*

Αποστολέας Θέμα: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)  (Αναγνώστηκε 328578 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #112 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 03:42:08 pm »
Αυτό το μάθημα της ιστορίας το έχουν κατακρεουργήσει, ειδικά στο γυμνάσιο.Ήμαρτον, θεέ μου! Μέχρι και στους νομικάριους επιτρέπει να κάνουν ιστορία. Μετά απορούμε γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν ιστορία και τη μαθαίνουν παπαγαλία. σημείωση: άσχετο λίγο με το θέμα, αλλά είναι να αγανακτείς αν αγαπάς το αντικείμενο.  >:( >:( >:(
Συμφωνώ απολύτως με τις παρατηρήσεις σας  - υποθέτοντας ότι είσθε (;) απόφοιτος του Ιστορικού - Aρχαιολογικού τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής. Γιατί - θα το γνωρίζετε, ασφαλώς -  το μάθημα διδάσκεται μέχρι και από αποφοιτους των ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών...
Aρχίσαμε τις γνωστές μ@λ@κίες....ε;
Ε....ναι...τι δουλειά έχει ο κατιμάς της Φιλοσοφικής να διδάσκει ιστορία......άσχετα αν εγώ μπορεί να ξέρω καλύτερα από τους ιστορικούς γιατί έκανα και διδακτική της Ιστορίας με έναν από τους καλύτερους καθηγητές στο αντικείμενο...!!

Αλλά δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω με τέτοιες βλακείες....άλλο η
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:46 »

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #113 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 04:14:36 pm »
από τη στιγμή που ο κλαδος πε02 είναι ενιαίος δεν προβλέπονται διαφορετικές ειδικότητες άρα και αναθέσεις άρα τα άλλα είναι
απλά μαλλιοτράβηγμα άσκοπο.
Μην το βλέπετε σαν καλό το διαχωρισμό.
Δείτε και στους πε4 τι μπάχαλο έγινε με το διαχωρισμό του κλάδου και θα καταλάβετε.
Πέραν των οργανικών στα σχολεία πάρα πολλοί τρέχουν σαν σβούρες όλη τη βδομάδα για να συμπληρώσουν.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #114 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 04:21:16 pm »
από τη στιγμή που ο κλαδος πε02 είναι ενιαίος δεν προβλέπονται διαφορετικές ειδικότητες άρα και αναθέσεις άρα τα άλλα είναι
απλά μαλλιοτράβηγμα άσκοπο.
Μην το βλέπετε σαν καλό το διαχωρισμό.
Δείτε και στους πε4 τι μπάχαλο έγινε με το διαχωρισμό του κλάδου και θα καταλάβετε.
Πέραν των οργανικών στα σχολεία πάρα πολλοί τρέχουν σαν σβούρες όλη τη βδομάδα για να συμπληρώσουν.
Ακριβώς είναι και το πρακτικό θέμα που έθιξες....από κει και πέρα το κόμπλεξ αυτό πρέπει να ξεπεραστεί κάποια στιγμή...γιατί περί κόμπλεξ πρόκειται.....το έζησα και ως φοιτήτρια....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #115 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 05:00:14 pm »
Αυτό το μάθημα της ιστορίας το έχουν κατακρεουργήσει, ειδικά στο γυμνάσιο.Ήμαρτον, θεέ μου! Μέχρι και στους νομικάριους επιτρέπει να κάνουν ιστορία. Μετά απορούμε γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν ιστορία και τη μαθαίνουν παπαγαλία. σημείωση: άσχετο λίγο με το θέμα, αλλά είναι να αγανακτείς αν αγαπάς το αντικείμενο.  >:( >:( >:(
Συμφωνώ απολύτως με τις παρατηρήσεις σας  - υποθέτοντας ότι είσθε (;) απόφοιτος του Ιστορικού - Aρχαιολογικού τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής. Γιατί - θα το γνωρίζετε, ασφαλώς -  το μάθημα διδάσκεται μέχρι και από αποφοιτους των ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών...

