*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 990946 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2226 στις: Μάρτιος 23, 2016, 07:42:34 μμ »
Κουδούνι το 2016-2017 με 30.000 κενά εκπαιδευτικών Μπορεί φέτος οι προσλήψεις αναπληρωτών να είναι σε επίπεδα ρεκόρ όμως για μια ακόμη φορά τα κενά είναι χιλιάδες λίγους μήνες πριν τη λήξη του σχολικού έτους γεγονός που καθιστά δύσκολη την έναρξη και του επόμενου σχολικού έτους όπου στα υπάρχοντα κενά θα έρθουν να προστεθούν και περίπου 2000-3000 νέες συνταξιοδοτήσεις. Το πρόβλημα περιπλέκεται περισσότερο με τη μείωση του ΕΣΠΑ την επόμενη σχολική χρονιά. Ας τα δούμε όμως τα στοιχεία αναλυτικά.  Σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας οι προσλήψεις στην Πρωτοβάθμια έφθασαν τις 13737 ενώ στις δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης ( Παράλληλη, ΣΜΕΑΕ, ΤΕ, ΚΕΔΔΥ) οι προσλήψεις έφθασαν τις 4.035. Οι συνολικές προσλήψεις φθάνουν τις 17.772. Παρά το μεγάλο αριθμό προσλήψεων τα κενά είναι 2.556 γεγονός που σημαίνει ότι συνολικά η Α/θμια έφθασε φέτος τα 20.328 κενά. Στη δευτεροβάθμια οι προσλήψεις έφθασαν τις 6.188 και τα κενά είναι 1.207. Άρα ο συνολικός αριθμός των κενών στη Δευτεροβάθμια ήταν 7.395. Για να καλύπτονταν το σύνολο των αναγκών σε εκπαιδευτικούς το 2015-16 θα χρειάζονταν 27.723 αναπληρωτές. Αντί τούτου είχαμε 23.960 προσλήψεις αναπληρωτών που κάλυψαν το 86% των αναγκών. Με τις συνταξιοδοτήσεις που έρχονται αναμένεται ο αριθμός των κενών το επόμενο σχολικό έτος θα φθάσει τις 30.000 χωρίς να υπολογίζονται οι ανάγκες σε Ειδικό Εκπαιδευτικοί και Βοηθητικό Προσωπικό στο οποίο φέτος έγινα περισσότερες από 2.000 προσλήψεις.




http://xenesglosses.eu/2016/03/poses-proslixeis-anapliroton-tha-xrei/
Tουλαχιστον για πρωτη φορα τα τελευταια χρονια υπουργος παιδειας κανει αναφορα επι των πραγματικων κενων και αυτο ειναι προς τιμη του...σου θυμιζω ακομη και εποχης μπαλτα και κουρακη μιλαγανε για 10000-12000 κενα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2227 στις: Μάρτιος 23, 2016, 07:54:58 μμ »
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως. Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;
Στόχος του υπουργείου είναι η συμπερίληψη.Δηλαδή η ένταξη όλων των παιδιών του ειδικού(90%) στα σχολεία γενικής.'Ετσι σύντομα ολοι οι εκπαιδευτικοί (ειδικης-γενικής) θα είναι σε 1 σχολειο.Στο πλαίσιο αυτό ο διαχωρισμός των προυπηρεσιών δεν στέκει.
Συμπεριληψη προυπηρεσιων εννοεις? αυτα που γραφεις δεν στεκουν αφου θα επρεπε να μετρα κ η προυπηρεσια της γενικης στην ειδικη. a la carte συμπεριληψη δεν υπαρχει. Ολοι ξερουν οτι ειναι απιστευτα αδικο αυτο που γινεται αλλα οι πιεσεις ειναι αφορητες.

Συμπερίληψη στην εκπαίδευση.΄Ενταξη των παιδιών ειδικής στα σχολεία γενικής. Το γεγονός οτι δεν γνωρίζεις δεν σημαίνει οτι εγώ λέω πράγματα που δεν στέκουν.Ενημέρωσου εδώ http://www.esos.gr/arthra/42251/ypoyrgos-eidiki-ekpaideysi-kai-symperilipsi
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2016, 07:58:57 μμ από lampros7 »

