*

Αποστολέας Θέμα: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;  (Αναγνώστηκε 6983 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ορφέας

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« στις: Μαΐου 26, 2015, 12:38:10 pm »
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική). 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:42 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 26, 2015, 01:02:36 pm »

πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με   
Nαι. Θα περάσεις από τα υπόλοιπα μαθήματα το 9,5 είναι για το σύνολο το βαθμό προαγωγής..
Δεν σου χρειάζεται το 9,5 ξεχωριστά για τα αρχαία

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 26, 2015, 01:03:21 pm »
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική).

αν και 99% τρολαρεις, θα σου απαντησω για να κουρδισω μερικους που ειναι υπερ της "αξιολογησης"
καταρχην ο μ.ο. στο μαθημα σου  ειναι  [(17+11)/2+3]/2=8.5 και οχι 7.5 (αρα δυσκολο να εχεις 20 στα μαθηματικα) :P
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2015, 01:08:50 pm από p14767 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 26, 2015, 01:25:50 pm »
αν και 99% τρολαρεις, θα σου απαντησω για να κουρδισω μερικους που ειναι υπερ της "αξιολογησης"
καταρχην ο μ.ο. στο μαθημα σου  ειναι  [(17+11)/2+3]/2=8.5 και οχι 7.5 (αρα δυσκολο να εχεις 20 στα μαθηματικα) :P
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:42 »

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 26, 2015, 02:01:59 pm »
Δεν έχει νόημα πιστεύω το τρολάρισμα με το νέο, παλιό δηλαδή σύστημα. Πέρα από αυτό όμως μπορεί να συμβεί μία κατακόρυφη πτώση αν πρόσεξες από το Α΄ στο

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 26, 2015, 02:22:10 pm »
απομονωσες ενα κομματι απο αυτα που εγραψα και στο οποιο συμφωνω εν μερει (εχει συμβει μεγαλη πτωση οπως και μεγαλη ανοδος μεταξη Α και

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 26, 2015, 02:26:24 pm »
Δεν απομόνωσα τίποτε.
το ξαναγραφω γιατι κανεις οτι δεν το βλεπεις: "ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2015, 02:29:08 pm από p14767 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #7 στις: Μαΐου 26, 2015, 02:40:28 pm »
το ξαναγραφω γιατι κανεις οτι δεν το βλεπεις: "ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡ

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #8 στις: Μαΐου 26, 2015, 02:56:32 pm »
Καταρχήν εμείς είμαστε εκπαιδευτικοί και επιπλέον ενήλικες και πρέπει να διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Δεν χρησιμοποίησα εγώ την λέξη τρολάρισμα, την λέξη ΄΄απομόνωσες΄΄ και την φράση ΄΄κάνεις ότι δεν βλέπεις΄΄.
Σου απαντώ παραταύτα στο ερώτημα με ένα ερώτημα: Πως εξηγείς το 11 του μαθητή στο

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
« Απάντηση #9 στις: Μαΐου 26, 2015, 03:22:47 pm »
Δεν θεωρώ το γεγονός ως σπάνιο, διότι τα τελευταία χρόνια συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις. Παρατηρώ βαθμολογίες τριμήνων με μεγάλες διαφορές. Υπάρχουν μαθητές που έχουν καλές επιδόσεις μόνο στις γλώσσες και άλλοι στις θετικές επιστήμες. Επιπλέον πολλοί γονείς δεν μπορούν να συμβάλλουν θετικά στα καμώματα των τέκνων τους. Άλλαξαν οι καιροί. Αν στον μαθητή δεν αρέσει το τάδε αντικείμενο μπορεί πλέον να θεωρείται φυσιολογικό να έχει και τέτοιες κακές επιδόσεις. Εγώ το βλέπω και κάπως θετικό αυτό από πολλές πλευρές. Έτσι λοιπόν όταν πάω σε ένα σχολείο (κάθε χρόνο αλλάζω) δεν κοιτάω τι βαθμούς είχε πέρσι ούτε τι θα τον βάλουν στα τάδε μαθήματα. Έχω το δικό μου τρόπο αξιολόγησης που περιέχει και παιδαγωγικά κριτήρια και βαθμολογώ τους μαθητές μου συγκριτικά. Δεν λέω συναντώ και κάποια γκρίνια αλλά είμαι πρόθυμος να συνεργαστώ με τον μαθητή και τον γονιό του.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182541
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.