*

Αποστολέας Θέμα: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.  (Αναγνώστηκε 31882 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος edesta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Έκπληξη
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 27, 2015, 10:39:29 πμ »
Το ΕΑΕΠ λοιπόν που χρηματοδοτείται μέσω ΕΣΠΑ κάποια στιγμή θα πρέπει να το καλύψει το κράτος διαφορετικά θα κλείσει όπως και τόσες άλλες υπηρεσίες (Βλέπε ΚΔΑΠ). Αφού λοιπόν περισσεύουν εκπαιδευτικοί τους μετατάσσει σε ΕΑΕΠ ώστε να τα επανδρώσει με μόνιμο τρόπο. Βέβαια το κράτος λειτουργεί ταυτόχρονα και με το δικό σου σκεπτικό αφού δε δίνει αποσπάσεις σε εκπαιδευτικούς Β/βάθμιας (δίνει αλλά όχι όσες μπορεί) έτσι ώστε να  παίρνει κατευθείαν αναπληρωτές από ΕΣΠΑ εκεί καθώς κοστίζουν σαφώς λιγότερο. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι πολλοί βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και ο μόνος τρόπος να πάνε πιο κοντά στα σπίτια του είναι μέσω μετακινήσεων. Όλα αυτά δημιουργούν προβλήματα και το κράτος καλείται να ισορροπήσει μεταξύ οικονομικών και κοινωνικών βαρών. 
Επίσης μην κρυβόμαστε οι περισσότεροι κοιτάζουν το συμφέρον τους. Δε θα δεις πχ πολλούς να λένε ότι άδικα έπαιρναν 12ρια μόρια ενώ ήταν στο Υπουργείο και άλλα παρόμοια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 10:42:38 πμ από edesta »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:52:14 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 27, 2015, 03:58:02 μμ »
Διαβάζοντας κάποια μηνύματα, γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί το υπουργείο μας κάνει ό,τι γουστάρει (περικοπές μισθών, αυξήσεις ωραρίου, ταλαιπωρία στις υπηρεσιακές μεταβολές, κάλυψη οργανικών κενών με προσωπικό με ελαστικές εργασιακές σχέσεις) και δεν κουνιέται φύλλο. Πλάκα μας κάνει το υπουργείο.

Δον Κιχώτη, αν θέλεις να απαντήσεις σε αυτόν που έγραψε το συγκεκριμένο μήνυμα που αναφέρεις, να του το απευθύνεις προσωπικά και στο συγκεκριμένο θέμα που το έγραψε. Περιφέροντας το και χρησιμοποιώντας το ως επιχείρημα σε ταξινομεί στην ίδια κατηγορία σκέψης με τον εμπνευστή της.

 Ας διευκρινιστούν ορισμένες παρερμηνείες. Τα ΕΑΕΠ δεν χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ οι προσλήψεις αναπληρωτών στα ΕΑΕΠ χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Όλα τα υπόλοιπα έξοδα των ΕΑΕΠ (μόνιμο προσωπικό, βιβλία, θέρμανση καθαριότητα κλπ) πληρώνονται με τον ίδιο τρόπο όπως και των υπολοίπων σχολείων. Τα  ΕΑΕΠ είναι ένας πιλοτικός τύπος δημοτικού σχολείου που η πρόσληψη αναπληρωτών σε ότι αφορά το πιλοτικό κομμάτι του ωρολόγιου προγράμματος σ' αυτά τα σχολεία εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Το ΕΣΠΑ αυτό καθε αυτό δεν προκαθορίζει τα συγεκριμένα προγράμματα, αλλά κάποιους στόχους. πχ τα ίδια κονδύλια που στην Ελλάδα χρησιμοποιούνται στα ΕΑΕΠ σε κάποια άλλη χώρα χρησιμοποιούνται σε άλλες δράσεις. Αν το ΕΣΠΑ δημιυοργούσε τα ΕΑΕΠ, τότε θα ήταν ένας κοινός τύπος σχολείου σε όλη την Ε.Ε. Το ΕΣΠΑ βάζει κατά θεματική (πχ Παιδεία) κάποια κριτήρια και τα κράτη προτείνουν κάποιες δράσεις και αιτούνται τη χρηματοδότησή τους. Οι υπηρεσίες της Ε.Ε. εγκρίνουν ή όχι. . Δεν μπορεί πχ να χρηματοδοτήσει ένα κλασσικό σχολείο, γιατί χρηματοδοτεί "καινοτόμα" προγράμματα, που επεκτείνουν την κλασσική λειτουργία του σχολείου. Το ποσό που κατευθύνεται σε κάθε πρόγραμμα επίσης, έχει κάποια ανώτερα όρια, αλλά καθορίζεται από τη χώρα και τις ανάγκες της. Δεν ξέρουμε πχ πόσα χρήματα έχει εντάξει στις προσλήψεις στα ΕΑΕΠ το υπουργείο, αλλά επειδή από όσο γνωρίζω είμαστε η πρώτη χώρα στην απορρόφηση των σχετικών κονδυλίων στην Ε.Ε. κανείς δεν έχει φάει κανενός τη θέση. Έχει εγκριθεί λοιπόν η χρηματοδότηση του πρόσθετου προσωπικού (αναπληρωτών) που απαιτεί η πιλοτική λειτουργία κάποιων δημοτικών σχολείων ως ΕΑΕΠ) 
Πάμε να δούμε τώρα κάποια συγεκριμένα στοιχεία:

1. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί από τη δευτεροβάθμια απασχολούνταν στην πρωτοβάθμια πριν την ίδρυση καν των ΕΑΕΠ, αλλά και μετά από αυτήν. Ένα μεγάλο ποσοστό (ίσως η πλειοψηφία, αλλά δεν έχω συγκεκριμένα νούμερα) αυτών που πήραν μετάταξη απασχολούνταν στην πρωτοβάθμια κάθε χρόνο και πριν τις μετατάξεις. Γνωρίζω προσωπικά συναδέλφους που εργάζονταν από το 2007 ή το 2008 στην πρωτοβάθμια πριν πάρουν μετάταξη. Έτσι κι αλλιώς πρώτα γινόταν διάθεση από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια όσων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων δε συμπλήρωναν ωράριο και μετά προσλαμβάνονταν αναπληρωτές. Αυτό που άλλαξε με τις μετατάξεις είναι ότι τα σχολεία έχουν πλέον νωρίτερα ένα μέρος του προσωπικού τους. Οι ελλείψεις που θα υπήρχαν συνολικά (πρωτοβάθμια + δευτεροβάθμια), οι ίδιες ελλείψεις θα υπάρχουν και μετά τις μετατάξεις, απλά μπορεί να αλλάξει η κατανομή τους (πχ να εμφανιστούν κενά και στη δευτεροβάθμια).