Ναι, απόφοιτος του ιστορικού-αρχαιολογικού είμαι. Διαφωνώ κάθετα με τις β' αναθέσεις, καθώς και με το διαχωρισμό του κλάδου μας, όχι γιατί δε συμφέρει από άποψη ωραρίου τους ιστορικούς (αυτό είναι αλήθεια), αλλά γιατί νομίζω ότι στο σχολείο χρειάζεται ο ΠΕ02 να ξέρει και γραμματική και συντακτικό και ιστορία. Ένα απλό παράδειγμα είναι τα αρχαία της Α' λυκείου, όπου χρειάζεσαι και γνώσεις ιστορικές για να διδάξεις το μάθημα. Θεωρώ ότι είναι σημαντικό να διεκδικήσει την αποκλειστικότητα ο κλάδος μας στο μάθημα της ιστορίας και μετά, στη διανομή μπορούμε να τα βρούμε μεταξύ μας. Για παράδειγμα, πέρυσι που ήμουν σε Λύκειο ανέλαβα εγώ την ιστορία της Γ' λυκείου, χωρίς καμία αντίρρηση, γιατί ήταν πιο εύκολο για εμένα. Αντίστοιχα, άλλη συνάδελφος ανέλαβε το μάθημα της φιλοσοφίας, στο οποίο δεν ήμουν καλή εγώ. Από κει και πέρα, απέχει μακράν το να κάνει ιστορία ένας νομικάριος, χωρίς να έχει ιδέα, υποστηρίζοντας ότι κάτι θυμάται που διάβαζε την κόρη της. Το άκουσα και αυτό και σηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής μου!!!!!!!!!!! :o :o Αυτή η πολιτική είναι μακράν του "πρώτα ο μαθητής", η πολιτική των αναθέσεων είναι του τύπου "ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει".  

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:37:46 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #116 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 05:03:43 pm »
Και τέλος, δεν καταλαβαίνω τη λογική "αυτός που έχει οργανική πρέπει να συμπληρώσει ωράριο, έστω και με δεύτερες αναθέσεις". Από τη στιγμή που στο σχολείο υπάρχει ΠΕ02, πρέπει να δίνεται σε αυτόν η ιστορία.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1869
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #117 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 06:30:20 pm »
Οι ξενογλωσσοι κανουν πολλα μαθηματα ιστορίας στο πανεπιστημιο και μεσα στις σχολες τους και σαν ελεύθερα επιλεγόμενα απο το ιστορικο αρχαιολογικο. Οταν ήμουν φοιτητρια ολοι έτρεχαν να παρουν τα μαθηματα ιστοριας (κυριως βυζαντινης) απο το ιστορικο γιατι ηταν σίγουρα εννιαρια και δεκαρια , ενω στο γαλλικο τα ελευθερα επιλεγομενα ηταν δυσκολα και γίνονταν στα γαλλικα, οποτε πολλοι τα εβρισκαν μπαστουνια και τα επεφευγαν. Ο δε καθηγητης που είχαμε εμεις στο γαλλικο και μας έκανε ιστορία ήταν ένας γαλλος βυζαντινολογος και ηταν απιστευτος. Επισης ενας ξενογλωωσος μπορει να διδαξει σιγουρα ευρωπαικη λογοτεχνια και θεατρολογια γιατι ολα αυτα τα μαθηματα τα εχει κανει στη σχολη

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #118 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 07:39:50 pm »
Οι ξενογλωσσοι κανουν πολλα μαθηματα ιστορίας στο πανεπιστημιο και μεσα στις σχολες τους και σαν ελεύθερα επιλεγόμενα απο το ιστορικο αρχαιολογικο. Οταν ήμουν φοιτητρια ολοι έτρεχαν να παρουν τα μαθηματα ιστοριας (κυριως βυζαντινης) απο το ιστορικο γιατι ηταν σίγουρα εννιαρια και δεκαρια , ενω στο γαλλικο τα ελευθερα επιλεγομενα ηταν δυσκολα και γίνονταν στα γαλλικα, οποτε πολλοι τα εβρισκαν μπαστουνια και τα επεφευγαν. Ο δε καθηγητης που είχαμε εμεις στο γαλλικο και μας έκανε ιστορία ήταν ένας γαλλος βυζαντινολογος και ηταν απιστευτος. Επισης ενας ξενογλωωσος μπορει να διδαξει σιγουρα ευρωπαικη λογοτεχνια και θεατρολογια γιατι ολα αυτα τα μαθηματα τα εχει κανει στη σχολη
Συγγνώμη που θα το πω, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Εδώ είναι ενδεικτικά το πρόγραμμα σπουδών από το τμήμα της αγγλικής του Καποδιστριακού. Εγώ στο πρόγραμμα σπουδών βλέπω μόνο ένα υποχρεωτικό μάθημα ιστορίας.

