*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
48 (60.8%)
ΟΧΙ
31 (39.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 77

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 91304 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Θεωρώ ότι πρέπει να μειωθουν οι εισακτεοι σε σχολές που οδηγούν σε κορεσμένα επαγγέλματα όπως στις φιλολογικές,στις παιδαγωγικές κοκ. Το να μη σπουδάζει κάποιος σε τέτοιες σχολές δεν τον κάνει εργάτη. Στον αντίποδα, υπάρχουν σχολές με πολύ μικρο αριθμό εισακτεων πχ λογοθεραπεία (δύο μόλις τμήματα σε όλη τη χώρα) ,εργοθεραπεια (ένα τμήμα μόνο) ναυπηγικη (ενα τμημα στο εμπ και αλλο ενα στο τει Αθηνας) και πολυ καλη επαγγελματικη αποκατασταση (για τους ναυπηγους δεν ειμαι 100% σιγουρη αλλα οσους ξερω εγω αποφοιτους εμπ εργαζονται κανονικα).Εκει ας αυξηθουν οι εισακτεοι.Τα παραδειγματα ειναι ενδεικτικα.Απαραιτητος ειναι ο επαγγελματικος προσανατολισμός στους μαθητές και στις τρεις τάξεις του λυκείου (ειδικά στην τελευταία) κατά τη γνώμη μου. Επειδή είμαι παθουσα 😞 για αυτό έχω αυτή την άποψη. Δεν είναι και ότι καλύτερο να έχεις πάρει ήδη ένα πτυχίο (φιλολογία) έχω τελειώσει να υποαπασχολεισαι με μαθήματα και να ξαναδινεις πανελλήνιες μετά από 6 χρόνια από την πρώτη φορά που έδωσες για να περάσεις σε δεύτερη σχολή με πολύ καλές προοπτικές και εδώ και έξω και να ξαναδιαβαζεις πάλι για να πάρεις πτυχίο. Και δεν είμαι η μόνη, συνάντησα και άλλη φιλόλογο που κάνει ακριβώς το ίδιο με μένα και είμαστε στην ίδια σχολή. Οπως επίσης και άλλοι πρώην συμφοιτητες μου κάνουν το ίδιο,δεύτερο πτυχίο εννοώ. Επιπλέον, υπάρχουν σαφώς και άλλες αδικίες (φιλόλογοι για παράδειγμα με πτυχίο και μεταπτυχιακό με  άριστα,σεμινάρια, ξενες γλώσσες και άνεργοι ή υποαπασχολουμενοι και πόσοι άλλοι πτυχιούχοι).Παράλληλα, προσωπικά θεωρώ ότι γενικά στην εκπαίδευση υπάρχουν αντιφατικές καταστάσεις. Δε θα μιλήσω για βυσματικες προυπηρεσιες και διορισμούς χώρις ασεπ (δεν έχω στοιχεία προσωπικά για να αναφερθω σε τέτοιες περιπτωσεις) ,αλλά ας πάρουμε ένα παράδειγμα:  στο παρελθόν όταν γίνονταν διορισμοί ήταν πιο εύκολο για κάποιον με πτυχίο φυσικοθεραπειας (4 έτη σπουδών) και παιδαγωγική επάρκεια (1 έτος σπουδών -ετήσιο πρόγραμμα σε κάποιο πανεπιστήμιο) και με επιτυχια ασεπ (βαθμο γυρω στο 65+ πανω)να διοριστεί ως καθηγητής σε τεχνικό λύκειο στα επαγγέλματα υγείας, σε σχέση με κάποιο φιλόλογο ας πούμε. Ο φιλόλογος έπρεπε να έχει πτυχίο (4 έτη σπουδών) με μεγάλη βαθμολογία ασεπ (αν δεν είχε άλλο τρόπο να μπει στο δημόσιο σχολείο - όταν λέω μεγάλη βαθμολογία εννοώ σε σημείο που και το ένα δέκατο στη βαθμολογία ασεπ αντιστοιχεί σε πολλές θέσεις - άτομα) ,μεγάλο βαθμό πτυχίου ,μεταπτυχιακό, άριστη γνώση ξένης γλώσσας (τα τρία τελευταία βοηθούν στην ενδυνάμωση των συνολικών μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος) και εάν είχε και παιδιά (ακόμη καλύτερα για τον ίδιον).Ο λόγος:  είναι άπειροι οι φιλόλογοι. Και για αυτό ευθύνεται η έλλειψη προγραμματισμου και σχεδιασμου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από όλες τις κυβερνήσεις διαχρονικά. 22 τμήματα με επαγγελματικά δικαιώματα πε02 (φιλόλογοι) υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα... τα συμπεράσματα δικά σας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Όχι pink, δεν συμφωνώ καθόλου.
Ο αριθμός δεν πρέπει να περιοριστεί. Το αντίθετο μάλιστα, η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θεωρώ ότι πρέπει να είναι ελεύθερη.
Όποιος θέλει να αποκτήσει γνώσεις να μπορεί να το κάνει. Τι θα πει ότι δεν υπάρχουν θέσεις στην εκπαίδευση για φιλολόγους?
Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν θέσεις υψηλής εξιδείκευσης. Αυτές ακριβώς πρέπει να δημιουργήσουμε, και όχι απαραίτητα στην εκπαίδευση.
Τώρα το ότι εσύ έχεις προγραμματίσει τη ζωή σου γύρω από την εργασία στο δημόσιο είναι ένα προσωπικό σου πρόβλημα το οποίο καλείσαι να λύσεις.
Η λύση θα έρθει μέσα από την απάντηση που θα δώσεις στο ερώτημα του θέματος του μίτου.
Η λύση αγαπητή δεν είναι να περιοριστεί ο ανταγωνισμός σου. Είπα και παραπάνω ότι ο ανταγωνισμός μόνο καλό θα κάνει. Αν διαλέξω 100 καθηγητές από 100.000 υποψηφίους μου δίνει πολύ καλύτερες πιθανότητες να έχω τους ικανότερους να διδάξουν τα παιδιά μου. Αυτόματα αυτό σημαίνει ότι πολλοί δεν θα απασχοληθούν τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι.
Αν περιορίσω των αριθμο των εισακτέων στους 100 άντε 200, σημαίνει πως αναγκαστικά θα προσλάβω και λιγότερο ικανούς.
Πρέπει να κοπεί η πρόσβασή των πλεοναζόντων στην μόρφωση επάνω σε όποιο αντικείμενο?