2. Αντίθετα το ίδιο σχολικό έτος που έγιναν οι μετατάξεις λειτούργησαν για πρώτη χρονιά και ένας αριθμός ΕΑΕΠ (νομίζω πάνω από 400), τα οποία δεν θα δημιουργούνταν αν δεν υπήρχε το σχέδιο των μετατάξεων. Οπότε οι μετατάξεις όχι μόνο δεν κάνανε κακό, αλλά αύξησαν συνολικά τις ανάγκες για προσωπικό ειδικοτήτων. Θα πω χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι φέτος στη δευτεροβάθμια Καβάλας υπήρξε πρόσληψη αναπληρωτή στην ειδικότητα μου κάτι που δεν θυμάμαι να έχει γίνει για αρκετά χρόνια. Κάθε ίδρυση 12θέσιου ΕΑΕΠ αυξάνει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων κατά 5 θέσεις και μειώνει κατά μία θέση τις ανάγκες σε δασκάλους. Οι μόνοι που θα είχαν λόγο να διαμαρτύρονται λοιπόν είναι οι δάσκαλοι.

3. Στις προτάσεις των ΠΥΣΠΕ περιλαμβάνονται αρκετές εκατοντάδες νέων ΕΑΕΠ, η λειτουργία των οποίων περνάει μέσα από τη σύσταση οργανικών. Όσο δεν συστήνονται οργανικές δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσουν και νέα ΕΑΕΠ, καθώς ο τίτλος "πιλοτικό" δικαιολογεί το να υπάρχουν σχολεία δύο ταχυτήτων στην (πχ δεκαθέσιο ΕΑΕΠ και δεκαθέσιο κλασσικό ). Για να δοθούν οργανικές στα ΕΑΕΠ θα πρέπει να πάψουν να θεωρούνται πιλοτικά και όλα τα σχολεία που θα πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια (πχ από 6θέσια και πάνω) θα πρέπει να λειτουργούν ως ΕΑΕΠ

4. Η ίδρυση νέων οργανικών το ξαναγράφω είναι το κοινό συμφέρον, μεταταγμένων, προϋπάρχουσων ειδικοτήτων, αλλά και αναπληρωτών, καθώς προσφέρει τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
  α) Μεσοπρόθεσμα αυξάνει τον αριθμό των θέσεων στην πρωτοβάθμια, αφού υποχρεωτικά όλα τα δημοτικά σχολεία από 6θέσια και πάνω θα μετατραπούν σε ΕΑΕΠ.
  β) Βγάζει από την ανασφάλεια χιλιάδες συναδέλφους μόνιμος και αναπληρωτές. Μόνιμους, γιατί θα αποκτήσουν οριστική τοποθέτηση και δεν θα έχουν το βραχνά της τοποθέτησης κάθε χρόνο, με ότι συνεπάγεται. Αναπληρωτές, γιατί η παρουσία τους στα σχολεία θα διασφαλιστεί και μετά τη λήξη του ΕΣΠΑ και ταυτόχρονα θα μπορούν να ελπίζουν ότι θα πραγματοποιηθούν και κάποιες μόνιμες προσλήψεις έστω και μεσομακροπρόθεσμα. Με το σημερινό καθεστώς όμως, είναι βέβαιο ότι θα έχουν απλά μία ελαστική εργασιακή σχέση για λίγα χρόνια ακόμα, αφού η λήξη του σχετικού ΕΣΠΑ θα σημάνει και το τέλος της εργασίας τους.

Η δυσκολία για τη σύσταση θέσεων στα ΕΑΕΠ, είναι ότι το γεγονός αυτό θα προκαλέσει τα θετικά για εμάς που έγραψα παραπάνω. Δηλαδή, στα ήδη υπάρχοντα ΕΑΕΠ προκαλείται ανάγκη για περίπου 2.500 διορισμούς ειδικοτήτων με μεγάλους κερδισμένους (σε αριθμό θέσεων) τους κλάδους του θεάτρου και των καλλιτεχνικών και ακόμα περισσότερες ανάγκες για προσλήψεις από την ίδρυση νέων ΕΑΕΠ. Αυτό όντως είναι επέκταση του δημοσίου. Αν λοιπόν μας ενδιέφερε η θεσούλα μας, ο εαυτούλης μας και να φάμε τη θέση κάποιου αναπληρωτή δεν θα ζητούσαμε σύσταση οργανικών στα ΕΑΕΠ, αλλά μεταφορά οργανικής θέσης ατομικά και τοποθέτηση μας σε ένα σχολείο με προσωποπαγή οργανική. Δηλαδή ότι έγινε στις θέσεις διοίκησης. Αντί οι μετατάξεις να γίνουν ανά περιοχή να γίνουν ανά σχολείο και ο καθένας να τοποθετηθεί σε ένα σχολείο μέχρι να βγει στη σύνταξη και μετά να χάνεται η θέση. Αυτό θα ήταν ατομικό βόλεμα. Αντίθετα η σύσταση οργανικών στα ΕΑΕΠ είναι το κοινό συμφέρον ΟΛΩΝ που πρέπει να μας κινητοποιήσει. Όποιοι δεν το βλέπουν ή κάνουν πως δεν το βλέπουν είναι σύμμαχοι του υπουργείου στο να κρατάει στην εργασιακή ανασφάλεια άπαντες και να επιβάλλει μνημονιακές λογικές περικοπών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 04:52:11 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 27, 2015, 04:46:31 μμ »
Αν είναι δυνατόν οι μεταταγμένοι να στερούν θέσεις από τους αναπληρωτές!Τα πράγματα έχουν όπως τα περιγράφει ο perastikos. Η σύσταση οργανικών είναι προς το συμφέρον όλων. Μερικοί όμως δεν σκέφτονται πριν μιλήσουν και εκφράζουν άποψη που τους εκθέτει. Ακόμα και λογική να είχε αυτό περί οργανικών και αναπληρωτών είναι εντελώς εγωιστικό να λες ότι θες να παραμείνουν πιλοτικά τα ΕΑΕΠ, να έχουμε σχολεία δύο ταχυτήτων 50ρηδεςστη διάθεση αλλά να προσλαμβάνομαι εγώ αναπληρώτρια!
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 27, 2015, 05:00:25 μμ »
Διαβάζοντας κάποια μηνύματα, γίνεται κατανοητό γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σαν κοινωνία.
Το εσπα καταρχάς έκτος των αναπληρωτών που είναι σχεδόν το 40% σε κάθε σχολείο αλλά και του βοηθητικού προσωπικού, χρηματοδοτεί και διάφορες άλλες δράσεις, επιμορφώσεις, εξοπλισμούς (π.χ. τους φορητούς).
Οποτε χωρίς εσπα, σε μια χρεωκοπημένη χωρά, τι πιθανότητες έχουν να συνεχίσουν αυτά τα δημοτικά; Πόσο μάλλον να γίνουν όλα ΕΑΕΠ. Χωρίς εσπα, το πιο πιθανό είναι να γυρίσουμε στα παλιά δημοτικά. Αλλά ας πάρουμε εμείς τις οργανικές μας και οι άλλοι. Ας πρόσεχαν...

