*

Αποστολέας Θέμα: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 62876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #196 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 11:30:42 am »
και αν βγει και κατι απο ολη αυτη την ιστορια "επιδειξη γραπτων" ?!!!
εγω το ειπα και θα το ξαναπω,για τελευταια ισως φορα.
μπηκε ο νοεμβριος και ουτε κουβεντα προς καθε αρμόδιο για ανακοινωση,εγκαίρως, της υλης του επόμενου ασεπ. Να δειτε που θα παει Μαιος και ουτε που θα τη γνωρίζουμε.
και θα διαβαζουμε ακομα τα εξης-
- τι να διαβασω απο  ιστορια?
- τιποτα ακομα. περίμενε να ανακοινωθει η υλη!!!
- ποτε θα ανακοινωθει?
- τελη Ιουλιου, αρχες Αυγουστου ακουσα...
και τετοιοι ωραιοι "νεκρικοί" διαλογοι.
θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ  με kellykou.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:47:34 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #197 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 11:47:19 am »
Εγω λεω οτι η επομενη κινηση του συλλογου  πρεπει να ειναι διαμαρτυρια προς το ΠΙ για να βγαλει την υλη. Αφου ο διαγωνισμος γινεται καθε δυο χρονια ετσι και αλλιως. Πρεπει οταν τελειωνει ο ενας διαγωνισμος να δινεται η υλη για τον επομενο. Μηχανακια ειμαστε? Οι πιο πολλοι απο εμας ειμαστε σκληρα εργαζομενοι με οικογενεια και υποχρεωσεις. Ποτε θα διαβασουμε επιτελους τις αχανεις σελιδες της ιστοριας ? Εγω την περασμενη φορα διαβαζα με την παλια υλη και οταν βγηκε η νεα "τραβουσα τις κοτσιδες μου" για το αχρηστο διαβασμα που ειχα κανει και για τοσα αλλα που επρεπε να διαβασω και δεν ειχα χρονο.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #198 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 02:10:28 pm »
Και να ΄ταν μόνο η ιστορία αγαπητοί συνάδελφοι; Γιατί στα νέα ελληνικά που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο τους πεζογράφους/ποιητές που θα είναι στην ύλη; Στα αρχαία ελληνικά που επίσης η ύλη αλλάζει; Από το 1998 που διεξήχθη ο 1ος διαγωνισμός κάθε φορά η ύλη στο μεγαλύτερο μέρος της τροποποείται. Επομένως;;;;;
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #199 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 02:49:16 pm »
παιδια μιλησα και γω με ασεπ πριν λιγο. δεν κατεβηκα απο θεσσαλονικη δεν αξιζε.
λοιπον... διδακτικη αρχαιων πιστευα οτι το πρωτο θεμα δεν το ειχα καλυψει ειχα κανει αλλο σχεδιο που μας ειχαν πει στο φροντιστηριο. το "επι χαρτου'' που σας ελεγα. πηρα 54. και ομως σημερα εμαθα οτι ο πρωτος μου εβαλε 50 ο δευτερος 80!!!!!! -φαινεται ηταν μοντερνος διδακτικολογος-το αποτελεσμα? ο τριτος κλασικα κοντα στο χαμηλοτερο=54
αρχαια εγινε το παρτυ........ 9/10 πολλαπλης, στη μεταφραση 3-4 λεξεις υπογραμμισμενες και οι δυο ερωτησεις αθικτες........
συμφωνα με αυτα που ανεφερε ο Σακελαριος στο Φιλολογικη εγραψα πολυ καλα. και δεν εβαλαν ουτε + οθτε πλην ουτε τιποτα.επισης ειχα διορθωσεις μονο απο τον πρωτο βαθμολογητη. το αποτελεσμα? 48 ακριβως και οι δυο!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!!!!!!!!!ειχαν ακριβως τις ιδιες παρατηρησεις γι αυτο δε σημειωσαν τιποτα?τετοια ομοφωνια και απουσιαζαν τα σχολια του δευτερου βαθμολογητη? ??? ??? ??? ??? ??? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:47:34 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #200 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 03:30:33 pm »
Η διαμαρτυρία μας για την ανακοινωση της υλης πρεπει να γινει και μεσω της Πανελληνιας Ενωσης Φιλολογων (ΠΕΦ) το αρμοδιο οργανο για τον κλαδο μας που εχει βαρύνουσα αποψη. το ιδιο πρεπει να κανουν και οι αλλοι κλαδοι.
Ειναι κατι που αν το χειριστούμε σωστα μπορουμε να το πετυχουμε γιατι δεν εχει κανενα κοστος-οικονομικο.ειναι μονο η γραφειοκρατεια που θα βαλει εμποδια.
παντως να γινει ΑΜΕΣΑ.-ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ για να ελπιζουμε οτι θα την ανακοινωσουν μεσα φλεβαρη( το νωριτερο) γιατι η γραφειοκρατεια ειναι χρονοβόρα και μεσολαβουν και οι γιορτες.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #201 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 08:39:56 pm »