Μήπως τελικά όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό να κάνει κάτι άλλο?
Κουραστήκαμε να διαβάζουμε ότι η Χ ειδικότητα πήρε πιο εύκολα πτυχίο και πόσο αδικημένοι είναι κάποιοι άλλοι που διάβασαν στα ΕΦΗ

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Στην Ελλάδα έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής αποφοίτων λυκείων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές και μη χώρες. Από την άλλη έχουμε εδώ και πολλά χρόνια πολύ μικρή απορρόφηση των πτυχιούχων στην αγορά εργασίας. Ειδικά σε σχολές που δημιουργούν και εκπαιδευτικούς (δεν είναι όλες αποκλειστικά "καθηγητικές" σχολές, π.χ. των θετικών επιστημών και οι πολυτεχνικές δεν είναι μόνο για εκπαιδευτικούς) ο κορεσμός είναι πολύ μεγάλος, ενώ ο αριθμός εισακτέων υπερμεγέθης για τα δεδομένα. Οπότε, απαιτείται σταδιακή μείωση εισακτέων σε πολλές τέτοιες σχολές, ακόμα κι αν αυξηθούν οι προσλήψεις.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Στην Ελλάδα έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής αποφοίτων λυκείων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές και μη χώρες. Από την άλλη έχουμε εδώ και πολλά χρόνια πολύ μικρή απορρόφηση των πτυχιούχων στην αγορά εργασίας. Ειδικά σε σχολές που δημιουργούν και εκπαιδευτικούς (δεν είναι όλες αποκλειστικά "καθηγητικές" σχολές, π.χ. των θετικών επιστημών και οι πολυτεχνικές δεν είναι μόνο για εκπαιδευτικούς) ο κορεσμός είναι πολύ μεγάλος, ενώ ο αριθμός εισακτέων υπερμεγέθης για τα δεδομένα. Οπότε, απαιτείται σταδιακή μείωση εισακτέων σε πολλές τέτοιες σχολές, ακόμα κι αν αυξηθούν οι προσλήψεις.