Δεν ξέρω που τα βρίσκεις τα στοιχεία σου περαστικέ, αλλά πριν τις μετατάξεις, στην ειδικότητα μου (πληροφορική) δούλευαν χιλιάδες αναπληρωτές. Πέρυσι μετά βίας ξεπέρασαν τους 400. Αλλα αν ειναι για το καλο της εκπαιδευσης, ας μην δουλεψει και κανεις αναπληρωτης. Εγω το δεχομαι.

Ας περάσουμε όμως και στην ουσία του θέματος. Λες σύσταση οργανικών στα εαεπ. Για μισό λεπτό.
Τόσο καιρό, έχουν ακουστεί τέρατα, για το πώς έγινε η διαδικασία. Την ακύρωση των εθελοντικών. Τα μόρια. Τις 2 επιλογές. Τις ψεύτικες δηλώσεις. Όλα αυτά περαστικέ, τι θα γίνουν; Γιατί έτσι που τα γραφείς, ουσιαστικά λες:
-Δεν έχει νόημα να φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Ας γίνουν όλα εαεπ και όλοι θα βολευτούμε.

Και μια και είσαι και πληροφορικός, ας κουβεντιάσουμε και για την πληροφορική.
Πως θα γίνουν οργανικές αλήθεια. Έτσι απλά. Χωρις καμιά προϋπόθεση;
π.χ. Παιδαγωγική επάρκεια. Υποτίθεται ο κλάδος δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια για την δευτεροβάθμια. Έχει στην πρωτοβάθμια και δεν το γνωρίζω;
Θεωρείς επίσης ότι αυτοί που ήταν στα λύκεια και στα επαλ, μπορούν να ανταποκριθούν το ίδιο καλά στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού; Δεν ξέρω αν ήσουν γραμμένος στην mailing list της ΠΕΚΑΠ. Κάθε εβδομάδα και ένας πληροφορικός να λέει δεν αντέχει, δεν μπορεί να κάνει μάθημα. Θα μπαίνει μέσα και θα αφήνει τα παιδιά να παίζουν (αφού δεν ακούνε). Ακόμα και πράξεις χειροδικίας είχε αναφέρει σύμβουλος.

Βέβαια με τη λογική σου, δίπλα στο σπίτι τους θα είναι, οπότε μικρό το κακό (για τους ίδιους). Για τα παιδιά αλήθεια;
Η ακόμα μεγαλύτερη πλακά είναι ότι πέρυσι πήραν πληροφορικούς στην δευτεροβάθμια. Πως γίνεται αυτό;
Μάλλον μεγαλύτερη σημασία έχει να πάμε δίπλα στο σπίτι μας. Και ποιος θα πάει αλήθεια σε όλα αυτά τα μέρη; Ο αναπληρωτής;

Ο αναπληρωτής βέβαια. Και αν του χρόνου δεν τον καλέσουν; Αναπληρωτής είναι δεν είναι μόνιμος. Ο μόνιμος δίπλα στο σπίτι του, ο αναπληρωτής όπου γης και πατρίς. Και αν του αρέσει....

Η μέγιστη πλάκα πάντως, είναι ότι επί χρόνια, οι μονιμοι πληροφορικοί πολεμούσαν τα δημοτικά.
-Δεν έχουμε καμιά δουλεία εκεί. Δεν είναι πληροφορική αυτό που γίνεται.

Οι αναπληρωτές από την άλλη. Στήνανε τα εργαστήρια. Κάνανε μεταπτυχιακά. Παιδαγωγικά. Και τώρα έρχονται διάφοροι "περαστικοί" να διεκδικήσουν οργανικές. Αλήθεια εσύ περαστικέ, όταν διορίστηκες σαν καθηγητής πληροφορικής, όνειρο σου ήταν η διδασκαλία στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού;

Γι’αυτό περαστικέ, προτιμώ τον άλλο συνάδελφο που μίλαγε για ασφαλιστικά μέτρα εναντίων των αναπληρωτών αν δεν βολευτούν όσοι από την δευτεροβάθμια θέλουν δημοτικά. Γιατί ηταν ξεκάθαρος. Το κλείσιμο του ματιού σε διάφορες άνομες πράξεις με λογική το βόλεμα και μη φωνάζετε, όλοι ενωμένοι όλοι βολεμένοι. Προσωπικά με αρρωσταίνει. Δεν αναφέρω καν ότι αυτές οι οργανικές είναι  επί πτωμάτων-αναπληρωτών που δούλευαν σχεδόν για μια δεκαετία. Γιατί οι μόνιμοι μπορούν να πάρουν ώρες στα κλασικά δημοτικά και να συμπληρώσουν εκει ωράριο.