παιδια μιλησα και γω με ασεπ πριν λιγο. δεν κατεβηκα απο θεσσαλονικη δεν αξιζε.
λοιπον... διδακτικη αρχαιων πιστευα οτι το πρωτο θεμα δεν το ειχα καλυψει ειχα κανει αλλο σχεδιο που μας ειχαν πει στο φροντιστηριο. το "επι χαρτου'' που σας ελεγα. πηρα 54. και ομως σημερα εμαθα οτι ο πρωτος μου εβαλε 50 ο δευτερος 80!!!!!! -φαινεται ηταν μοντερνος διδακτικολογος-το αποτελεσμα? ο τριτος κλασικα κοντα στο χαμηλοτερο=54
αρχαια εγινε το παρτυ........ 9/10 πολλαπλης, στη μεταφραση 3-4 λεξεις υπογραμμισμενες και οι δυο ερωτησεις αθικτες........
συμφωνα με αυτα που ανεφερε ο Σακελαριος στο Φιλολογικη εγραψα πολυ καλα. και δεν εβαλαν ουτε + οθτε πλην ουτε τιποτα.επισης ειχα διορθωσεις μονο απο τον πρωτο βαθμολογητη. το αποτελεσμα? 48 ακριβως και οι δυο!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!!!!!!!!!ειχαν ακριβως τις ιδιες παρατηρησεις γι αυτο δε σημειωσαν τιποτα?τετοια ομοφωνια και απουσιαζαν τα σχολια του δευτερου βαθμολογητη? ??? ??? ??? ??? ??? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Πάντως τέτοια απόκλιση στη βαθμολογία δεν μπορεί να είναι δικαιολογημένη.
Υποτίθεται πως η διόρθωση γίνεται βάσει οδηγιών που έχουν προηγουμένως κοινοποιηθεί στους βαθμολογητές. Και ιδού τα προβλήματα που προκύπτουν στα ερωτήματα ανάπτυξης. Πως μπορούμε να μιλάμε για απόλυτη αξιοκρατία; Δεν ξέρω αλλά θεωρώ ότι τα πολλαπλής για όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα θα ήταν η μόνη πιο αξιόπιστη ας πούμελύση καθώς δε θα δημιουργούνταν εκ των πραγμάτων τόσο μεγάλες βαθμολογικές αποκλίσεις και επομένως δε θα γεννούνταν τόσα αναπάντητα ερωτηματικά!!!
Δεν ξέρω κατά πόσο συμφωνείτε οι υπόλοιποι σχετικά.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #202 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 10:57:43 pm »
Καλησπέρα σε όλους. Ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκάλεσα σχετικά με τους βαθμολογητές. Τώρα που το ξανασκέφτομαι προφανώς ήταν οι επιτηρητές γι' αυτό ήταν φανερά τα ονόματα. Συγγνώμη και παλι.Είχα δίαβάσει και για τον Σακελλάριο της Φιλολογικής κι επειδή συμπίπτουν  τα ονόματα μπερδεύτηκα.
Σχετικά με τις οδηγίες θα συνεννοηθώ από Δευτέρα με τη CHRISOULA για να τις ανεβάσουμε γιατί δεν ξέρω τη διαδικασία.
Σε γενικές γραμμές για το 1ο ερώτημα αναφέρει τις κύριες ιδέες, τον τίτλο της ενότητας, χωρισμό σε μικρότερες ενότητες και πλαγιότιτλους, πληροφορίες για τη σύνταξη της περίληψης (ενδεικτικές επισημάνσεις). Αυτό που σίγουρα απαιτεί είναι σχέδιο μαθήματος με τα βασικά 4 δομικά στοιχεία:α)περιεχόμενο διδασκαλίας,β)στόχους διδασκαλίας,γ)μέθοδος διδασκαλίας, δ)αξιολόγηση διδασκαλίας.
Το 2ο αρκετά περιγραφικό και θεωρητικό στηρίζεται όπως λέει σε υποσημείωση στις διδακτικές οδηγίες του βιβλίου του καθηγητή, δεν αναφέρει πουθενά για σχέδιο διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #203 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 11:13:15 pm »
Καλησπέρα σε όλους. Ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκάλεσα σχετικά με τους βαθμολογητές. Τώρα που το ξανασκέφτομαι προφανώς ήταν οι επιτηρητές γι' αυτό ήταν φανερά τα ονόματα. Συγγνώμη και παλι.Είχα δίαβάσει και για τον Σακελλάριο της Φιλολογικής κι επειδή συμπίπτουν  τα ονόματα μπερδεύτηκα.
Σχετικά με τις οδηγίες θα συνεννοηθώ από Δευτέρα με τη CHRISOULA για να τις ανεβάσουμε γιατί δεν ξέρω τη διαδικασία.
Σε γενικές γραμμές για το 1ο ερώτημα αναφέρει τις κύριες ιδέες, τον τίτλο της ενότητας, χωρισμό σε μικρότερες ενότητες και πλαγιότιτλους, πληροφορίες για τη σύνταξη της περίληψης (ενδεικτικές επισημάνσεις). Αυτό που σίγουρα απαιτεί είναι σχέδιο μαθήματος με τα βασικά 4 δομικά στοιχεία:α)περιεχόμενο διδασκαλίας,β)στόχους διδασκαλίας,γ)μέθοδος διδασκαλίας, δ)αξιολόγηση διδασκαλίας.
Το 2ο αρκετά περιγραφικό και θεωρητικό στηρίζεται όπως λέει σε υποσημείωση στις διδακτικές οδηγίες του βιβλίου του καθηγητή, δεν αναφέρει πουθενά για σχέδιο διδασκαλίας.
εγω δεν εκανα πληρες σχεδιο απλα ανεφερα τα πρωτα που λες και ο πρωτος βαθμολογητης μου εβαλε 80!!!!! οτι να ναι