Και ξαναλέω, ΟΧΙ, επειδή δεν έχω τι να τους κάνω, δεν θα μειώσω τον αριθμό τους.
Μακάρι ΟΛΟΣ ο πληθυσμός να μπορούσε να λάβει πανεπιστημιακή μόρφωση.
ΟΛΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ.
Το ότι θα είμαι άνεργος ή δεν θα υπάρχουν θέσεις εργασίας σημαίνει ότι δεν πρέπει να μορφωθώ?
Δεν καταλαβαίνω τη σύνδεση που κάνει η πλειοψηφία εδώ μέσα.
Ο μορφωμένος άνεργος είναι εν δυνάμει εξιδεικευμένος εργαζόμενος
Ο αμόρφωτος, άνεργος ή μη δεν έχει κάτι άλλο να κάνει.

Και μην αρχίσετε πάλι τις χαζομάρες για τεχνικές σχολές κτλ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ αν κάποιος το επιλέξει να πάει, αλλά όχι να κόβουμε τη δυνατότητα πανεπιστημιακής μόρφωσης επειδή κάποιοι δεν αντέχουν τον ανταγωνισμό, και θέλουν να είναι οι μόνοι με πτυχίο καθώς μόνο έτσι διατηρούν ελπίδες επιβίωσης.

Έλεος πια με το βόλεμα του καθενος και τα βλακώδη επιχειρήματα που αναπτύσσουμε.

Να μη σπουδάσει λέει ο άλλος γιατί έχουμε κορεσμό στην ειδικότητα.....
Ό,τι νάναι.....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 27, 2016, 12:45:57 pm από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να πετάξουμε αεροπλάνο. Μπορούμε όμως;
Έχουμε τις δυνατότητες και τις ικανότητες; Εγώ δε μπορώ  :)

Διαφωνώ στο να μπαίνουν όλοι στα πανεπιστήμια. Δεν κάνουν όλοι για επιστήμονες
ούτε όλοι για τεχνικοί. Ο καθένας εκεί που του αντιστοιχεί και του αναλογεί.

Δηλαδή στο εξωτερικό όπου η μερίδα του λέοντος προσανατολίζεται και κατευθύνεται στην
επαγγελματική εκπαίδευση είναι χαζοί και εμείς είμαστε οι έξυπνοι που μπορούμε να σπουδάσουμε
σε πανεπιστήμια με βαθμούς εισαγωγής κάτω από τη βάση; Μετά υποθέτω δεν είναι παράδοξο
το γεγονός του υπερκορεσμού σε αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών.

Από την άλλη, στη σημερινή κοινωνία της οικονομικής κρίσης φτάσαμε στο σημείο ειτε κάποιος
σπουδάζει είτε όχι να έχει παρόμοιες προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης. Δηλαδή
ελάχιστες ως μηδαμινές. Οπότε δε ξέρω πόσο νόημα έχει για τη δικιά μας κοινωνία αυτή η συζήτηση.
Ίσως θα έπρεπε να ρωτάμε τους ξένους σε ποιες σχολές έχουν ελλείψεις για να σπουδάζουμε το
αντίστοιχο αντικείμενο και να βρίσκουμε δουλειά όταν μεταναστεύουμε.

