0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://xenesglosses.eu/2015/07/nea-egkyklios-anapliroton-oromisthio/
Κάποια στιγμή θα πρέπει να ανοίξει μία συζήτηση στην εκπαιδευτική κοινότητα για το πώς μπορούμε με τις λιγότερες δυνατές απώλειες να αποκαταστήσουμε τις αδικίες που δημιουργήθηκαν την πενταετία 2010- 2015. Διαβάζω συνέχεια από πολλούς υπερασπιστές της δικαιοσύνης και της λογικής να λένε ότι απλά πρέπει να ανοίξουν οι πίνακες με το προηγούμενο καθεστώς και... τέλος. Ο νόμος Διαμαντοπούλου δεν υπήρξε ποτέ, δεν υπήρξαν ποτέ οι εκπαιδευτικοί που έκαναν τις επιλογές τους με βάση εκείνο το νόμο. Πόσοι άραγε από αυτούς τους τιμητές της δικαιοσύνης, αν είχαν το 2010 εναλλακτική επιλογή, θα προτιμούσαν να ξεσπιτώνονται για να υπηρετήσουν σε κάθε απομακρυσμένο χωριουδάκι της Ελλάδας; Ακούμε συνέχεια για αυτούς που πρόσφεραν στα παιδιά του ελληνικού λαού και ναι όντως πρόσφεραν και όντως πρέπει να τους αναγνωριστεί με κάποιο τρόπο αυτή η προσφορά, αλλά τελικά δεν είχαν προσωπικό όφελος από την εργασίας τους, από απλή ανιδιοτέλεια δούλεψαν; Ή μήπως δεν υπήρχαν άλλοι που απλά δεν πρόλαβαν να τους δοθεί καμία ευκαιρία για να κάνουν ακριβώς το ίδιο; Προσωπικά ήμουν από αυτούς που τότε ξεκινούσαν την εκπαιδευτική τους πορεία και φυσικά δεν υπήρχε τίποτα πιο ελκυστικό από την τάξη. Όμως τώρα, πέντε χρόνια μετά και γνωρίζοντας ανθρώπους που απλά ακολούθησαν άλλη πορεία ποντάροντας ίσως σε ένα μεταπτυχιακό, διάβασμα για ΑΣΕΠ ίσως ή ακόμη και αλλαγή επαγγελματικής καριέρας μέχρι να τους δοθεί η ευκαιρία να μπουν μόνιμα στην τάξη, νιώθω ότι το σύστημα αυτής της χώρας έχει στήθει με τρόπο που ποδοπατάει όσους απλώς αποφάσισαν να... παίξουν σύμφωνα με τους κανόνες. Το 2012 δεν έγινε ΑΣΕΠ, όπως ανέμενε μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας και πλέον περιπλέκονται ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Ο Λοβέρδος σκέφτηκε απλοϊκά ( ότι βρε παιδιά, έπρεπε να είχατε καταλάβει από μόνοι σας ότι τελικά δεν θα γινόταν ΑΣΕΠ (πόσο νομικά έωλο είναι αυτό το επιχείρημα ελπίζω ότι θα φανεί στην πορεία), οπότε ας ξαναγυρίσουμε εκ των υστέρων στο παλιό καθεστώς μέχρι να σας διοργανώσω εγώ έναν περιποιημένο ΑΣΕΠ ξανάβασισμένο στο νόμο Διαμαντοπούλου. Και όποιος έβγαλε νόημα, έβγαλε. Μήπως η όλη συζήτηση θα έπρεπε να εστιάσει στο τι θα γίνει από εδώ και πέρα, τι σύστημα αναπλήρωσης και διορισμών θέλουμε, με πόσους πίνακες, με ποιες προσμετρημένες προϋπηρεσίες, με ποια μοριοδοτούμενα κριτήρια και όχι στο πώς θα μπορεσουμε να εφαρμόσουμε αναδρομικά όσα καταργήθηκαν το 2010 και γνώριζαν όλοι ότι καταργήθηκαν. Φυσικά, η προϋπηρεσία δεν έπαψε ποτέ να μετράει και να αποτελεί προσόν για τους αναπληρωτές, αλλά είναι το ίδιο να μετράει με συντελεστές σε τέτοιο βαθμό που αυτός που επέλεξε να απέχει να την ισοσκελίσει με ένα διδακτορικό ή τα τέσσερα παιδιά που πρόλαβε να κάνει (και δεν εξετάζω εδώ την ορθότητα των κριτηρίων, μας αρέσουν ή όχι αυτά ήταν) και το ίδιο να διπλασσιάζεται πέντε χρόνια μετά; Εκ των προτέρων, να πω ότι δούλεψα και τα πέντε αυτά χρόνια των κλειστών πινάκων από την αρχή της χρονιάς (1 χρονιά σε ιδιωτικό που προσμετράται και αυτή στη δημόσια εκπαίδευση), έκανα ταυτόχρονα μεταπτυχιακό (ελληνικό και όχι στην ειδική αγωγή πριν κατηγορηθώ και γι' αυτό) και ακόμη δεν έχω κανένα παιδί προς μοριοδότηση. Δεν θεωρώ ότι θίγομαι ιδιαίτερα από καμία ρύθμιση, αλλά έχω βαρεθεί πραγματικά να διαβάζω μανιχαϊστικές λογικές άσπρου- μαύρου ανάλογα με τις προσδοκίες και τα συφέροντα που ο καθένας βαφτίζει γενικό καλό. Από λίγους μόνο έχω δει μηνύματα για το τι θα γίνει από εδώ και πέρα κρατώντας μία απόσταση από τις συνδικαλιστικές λογικές του πάω όπου με πάνε οι περισσότεροι ψηφοφόροι.
Το κακό είναι ότι ξεκλειδώνουν μερικώς..
Δυστυχώς Κωνσταντίνε δεν μπορούμε να έχουμε μεγάλες προσδοκίες,λόγω τη οικονομικής κατάστασης της χώρας.Ας μην κρυβόμαστε...
Διαφωνω δεν ειναι η οικονομικη κατασταση ειναι οτι δεν θελουν. Αρνουνται να συγχωνεψουν σε αλλο νομο το αρθρο της προυπηρεσιας ενω υπηρχε αρχικα η προθεση. Θελουν ολο μαζι να ψηφιστει το νομοσχεδιο. Αρνουνται να καθυστερησουν την εγκυκλιο , ειναι και ανικανοι και απροθυμοι. Εδω ψηφισανε τον νομο με τους διευθυντες με το καλημερα , δεν υπαρχει δικαιολογια