Τεσπα, καλή τύχη με τις οργανικές σας. Αν αυτές σας κάνουν καλυτερους εκπαιδευτικούς (και καλυτέρους ανθρώπους), μακάρι να τις πάρατε.  Γιατί όσες φόρες τύχαινε να διαβάζω για τις μετατάξεις και τις εθελοντικές, πραγματικά ντρεπόμουν. Καλη τυχη και παλι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:52:14 »

Αποσυνδεδεμένος Sok-4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 27, 2015, 05:58:35 μμ »
Ειναι ηλιου φαεινοτερο γιατι φθασαμε ως εδω σαν χωρα.γιατι ο καθενας κοιταει το συμφερον του.οι μονιμοι που δουλευουν τα τελευταια χρονια στην αβαθμια το κανουν ουτως η αλλως γιατι περισσευουν στη ββαθμια...οποτε  μην ακουω ανοησιες οτι ξαφνικα μας αρεσε η αβαθμια κ οτι πεσαμε με τα μουτρα εκει να σας παρουμε τις θεσεις κυριοι αναπληρωτες.περισσευουμε ββαθμια κ επειδη μειωνονται διαρκως οι ωρες εκει μας διεθεταν αβαθμια.σαν πλεοναζον προσωπικο διατρεχεις το κινδυνο της απολυσης....τι θελετε δλδ να βγουμε εμεις στην ανεργια για να δουλεψετε εσεις ως αναπληρωτες??κ τι μελλον βλεπετε στην εκπαιδευση δλδ?βλεπετε διορισμο βλεπετε αυξησεις βλεπετε προνομιακο ωραριο?στραφειτε σε αλλες κατευθυνσεις κ μη ζητατε να ψοφισει η κατσικα του γειτονα.αμαν πια

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 27, 2015, 06:04:26 μμ »
Εγώ πάλι συνειδητοποιώντας ότι οι μεταταγμένοι φταίνε για όλα τα δεινά, προτείνω να απολυθούν άμεσα και να προσληφθούν στη θέση τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ και για τις θέσεις που θα περισσέψουν να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις απόσπασης. Έτσι κι αλλιώς είναι μια εντελώς διαφορετική κατηγορία από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Δεν έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι για χρόνια, δεν έχουν στην πλάτη τους χρόνια ως μόνιμοι, δεν έχουν κάνει παραμεθόριο, δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ.. τίποτα....απλώς ήρθαν για να φάνε τις θέσεις όλων των άλλων σκληρά εργαζόμενων εκπαιδευτικών. Γιατί το μόνο που δεν έχουμε ακούσει μέχρι στιγμής είναι οτί δεν παράγουμε και έργο.


 
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 27, 2015, 06:13:53 μμ »
Διαβάζοντας κάποια μηνύματα, γίνεται κατανοητό γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σαν κοινωνία.

Εδώ συμφωνούμε....

Το εσπα καταρχάς έκτος των αναπληρωτών που είναι σχεδόν το 40% σε κάθε σχολείο αλλά και του βοηθητικού προσωπικού, χρηματοδοτεί και διάφορες άλλες δράσεις, επιμορφώσεις, εξοπλισμούς (π.χ. τους φορητούς).
Οποτε χωρίς εσπα, σε μια χρεωκοπημένη χωρά, τι πιθανότητες έχουν να συνεχίσουν αυτά τα δημοτικά; Πόσο μάλλον να γίνουν όλα ΕΑΕΠ. Χωρίς εσπα, το πιο πιθανό είναι να γυρίσουμε στα παλιά δημοτικά. Αλλά ας πάρουμε εμείς τις οργανικές μας και οι άλλοι. Ας πρόσεχαν...

Μια χαρά συνεχίζουν τα δημοτικά και χωρίς φορητούς και επιμορφώσεις που ουτως ή άλλως δεν υπάρχουν σε όλα
Δεν ξέρω που τα βρίσκεις τα στοιχεία σου περαστικέ, αλλά πριν τις μετατάξεις, στην ειδικότητα μου (πληροφορική) δούλευαν χιλιάδες αναπληρωτές. Πέρυσι μετά βίας ξεπέρασαν τους 400. Αλλα αν ειναι για το καλο της εκπαιδευσης, ας μην δουλεψει και κανεις αναπληρωτης. Εγω το δεχομαι.
Δούλευαν διότι υπήρχαν ανάγκες προφανώς , μετά τις μετατάξεις δεν υπάρχουν.

Ας περάσουμε όμως και στην ουσία του θέματος. Λες σύσταση οργανικών στα εαεπ. Για μισό λεπτό.
Τόσο καιρό, έχουν ακουστεί τέρατα, για το πώς έγινε η διαδικασία. Την ακύρωση των εθελοντικών. Τα μόρια. Τις 2 επιλογές. Τις ψεύτικες δηλώσεις. Όλα αυτά περαστικέ, τι θα γίνουν; Γιατί έτσι που τα γραφείς, ουσιαστικά λες:
-Δεν έχει νόημα να φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Ας γίνουν όλα εαεπ και όλοι θα βολευτούμε.
Το Υπουργείο το λέει πια αυτό , ενημερώσου σχετικά.

Και μια και είσαι και πληροφορικός, ας κουβεντιάσουμε και για την πληροφορική.
Πως θα γίνουν οργανικές αλήθεια. Έτσι απλά. Χωρις καμιά προϋπόθεση;
π.χ. Παιδαγωγική επάρκεια. Υποτίθεται ο κλάδος δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια για την δευτεροβάθμια. Έχει στην πρωτοβάθμια και δεν το γνωρίζω;
Θεωρείς επίσης ότι αυτοί που ήταν στα λύκεια και στα επαλ, μπορούν να ανταποκριθούν το ίδιο καλά στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού; Δεν ξέρω αν ήσουν γραμμένος στην mailing list της ΠΕΚΑΠ. Κάθε εβδομάδα και ένας πληροφορικός να λέει δεν αντέχει, δεν μπορεί να κάνει μάθημα. Θα μπαίνει μέσα και θα αφήνει τα παιδιά να παίζουν (αφού δεν ακούνε). Ακόμα και πράξεις χειροδικίας είχε αναφέρει σύμβουλος.
Δηλαδή με τη λογική αυτή εγώ που έχω δουλέψει ΜΟΝΟ σε Δημοτικά να τα βάλω με τις συναδέλφους που είναι 60 ετών και δεν εχουν δουλεψει ποτέ στο παρελθόν στη Πρωτοβάθμια και να ζητήσω να πάρω εγώ μετάταξη και όχι αυτές κι ας έχουν περισσότερα μόρια από μένα; ΟΚ

Βέβαια με τη λογική σου, δίπλα στο σπίτι τους θα είναι, οπότε μικρό το κακό (για τους ίδιους). Για τα παιδιά αλήθεια;
Η ακόμα μεγαλύτερη πλακά είναι ότι πέρυσι πήραν πληροφορικούς στην δευτεροβάθμια. Πως γίνεται αυτό;
Μάλλον μεγαλύτερη σημασία έχει να πάμε δίπλα στο σπίτι μας. Και ποιος θα πάει αλήθεια σε όλα αυτά τα μέρη; Ο αναπληρωτής;

Ο αναπληρωτής βέβαια. Και αν του χρόνου δεν τον καλέσουν; Αναπληρωτής είναι δεν είναι μόνιμος. Ο μόνιμος δίπλα στο σπίτι του, ο αναπληρωτής όπου γης και πατρίς. Και αν του αρέσει....
A substitute teacher is a person who teaches a school class when the regular teacher is unavailable; e.g., because of illness, personal leave, or other reasons.
Από τη Βικιπαιδία

Η μέγιστη πλάκα πάντως είναι ότι επί χρόνια, οι μονιμοι πληροφορικοί πολεμούσαν τα δημοτικά.
-Δεν έχουμε καμιά δουλεία εκεί. Δεν είναι πληροφορική αυτό που γίνεται.

