίνεται με τις ειδικότητες φυσικής αγωγής (5 συνάδελφοι) και αγγλικών (3 συνάδελφοι) Όταν θα δοθούν οργανικές θα πρέπει να δοθούν 6 οργανικές και όχι 5 και τα υπόλοιπα των ωρών μας θα τα καλύπτουμε σε ολοήμερα. Στο Myschool σε επίπεδο διεύθυνσης φαίνονται οι ώρες καλυμμένες, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει οργανικό κενό ακάλυπτο. Αν προσθέσουμε και τις β αναθέσεις στη δευτεροβάθμια, τότε είναι πολλά τα οργανικά κενά που είναι ακάλυπτα.

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #76 στις: Μαΐου 11, 2015, 05:46:42 pm »
Γι αυτο τον λογο δεν εγιναν οι μεταθεσεις περσι με την εκτιμηση των Πυσδε για καποιες ειδικοτητες κ για καποιες αλλες με το myschool;
Νομιζω patreas  πως τα ειπες ολα με την αναπαντητη ερωτηση σου!!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2085
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #77 στις: Μαΐου 11, 2015, 05:58:35 pm »
Ξεχνάς ότι τα τελευταία χρόνια για να μη δοθούν οι μεταθέσεις οι διευθύνσεις δεν έδιναν κενά, αλλά χρησιμοποιούνταν ένας μαθηματικός τύπος από το my school. Αυτό σημαίνει απώλεια οργανικών.

Το myschool ξεκίνησε την λειτουργία του τον Νοέμβριο του 2013 για Πρωτοβάθμια και Γυμνάσια και τον Ιανουάριο του 2014 για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (http://dipe.kas.sch.gr/attachments/article/53/MYSCHOOL2.doc), οπότε θα μπορούσε να επηρεάσει τα νούμερα μόνο των μεταθέσεων του 2014. Ούτε, όμως αυτά επηρέασε. Απλώς άλλες μεταθέσεις έγιναν με τον αλγοριθμικό υπολογισμό βάσει της εγκυκλίου και άλλες με την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ (στο ΠΕ04 έγινε η διαφοροποίηση στη μεθοδολογία). Υπάρχουν σχετικές στήλες στον Πίνακα Γ της κάθε Περιοχής Μετάθεσης: στήλη «Ελλείμματα(-)/Πλεονάσματα(+) και στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ Ελλείμματα(-)/Πλεονάσματα(+)».
Το πρόβλημα δεν είναι ούτε το myschool ούτε το προπέρσινο plan. Αυτά απλώς υλοποιούν τον αλγόριθμο που περιγράφει η εγκύκλιος. Εκεί εντοπίζεται το θέμα, διότι από το 2013 στην εγκύκλιο κενών (http://2gym-peiraia.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/eggrafa/Kena_Pleon_2013-14.pdf) άρχισαν κάποιες καινοφανείς παραδοχές: για πρώτη φορά δεν υπολογίζονταν ως οργανικά κενά οι θέσεις επί θητεία ούτε οι μειώσεις ωραρίου θεωρούνταν οργανικές ανάγκες (ούτε καν η μείωση ωραρίου των Διευθυντών, δηλ. ο Διευθυντής μετείχε στον υπολογισμό με πλήρες ωράριο).

Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα. Φέτος κάνω 3 ώρες μάθημα σε ένα σχολείο που έχει 18 ώρες κενό στην ειδικότητα μου. Τις 18 ώρες τις καλύπτουμε 5 συνάδελφοι, οι οποίοι κάνουμε αντίστοιχες ώρες (εγώ άλλες 20) σε άλλα σχολεία. Δηλαδή με 5 άτομα το υπουργείο καλύπτει 6 οργανικά κενά. Το ίδιο πράγμα στο ίδιο σχολείο γίνεται με τις ειδικότητες φυσικής αγωγής (5 συνάδελφοι) και αγγλικών (3 συνάδελφοι) Όταν θα δοθούν οργανικές θα πρέπει να δοθούν 6 οργανικές και όχι 5 και τα υπόλοιπα των ωρών μας θα τα καλύπτουμε σε ολοήμερα. Στο Myschool σε επίπεδο διεύθυνσης φαίνονται οι ώρες καλυμμένες, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει οργανικό κενό ακάλυπτο. Αν προσθέσουμε και τις β αναθέσεις στη δευτεροβάθμια, τότε είναι πολλά τα οργανικά κενά που είναι ακάλυπτα.

Στο myschool σε επίπεδο διεύθυνσης φαίνονται οι ώρες καλυμμένες όσον αφορά τη λειτουργική κάλυψή τους. Το myschool δεν είναι plan ούτε έχει κάποια αναφορά/στατιστικό για υπολογισμό οργανικών κενών. Η Πρωτοβάθμια Διεύθυνση όταν θα κληθεί να δώσει οργανικά κενά στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να δώσει 6 οργανικά κενά (αν θεωρήσουμε ότι κανένας σας δεν ανήκει οργανικά στην Πρωτοβάθμια).

