0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια μιλησα και γω με ασεπ πριν λιγο. δεν κατεβηκα απο θεσσαλονικη δεν αξιζε.λοιπον... διδακτικη αρχαιων πιστευα οτι το πρωτο θεμα δεν το ειχα καλυψει ειχα κανει αλλο σχεδιο που μας ειχαν πει στο φροντιστηριο. το "επι χαρτου'' που σας ελεγα. πηρα 54. και ομως σημερα εμαθα οτι ο πρωτος μου εβαλε 50 ο δευτερος 80!!!!!! -φαινεται ηταν μοντερνος διδακτικολογος-το αποτελεσμα? ο τριτος κλασικα κοντα στο χαμηλοτερο=54αρχαια εγινε το παρτυ........ 9/10 πολλαπλης, στη μεταφραση 3-4 λεξεις υπογραμμισμενες και οι δυο ερωτησεις αθικτες........συμφωνα με αυτα που ανεφερε ο Σακελαριος στο Φιλολογικη εγραψα πολυ καλα. και δεν εβαλαν ουτε + οθτε πλην ουτε τιποτα.επισης ειχα διορθωσεις μονο απο τον πρωτο βαθμολογητη. το αποτελεσμα? 48 ακριβως και οι δυο!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!!!!!!!!!ειχαν ακριβως τις ιδιες παρατηρησεις γι αυτο δε σημειωσαν τιποτα?τετοια ομοφωνια και απουσιαζαν τα σχολια του δευτερου βαθμολογητη?
Καλησπέρα σε όλους. Ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκάλεσα σχετικά με τους βαθμολογητές. Τώρα που το ξανασκέφτομαι προφανώς ήταν οι επιτηρητές γι' αυτό ήταν φανερά τα ονόματα. Συγγνώμη και παλι.Είχα δίαβάσει και για τον Σακελλάριο της Φιλολογικής κι επειδή συμπίπτουν τα ονόματα μπερδεύτηκα.Σχετικά με τις οδηγίες θα συνεννοηθώ από Δευτέρα με τη CHRISOULA για να τις ανεβάσουμε γιατί δεν ξέρω τη διαδικασία.Σε γενικές γραμμές για το 1ο ερώτημα αναφέρει τις κύριες ιδέες, τον τίτλο της ενότητας, χωρισμό σε μικρότερες ενότητες και πλαγιότιτλους, πληροφορίες για τη σύνταξη της περίληψης (ενδεικτικές επισημάνσεις). Αυτό που σίγουρα απαιτεί είναι σχέδιο μαθήματος με τα βασικά 4 δομικά στοιχεία:α)περιεχόμενο διδασκαλίας,β)στόχους διδασκαλίας,γ)μέθοδος διδασκαλίας, δ)αξιολόγηση διδασκαλίας.Το 2ο αρκετά περιγραφικό και θεωρητικό στηρίζεται όπως λέει σε υποσημείωση στις διδακτικές οδηγίες του βιβλίου του καθηγητή, δεν αναφέρει πουθενά για σχέδιο διδασκαλίας.