Οι αναπληρωτές από την άλλη. Στήνανε τα εργαστήρια. Κάνανε μεταπτυχιακά. Παιδαγωγικά. Και τώρα έρχονται διάφοροι "περαστικοί" να διεκδικήσουν οργανικές. Αλήθεια εσύ περαστικέ, όταν διορίστηκες σαν καθηγητής πληροφορικής, όνειρο σου ήταν η διδασκαλία στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού;

Γι’αυτό περαστικέ, προτιμώ τον άλλο συνάδελφο που μίλαγε για ασφαλιστικά μέτρα εναντίων των αναπληρωτών αν δεν βολευτούν όσοι από την δευτεροβάθμια θέλουν δημοτικά. Γιατί ηταν ξεκάθαρος. Το κλείσιμο του ματιού σε διάφορες άνομες πράξεις με λογική το βόλεμα και μη φωνάζετε, όλοι ενωμένοι όλοι βολεμένοι. Προσωπικά με αρρωσταίνει. Δεν αναφέρω καν ότι αυτές οι οργανικές είναι  επί πτωμάτων-αναπληρωτών που δούλευαν σχεδόν για μια δεκαετία. Γιατί οι μόνιμοι μπορούν να πάρουν ώρες στα κλασικά δημοτικά και να συμπληρώσουν εκει ωράριο.

Τεσπα, καλή τύχη με τις οργανικές σας. Αν αυτές σας κάνουν καλυτερους εκπαιδευτικούς (και καλυτέρους ανθρώπους), μακάρι να τις πάρατε.  Γιατί όσες φόρες τύχαινε να διαβάζω για τις μετατάξεις και τις εθελοντικές, πραγματικά ντρεπόμουν. Καλη τυχη και παλι.

Κι εγώ ντρέπομαι για αυτά που διαβάζω πραγματικά. Παρτακισμός σε όλο του το μεγαλείο
Δε με ενδιαφέρει η οργανική σε 5 σχολεία λόγω ειδικότητας, καθόλου προσωπικά αλλά είναι θλιβερό
Εκεί που λες δε γίνεται ο διχασμός χειρότερος πάντα το βαρέλι πάει και πιο κάτω
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 06:18:39 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 27, 2015, 06:22:18 μμ »
Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι την πρώτη χρονιά που διορίστηκα (2004) έκανα μάθημα  και σε παιδιά πρώτης δημοτικού σε ολοήμερο σχολείο, παρόλο που δεν ήμουν υποχρεωμένος και παρόλο που το σχολείο άνηκε σε άλλη περιοχή μετάθεσης από αυτή που άνηκα και δεν είχα μεταφορικό μέσο, γιατί απλά για μένα η υπηρεσία είναι μία και αφού διορίστηκα ως εκπαιδευτικός έχω υποχρέωση μέσα σε κάποια όρια να καλύπτω τις ανάγκες της εκπαίδευσης, που είναι ενιαίες και από τη στιγμή που κάτι είναι υποχρέωση μου, τότε θα βρω τρόπο να ανταποκριθώ. Όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί, είτε στο δημοτικό, είτε σε ΕΠΑΛ, είτε σε οποιοδήποτε τύπο σχολείου, είναι προσωπική του ευθύνη να βρει τρόπο να απομακρυνθεί και ευθύνη του υπουργείου αν εντοπιστούν εκπαιδευτικοί οποιασδήποτε ειδικότητας που προκαλούν πρόβλημα με τη συμπεριφορά τους στην τάξη να τους απομακρύνει (πχ να τοποθετηθεί σε διοικητική θέση). Με τη δική σου λογική κι εγώ γνωρίζω δασκάλους που δεν παίρνουν μικρές τάξεις, γιατί "δεν αντέχουν τα μικρά" όπως δηλώνουν, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η ειδικότητα των δασκάλων δεν είναι κατάλληλη γι' αυτές τις τάξεις, ίσα ίσα το αντίθετο.
  Η χρηματοδότηση των εργαστηρίων και άλλου εξοπλισμού δεν έχει να κάνει με το αν ένα σχολείο είναι ΕΑΕΠ ή όχι. πχ το πρόγραμμα των φορητών εργαστηρίων χρηματοδοτεί την προμήθεια φορητών εργαστηρίων για όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και στην πρωτοβάθμια ακόμα και για τα ολιγοθέσια δημοτικά και δεν είναι ένα πρόγραμμα αποκλειστικά για τα ΕΑΕΠ. Προηγήθηκαν χρονικά τα ΕΑΕΠ, γιατί ήταν μεγαλύτερη η ανάγκη. πχ στη δευτεροβάθμια τρία φορητά εργαστήρια θα προμηθευτεί κάθε σχολείο.  Το μόνο διαφορετικό σε σχέση με τα ΕΑΕΠ και το ΕΣΠΑ είναι ότι το ΕΣΠΑ καλύπτει τη μισθοδοσία των αναπληρωτών. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Όλα τα υπόλοιπα προγράμματα, στα οποία αναφέρθηκες είναι ανεξάρτητα από το αν ένα σχολείο είναι ΕΑΕΠ ή όχι. πχ βοηθητικό προσωπικό ή αναπληρωτές ειδικής αγωγής ΕΣΠΑ προσλαμβάνονται και σε κλασσικά δημοτικά και σε ολιγοθέσια (πχ παράλληλη στήριξη).Μην τα συγχέεις λοιπόν.

Η μείωση του αριθμού των αναπληρωτών δεν οφείλεται στην ενδεχόμενη σύσταση οργανικών ή στις μετατάξεις, αλλά στην αύξηση του ωραρίου στη δευτεροβάθμια. Και να μην είχαν γίνει οι μετατάξεις μετά την αύξηση του ωραρίου θα αύξαναν αριθμητικά οι αποσπάσεις  και θα μειώνονταν οι θέσεις, εκεί όμως τσιμουδιά όλοι. Θεωρούμε πιο εύκολο στόχο το συνάδελφο. Δεν μας τρώει το μέλλον το υπουργείο που αυξάνει το ωράριο, καταργεί και συγχωνεύει σχολεία, μειώνει τους διορισμούς, αλλά ο συνάδελφος απλά γιατί υπάρχει.