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2042
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #78 στις: Μαΐου 11, 2015, 07:01:48 pm »
Φέτος για πρώτη φορά είναι πολύ πιθανό τα οργανικά κενά να υπολογιστούν από το MySchool και να γίνει σύγκριση με αυτά που θα στείλουν τα ΠΥΣΔΕ. Μπορεί να μην υπάρχουν αναφορές στις Διευθύνσεις για τα οργανικά κενά αλλά προφανώς στο Υπουργείο μπορούν να εξάγουν ότι αναφορά θέλουν. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε την εκτίμηση ΠΥΣΔΕ-Περιφερειακής και σχετική καταχώριση στο e-datacenter. Με βάση αυτή την καταχώριση "έτρεχε" ο αλγόριθμος σε συνδυασμό βέβαια με αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας όσον αφορά τον αριθμό των μεταθέσεων στις "δύσκολες" (λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών) ειδικότητες (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04).

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #79 στις: Μαΐου 11, 2015, 07:11:27 pm »
Κ - ω του θαυματος- οι δυσκολες ειδικοτητες δεν ειναι κ τοσο δυσκολες, αφου δεν εχουν κ τοσα πολλα κενα κ δεν χρειαζεται να γινουν μεταθεσεις!!!!μα τι ξεφτιλα!!!!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #80 στις: Μαΐου 11, 2015, 09:22:04 pm »
Ο υπουργός Παιδείας στο esos για το ωράριο των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προσλήψεις

https://www.youtube.com/watch?v=vHT67QiDdnU

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #81 στις: Μαΐου 11, 2015, 10:34:43 pm »
Φυσικά και αλλού στο Δημόσιο υπάρχουν οργανικά κενά και διορισμοί δεν γίνονται...γιατί?
Απλά οικονομικά....το κράτος έχει έσοδα και δαπάνες....όσο δεν βγαίνουν τα πρώτα μειώνονται τα δεύτερα.
Θα μου πείτε η Υγεία, η Παιδεία, το Κράτος Πρόνοιας είναι έσοδα και δαπάνες? Εσείς τι πιστεύετε?

Από το απλό νοικοκυριό μέχρι το Δημόσιο (πρέπει να) υπάρχουν πάντα οι επιλογές από πού θα εισπράξεις και πού θα δαπανήσεις.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #82 στις: Μαΐου 12, 2015, 12:35:32 pm »
Ενημερωτικό των αιρετών του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

 
Γιώργου Καραμητσόπουλου και Παναγιώτη Κίντα
εκλεγμένων με τη «Συμμαχία Καθηγητών»
σχετικά με τις συνταξιοδοτήσεις
11 Μαΐου 2015
Αγαπητοί συνάδελφοι
Σας ενημερώνουμε ότι συνολικά πενήντα τρεις (53) είναι οι αιτήσεις παραίτησης λόγω συνταξιοδότησης που έγιναν το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου στη Δ.Ε. Αιτωλ/νίας. Αναλυτικά ανά ειδικότητα:
ΚΛΑΔΟΣ / ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΠΕ01        ΘΕΟΛΟΓΟΙ
5
ΠΕ02        ΦΙΛΟΓΟΓΟΙ
19
ΠΕ03        ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
8
ΠΕ04.01   ΦΥΣΙΚΟΙ
4
ΠΕ04.02   ΧΗΜΙΚΟΙ
1
ΠΕ04.03   ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
2
ΠΕ04.04   

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2015
« Απάντηση #83 στις: Μαΐου 12, 2015, 12:39:51 pm »
Ενημερωτικό Δελτίο των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Πιερίας

 
Ντελή Μιχάλη και Δημήτρη Γάτα,
Εκπροσώπων Αυτόνομης Κίνησης καθηγητών Ν. Πιερίας
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι σας ενημερώνουμε για τις αιτήσεις  συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών B/θμιας εκπαίδευσης που κατατέθηκαν τον Απρίλιο του 2015.
Ειδικότητα
Αριθμός Εκπαιδευτικών
ΠΕ 01
2
ΠΕ 02
9
ΠΕ03
5
ΠΕ 04.01
4
ΠΕ 04.02
1
ΠΕ 04.05
2
ΠΕ 05
3
ΠΕ 06
1
ΠΕ 11
4
ΠΕ 12.04
1
ΠΕ 13
1
ΠΕ 14.04
1
ΠΕ 14.05
1
ΤΕ 01.03
1
ΤΕ 01.04
1
Σύνολο
37
 Παρατήρηση: Κάποιες από τις παραπάνω αιτήσεις μπορούν να ανακληθούν έως τα τέλη του Μάη όπου και θα προκύψουν οι οριστικές συνταξιοδοτήσεις.
 
Ντελής Μιχάλης
αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ
τηλ.:   6947825687                 


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%85%CF%83%CE%B4%CE%B5-%CF%80%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82#ixzz3ZupeMGPv
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.