Είπα να πω μερικές σκέψεις... Πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση για διαξιφισμούς.  :)


Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Ρε συ founes.....
Εννοείται πως όλοι ΔΕΝ κάνουν για ΟΛΑ.
Κάποιος που θέλει όμως, είναι δυνατόν να μην του επιτρέπουμε λόγω κορεσμού?
Το αν μπορεί ή όχι θα εξεταστεί κατά το ξεκίνημα και κατά την πορεία των σπουδών.
Τη δυνατότητα να μπορέσει να σπουδάσει υπερασπίζομαι, αν θέλει και εφόσον μπορεί.
Απλά δεν δέχομαι η δυνατότητα αυτή ακριβώς να αφαιρείται λόγω κορεσμού. Δέχομαι ότι δεν θα μπορεί λόγω προσωπικών ικανοτήτων ή έλλειψη αυτών.....
Η τριτοβάθμια πρέπει να είναι ανοιχτή σε όλους όσοι θέλουν και προφανώς μπορούν.
Που μπερδεύεται ο κόσμος δεν καταλαβαίνω.

Εσύ και άλλοι από πάνω λέτε ότι ιδανικά θα πρέπει να έχουμε όσους πτυχιούχους μπορούμε να απορροφήσουμε και μόνο.
Εγώ λέω ότι ιδανικά ΟΛΟΙ θα πρέπει να μπορούν να έχουν την ανώτερη μόρφωση σε όποιο αντικείμενο θέλουν και μπορούν να ανταπεξέλθουν.
Εσείς υποστηρίζετε ότι κάποιοι κάνουν για άλλου είδους εκπαίδευση και εργασίες.
Πειράζει να έχουμε μορφωμένους τεχνιτες, σερβιτορους, υδραυλικούς και ό,τι άλλο?
Πειράζει να έχει πτυχιο πολυτεχνείου ο υδραυλικός που θα έρθει να μου αλλάξει τη βρύση? Αν αυτό έχει επιλέξει να κάνει?
Υπάρχει κάτι κακό σε αυτό, απλά γιατί στουπώσαμε από ανθρώπους που λατρεύουν την εκπαίδευση?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 27, 2016, 01:48:46 pm από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αν οι βάσεις των σχολών ήταν αυτές που θα έπρεπε να είναι, να δούμε πόσοι θα περνούσαν μετά. Τα περί ελεύθερης πρόσβασης στα παν/μια δεν τα εκλαμβάνω σοβαρά, γιατί σημασία έχει και να μπορεί να σπουδάσει κάποιος - όπως προαναφέρθηκε - δηλαδή να έχει το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο και την κατάλληλη νοητική ικανότητα να σπουδάσει κάτι συγκεκριμένο.
Αυτό που έχει σημασία είναι να αρθούν οι κοινωνικοί αποκλεισμοί, ώστε να μην επηρεάζει το οικονομικό επίπεδο την πρόσβαση κάποιου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ικανότερος να σπουδάζει.

Επαναλαμβάνω, το ποσοστό πρόσβασης στη χώρα είναι υψηλότερο από το μέσο όρο και δημιουργεί στρεβλώσεις.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Αν οι βάσεις των σχολών ήταν αυτές που θα έπρεπε να είναι, να δούμε πόσοι θα περνούσαν μετά. Τα περί ελεύθερης πρόσβασης στα παν/μια δεν τα εκλαμβάνω σοβαρά, γιατί σημασία έχει και να μπορεί να σπουδάσει κάποιος - όπως προαναφέρθηκε - δηλαδή να έχει το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο και την κατάλληλη νοητική ικανότητα να σπουδάσει κάτι συγκεκριμένο.
Αυτό που έχει σημασία είναι να αρθούν οι κοινωνικοί αποκλεισμοί, ώστε να μην επηρεάζει το οικονομικό επίπεδο την πρόσβαση κάποιου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ικανότερος να σπουδάζει.

Επαναλαμβάνω, το ποσοστό πρόσβασης στη χώρα είναι υψηλότερο από το μέσο όρο και δημιουργεί στρεβλώσεις.