Είσαι πάντως μια στο καρφί και μια στο πέταλο. Δηλαδή αν δημοσιοποιηθούν τα μόρια των υποχρεωτικών μετατάξεων ή αν υλοποιηθούν οι εθελοντικές και ακυρωθούν οι υποχρεωτικές μετατάξεις θα είσαι υπέρ της σύστασης οργανικών; προφανώς και όχι, γιατί απλά δεν θέλεις να συσταθούν οργανικές. Πιστεύεις ότι έτσι προασπίζεις το μικροσυμφέρον σου, ενώ στην πραγματικότητα παίζεις το παιχνίδι του υπουργείου που βολεύεται με ελαστικές εργασιακές σχέσεις. Παίζεις το παιχνίδι του υπουργείου που βολεύεται να "μετατρέπει" σχολεία σε πιλοτικά και να τα καταργεί κατά το δοκούν και οι εκπαιδευτικοί να είναι αναλώσιμοι και ανακυκλώσιμοι. Και όχι μόνο παίζεις το παιχνίδι του υπουργείου, αλλά στην πραγματικότητα στρέφεσαι ενάντια στο ίδιο σου το συμφέρον που είναι να επεκταθεί σε όλα τα δημοτικά σχολεία το ωρολόγιο πρόγραμμα των ΕΑΕΠ, για να πάψεις να είσαι αναπληρωτής κάποια στιγμή και να διοριστείς.

Η κουβέντα μαζί σου χάνει το νόημα της, όταν ξεκινάς με ένα θεμελιώδες λάθος. Χωρίζεις σε κατηγορίες τους συναδέλφους, εμείς οι καλοί αναπληρωτές με μεταπτυχιακό, με παιδαγωγική κατάρτιση, που εμείς στήσαμε τα εργαστήρια και δουλέψαμε και εσείς οι κακοί που δεν αξίζετε τίποτα. Ξέρεις οι σπουδές και η μόρφωση δεν σταματάνε, ούτε όταν παίρνει το πτυχίο κάποιος, ούτε όταν διορίζεται, συνεχίζονται και θα συνεχίζονται για μια ζωή.  Επίσης εργάζονταν και μόνιμοι στα ΕΑΕΠ όλα τα προηγούμενα χρόνια και στήσανε εργαστήρια, και δημιούργησαν και υλικό και κάποιοι μπορεί να μην πήραν και μετάταξη. Θα μπορούσα να αναφέρω δεκάδες παραδείγματα, μόνιμων συναδέλφων υποδειγματικών και με προσόντα που αφιέρωσαν πολύ δουλειά και χρόνο στα δημοτικά και αναπληρωτών αδιάφορων ή το αντίθετο, αλλά δεν το κάνω γιατί για μένα δεν έχει καμία σημασία και δεν διαχωρίζω τους συναδέλφους.

Τέλος πάντων η κουβέντα έχει φύγει εκτός θέματος, πάντως χαίρομαι που εντόπισες το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας στο να μετατραπεί μία θέση εργασίας από περιστασιακή και με αμφίβολο μέλλον σε μόνιμη και σταθερή. Ίσως θα έπρεπε να αφήσεις την εκπαίδευση και να ζητήσεις να γίνεις σύμβουλος της Τρόϊκα. Αντίθετα, εγώ βλέπω την αιτία των δεινών που περνάμε, στο γεγονός ότι έχουμε χωριστεί σε ομαδούλες και θεωρούμε τη βελτίωση της θέσης του άλλου ως εμπόδιο στη δική μας πρόοδο και επειδή θεωρούμε δύσκολο να σπρώξουμε τον τροχό της κοινωνίας προς τα εμπρός για να βελτιωθεί η κατάσταση, βοελυόμαστε με τη στασιμότητα και προσπαθούμε να πετάξουμε στο περιθώριο κάποιον άλλο για να πάρουμε τη θέση του.

Αποσυνδεδεμένος μαργαριτα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 27, 2015, 06:48:10 μμ »
Δουλευουμε στα δημοτικα 10 ολοκληρα χρονια με μεγαλη επιτυχια γιατι παλεψαμε για να διατηρησουμε την
Ξενη γλωσσα στα σχολεια και ερχονται οι μεταταγμενοι απο βθμια με σθενος και με περισσια γνωση και κανουν στο δημοτικο ενα μπαχαλο γτ εχουν την σιγουρια του μονιμου
Προς θεου δε μιλαω για ολους. Το τι εχουμε ακουσει απο τα παιδια του δημοτικου για αυτους τους δηθεν "παιδαγωγους" και οχι δε θεωρω "συναδελφο" καποιον που ετυχε να διοριστει και τωρα μιλαει απο θεςη ιςχυος και καλα.... Αυτα εχω να πω. Δεν θα αναλωθω στο ποιος θα δουλεψει κ ποιος οχι.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 27, 2015, 06:49:17 μμ »
Περαστικέ, έλεγες ότι τους συμφέρουν όλους οι οργανικές, ειδικά τους αναπληρωτές. Ο sok λέει στραφείτε σε άλλες κατευθύνσεις. Η mariefrance εξηγεί τι σημαίνει αναπληρωτής. Σε ευχαριστώ mariefrance τόσο καιρό τώρα δεν το ειχα καταλαβει τι σημαίνει. Άρα μάλλον περαστικέ κάτι άλλο είχες κατά νου.

Όσο αφορά για την κατσίκα και τον παρτακισμο.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την πληροφορική (δεν γνωρίζω τι μαθήματα γίνονται στα γαλλικά στο λύκειο και τι παιδαγωγική κατάρτιση έχετε οι εκπαιδευτικοί γαλλικών mariefrance, οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω αν μπορεί να ανταποκριθεί ο εξηντάρης καθηγητής γαλλικών από το λύκειο να βρεθεί ξαφνικά στην πρωτοβάθμια).
 
