0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος αναπληρωτής με ΕΣΠΑ σε ΜΝΑΕ να ζητήσει βελτίωση σε άλλο σχολείο. Αν ναι ξέρετε ποια είναι η διαδικασία;;Ευχαριστώ πολύ
Χαρήκαμε που προσληφθήκαμε νωρίς στο πρόγραμμα και βλέπουμε τώρα κόσμο κάτω από εμάς να προσλαμβάνεται με πλήρες ωράριο. Σωστά τα λέω;Ρώταγα σήμερα στον Πειραιά και μου το έκοψαν. Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ώρες αλλού. Π.χ. να συμπληρώσεις και 8 ώρες σε άλλο σχολείο, είτε στο πρόγραμμα ΜΝΑΕ είτε σε άλλη θέση π.χ. καθηγητής πρωινού προγράμματος ή να πάρεις επιπλέον ώρες στο ΕΠΑΛ που είσαι ή οτιδήποτε. Οπότε εμείς δεν βλέπω να γινόμαστε πλήρους με την καμία. Αυτό που μπορεί να συμβεί αν κατάλαβα καλά, είναι, εφόσον έχεις αφήσει ανοιχτή την επιλογή για να γίνεις πλήρους ωραρίου, μήπως και σε καλέσουν αργότερα για πρόσληψη σε κανονικό πρωινό πρόγραμμα με πλήρες ωράριο. Αν υπάρχουν κενά στην περιοχή της δευτεροβάθμιάς σου. Φεύγεις με λίγα λόγια από το πρόγραμμα για να αναλάβεις θέση σε κανονικό πρωινό πρόγραμμα, και όχι την συνδιδασκαλία που κάνουμε τώρα.
Ναι, χρήσιμο θα ήταν.
Χαρήκαμε που προσληφθήκαμε νωρίς στο πρόγραμμα και βλέπουμε τώρα κόσμο κάτω από εμάς να προσλαμβάνεται με πλήρες ωράριο. Σωστά τα λέω;Ρώταγα σήμερα στον Πειραιά και μου το έκοψαν. Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ώρες αλλού. Π.χ. να συμπληρώσεις και 8 ώρες σε άλλο σχολείο, είτε στο πρόγραμμα ΜΝΑΕ είτε σε άλλη θέση π.χ. καθηγητής πρωινού προγράμματος ή να πάρεις επιπλέον ώρες στο ΕΠΑΛ που είσαι ή οτιδήποτε. Οπότε εμείς δεν βλέπω να γινόμαστε πλήρους με την καμία. Αυτό που μπορεί να συμβεί αν κατάλαβα καλά, είναι, εφόσον έχεις αφήσει ανοιχτή την επιλογή για να γίνεις πλήρους ωραρίου, μήπως και σε καλέσουν αργότερα για πρόσληψη σε κανονικό πρωινό πρόγραμμα με πλήρες ωράριο.
Όπως ακριβώς προβλέπεται δηλαδή για οποιονδήποτε που προσλαμβάνεται ως μειωμένου (πλην των περιπτώσεων της παράλληλης).
Αυτά τα μαθαίνεις μετά.
Το κακό είναι ότι το σύστημα δεν είναι ευέλικτο σε περιπτώσεις όπου θα έπρεπε. Εκεί που είμαι υπάρχουν κάποια μεμονωμένα κενά που δεν δικαιολογούν την πρόσληψη καθηγητή, εκτός και αν πάει ως ωρομίσθιος. Και πάλι δεν μπορούν να μου δώσουν, κάποιες έστω, από αυτές τις μεμονωμένες ώρες. Το σωστό θα ήταν ή να προσλάβουν κάποιον ωρομίσθιο ή να δουν ποιους καθηγητές έχουν με περιθώριο αύξησης του ωραρίου τους ήδη στο εν λόγω σχολείο ή διπλανά και να τους δώσουν τα κενά. Δεν μπορεί τώρα μια τάξη να χάνει δεδομένα μία ώρα μαθηματικών μέχρι το τέλος της χρονιάς, απλά και μόνο επειδή αυτά τα μεμονωμένα κενά δεν καλύπτονται. και να έχεις και μαθηματικό στο ίδιο σχολείο με περιθώριο να πάρει επιπλέον ώρες και να μην τον αξιοποιείς να καλύψει το κενό αυτό.
Γεια σας, έχω την εξής απορία...Κάποιος αναπληρωτής που έκανε αίτηση για βελτίωση θέσης στη διδε πριν τη β φάση πρόσληψης αναπληρωτών αλλά τελικά θέλει να παραμείνει στη σχολική μονάδα που είναι ήδη πρέπει να κάνει ανάκληση της αίτησης για να μην το καλέσουν ή απλώς δεν αποδέχεται να πάει κάπου αλλού;Δλδ άπαξ κ έκανε την αίτηση δεσμεύεται;Ευχαριστώ
Στη θέση σου, θα πρότεινα να ενημερώσεις εγγράφως το πυσδε που προσλήφθηκε για αυτή σου την επιθυμία, δηλ να μην μετακινηθείς. Επειδή έχω κάνει βελτίωση θέσης ως αναπληρώτρια δεν σε ρωτάνε εκ νέου αν θέλεις να μετακινηθείς.
Υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για τη βελτίωση θεσης αναπληρωτή; και αν ναι, σε παρακαλώ μου/μας το στέλνεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! ΚΑλή χρονια!