0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορεί να έχεις και δίκιο akoufou, τι να πω. Το θέμα είναι ότι ο κλάδος μας έχει επαναπαυτεί. Υπάρχουν ΠΕ02 που δε θέλουν να κάνουν ιστορία, γιατί είναι του φιλολογικού (όχι όλοι, ευτυχώς) και βρίσκουν ότι οι ξενόγλωσσοι τους βγάζουν από τον κόπο. Αυτό που γίνεται όμως, να μένουν τα παιδιά ανιστόρητα έχει επιπτώσεις και στά υπόλοιπα φιλολογικά μαθήματα. Από προσωπική εμπειρία έχω να πω τα εξής: δίδασκα λογοτεχνία Α' λυκείου σε λύκειο της Κρήτης, στο καλύτερο τμήμα του σχολείου και τους λέω "η κρητική σχολή διακόπτεται απότομα το 1669 για το γνωστό λόγο" και οι 23 μαθητές με ρωτούν "ποιος είναι αυτός ο λόγος, κυρία". Μέχρι και το
Παράθεση από: LK στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:07:56 pmΜπορεί να έχεις και δίκιο akoufou, τι να πω. Το θέμα είναι ότι ο κλάδος μας έχει επαναπαυτεί. Υπάρχουν ΠΕ02 που δε θέλουν να κάνουν ιστορία, γιατί είναι του φιλολογικού (όχι όλοι, ευτυχώς) και βρίσκουν ότι οι ξενόγλωσσοι τους βγάζουν από τον κόπο. Αυτό που γίνεται όμως, να μένουν τα παιδιά ανιστόρητα έχει επιπτώσεις και στά υπόλοιπα φιλολογικά μαθήματα. Από προσωπική εμπειρία έχω να πω τα εξής: δίδασκα λογοτεχνία Α' λυκείου σε λύκειο της Κρήτης, στο καλύτερο τμήμα του σχολείου και τους λέω "η κρητική σχολή διακόπτεται απότομα το 1669 για το γνωστό λόγο" και οι 23 μαθητές με ρωτούν "ποιος είναι αυτός ο λόγος, κυρία". Μέχρι και το
Ενδεικτικά για όσα λέγαμε για τη συμπλήρωση.118842/Γ2 /17-09-2008"...Με τα μαθήματα πρώτης (1ης) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (2ης) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες...."
Παράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:27:05 pmΕνδεικτικά για όσα λέγαμε για τη συμπλήρωση.118842/Γ2 /17-09-2008"...Με τα μαθήματα πρώτης (1ης) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (2ης) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες...."Δουλειά να ναι και ό,τι να ναι, με άλλα λόγια. Μπες στην τάξη και ό,τι σε φωτίσει ο θεός κάνε. Κάποιες β' αναθέσεις έχουν λογική, όπως η ανάθεση στους φυσικούς των μαθηματικών ή η ανάθεση της βυζαντινής ιστορίας στους θεολόγους, αλλά κάποιες άλλες γίνονται για να καλύψουν συντεχνιακά συμφέροντα και αυτό παραπάει.
Παράθεση από: LK στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:29:50 pmΠαράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:27:05 pmΕνδεικτικά για όσα λέγαμε για τη συμπλήρωση.118842/Γ2 /17-09-2008"...Με τα μαθήματα πρώτης (1ης) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (2ης) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες...."Δουλειά να ναι και ό,τι να ναι, με άλλα λόγια. Μπες στην τάξη και ό,τι σε φωτίσει ο θεός κάνε. Κάποιες β' αναθέσεις έχουν λογική, όπως η ανάθεση στους φυσικούς των μαθηματικών ή η ανάθεση της βυζαντινής ιστορίας στους θεολόγους, αλλά κάποιες άλλες γίνονται για να καλύψουν συντεχνιακά συμφέροντα και αυτό παραπάει.Ναι και κατά τη γνώμη μου το χειρότερο είναι πως με κάποιες ειδικά β' αναθέσεις ο εκπαιδευτικός λόγωάγνοιας πολλές φορές του βάθους του αντικειμένου αναγκάζεται να προσκολληθεί στην προσφερόμενη γνώση τουσχολικού εγχειριδίου και μόνο ή απλά να στρέψει τους μαθητές στην αναζήτηση της όλης εικόνας. Αλλά ζητούμενοδεν είναι η αλήθεια διά του σχολικού εγχειριδίου πια, έτσι δεν είναι;! Ο σκοπός είναι να τους μάθουμε να αναζητούντην αλήθεια μέσω μιας εκδοχής και μέσω της διδαχής των τρόπων αναζήτησής της.Επιστήμη διδάσκεται γαρ...
