0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ ξέρω ότι δεν αλλάζει ο νόμος Αρσένη, που μιλάει για προσλήψεις/διορισμούς εκπαιδευτικών και όχι απλά δημ. υπαλλήλων,χωρίς αναθεώρηση του Συντάγματος. Το σημείο 5 που παραθέτεις μπορεί να κάνει μια γενική αναφορά του τρόπου διορισμού στο δημόσιο, αλλιώς δε θα χρησιμοποιούσε τον όρο υπάλληλοι, αλλά εκπαιδευτικοί! Αυτό θα ξεκαθαριστεί μελλοντικά...
Δεν κάνω εγώ τη διάκριση. Ο νόμος Αρσένη στηριζόμενος στο νόμο Πεπονή, που αναφέρεται σε διορισμούς στο δημόσιο γενικά, κάνει ειδική εφαρμογή στους διορισμούς και στις προσλήψεις εκπαιδευτικών. Δε θα υπήρχε λόγος να ψηφιστεί άλλος νόμος για τους διοοισμούς/προσλήψεις στην εκπαίδευση, αν ο νόμος Πεπονή ήταν αρκετός! Δεν έχω λόγο να επιμείνω. Αυτό ξέρω και απλώς το θέτω υπόψη των μελών και των επισκεπτών του pde. Ας το έχουν κι αυτό, ως δεδομένο, κάπου στην άκρη του μυαλού τους...
«6. Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν.»
«2. Εξαιρούνται από τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου:(...)(γ) Το εκπαιδευτικό ή διδακτικό προσωπικό των Α.Ε.Ι., των Τ.Ε.Ι. και των με οποιαδήποτε ονομασία σχολών ή σχολείων ή υπηρεσιών του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ., των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δευτέρου βαθμού και των νομικών προσώπων της προηγούμενης παραγράφου. (...).»
(...) Ενόψει των ανωτέρω, η, μεταβατικού χαρακτήρα και εξαιρετική, διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 118 πρέπει να ερμηνευθεί στενά, ως έχουσα την έννοια ότι εξακολουθούν να ισχύουν, και μετά τη συνταγματική αναθεώρηση, οι προβλεπόμενες στο ν. 2190/1994 (Α΄ 28) εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Α.Σ.Ε.Π., εφόσον δεν είχαν καταργηθεί ή τροποποιηθεί όχι μόνον άμεσα, με ευθεία αναφορά στις διατάξεις του νόμου αυτού, αλλά και έμμεσα, με μεταγενέστερες νομοθετικές ρυθμίσεις μέχρι την ψήφιση στις 6.4.2001 του αναθεωρημένου Συντάγματος. (...)
(...) α) Με το άρθρο 118 παρ. 6 του Συντάγματος εξακολούθησαν μεν να ισχύουν, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, οι προβλεπόμενες στο ν. 2190/1994 εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων η κατά το άρθρο 14 παρ. 2 περ. γ΄ εξαίρεση από τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. των διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης· πλην, η εξαίρεση αυτή, σύμφωνα και με όσα εκτέθηκαν στην ένατη σκέψη, περιλαμβάνει, όσον αφορά τους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους, μόνο τους εγγεγραμμένους στον πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999, από τον οποίο διορίστηκαν ως μόνιμοι, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση (6.4.2001), αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι του ν. 1566/1985, κατά τα εκτεθέντα στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις (άρθρα 7 παρ. 3 περ. β΄ υποπερ. ββ΄ ν. 3027/2002, 6 παρ. 2 περ. β΄ ν. 3255/2004) (πρβλ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008). Συνιστά, δηλαδή, στην ουσία, η εξαίρεση αυτή, επέκταση νομοθετικής ρύθμισης προγενέστερης της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001 και δεν εκτείνεται σε νέες ρυθμίσεις μετά τη συνταγματική αναθεώρηση, ασύνδετες προς το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε πριν από τις 6.4.2001. Τέτοια ρύθμιση αποτελεί ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010, ο οποίος δεν υπόκειται στον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π., όπως απαιτείται κατά τη διάταξη του πρώτου εδαφίου της παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος, κατά τα εκτεθέντα στην πέμπτη σκέψη. (...)
είναι απαράδεκτο αυτό που συνέβη..εμείς οι παλιοί το ζήσαμε με τους οαεδιτες και τώρα παλι μπαίνουν μπροστα μας ατομα χωρις κανέναν ΑΣΕΠ με 100 και μορια προϋπηρεσίας..απλα δεν ξέρω αν μπορούμε να πετύχουμε κάτι. .αναρωτιέμαι την απόφαση Στε δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν
Χρειάζεται αλλαγή της νομοθεσίας για να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣΤΕ. Αυτό θα αργήσει να γίνει. Άρα το υπουργείο μπορεί να αφήσει άδεια τα σχολεία ως τότε ή να κάνει χρήση της νομοθεσίας που υπάρχει.
δε χρειαζεται αλλαγή νομοθεσίας, αλλά εφαρμογη τηςη νομοθεσία υπάρχει αλλά δεν εφαρμοζεταιτο ΣΤΕ απλως υπενθύμισε την ισχύουσα νομοθεσία