Ένας γονιός όμως, θα ήθελε να διδάσκεται το παιδί του από έναν εκπαιδευτικό με πολυετή προϋπηρεσία και παιδαγωγική κατάρτιση στην πρωτοβάθμια ή από έναν εκπαιδευτικό λυκείου που ήθελε απλά να έρθει κοντά στο σπίτι του;

Το κράτος που δεν μπορεί να απορροφήσει το εσπα, προτίμα να πληρώνει τον παραπάνω εκπαιδευτικό 100%;

Το ξαναγράφω στον κλάδο που γνωρίζω. Οργανικές στην πληροφορική. Οκ, ας μην δουλέψει κάνεις αναπληρωτής στην πρωτοβάθμια δεν έχω πρόβλημα. Ας πληρώσει και το κράτος κανονικά και ας τα κόψει από άλλες κοινωνικές ομάδες. Εξάλλου σε λίγους μήνες όλοι οι έλληνες μια ευπαθή κοινωνική ομάδα θα αποτελούν.
Ο καθηγητής πληροφορικής του επαλ και του λυκείου που δεν θεωρείται παιδαγωγικά καταρτισμένος στην δευτεροβάθμια (αν δεν έχει ασπαιτε ή κάποιο μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά). Να πάρει οργανική στην πρωτοβάθμια απλά να είναι δίπλα στο σπίτι του; Αυτό δεν σας ενοχλεί;


Η διάφορα μας περαστικέ, είναι ότι εγώ θέλω να λειτουργώ σε ένα κράτος με κανόνες. Που προασπίζεται πρωτα τους μαθητές. Αν μέσα από αυτό, εξυπηρετούμε και εγώ. Καλώς. Εσύ πάλι είσαι "αλληλέγγυος" με ολους (νομιμους, παρανομους, καθηγητες που απλα θελουν να βρεθουν διπλα στο σπιτι τους και δεν δινουν δεκαρα για τα δημοτικα). Τα δεχεσαι ολα αυτα, αρκει να πάρετε τις πολυπόθητες οργανικές σας στην πρωτοβάθμια;

Για την πληροφορική π.χ. (δεν γνωρίζω τα παιδαγωγικά μαθήματα των άλλων ειδικοτήτων) συμφωνείς περαστικέ ότι όποιος δεν έχει παιδαγωγική κατάρτιση να μην μπορεί να πάρει οργανική. Αν μπορείς να μου απαντήσεις με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 27, 2015, 07:30:12 μμ »
Πρώτα από όλα μου ζητάς να απαντήσω στα λεγόμενα των άλλων. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι το Sok-4 ή τη Mariefrance, να απευθυνθείς σε αυτούς, εγώ γράφω αυτά που πιστεύω εγώ και όχι αυτά που πιστεύουν οι άλλοι. Πάντως δίκη προθέσεων δε δέχομαι από κανέναν.

Και ποιος κρίνει την παιδαγωγική κατάρτιση εσύ; μιλάς για κανόνες. Ο νόμος κρίνει την ικανότητα και το δικαίωμα του καθενός να μπαίνει στην αίθουσα και να διδάσκει. Κανένας συνάδελφος δεν βρέθηκε στην αίθουσα παράνομα και από τη στιγμή που ο συνάδελφος διορίστηκε σύμφωνα με το νόμο για μένα θεωρείται και ικανός κατάλληλος παιδαγωγικά να βρίσκεται μέσα στην αίθουσα.  πχ ένας συνάδελφος με 20 χρόνια μέσα στην τάξη ή ένας συνάδελφος με 10 χρόνια στην τάξη που πέρασε από ΑΣΕΠ στο παιδαγωγικό ποιος θα τον κρίνει ότι δεν έχει την ικανότητα να μπει στην τάξη; το συμφέρον σου; μετά από 5 χρόνια μπορεί το υπουργείο για να μειώσει την πίεση από τις λίστες να βάλει κριτήριο ότι χρειάζεται διδακτορικό για να μπεις στον πίνακα, θα συμφωνήσεις και πάλι; συγγνώμη, αλλά εγώ δεν μπαίνω σε αυτή τη λογική του κατήφορου και δεν το κάνω από προσωπικό συμφέρον, το κάνω, γιατί δεν δέχομαι οι συνάδελφοι να γίνονται μπαλάκι του κάθε υπουργού.

Δημιουργείς μια φανταστική εικόνα στο μυαλό σου, ότι όλοι οι άλλοι είναι άχρηστοι, ανίκανοι, ακατάλληλοι και όποιος τους υπερασπίζεται υπερασπίζεται μια τέτοια κατάσταση, μόνο που η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Για μένα λοιπόν όλοι οι συνάδελφοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση και το αποδεικνύουν καθημερινά στην τάξη. Οπότε σε ψευτοδιλήμματα δεν έχω λόγο να απαντήσω. Μπορείς απερίσπαστος να συνεχίσεις τον αγώνα, εναντίον των "φαύλων" και "ανίκανων" εσύ ο "ικανός" που μόνο με σένα ωφελούνται οι μαθητές, ενώ με εμάς καταστρέφονται και να μας αφήσεις εμάς  τους "ανίκανους" να αγωνιστούμε για τη σύσταση οργανικών θέσεων  που αν πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή θα οδηγήσει και στο δικό σου διορισμό.  Διότι αν δεν συσταθούν η κατάργηση των ΕΑΕΠ για εμάς τους "άχρηστους" μπορεί να έχει τη δυσάρεστη εξέλιξη της μετάταξης σε άλλο υπουργείο, αλλά για χιλιάδες αναπληρωτές θα σημάνει το τέλος στο όνειρο της εκπαίδευσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 07:35:40 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 27, 2015, 07:40:42 μμ »
Στο πανεπιστημιο καναμε πολλα μαθηματα διδακτικης και παραγωγης υλικου. Δεν μας βαφτισαν καθηγητες δευτεροβαθμιας, βγηκαμε εκπαιδευτικοι για ολα τα κοινα. Πολλοι απο εμας δουλεψαμε χρονια στον ιδιωτικο τομεα, σεφροντιστηρια και οι μαθητες μας ηταν απο μικρα παιδια δημοτικου αρχαρια μεχρι ενηλικες σε εντατικα τμηματα που χρειαζοντουσαν την γλωσσα για επαγγελματικους λογους. Με το διορισμο βρεθηκαμε στη βθμια γιατι αυτο ισχυε τοτε. Μεταταχτηκαμε στην αθμια και κανουμε μια χαρα τη δουλεια μας. Εξαλλου πρεπει να μπορουμε να προσαρμοζομαστε στα διαφορα κοινα και στις αναγκες τους. Μετα απο 26 χρονια ιδιωτικης και δημοσιας εκπαιδευσης η εμπειρια μου μου επιτρεπει να κανω καλα τη δουλεια μου παντου

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 27, 2015, 07:47:39 μμ »
Περαστικέ, δεν είμαστε πολιτικοι εδώ. Σε ρωτάω κάτι απλό, άλλη μια φορά.
Οι πληροφορικοί σαν εκπαιδευτικοί δεν θεωρούνται ότι έχουν παιδαγωγική επάρκεια μόνο με το πτυχίο τους. Ούτε καν στην δευτεροβάθμια. Όλες οι άλλες ειδικότητες (γυμναστές, ξενόγλωσσοι, θεατρολόγοι, εικαστικοί που ζητούν οργανικές) θεωρούνται ότι έχουν.

