0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ως εκει καλά τα λες. Τώρα εξήγησε γιατί μειώνουν τα κενά βιολογίας
Υπάρχουν 2 διακριτές διαδικασίες μετακινήσεων μονίμων εκπαιδευτικών: μεταθέσεις και αποσπάσεις. Η θεωρία λέει ότι οι μεταθέσεις γίνονται σε οργανικά κενά και οι αποσπάσεις σε λειτουργικά κενά (τι είναι το καθένα έχει αναλυθεί σε άλλα μηνύματα). Ο "λαϊκισμός" των ΠΥΣΔΕ θέλει τις μεταθέσεις να γίνονται σε λειτουργικά κενά.Αν ήταν σε κάθε διαδικασία μετακίνησης να μετακινούνται οι εκπαιδευτικοί βάσει των λειτουργικών εκπαιδευτικών αναγκών, τότε να μην υπάρχουν 2 διακριτές διαδικασίες αλλά να λέγονται όλες ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, Φάση 1/2/3...
Νομίζω ότι είναι του 2013
@guestteacherΔεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου. Δεν εισέρχομαι στην ουσία του αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις διαδικασίες μετακίνησης (μεταθέσεις και αποσπάσεις) μόνιμων εκπαιδευτικών όπως αυτές διεξάγονται. Επί της ουσίας βλ. π.χ. http://www.pde.gr/index.php?topic=31916.msg861037#msg861037 και προς αυτή την κατεύθυνση (σημείο 3. στην επιχειρηματολογία σου) θα έπρεπε να φωνάζουν οι αιρετοί (με τη βοήθεια και του ν.1566/1985 άρ.14, παρ.5).Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που αυτές οι διαδικασίες υφίστανται, το να γίνεται κατά το δοκούν λάστιχο ο τρόπος διεξαγωγής τους δεν είναι καλό (sic).
Επίσης μια ωραία ερώτηση προς τον Υπουργό. Πως εξηγείτε το γεγονός ότι στα εργαστήρια ενός μαθήματος μπαίνουν 2 εκπαιδευτικοί σε ένα τύπο σχολείου αλλά στο ίδιο μάθημα δεν μπαίνουν δύο αν αυτό γίνεται σε άλλο τύπο σχολείου ή άλλη βαθμίδα?
28 και 29/6 οι μεταθέσεις Δευτεροβάθμιας.http://nekordis64.blogspot.gr/
Παντως μια ωρα μειωθηκε η γεωλογια και τα οργανικα τους κενα μειωθηκαν αισθητα (μιλαω για του αλγοριθμου). Αληθεια θα χε ενδιαφερον στις πολλες ερευνες σας να γραψετε η μια ωρα της γεωλογιας ποσο μειωσε τα διαπιστωμενα κενα γεωλογιας? Γιατι τα μειωσε αρκετα.