0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ ξέρω ότι δεν αλλάζει ο νόμος Αρσένη, που μιλάει για προσλήψεις/διορισμούς εκπαιδευτικών και όχι απλά δημ. υπαλλήλων,χωρίς αναθεώρηση του Συντάγματος. Το σημείο 5 που παραθέτεις μπορεί να κάνει μια γενική αναφορά του τρόπου διορισμού στο δημόσιο, αλλιώς δε θα χρησιμοποιούσε τον όρο υπάλληλοι, αλλά εκπαιδευτικοί! Αυτό θα ξεκαθαριστεί μελλοντικά...
Δεν κάνω εγώ τη διάκριση. Ο νόμος Αρσένη στηριζόμενος στο νόμο Πεπονή, που αναφέρεται σε διορισμούς στο δημόσιο γενικά, κάνει ειδική εφαρμογή στους διορισμούς και στις προσλήψεις εκπαιδευτικών. Δε θα υπήρχε λόγος να ψηφιστεί άλλος νόμος για τους διοοισμούς/προσλήψεις στην εκπαίδευση, αν ο νόμος Πεπονή ήταν αρκετός! Δεν έχω λόγο να επιμείνω. Αυτό ξέρω και απλώς το θέτω υπόψη των μελών και των επισκεπτών του pde. Ας το έχουν κι αυτό, ως δεδομένο, κάπου στην άκρη του μυαλού τους...
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA ΣT΄ - Διοίκηση > KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Yπηρεσιακή κατάσταση των οργάνων της διοίκησης'Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)[...] **7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής.
Ε αφού δε θέλετε διαγωνισμό αλλά αντικειμενικά κριτήρια,ας γίνει έτσι αλλά μετά μη φωνάζετε αν θα μοριοδοτήσουν προϋπηρεσία από ιδιωτικά σχολεία και δεν διοριστείτε, θα σας φάνε λάχανο οι ιδιωτικοί σε αυτή την περίπτωση..
Επειδή το δημόσιο το βαράνε όλοι από παντού, μη και δεν είναι διάφανο και αξιοκρατικό, αλλά μ'αυτά περνάει ο καιρός και τη πληρώνουν άλλοι, η λύση είναι να τοποθετηθεί το ιδιωτικό σχολείο ως απόλυτα εναλλακτικό του δημοσίου. Δηλαδή το δημόσιο, μέσα από τη φορολογία του πολίτη πληρώνει τα δίδακτρα σε πιστοποιημένα εκπαιδευτήρια, αντί να πληρώνει 'αναπληρωτές', δικαστικές αποζημιώσεις, διοικητικό μηχανισμό σημερινής έκτασης κλπ. Ετσι, ούτε ασεπ ουτε επετηρίδα ουτε προϋπηρεσία, ούτε φαγωμάρες, ούτε προσφυγές, τπτ. Είσαι καλός στη δουλειά; δουλεύεις. Δεν είσαι καλός;κάνεις κάτι άλλο.
ας μην φτύνουμε εκει που μας εδωσαν ψωμι...μακαρι να δουλευε και το δημοσιο σχολειο έτσι...'ευχομαι ο ιεπομενες γενιες καθηγητων του δημοσιου να αλλαξουν αυτη τη νοοτροπια...αν τους αφησουν....