Από τη στιγμή που ένας καθηγητής πληροφορικής δεν θεωρείται λοιπόν παιδαγωγικά καταρτισμένος για την δευτεροβάθμια, θεωρείς ότι μπορεί με ευκολία να αφήσει τους 16αρηδες και 17αρηδες μαθητές των τεχνικών και γενικών λυκείων που είχε επί σειρά ετών, και να βρεθεί ουρανοκατέβατος σε τάξεις με 25 πρωτάκια και δευτεράκια;
Δεν καταλαβαίνω που κολλάει ότι εγώ είμαι ικανός και εσύ ανίκανος. Γιατί πετάς την μπάλα στην εξέδρα; Γιατί προσπαθείς να με κάνεις να φαίνομαι εγώ ο κακός και ο παρτάκιας, ο σύμβουλος της τρόικας που έγραψες και παραπάνω και εσύ ο δίκαιος και ηθικός που θέλεις το καλό όλων; Για μια τόσο απλή ερώτηση. Αλλά η απάντηση, μάλλον δεν σε συμφέρει.

Τέσπα, δεν βγάζουμε άκρη. Καλή τύχη με τον αγώνα σου και την οργανική σου!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 27, 2015, 08:02:32 μμ »
Περαστικέ, δεν είμαστε πολιτικοι εδώ. Σε ρωτάω κάτι απλό, άλλη μια φορά.
Οι πληροφορικοί σαν εκπαιδευτικοί δεν θεωρούνται ότι έχουν παιδαγωγική επάρκεια μόνο με το πτυχίο τους. Ούτε καν στην δευτεροβάθμια. Όλες οι άλλες ειδικότητες (γυμναστές, ξενόγλωσσοι, θεατρολόγοι, εικαστικοί που ζητούν οργανικές) θεωρούνται ότι έχουν.

Από τη στιγμή που ένας καθηγητής πληροφορικής δεν θεωρείται λοιπόν παιδαγωγικά καταρτισμένος για την δευτεροβάθμια, θεωρείς ότι μπορεί με ευκολία να αφήσει τους 16αρηδες και 17αρηδες μαθητές των τεχνικών και γενικών λυκείων που είχε επί σειρά ετών, και να βρεθεί ουρανοκατέβατος σε τάξεις με 25 πρωτάκια και δευτεράκια;
Δεν καταλαβαίνω που κολλάει ότι εγώ είμαι ικανός και εσύ ανίκανος. Γιατί πετάς την μπάλα στην εξέδρα; Γιατί προσπαθείς να με κάνεις να φαίνομαι εγώ ο κακός και ο παρτάκιας, ο σύμβουλος της τρόικας που έγραψες και παραπάνω και εσύ ο δίκαιος και ηθικός που θέλεις το καλό όλων; Για μια τόσο απλή ερώτηση. Αλλά η απάντηση, μάλλον δεν σε συμφέρει.

Τέσπα, δεν βγάζουμε άκρη. Καλή τύχη με τον αγώνα σου και την οργανική σου!

Εγώ λοιπόν σου απαντάω ξεκάθαρα ότι ο συνάδελφος ο πληροφορικός δεν υστερεί σε τίποτα στο θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης. Αυτή είναι η γνώμη μου. Πόσο πιο ξεκάθαρο να το κάνω. Επειδή εσύ θεωρείς ότι ο συνάδελφος είναι ακατάλληλος, γιατί να μπω στο ψευτοδίλημμα σου; καλή επιτυχία στον αγώνα σου να συνεχίσει να βασίζεται η λειτουργία των ΕΑΕΠ σε προσωπικό με ελαστικές εργασιακές σχέσεις, μέχρι να καταργηθούν και να μην εργάζεται κανείς τελικά, ούτε εμείς, ούτε, εσείς. Γιατί εκεί οδηγεί η διατήρηση των ΕΑΕΠ ως πιλοτικά σχολεία. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι πολύ πριν η Διαμαντοπούλου ανακαλύψει για να μειώσει την πίεση των αδιόριστων συναδέλφων τα πιστοποιητικά παιδαγωγικής επάρκειας, κάναμε μαθήματα διδακτικής στο πανεπιστήμιο (εγώ παρακολούθησα τρία μαθήματα) και οργανώναμε μικροδιδασκαλία σε σχολεία στα πλαίσια του βασικού πτυχίου. Αρχικά το κόλπο της μη αναγνώρισης των παιδαγωγικών ήταν το όχημα για τους διορισμούς μέσω σεμιναριών, ενώ μετά η Διαμαντοπούλου σκέφτηκε τη φάμπρικα των πιστοποιητικών και των μεταπτυχιακών επί πληρωμή κλείνοντας πονηρά το μάτι και στους πανεπιστημιακούς ότι είναι ευκαιρία να βγάλουν και μερικά εξτραδάκια.   Αύριο μεθαύριο θα βάλουν και άλλα προαπαιτούμενα και εμείς σαν καρόιδα θα τρέχουμε. Και τα γράφω εγώ αυτά που από το 2000 που ορκίστηκα δεν πέρασε, ούτε μια χρονιά (εκτός από τη χρονιά της στρατιωτικής θητείας) που δεν παρακολούθησα μαθήματα (μεταπτυχιακό, σεμινάρια, ξένες γλώσσες και τώρα ετοιμάζομαι για κατατακτήριες), πρώτον γιατί μου αρέσει να μαθαίνω και δεύτερον γιατί πιστεύω πως όταν μπαίνεις στην τάξη ως διδάσκων σε βοηθάει να ζεις και το ρόλο του μαθητή.

Δεν είμαι όμως σε καμία περίπτωση πρόθυμος να επιτρέπω στο υπουργείο να εκμεταλλεύεται την εργασιακή μας ανασφάλεια για να μας κάνει να τρέχουμε μια ζωή στα κελεύσματα του.

Ξεφύγαμε πολύ από το θέμα, γι' αυτό δεν πρόκειται να απαντήσω ξανά σε σχετικά ερωτήματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.