0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
τελείως αντιεπιστημονικά τα όσα λέει η επιστολή των "αγανακτισμένων" καμία επιστημονική τεκμηρίωση γιατί τα 2 χρόνια με 20 δια ζώσεις μαθήματα ή ο ένας χρόνος με 12 μαθήματα είναι αυτά που πρέπει να δίνουν ΤΗΝ συνάφεια από κάποια άλλα που είναι λίγο διαφορετικά.Βγάζουμε φωτογραφία τον εαυτό μας και τον βάζουμε κριτήριο ? και είναι αυτό υπέρ της παιδείας ? τεκμηριώστε παρακαλώ. Για να τελειώνουμε η συνάφεια δεν μπορεί να κρίνεται με τα χρόνια σπουδών ενός μεταπτυχιακού, ούτε με την πρακτική του. Ο τίτλος και η αναλογία των μαθημάτων που έχουν σχέση με ειδική εκπαίδευση ναι, αλλά μέχρι εκεί. Τα υπόλοιπα είναι θέματα ΔΟΑΤΑΠ και όχι επιτροπών συνάφειας.Εκτός αν μπέρδεψαν την συνάφεια με την επαγγελματική άδεια ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.Σε κάθε περίπτωση η απόφαση δεν πρόκειται να κρατήσει για πολύ έτσι όπως είναι, θα γίνει ελαστικότερη στο μέλλον, το θεωρώ βέβαιο εφόσον γίνει ο κακός χαμός φυσικά.Βγήκε και ως προς το ορθό εξαιτίας λάθος ημερομηνιών http://xenesglosses.eu/2015/08/anakoinopoiisi-sto-ortho-synafeia-did/
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΗ και όποιος θέλει αναδημοσιεύει. ''Oι τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τα νέα κριτήρια ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής βρίσκουν σύμφωνους εμάς, τους κατόχους μεταπτυχιακών διπλωμάτων τα οποία αποκτήσαμε μετά από διετείς σπουδές σε πανεπιστήμια και οι οποίες περιλαμβάνουν είκοσι μαθήματα, πρακτική άσκηση τουλάχιστον 350 ωρών και εκπόνηση διπλωματικής εργασίας η οποία τηρεί τις αρχές τής επιστημονικής έρευνας και τής δεοντολογίας. Υποστηρίζουμε επίσης τους κατόχους μεταπτυχιακών διπλωμάτων μονοετούς διάρκειας οι οποίοι παρακολούθησαν δια ζώσης 12 τουλάχιστον μαθήματα συναφή με το αντικείμενο της Ε.Α. και οι οποίοι πραγματοποίησαν πρακτική άσκηση σε φορείς ειδικής αγωγής στο πλαίσιο των σπουδών τους. Η άλογη αναγνώριση χωρίς κριτήρια και προυποθέσεις -τα τελευταία 4 χρόνια- και η χρησιμοποίηση στην δημόσια Ειδική Αγωγή μεταπτυχιακών διπλωμάτων που αποκτώνται από εξάμηνες εξ' αποστάσεως σπουδές και από ιδρύματα τη γλώσσα των οποίων οι μεταπτυχιακοί φοιτητές δεν ομιλούν αποδεδειγμένα (πανεπιστήμια Βουλγαρίας, Ιταλίας κ.α.) -ενώ επισκέπτονται το ίδρυμα μια φορά μόνο και αποστέλουν τις ολιγοσέλιδες εργασίες τους μεταφρασμένες από συνεργαζόμενα φροντιστήρια-, μειώνουν το επίπεδο της Παιδείας του εκπαιδευτικού και θίγουν τόσο πνευματικά όσο και οικονομικά όλους εμάς και εσάς που κοπιάσαμε/-τε για έγκυρες και αναβαθμισμένες σπουδές. Παρακαλούμε, κύριοι αρμόδιοι, όπως μάς λάβετε υπόψη στις τελικές αποφάσεις που αφορούν τη θέσπιση κριτηρίων και προυποθέσεων ένταξης των μεταπτυχιακών διπλωμάτων στη δημόσια ειδική αγωγή. Είναι βέβαιο οτι οι εκπαιδευτικοί που έχουν ή προσπαθούν ν' αποκτήσουν μεταπτυχιακούς τίτλους σε έξι(+/-) μήνες με μηδενική παρακολούθηση μαθημάτων και δίχως πρακτική άσκηση πάνω στο γνωστικό τους αντικείμενο υπό την