http://www.enl.uoa.gr/swf/indexloader.html
 Με την ίδια λογική όσοι συνάδελφοι κατέχουν και το proficiency ή άλλο αντίστοιχο τίτλο, να κάνουν και αγγλικά στο σχολείο. Υπάρχουν και συνάδελφοι ξενόγλωσσοι που νιώθουν το βάρος της ευθύνης και διαβάζουν, προετοιμάζονται κτλ., αλλά ο κανόνας είναι ότι αντιμετωπίζουν το μάθημα της ιστορίας ως πάρεργο, κάνουν τα παιδιά να το μισούν και καταλήγουν οι μαθητές ανιστόρητοι. Το πιο δημιουργικό μάθημα το κάνουν ανυπόφορο για τους μαθητές. Στις περισσότερες των περιπτώσεων βάζουν τα παιδιά να διαβάζουν το μάθημα και να σημειώνουν τα SOS. Αυτό, φυσικά, ισχύει και για τους φιλολόγους που καλούμαστε να κάνουμε κοινωνική και πολιτική αγωγή ή οποιαδήποτε άλλο μάθημα δεν είναι της ειδικότητάς μας. Το μάθημα το συγκεκριμένο είναι, κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του μαθητή. Αν δεν ξέρει ένας μαθητής τον αόριστο β', αυτό δε θα επηρεάσει και πάρα πολύ τη ζωή του, αλλά το να μην ξέρει ποιος είναι, το να μην μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του χρονικά, είναι επικίνδυνο.

Η πιλοτική διδασκαλία του μαθήματος με τις νέες τεχνολογίες ήταν μια καλή ευκαιρία για να έρθει το μάθημα ξανά στα χέρια των ΠΕ02, αλλά η νυν υπουργός που κόπτεται για τους μαθητές έστειλε το μέτρο στον κάλαθο των αχρήστων.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #119 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 07:50:24 pm »
Kαι γενικά, αυτή η λογική του τύπου "το πρόγραμμα σπουδών μου έχει και ιστορία, άρα δικαιούμαι να κάνω ιστορία" δεν ευσταθεί. Σε όλα τα τμήματα υπάρχουν εισαγωγικά μαθήματα. Αν π.χ. κοιτάξει κάποιος το πρόγραμμα σπουδών της Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας (το οποίο τελειώνω και εγώ), τότε οι απόφοιτοι του θα έπρεπε να διδάσκουν τα εξής αντικείμενα:

Μαθηματικά (4 μαθήματα)
Χημεία (ένα μάθημα με εργαστήρια)
βιολογία (4 μαθήματα)
οικονομία (8 μαθήματα)
ιστορία της τέχνης (1 μάθημα)
κοινωνιολογία (1 μάθημα)
κτλ.

Καταλαβαίνετε ότι δεν είναι λογική αυτή.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #120 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 08:28:36 pm »
Οι ξενογλωσσοι κανουν πολλα μαθηματα ιστορίας στο πανεπιστημιο και μεσα στις σχολες τους και σαν ελεύθερα επιλεγόμενα απο το ιστορικο αρχαιολογικο. Οταν ήμουν φοιτητρια ολοι έτρεχαν να παρουν τα μαθηματα ιστοριας (κυριως βυζαντινης) απο το ιστορικο γιατι ηταν σίγουρα εννιαρια και δεκαρια , ενω στο γαλλικο τα ελευθερα επιλεγομενα ηταν δυσκολα και γίνονταν στα γαλλικα, οποτε πολλοι τα εβρισκαν μπαστουνια και τα επεφευγαν. Ο δε καθηγητης που είχαμε εμεις στο γαλλικο και μας έκανε ιστορία ήταν ένας γαλλος βυζαντινολογος και ηταν απιστευτος. Επισης ενας ξενογλωωσος μπορει να διδαξει σιγουρα ευρωπαικη λογοτεχνια και θεατρολογια γιατι ολα αυτα τα μαθηματα τα εχει κανει στη σχολη
Συγγνώμη που θα το πω, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Εδώ είναι ενδεικτικά το πρόγραμμα σπουδών από το τμήμα της αγγλικής του Καποδιστριακού. Εγώ στο πρόγραμμα σπουδών βλέπω μόνο ένα υποχρεωτικό μάθημα ιστορίας.