Παράθεση από: polysot στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 06:30:23 pmΠαράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 02:45:31 pmαπό το ΠΔ 50/96 και 100/97 καθώς και τα περι αναθέσεων στις εγκυκλίους όσον αφοράτη δημιουργία/άρση υπεραριθμίας προκύπτει και πολύ ξεκάθαρα αν διαβάσετε προσεκτικά.Συμφέρει δε συμφέρει έτσι είναι και πρέπει να το δεχθούμε. Ασχετα αν κάνει κάποιοςάσχετα μαθήματα και πάλι αναφέρεται ότι στις λειτουργικές υπεραριθμίες προηγούνται οι οργανικά τοποθετημένοι και παλαιότερα αφού αυτές ρυθμίζονται όπως οι οργανικές.τα "κοροϊδευόμαστε μου φαίνεται!!" εγώ δε θα τα έλεγα αν δε διάβαζα λίγο πριν.Πες εσύ που ξέρεις να διαβάζεις και είναι και πολύ ξεκάθαρο από ποια γραμμή των ΠΔ προκύπτει αυτό που λες να τα δούμε, γιατί εμείς δεν ξέρουμε να διαβάζουμε ξεκάθαρα...Οι λειτουργικές υπεραριθμίες αφορούν την α΄ανάθεση εκτός και αν αναφέρει αλλού κάτι άλλο και δεν το είδα...Πίστεψέ με μπορώ να σου απαντήσω με κάθε λεπτομέρεια και να επιβεβαιώσω τα γραφόμενά μου μέσω σχετικών νόμων και διατάξεων,και τα έχω και πολύ έυκαιρα. Αλλά το ύφος της ειρωνείας με χαλάει ... Δεν το είδες λοιπόν εκεί που διάβασες, διάβασε καλά καλά να μάθεις και εσύ polysot, Το θέμα δεν με αφορά προσωπικά, εγώ συμπληρώνω ωράριο, απλά το άνοιξα και συνεχίζω να απαντώ λόγω ενδιαφέροντος φίλου (και τα έχουμε όλα έτοιμα και ξεκάθαρα) και διάθεσης να βοηθήσω όποιο συνάδελφο το ψάχνει . Και τέλος, δεν είμαι φιλόλογος για να με απασχολεί το ζήτημα των Γαλλικών και των Αγγλικών, αλλά έτσι είναι όπως το έγραψα,ο οργανικά συμπληρώνει πρώτος και με β΄ ανάθεση, όσο παράλογο κ αν είναι αυτό. Το νόμο αναφέρουμε δεν λέμε πως θα θέλαμε να είναι τα πράγματα εδώ. Στο κάτω κάτω κ εμένα ίσως θίγονταιαπό τον πίνακα αναθέσεων συμφέροντά μου, αλλά δεν το σχολιάζω εδώ γιατί είναι εκτός θέματος.Πέρα από διαμάχες υπάρχουν και τα πρακτικά ζητήματα, εκεί αναφέρεται αυτό το θέμα και στην αντιμετώπιση τους. Καλή χώνεψη.
Παράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 02:45:31 pmαπό το ΠΔ 50/96 και 100/97 καθώς και τα περι αναθέσεων στις εγκυκλίους όσον αφοράτη δημιουργία/άρση υπεραριθμίας προκύπτει και πολύ ξεκάθαρα αν διαβάσετε προσεκτικά.Συμφέρει δε συμφέρει έτσι είναι και πρέπει να το δεχθούμε. Ασχετα αν κάνει κάποιοςάσχετα μαθήματα και πάλι αναφέρεται ότι στις λειτουργικές υπεραριθμίες προηγούνται οι οργανικά τοποθετημένοι και παλαιότερα αφού αυτές ρυθμίζονται όπως οι οργανικές.τα "κοροϊδευόμαστε μου φαίνεται!!" εγώ δε θα τα έλεγα αν δε διάβαζα λίγο πριν.Πες εσύ που ξέρεις να διαβάζεις και είναι και πολύ ξεκάθαρο από ποια γραμμή των ΠΔ προκύπτει αυτό που λες να τα δούμε, γιατί εμείς δεν ξέρουμε να διαβάζουμε ξεκάθαρα...Οι λειτουργικές υπεραριθμίες αφορούν την α΄ανάθεση εκτός και αν αναφέρει αλλού κάτι άλλο και δεν το είδα...
από το ΠΔ 50/96 και 100/97 καθώς και τα περι αναθέσεων στις εγκυκλίους όσον αφοράτη δημιουργία/άρση υπεραριθμίας προκύπτει και πολύ ξεκάθαρα αν διαβάσετε προσεκτικά.Συμφέρει δε συμφέρει έτσι είναι και πρέπει να το δεχθούμε. Ασχετα αν κάνει κάποιοςάσχετα μαθήματα και πάλι αναφέρεται ότι στις λειτουργικές υπεραριθμίες προηγούνται οι οργανικά τοποθετημένοι και παλαιότερα αφού αυτές ρυθμίζονται όπως οι οργανικές.τα "κοροϊδευόμαστε μου φαίνεται!!" εγώ δε θα τα έλεγα αν δε διάβαζα λίγο πριν.
Δουλειά να ναι και ό,τι να ναι, με άλλα λόγια. Μπες στην τάξη και ό,τι σε φωτίσει ο θεός κάνε. Κάποιες β' αναθέσεις έχουν λογική, όπως η ανάθεση στους φυσικούς των μαθηματικών ή η ανάθεση της βυζαντινής ιστορίας στους θεολόγους, αλλά κάποιες άλλες γίνονται για να καλύψουν συντεχνιακά συμφέροντα και αυτό παραπάει.
Το θέμα με ενδιαφέρει και έψαξα λίγο για να βρω τις σχετικές εγκυκλίους στο ίντερνετ, αλλά δεν τα κατάφερα. Έτσι ρώτησα το σχολικό σύμβουλο του νομού μου και μου απάντησε ότι πάντα προηγούνται όσοι έχουν α ανάθεση. Κατανοώ ότι η β ανάθεση μπορεί να δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει πραγματικά και ουσιαστικά προβλήματα αλλά στις μέρες μας μιλάμε για ξεχείλωμα της ρύθμισης. Τελοσπάντων αυτό απορρέει από μια γενικότερη απαξίωση της εκπαίδευσης, οπότε το θέμα αυτό είναι μια σταγόνα στον ωκεανό...