0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν ήμουν υπουργός……και δεν υπήρχε άμεσο νομικό πρόβλημα θα πρότεινα το εξής τρόπο αναπλήρωσης ή διορισμού ως μεταβατικό στάδιο:1. Τα μόρια πάνω από την βάση, δηλαδή το 55, του τελευταίου γραπτού ΑΣΕΠ ή τα μισά από κάποιον προηγούμενο (εναλλακτικά θα έθετα συντελεστές σε περισσότερους).2. Προϋπηρεσία όσους μήνες επί 0,2 (όπως στην ειδική)3. Βαθμός πτυχίου όσα μόρια πάνω από το 5 (όπως στην ειδική).4. 0,5 μόρια για κάθε δύο έτη παλαιότητας πτυχίου. Μέγιστο 5. 5. Μεταπτυχιακό άμεσα σχετικό με το κλάδο ή τα παιδαγωγικά 4 μόρια (όπως στην ειδική). Το διδακτορικό ανάλογα.6. 1 μόριο για ένα παιδί, 2 μόρια για 2 παιδιά, 4 μόρια για τα τρία παιδιά, 8 μόρια για πολύτεκνους.7. Για τα άτομα άλλων ειδικών κατηγοριών δεν έχω άποψη.Θα όριζα ένα νέο γραπτό ΑΣΕΠ σε 2 ή 3 χρόνια χωρίς να είναι υποχρεωτικός. Δεν θα έθετα δηλαδή εκτός του βασικού πτυχίου και την παιδαγωγική επάρκεια κανέναν άλλο όρο για συμμετοχή στους πίνακες. Τα παραπάνω τα προτείνω για να βγούμε από το αδιέξοδο και για μία ισορροπία μεταξύ των προσόντων/κριτηρίων.Δυστυχώς όμως πρέπει να πάρουμε υπόψη την πραγματικότητα. Τώρα θα πρέπει να διοριστούν όσοι έχουν δικαιωθεί από τα δικαστήρια και επιπλέον η ηγεσία θα πρέπει να κάνει ένα σύστημα τέτοιο ώστε να προλάβει τυχόν περαιτέρω δικαίωση των νεότερων προσφευγόντων διότι σε αντίθετη περίπτωση ακυρώνει όποιο σύστημα. Το τελευταίο το λέω γιατί θεωρώ ότι εκεί στο υπουργείο γνωρίζουν το μέλλον των προσφυγών.Ακούω προτάσεις βελτίωσης με επιχειρήματα…
Ενδιαφερον...ποιο ειναι το μελλον των προσφυγων? Η δικαιωση μηπως?...η οποια προφανως θα σηματοδοτει την επιτυχια σε ΑΣΕΠ ως προαπαιτουμενο...για διορισμο...
Δεν είναι λίγο οξύμωρο να παίρνεις π.χ. 3 μόρια από το βαθμό του πτυχίου σου και να παίρνεις 5 μόρια γιατί το πήρες πριν... 20 χρόνια;
Το ένα είναι προσόν το άλλο είναι κριτήριο. Δεν συγκρίνονται καταρχήν. Τα μόρια για την παλαιότητα δεν είναι πολλά, τόσα όσα για παράδειγμα προτείνονται στην Κύπρο. Βοηθούν όμως έστω και λίγο:1. πρώτον αυτούς που διδάσκουν πολλά χρόνια, είτε στον ιδιωτικό τομέα είτε στο δημόσιο σχολείο2. και ρυθμίζουν κάπως καλύτερα την κατάσταση στους πίνακες μηδενικής σε σχέση με αυτό που ισχύει σήμερα. Ας σκεφτούμε ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι οι δάσκαλοι.
Επίσης θεωρώ ότι τα μόρια πανω από τη βάση του ασεπ είναι λιγα σε σχέση μσ την προϋπηρεσία γιατί ένας με 100 μήνες προϋπηρεσίας μαζεύει 20 μόρια από αυτή ενώ το μέγιστο που μπορεί να έχει σε μορια ασεπ είναι τα20 μορια αφού σε εμας τους φυσικούς με πανω από 20 μορια ήσουν διοριστεος.ισως να έμπαινε ολοκληρος ο βαθμός ασεπ
Τότε μπορείς να θέσεις ως προϋπόθεση Χ χρόνια προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση ως ποσοστό του χρόνου από την απόκτηση πτυχίου. Δηλαδή π.χ. να πάρεις τα μόρια της κτήσης πτυχίου αν έχεις διδάξει το 1/3 του χρόνου που έχει περάσει από τότε που πήρες το πτυχίο. Γιατί αλλιώς, αυτό που λες δεν εξασφαλίζεται. Κάποιος μπορεί να έχει πάρει πτυχίο πριν πολύ καιρό και να μην έχει δουλέψει καθόλου στην εκπαίδευση, είτε στον ιδιωτικό, είτε στο δημόσιο τομέα 1. Στον μηδενικής τα πράγματα ρυθμίζονται από τα υπόλοιπα κριτήρια, τα ακαδημαϊκά, που είναι και αντικειμενικά ως ένα σημείο2. Εγώ διαφωνώ γενικά με τη μοριοδότηση του χρόνου κτήσης πτυχίου. Είναι καθαρά κοινωνικό κριτήριο. Τα παιδιά και οι ειδικές κατηγορίες ως κοινωνικά κριτήρια είναι κατανοητά. Αυτό δε θεωρώ ότι είναι.
1. Σκέψου όμως ότι αυτός στην ουσία θα πρέπει να περάσει και από γραπτό ΑΣΕΠ...Σκέψου όμως την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με το νόμο 3848. Εγώ δίνω γραμμική μοριοδότηση και πριμοδοτώ ελάχιστα τους ήδη απασχολούμενους με αυτό τον τρόπο.2. Στους μηδενικής η παλαιότητα είναι το πρώτο (κύριο) κριτήριο αυτή την στιγμή
Αυτή τη στιγμή. Και το σκέφτεσαι πάλι με όρους μεταβατικής περιόδου. Υποθέτω συζητάμε ένα μόνιμο σύστημα. Άρα πρέπει το σύστημα που θα βγάλουμε να κατατάσσει δίκαια και τους μηδενικής, γιατί (θεωρητικά στο πολύυυυ απώτερο μέλλον) θα έχουν διοριστεί οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ και οι έχοντες αυτή τη στιγμή προϋπηρεσία.
Παρατείνει την μεταβατική κατα μια χρονιά ακόμη (μπορεί να το κάνει ), συναμα ανακοινώνει ΑΣΕΠ για του χρόνου και εφαρμόζει τον 3848 , και τελειώνει η ιστορία ...... Γιατι να φτιάξει καινούργιο νόμο ; Νόμος υπάρχει ,απλά πρεπει να κάνει διορισμους στ' αλήθεια και όχι μόνο να τους εξαγγέλει ....... Εδω νομίζω πρέπει να σταθούμε γιατι ,ότι νομο και να αλλάξει αν δεν διοριζει ..... μηδεν εις το πηλικιον που έλεγε κάποτε κάποια ψυχη