http://www.enl.uoa.gr/swf/indexloader.html
 Με την ίδια λογική όσοι συνάδελφοι κατέχουν και το proficiency ή άλλο αντίστοιχο τίτλο, να κάνουν και αγγλικά στο σχολείο. Υπάρχουν και συνάδελφοι ξενόγλωσσοι που νιώθουν το βάρος της ευθύνης και διαβάζουν, προετοιμάζονται κτλ., αλλά ο κανόνας είναι ότι αντιμετωπίζουν το μάθημα της ιστορίας ως πάρεργο, κάνουν τα παιδιά να το μισούν και καταλήγουν οι μαθητές ανιστόρητοι. Το πιο δημιουργικό μάθημα το κάνουν ανυπόφορο για τους μαθητές. Στις περισσότερες των περιπτώσεων βάζουν τα παιδιά να διαβάζουν το μάθημα και να σημειώνουν τα SOS. Αυτό, φυσικά, ισχύει και για τους φιλολόγους που καλούμαστε να κάνουμε κοινωνική και πολιτική αγωγή ή οποιαδήποτε άλλο μάθημα δεν είναι της ειδικότητάς μας. Το μάθημα το συγκεκριμένο είναι, κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του μαθητή. Αν δεν ξέρει ένας μαθητής τον αόριστο β', αυτό δε θα επηρεάσει και πάρα πολύ τη ζωή του, αλλά το να μην ξέρει ποιος είναι, το να μην μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του χρονικά, είναι επικίνδυνο.

Η πιλοτική διδασκαλία του μαθήματος με τις νέες τεχνολογίες ήταν μια καλή ευκαιρία για να έρθει το μάθημα ξανά στα χέρια των ΠΕ02, αλλά η νυν υπουργός που κόπτεται για τους μαθητές έστειλε το μέτρο στον κάλαθο των αχρήστων.

Πάνω σ'αυτά που λες Λουίζα...ξέρεις πόσες μεθόδους διδασκαλίας θυμάμαι στην Ιστορία από τον Μαυροσκούφη που μας έκανε την διδακτική της στο ΦΠ...;; Πόσους τρόπους ανάλυσης και επεξεργασίας των πηγών...; Και δεν θα σου πω για τον ΑΣΕΠ που αδιάβαστη πιάνω καλό βαθμό στην διδακτική της ιστορίας...θα σου πω για τους μαθητές μου που σε κάθε μάθημα περιμένουν να δουν το παρακάτω της ιστορίας λες και είναι ταινία...ειδικά στον τρόπο που κάνω τον Θουκυδίδη-Ξενοφώντα που ανέφερες κι εσύ....κι ας μην έκανα πολλή ιστορία στο Πανεπιστήμιο,γιατί ήθελα να πάρω και Ιστορία Τέχνης από σας εκτός από ιστορίες...Θυμάμαι πολύ καλά τις συμβουλές αυτού του ανθρώπου που έμπαινε στον κόπο ακόμη και να μας διδάξει ενότητες ιστορίας για να μας δείξει τους τρόπους και πραγματικά ο άνθρωπος κεντούσε.....
Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους πως η γνώση από μόνη της δεν σε κάνει καλό εκπαιδευτικό...πάνω απ'όλα είναι ο τρόπος,η μεταδοτικότητα,η όρεξη και το να μαθαίνουμε και να συμβουλευόμαστε συνέχεια.....
Εσύ τουλάχιστον ξέρω πώς τα υποστηρίζεις αυτά...γι αυτό ας μην προχωράμε σε γενικότητες και αυθαίρετα συμπεράσματα...φτάνει πια...αυτά μας φάγανε...ένας φιλόλογος εξάλλου "χτίζεται"-ψήνεται μετά το πανεπιστήμιο  Και όπως είπα δεν είναι μόνο η γνώση,αλλά και η τεχνογνωσία και η εφαρμογή....
Όσο για τους ξενόγλωσσους...εγώ ξέρω πως ό,τι ιστορία κάνανε ήταν πάνω στην αγγλική ιστορία οι της αγγλικής και πάνω στην γαλλική ιστορία οι γαλλόφωνοι...να διδάξουν για τον εκατονταετή πόλεμο ίσως ξέρουν,για την δική μας δεν ξέρω...παρόλ'αυτά αν κάποιος απ'αυτούς είναι υπεύθυνος μπορεί να ανταπεξέλθει αξιοπρεπώς....αλλά δυστυχώς είναι τόσο έξω απ'αυτούς η ιστορία που απαιτεί πολλή δουλειά γι αυτούς για να ανταπεξέλθουν σωστά και έτσι την αποφεύγουν.....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #121 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:28:01 pm »
Για να βγεις καλός, πρέπει να είσαι καλός πριν, κατά τη διάρκεια, και αφού βγεις από τη Σχολή .Όταν λέω καλός ,δεν εννοώ φυτό ,εννοώ σχετικός.
Πρέπει να τόχεις λίγο μέσα σου ως κλίση,
πρέπει να διδαχθείς ικανό αριθμό μαθημάτων στο αντικείμενο μέσα στη Σχολή
και φυσικά, αφού τελειώσεις,πρέπει να ασχολείσαι.
Αν κάτι από αυτή την ακολουθία πάει στραβά,υπάρχει θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #122 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:32:16 pm »
Λώρα, δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Το ίδιο ακριβώς λέμε, ότι την ιστορία πρέπει να τη διδάσκουν οι ΠΕ02 (φιλόλογοι, ιστορικοί, απόφοιτοι ΦΠΨ). Από κει και πέρα είναι θέμα δικό μας να μοιράσουμε τα μαθήματα, ανάλογα με το τι μπορεί κανείς να διδάξει και τι όχι. Πέρυσι, είχαμε μοιραστεί την ιστορία της Γ' λυκείου με συνάδελφο που είχε τελειώσει το νεοελληνικό και ήταν πολύ καλή στη δουλειά της, ανταλλάσαμε απόψεις κτλ. Απλώς, εξοργίστηκα χθες που πήγα στο σχολείο και σφάζονταν οι ξενόγλωσσοι με τη νομικάριο ποιος θα πάρει τις ιστορίες, ενώ παράλληλα σχολίαζαν ότι η ιστορία είναι πολύ μπλα-μπλα, αλλά δεν τρέχει και τίποτα, αφού θα βάζουν τα παιδιά να κάνουν ανάγνωση και να υπογραμμίζουν τα SOS. Τα άσχημα αυτού του συστήματος τα βλέπουμε, τελικά, σε όλα τα μαθήματα. Ας πούμε, όταν κάνεις θεωρία λογοτεχνίας, σκεφτείτε πόσο αναγκαίο είναι να ξέρει το παιδί ιστορία. Αν δεν ξέρει τι είναι διαφωτισμός (ουσιαστικά και όχι παπαγαλία), πώς θα του εξηγήσεις ποιος ήταν ο Ρήγας.


Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #123 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:36:45 pm »
Για να βγεις καλός, πρέπει να είσαι καλός πριν, κατά τη διάρκεια, και αφού βγεις από τη Σχολή .Όταν λέω καλός ,δεν εννοώ φυτό ,εννοώ σχετικός.
Πρέπει να τόχεις λίγο μέσα σου ως κλίση,
πρέπει να διδαχθείς ικανό αριθμό μαθημάτων στο αντικείμενο μέσα στη Σχολή
και φυσικά, αφού τελειώσεις,πρέπει να ασχολείσαι.
Αν κάτι από αυτή την ακολουθία πάει στραβά,υπάρχει θέμα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είναι όλοι οι ΠΕ02 κατάλληλοι να διδάξουν την ιστορία, μέσα σε αυτούς βάζω και εμάς τους ιστορικούς, γιατί, όπως είπες, αν κάτι πάει στραβά, τότε σπάει η αλυσίδα. Η διαφορά είναι ότι οι ΠΕ02 δε βλέπουν την ιστορία ως πάρεργο και κατά τη διανομή των μαθημάτων θα βρεθεί αυτός που τη θέλει περισσότερο, που θεωρεί ότι θα ανταποκριθεί καλύτερα και στον οποίο θα ανατεθεί.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #124 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:56:40 pm »
δεν ειναι μονο για το ποιος ειναι καταλληλος ή οχι. θεωρω πως πιο ακαταλληλα και απο εμας ειναι τα σχολικα εγχειριδια. Ειναι για γελια και για κλαματα μαζι!
(κυριως τα της ιστοριας )
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #125 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 10:00:55 pm »
Και εμένα με ενοχλεί που δε θα δούμε πλέον ιστορία ούτε με το κυάλι,όχι εγώ,γιατί είμαι κλασικός, παρόλο που αγαπάω το μάθημα ,όσο οι ιστορικοί και κυρίως οι μαθητές.
Σε περιπτώσεις κατεύθυνσης όμως ,νομίζω ότι αν υπάρχει ιστορικός το παίρνει το μάθημα.

Πάντως θυμάμαι στο λύκειο ότι η φιλόγογός μας μας έβαζε να κάνουμε ανάγνωση από το βιβλίο,αντί να μας κάνει παράδοση και δεν ήταν ξενόγλωσση!

'Οπως επίσης ξέρω ότι οι θεολόγοι,οι οποίοι έχουν κι αυτοί β΄ανάθεση ιστορία-μόνο στο γυμνάσιο- ξέρουν πολύ καλή βυζαντινή,παρόλο που δεν πολυακούγονται ,γιατί το πρόβλημα με τους ξενόγλωσσους είναι μεγαλύτερο .

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.