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #204 στις: Νοεμβρίου 03, 2007, 02:16:54 am »
Kαι εγω που εκανα σχεδιο με τα τεσσερα βασικα στοιχεια πηρα.............. να μην πω καλυτερα :-X

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #205 στις: Νοεμβρίου 03, 2007, 11:43:36 am »
επομενως ουτε  τις οδηγιες ακολουθουν

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #206 στις: Νοεμβρίου 10, 2007, 01:43:49 am »
Καλησπέρα σε όλους,

σήμερα είδα επιτέλους κι εγώ τα γραπτά μου στο γνωστικό των αρχαίων και στην ειδική διδακτική νέων.Καταρχάς, πουθενά δεν υπήρχε υπογράμμιση με πράσινο στυλό που υποτίθεται πως είναι του δεύτερου βαθμολογητή.Μια λέξη στη μετάφραση ήταν υπογραμμισμένη με διακεκομμένη κόκκινη γραμμή και δίπλα σε μία άλλη υπήρχε σταυρός..Κοιτάζω ακόμη και τώρα το κείμενο και δε μπορώ να καταλάβω τι παρέλειψα σ' εκείνο το σημείο. Επίσης υπήρχε σταυρός στο τέλος του πρώτου υποερωτήματος σο
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #207 στις: Νοεμβρίου 10, 2007, 12:00:54 pm »
^
Η διδακτικη νεων με ενδιαφερει φοβερα οπως, υποθετω, και πολυ λαο εδω μεσα.. :-*

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #208 στις: Νοεμβρίου 10, 2007, 02:59:48 pm »
ναι πραγματι αν θα ηταν ευκολο θα μας μας βοηθουσες πολυ αν τα ανεβαζες

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #209 στις: Νοεμβρίου 10, 2007, 05:34:36 pm »
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2006
Κλάδος ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.