Και ξαναλέω, ας πανε οι βάσεις όπου χρειάζεται να πάνε ώστε να διασφαλιστεί αυτό που πρέπει.
Ποιο είναι αυτό?
Να βεβαιωθεί ο εξεταστής ότι ο εξεταζόμενος είναι ικανός να ανταπεξέλθει στις σπουδές του.
Με κανένα τρόπο δεν θα πρέπει να προσδιορίζονται οι βάσεις ανάλογα με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας.

Και ξαναρωτώ : Που μπερδεύεσαι και το χάνεις;

anemona

  • Επισκέπτης
 Κατά τη Διαμάντω πρέπει να υπάρχει ευελιξία εργασιακή. Π.χ.Δικηγόρος να βγάζει φωτοτυπίες. Το είδα ιδίοις όμμασι.Πώς σας φαίνεται αν αυτό ήταν το παιδί σας;Και αν το αίτιο ήταν πως οι απόφοιτοι νομικής αυξάνονται συνεχώς σαν μαρούλια.

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Anemona, αυτό που θέλω να πω είναι μακάρι ο πιο αμόρφωτος άνθρωπος της χώρας να είχε τελειώσει νομική.
Ακόμα και παιδί μου να ήταν και ας ήταν για σφραγίδες.
Σε καμία περίπτωση δεν φταίει η πληθώρα δικηγόρων για την ανεργία. Φταίει η έλλειψη θεσεων εργασίας. Να ξεχωρίζουμε κάποια πράγματα.
Προτιμώ να βαράει σφραγίδες ο πτυχιούχος παρά ο απόφοιτος δημοτικού, με την έννοια ότι ο κόσμος μας και η χώρα θα ηταν σε πολύ καλύτερη μοίρα αν ο πιο αμόρφωτος πολιτης έχει πανεπιστημιακή μόρφωση.
Ελπίζω να γίνομαι επιτέλους κατανοητός.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Ελπίζω να γίνομαι επιτέλους κατανοητός.
οχι,Αυτό είναι το πρόβλημα, πχ και για να βράζεις αυγά πρέπει να έχεις πτυχίο μαγειρικής!
Ο αμόρφωτος τουλάχιστον δεν ξοδεύει μια περιουσία για να σπουδάσει, δεν χάνει χρόνια από τη ζωή του διαβάζοντας, στα 30 φυσιολογικά θα έχει γίνει εξειδικευμένος εργαζόμενος.
Ένας μορφωμένος καθηγητής και συγκεκριμένα μαθηματικός είναι άπαξ και δια παντός άνεργος, μερικές μπούρδες που μάθαμε δεν αποδεικνύουν τίποτα , δεν τις αναγνωρίζει κανείς, δεν χρησιμεύουν σε τίποτα, άλλωστε και ένας απόφοιτος ΤΕΙ μπορεί να διδάξει τα μαθηματικά.
Πριν κάποια χρόνια υπήρχε  αναγνώριση για τους απόφοιτους ΑΕΙ, τώρα μόνο οίκτο προκαλούμε στους εργοδότες, είτε δεν αναγνωρίζουν τα προσόντα , είτε δεν μας κρίνουν ικανούς για εργασία , χωρίς προϋπηρεσία.
Λέμε να μη σπουδάσει ο άλλος για να γλυτώσει, χρόνο και χρήμα, δεν έχουμε απλά κορεσμό στην ειδικότητα, δημιουργήθηκε μια μαύρη τρύπα από την οποία τίποτα δεν μπορεί να επιστρέψει.
ο άλλος είναι ένας από τους χιλιάδες που κάθε χρόνο εισάγονται σε καθηγητική σχολή, η οικονομία της Ελλάδας δεν μπορεί να συντηρήσει τέτοιο σύστημα 80.000 νέοι φοιτητές κάθε χρόνο χωρίς δίδακτρα , το μεγαλύτερο ποσοστό είναι εκπαιδευτικοί.
Το όνειρο για να μπεις σε μια σχολή δεν αποτελεί κατόρθωμα  όταν υπάρχουν 1500-2000 θέσεις!!!
authairetos πριν πολλά χρόνια υποστήριζα και εγώ τα ίδια με εσένα.
ήθελα κι εγώ να μορφωθώ, να ξεχωρίσω από τους αμόρφωτους χωριάτες, δεν με ενδιέφερε η επαγγελματική αποκατάσταση,  έρχεται η μέρα που συνειδητοποιείς την αλήθεια.


Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Οπότε δεν έγινα....
Ας υπάρχουν 15000 θέσεις σε μία σχολή Κώστα. Να μην είναι διαγωνισμός όμως. Να μπαίνουν όσοι μπορούν να ανταπεξέλθουν.
Αν μπεις για να σπουδάσεις επάγγελμα τσάμπα κόπος. Αν μπεις για να μορφωθείς και να ανοίξει το μυαλό σου όμως?
Τι να λεμε τώρα που να το καταλάβει ο αδιόριστος δημόσιος υπάλληλος αυτό, όταν το μόνο που τον νοιάζει είναι να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό.
Αυτός να είναι ο μόνος μορφωμένος κι ας είναι μια ζωή παράσιτο. Να είμαι εγώ ο καλύτερος επειδή ο άλλος δεν ξέρει να γράφει το όνομά του.
Κατάντια.

Αποσυνδεδεμένος argyroΠΕ02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συνήθως όταν κάποιος επιλέγει έναν τομέα σπουδών,περνάει με κόπο στο πανεπιστήμιο,ολοκληρώνει επίσης με κόπο τις σπουδές του,συχνά προχωρά και σ ένα διόλου εύκολο μεταπτυχιακο για εξειδίκευση,σχεδιαζει και να εργαστεί πάνω στο αντικείμενο των σπουδών του.Εκτος κι αν έχει λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα,όποτε δεν αγχώνεται για εξεύρεση εργασιας,αλλά μορφώνεται για δική του ολοκλήρωση.

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Όχι pink, δεν συμφωνώ καθόλου.
Ο αριθμός δεν πρέπει να περιοριστεί. Το αντίθετο μάλιστα, η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θεωρώ ότι πρέπει να είναι ελεύθερη.
Όποιος θέλει να αποκτήσει γνώσεις να μπορεί να το κάνει. Τι θα πει ότι δεν υπάρχουν θέσεις στην εκπαίδευση για φιλολόγους?
Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν θέσεις υψηλής εξιδείκευσης. Αυτές ακριβώς πρέπει να δημιουργήσουμε, και όχι απαραίτητα στην εκπαίδευση.
Τώρα το ότι εσύ έχεις προγραμματίσει τη ζωή σου γύρω από την εργασία στο δημόσιο είναι ένα προσωπικό σου πρόβλημα το οποίο καλείσαι να λύσεις.
Η λύση θα έρθει μέσα από την απάντηση που θα δώσεις στο ερώτημα του θέματος του μίτου.
Η λύση αγαπητή δεν είναι να περιοριστεί ο ανταγωνισμός σου. Είπα και παραπάνω ότι ο ανταγωνισμός μόνο καλό θα κάνει. Αν διαλέξω 100 καθηγητές από 100.000 υποψηφίους μου δίνει πολύ καλύτερες πιθανότητες να έχω τους ικανότερους να διδάξουν τα παιδιά μου. Αυτόματα αυτό σημαίνει ότι πολλοί δεν θα απασχοληθούν τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι.
Αν περιορίσω των αριθμο των εισακτέων στους 100 άντε 200, σημαίνει πως αναγκαστικά θα προσλάβω και λιγότερο ικανούς.
Πρέπει να κοπεί η πρόσβασή των πλεοναζόντων στην μόρφωση επάνω σε όποιο αντικείμενο?

Μήπως τελικά όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό να κάνει κάτι άλλο?
Κουραστήκαμε να διαβάζουμε ότι η Χ ειδικότητα πήρε πιο εύκολα πτυχίο και πόσο αδικημένοι είναι κάποιοι άλλοι που διάβασαν στα ΕΦΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182558
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.