0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι το σύστημα διορισμών των εκπαιδευτικών περιμέναμε για να κατασταλάξουμε στο τί θα ψηφίσουμε... Οι πολιτικές πιέσεις είναι στο παρελθόν. Στο δικό μας τομέα τουλάχιστον. Ό,τι πουν τα δικαστήρια...
κοιτα αν δεις την τύχη της Αννούλας και του Αρβι...βαρύνει και θα έπρεπε να βαρύνει....
καλημερα παιδες και καλη σαρακοστη!!! να ρωτησω κατι; γιατι πραγματικα δεν καταλαβαινω....η τελευταια αποφαση του στε 4303/2015 ειπε οτι το παγιο συστημα διορισμου- αναπληρωσης ειναι ο νομος της Διαμαντοπουλου 3848. που μετραει λιγο απο ολα...προυπηρεσιες, ασεπ, παιδια, σκυλια...αλλα κριθηκε αντισυνταγματικο το 24 μηνο κλπ κλπ... αρα τι ψαχνουν στο υπουργειο; επαναλαμβανω οτι μπορει να ειναι ελλιπης η ενημερωση μου...βοηθεια!!!
Οι κατηγορίες για παράβαση καθήκοντος και μη συμμόρφωσης σε δικαστικές αποφάσεις βαραίνουν πιο πολύ. Και εγώ πάντως δε θέλω να διοριστώ χαριστικά, λόγω πολιτικής πίεσης και να ανησυχώ μπας και με βγάλει άκυρο κάποια δικαστική απόφαση.
καμιά παράβαση καθήκοντος...αλλαγή συστήματος διορισμών βάσει του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας
Ο 3848 λέει "γραπτός ΑΣΕΠ πρώτα" και δε μας αρέσουν οι εξετάσεις. Εμείς μεγαλώσαμε με το παλιό ΠΑΣΟΚ. Προτιμάμε πιο "κοινοβουλευτικά" πράγματα. Αυτό ψάχνουν
Αποφάσισε: Βάσει του συντάγματος, άρα δε χρειάζεται μαύρισμα, ή βάσει του συντάγματος αλλά που δε θα μας αρέσει, άρα μαύρισμα; Το ευρωπαϊκό δικαστήριο το μόνο που είπε είναι μονιμοποίηση των συμβασιούχων με πάνω από 36 μήνες. Είναι άσχετο
λυπάμαι που στο χαλάω αλλά το Σύνταγμα υπερισχύει του νόμου ...το παραδέχονται και οι δικηγόροι σας http://www.tzamtzis-law.gr/2015/03/20/%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%80-%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-3/μα πριν απ' όλα η 527 του ΣτΕ http://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010
«6. Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν.»
(...) Ενόψει των ανωτέρω, η, μεταβατικού χαρακτήρα και εξαιρετική, διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 118 πρέπει να ερμηνευθεί στενά, ως έχουσα την έννοια ότι εξακολουθούν να ισχύουν, και μετά τη συνταγματική αναθεώρηση, οι προβλεπόμενες στο ν. 2190/1994 (Α΄ 28) εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Α.Σ.Ε.Π., εφόσον δεν είχαν καταργηθεί ή τροποποιηθεί όχι μόνον άμεσα, με ευθεία αναφορά στις διατάξεις του νόμου αυτού, αλλά και έμμεσα, με μεταγενέστερες νομοθετικές ρυθμίσεις μέχρι την ψήφιση στις 6.4.2001 του αναθεωρημένου Συντάγματος. (...)
(...) α) Με το άρθρο 118 παρ. 6 του Συντάγματος εξακολούθησαν μεν να ισχύουν, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, οι προβλεπόμενες στο ν. 2190/1994 εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων η κατά το άρθρο 14 παρ. 2 περ. γ΄ εξαίρεση από τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. των διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης· πλην, η εξαίρεση αυτή, σύμφωνα και με όσα εκτέθηκαν στην ένατη σκέψη, περιλαμβάνει, όσον αφορά τους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους, μόνο τους εγγεγραμμένους στον πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999, από τον οποίο διορίστηκαν ως μόνιμοι, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση (6.4.2001), αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι του ν. 1566/1985, κατά τα εκτεθέντα στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις (άρθρα 7 παρ. 3 περ. β΄ υποπερ. ββ΄ ν. 3027/2002, 6 παρ. 2 περ. β΄ ν. 3255/2004) (πρβλ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008). Συνιστά, δηλαδή, στην ουσία, η εξαίρεση αυτή, επέκταση νομοθετικής ρύθμισης προγενέστερης της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001 και δεν εκτείνεται σε νέες ρυθμίσεις μετά τη συνταγματική αναθεώρηση, ασύνδετες προς το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε πριν από τις 6.4.2001. Τέτοια ρύθμιση αποτελεί ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010, ο οποίος δεν υπόκειται στον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π., όπως απαιτείται κατά τη διάταξη του πρώτου εδαφίου της παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος, κατά τα εκτεθέντα στην πέμπτη σκέψη. (...)
Το Σύνταγμα διατηρεί ακόμα σε ισχύ (έστω και θεωρητικά) την εξαίρεση του ν. 2190/94 για τον διορισμό των εκπαιδευτικών. H παρ. 6 του άρθρου 118 του ισχύοντος Συντάγματος (όπως αυτή προσετέθη με το Ψήφισμα της 6ης Απριλίου 2001 της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής), αναφέρει ρητώς ότι:Βλ.: http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-122/Ο νομοθέτης του 1994, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο διορισμός των εκπαιδευτικών, εν έτει 1994, γινόταν μέσω επετηρίδας, προσφυώς και ευλόγως εξαίρεσε τους εκπαιδευτικούς, (βλ. περ. γ', παρ. 2, άρθρου 14, ν. 2190/94), από τα συστήματα διορισμών στο Κεφάλαιο Γ΄ του ν. 2190/94 (π.χ. διορισμός με γραπτό διαγωνισμό και διορισμός με σειρά προτεραιότητας).Επιπλέον, το ΣτΕ, για την εν λόγω εξαίρεση των εκπαιδευτικών που υπάρχει στον ν. 2190/94 αλλά και στο ισχύον Σύνταγμα της χώρας (παρ. 6, άρθρο 118/Συντάγματος), στην απόφ. 527/2015 νομολογεί για τον μόνιμο διορισμό από πίνακα αναπληρωτών τα εξής:(5η σκέψη)(13η σκέψη)Βλ.: http://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010
αυτό το ρήμα εξαιρεί από τις αρμοδιότητες του ασεπ έχεις καταλάβει σε τι αναφέρεται;
Αφού λές ότι είσαι ψαγμένος ψάξε υπάρχει κι άλλη απόφαση που στέλνει στον καιάδα τις προϋπηρεσίες (εκτός ελέγχου του ΑΣΕΠ).