*

Αποστολέας Θέμα: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;  (Αναγνώστηκε 6239 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ορφέας

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« στις: Μάιος 26, 2015, 12:38:10 μμ »
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική). 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:06:20 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 26, 2015, 01:02:36 μμ »

πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με   
Nαι. Θα περάσεις από τα υπόλοιπα μαθήματα το 9,5 είναι για το σύνολο το βαθμό προαγωγής..
Δεν σου χρειάζεται το 9,5 ξεχωριστά για τα αρχαία

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 26, 2015, 01:03:21 μμ »