0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να υπερασπιστώ κι εγώ τους προγραμματιστές μια και έχω ασχοληθεί διεξοδικά με το σπορ; Η χρονική διάρκεια ενασχόλησης με μια εξωδιδακτική εργασία δεν συνεπάγεται αυτόματα και περισσότερες ώρες απασχόλησης. Μπορεί π.χ. το My School να "απλώνεται" χρονικά σε όλο το σχολ. έτος, όμως ο προγραμματιστής του σχολείου που οριστικοποίησε το ωρολόγιο πρόγραμμά του στο τέλος Οκτωβρίου ενδέχεται συνολικά να έχει ξοδέψει περισσότερες ώρες ενασχόλησης. Παράλογο; Όποιος έχει ασχοληθεί με την κατασκευή του προγράμματος νομίζω με καταλαβαίνει.
Για τη διαμόρφωση του προγράμματος υπάρχουν στην αγορά έτοιμα λογισμικά.
@th1Αφου ολοι θα ειναι στις οργανικες τους στις σχολικες μοναδες, και κενα δεθα υπαρχουν, ουτε αποσπασεις, τι θα γινει με οσους δεν εχουν οργανικη σε σχολικη μοναδα?Διαβασε καλυτερα τον 1566/85 και θα δεις τι θα πει διαθεση πυσδε κ τι διαθεση πυσπε@νομιμεμε βλεπεις ονειρο παντου βλεπω τι μετον anikologr μιλας,εμενα σκεφτεσαι.καταλαβε το. η οργανικη σας βαζει σε μπελαδες
Έχει τύχει να ασχοληθώ και με τις δύο εργασίες και μάλιστα την ίδια διδακτική χρονιά. Το Myschool ή οποιοδήποτε σχετικό πρόγραμμα είχε μέχρι πρόσφατα κάθε σχολείο απαιτεί σαφώς περισσότερες ώρες εργασίας. Όλη η υπόλοιπη κουβέντα είναι τμήμα της μιζέριας του κλάδου μας και δεν αναφέρομαι μόνο στο Myschool ή το πρόγραμμα, αλλά στη γενικότερη μιζέρια μας.
Α, τι λες; Και πατάς ένα κουμπί και σου βγάζει έτοιμο το ωρολόγιο πρόγραμμα μέσα σε 2 λεπτά, έτσι;
Nομίζω οτι το θέμα έχει στραφεί περισσότερο στις εξωδιδακτικές εργασίες, καθώς αυτές είναι που δημιουργούν πολλά προβλήματα σε πολλούς από μας, αν όχι σε όλους. Κακά τα ψέματα, η αύξηση του υποχρεωτικού ωραρίου στις 25 (αν γίνει) θα στενέψει πολύ τα περιθώρια για τις εξωδιδακτικές εργασίες τις οποίες βλέπουμε ως "αγγαρείες" και δικαιολογημένα, αφού η βασική δουλειά μας είναι η διδασκαλία και όχι η χαρτούρα. Αυτά που μου δημιούργησαν αρνητική εντύπωση όταν μπήκα στο Δημόσιο ήταν η υπερβολική γραφειοκρατία - χαρτούρα και η αδικία που υπήρχε σε κάποια σχολεία στις αναθέσεις αυτές (το είδα κυρίως ως νεοδιόριστος). Άν ποτέ καταφέρουμε να απαλλαγούμε από την υπερβολική γραφειοκρατία, ενώ την διεκπεραίωση της απαραίτητης που θα απομείνει την αναλάβουν διοικητικοι, τότε θα μπορούμε να πούμε οτι κάναμε ένα βήμα μπροστά!
Θέλεις και διοικητικό στο σχολείο να σου κάνει τη γραφική δουλειά; Πρόσεξε μη σε βάλουν αγγαρεία στις τουαλέττες λόγω έλλειψης καθαρίστριας ...
@th1Δεν εχεις διαβασει προφανως τον 1566 και δεν ξερεις οτι πουθενα δεν προβλεπει Διαθεση ΠΥΣΠΕ. Διαθεση ΠΥΣΔΕ.προβλεπεται.Απο την αλλη προφανως εννοεις λειτουργικα κενα δντων και αδειων ανατροφης. Αυτα αραγε επιτρεπονται στην ιδεατη κατασταση που περιγραφεις;
"Φαγωνόμαστε" μεταξύ μας για το αυτονόητο:Οι εκπαιδευτικοί είναι για το εκπαιδευτικό έργο. Όχι για το διοικητικό.Και φτάνουμε ακόμα και σε τέτοιες εκφράσεις, όπως η παραπάνω.Παρακαλώ,το θέμα να κλείσει. Το δήλωσαν:Πάντως, κύκλοι του υπουργείου Παιδείας υπογραμμίζουν για ακόμη μία φορά ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, αλλά και ότι δεν τίθεται θέμα παράτασης του ωραρίου εργασίας δασκάλων και καθηγητών, προκειμένου να καλυφθούν οι ελλείψεις.Να παραμείνουμε (αν) ήσυχοι!Τώρα, αν άλλο το "ωράριο εργασίας" και άλλο το "υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο",ας το αφήσουμε.Αυτό που μας διοικούν ξέρουν καλύτερα.