εποπτεία της σχολής τους, θα σάς εναντιωθούν επικαλούμενοι τα δικαιώματά τους λόγω της αναγνώρισης των πτυχίων τους από το ΔΟΑΤΑΠ. Όμως χρειάζεται ν' αντιληφθούν και οι ίδιοι οτι φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στον εξευτελισμό του Μεταπτυχιακού Τίτλου γενικότερα καθώς επίσης οτι, όπως δόθηκε τέλος στα ετήσια σεμινάρια, έτσι χρειάζεται να γίνει αρχή και να αξιολογούνται οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών όλων μας, χωρίς φόβο και αμφισβήτηση ως προς τα κίνητρα του Υπουργείου Παιδείας.Με εκτίμηση,ομάδα εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής/σχολικής ψυχολογίας''
Το μόνο κριτήριο για να εργαστεί κάποιος/κάποια στην «Ειδική» πρέπει να είναι η αποτελεσματικότητά του και όχι αν έχει 1ετές, 2ετές , 3ετές (με πρακτική) ή όποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Υπάρχουν «διδακτορικοί» και διδακτορικοί, αλλά και «σεμιναριούχοι» και σεμιναριούχοι, όπως και «γονείς με παιδιά με Ε.Α» και γονείς με παιδιά με Ε.Α {άλλο «κριτήριο» και δαύτο}, όπως και στα άλλα «κριτήρια» για μοριοδότηση για εργασία στην «Ειδική», ας αφήσουμε την «Ειδική» προϋπηρεσία {και τη «Γενική» προϋπηρεσία}.Αποτελεσματικότητα αναδεικνύεται μόνο εκ των υστέρων, όμως, και «αξιολογείται» κατά το δοκούν από όσους ….. (ποιους και πώς;)Από τη στιγμή που «πρέπει» να υπάρχουν «κριτήρια», και δεν γίνεται να είναι η «αποτελεσματικότητα» αυτό το κριτήριο, αναγκαστικά πάμε σε μοριοδοτήσεις. Από τη στιγμή που τα μεταπτυχιακά (και διδακτορικά) έγιναν «κριτήρια» γνωρίζουμε τι βιομηχανία στήθηκε γύρω από αυτά. Εκτός από «μεταπτυχιακούς» και μεταπτυχιακούς, υπάρχουν «μεταπτυχιακά» και μεταπτυχιακά, όπως και στα «διδακτορικά» αλλά και στα άλλα «κριτήρια».Οι νόμοι είναι οι μόνοι που μπορούν να βάλουν μια τάξη (δεδομένων όλων των παραπάνω και της ιδιότητας του Έλληνα να «τρουπώνει» τους νόμους κάθε φορά που τους γνωρίζει). Άρα θα έχουν τις δυσλειτουργίες τους, και για το λόγο ότι θα «εφαρμοστούν» σε Έλληνες.Ο Νόμος, λοιπόν, ορίζει σαφώς ότι «συστήνεται επιτροπή για να καθορίσει τα κριτήρια συνάφειας και τον κάθε τίτλο». Αν θέλουμε και αυτό να το «πάμε δικαστικά», ΟΚ, δε θα συμβεί κάτι άλλο από αυτά που προαναφέρω.Δεν «υπάρχει και καμιά λύση» έτσι όπως είναι η κατάσταση και την Παιδεία την έχουν χες@νη. Ας αφήσουμε την «Ειδική».Πάντως, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το "Σχολική Ψυχολογία" εντάσσεται στην "Ειδική".
Όντως η σχολική ψυχολογία μπορεί να είναι κάτι πολύ γενικό και να αναφέρεται πχ στην σεξουαλική αγωγή των εφήβων.Να μην έχει καμία σχέση με ειδική αγωγή, αλλά κρίνεται απόλυτα συναφές. Όσο για την πιο πάνω ομάδα που κράζει, που ακριβώς έστειλε αυτή την επιστολή;
Kαλησπέρα !Υπάρχει πιθανότητα να βγει σήμερα η εγκλύκλιος ;
Ακόμα και με τα σεμινάρια έβαλαν όριο το 2010 την χρονιά που πήραν την απόφαση.Τώρα με τα κριτήρια που βάζουν το 2015 θα κρίνουν μτπ που βγήκαν το 2008?Και να σημειώσω ότι ΔΕΝ θίγονται οι προυπηρεσίες που αποκτήθηκαν πριν το 2015 και όχι τα μτπ!!