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2228 στις: Μάρτιος 23, 2016, 08:14:35 μμ »
Μου στελνεις ενα λινκ με τις προθεσεις του υπουργου για να αναβαθμισει την ειδικη εκπαιδευση.. Tι σχεση εχει αυτο  μ αυτο που ειπα? αλλο η συμπεριληψη κ αλλο η προσμετρηση προυπηρεσιας σε 2 πινακες!! απο αλλου να σε προσλαμβανουν κ αλλου να μετρα η προυπηρεσια σου ...η προσληψη γινεται με αλλους ορους κ με αλλη αναμονη. 
Επειδη θα μας βγαλουν εκτος θεματος το σταματω εδω.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2229 στις: Μάρτιος 23, 2016, 08:28:10 μμ »
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως.
Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;
Το γεγονός ότι αγνοείς το πώς λειτουργεί η ειδική αγωγή σου δίνει το δικαίωμα να εκφράζεσαι με αυτό τον τρόπο. Γνωρίζεις ότι στον εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής στο Τμήμα Ένταξης θα στείλεις τον μαθητή (ακόμα και χωρίς γνωμάτευση) με το που θα δεις ένα γραπτό δυσανάγνωστο, γεμάτο ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και από το οποίο δε θα βγάζεις κανένα νόημα, έτσι ώστε να μπορέσεις εσύ να κάνεις το μάθημά σου;;; Γνωρίζεις ότι από τους 25 μαθητές που έχεις εσύ θα βρεις 5, 10, 15, 20 παιδιά με τα οποία θα μπορείς να κάνεις ένα όμορφο μάθημα και να τους διδάξεις αυτά που θέλεις και που πρέπει, ενώ ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής πρέπει έστω και μόνο 1 παιδί που έχει νοητική καθυστέρηση ή βαριά δυσλεξία να το φέρει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο για να συμμετέχει στις εξετάσεις του Ιουνίου όπως οι συμμαθητές του, όπως ορίζει ο Νόμος;;;; Μπορείς να προσπαθήσεις να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι αυτό την ώρα που εσύ θα προχωράς κανονικά την ύλη σου και θα δουλεύεις με τους καλούς και τους άριστους της τάξης σου;;;; Γνωρίζεις ότι την ΙΔΙΑ ύλη διδάσκουμε και δεν γράφουμε απλώς στο τετράδιο ΄΄αυτά που λες εσύ στην τάξη΄΄;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2230 στις: Μάρτιος 23, 2016, 08:29:27 μμ »
Μου στελνεις ενα λινκ με τις προθεσεις του υπουργου για να αναβαθμισει την ειδικη εκπαιδευση.. Tι σχεση εχει αυτο  μ αυτο που ειπα? αλλο η συμπεριληψη κ αλλο η προσμετρηση προυπηρεσιας σε 2 πινακες!! απο αλλου να σε προσλαμβανουν κ αλλου να μετρα η προυπηρεσια σου ...η προσληψη γινεται με αλλους ορους κ με αλλη αναμονη. 
Επειδη θα μας βγαλουν εκτος θεματος το σταματω εδω.

Aν δεν σε καλύπτει αυτό και το βλέπεις ως κάτι που θα γίνει στο μέλλον θα σου αναλύσω αυτό που ισχύει.Ας πούμε στους δασκάλους υπάρχουν 2 κλάδοι οι ΠΕ70(στον οποίο ανήκουν και οι Πε70.50) και οι ΠΕ71.Οι ΠΕ70.50 την προυπηρεσία που προσφέρουν στην ειδική την παίρνουν και στο πίνακα Γενικής διότι ο κλάδος που ανήκουν είναι ο  ΠΕ70(Προσφέρουν υπηρεσία σε σχολεία πρωτοβάθμιας).ΟΙ ΠΕ71 είναι ξεχωριστός κλάδος γι΄αυτό έχουν την προυπηρεσία μονο στην ειδική.Και να επανέλθω και στον στόχο του υπουργείου με την συμπερίληψη :είναι να υπάρξει ένας πίνακας στον οποίο θα είναι όλοι οι δάσκαλοι είτε γενικής είτε ειδικής και απο εκει ανάλογα θα γίνονται οι προσλήψεις για τον ένα τύπο σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος kairi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2231 στις: Μάρτιος 23, 2016, 08:58:36 μμ »
Το γεγονός ότι αγνοείς το πώς λειτουργεί η ειδική αγωγή σου δίνει το δικαίωμα να εκφράζεσαι με αυτό τον τρόπο. Γνωρίζεις ότι στον εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής στο Τμήμα Ένταξης θα στείλεις τον μαθητή (ακόμα και χωρίς γνωμάτευση) με το που θα δεις ένα γραπτό δυσανάγνωστο, γεμάτο ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και από το οποίο δε θα βγάζεις κανένα νόημα, έτσι ώστε να μπορέσεις εσύ να κάνεις το μάθημά σου;;; Γνωρίζεις ότι από τους 25 μαθητές που έχεις εσύ θα βρεις 5, 10, 15, 20 παιδιά με τα οποία θα μπορείς να κάνεις ένα όμορφο μάθημα και να τους διδάξεις αυτά που θέλεις και που πρέπει, ενώ ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής πρέπει έστω και μόνο 1 παιδί που έχει νοητική καθυστέρηση ή βαριά δυσλεξία να το φέρει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο για να συμμετέχει στις εξετάσεις του Ιουνίου όπως οι συμμαθητές του, όπως ορίζει ο Νόμος;;;; Μπορείς να προσπαθήσεις να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι αυτό την ώρα που εσύ θα προχωράς κανονικά την ύλη σου και θα δουλεύεις με τους καλούς και τους άριστους της τάξης σου;;;; Γνωρίζεις ότι την ΙΔΙΑ ύλη διδάσκουμε και δεν γράφουμε απλώς στο τετράδιο ΄΄αυτά που λες εσύ στην τάξη΄΄;;;
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2232 στις: Μάρτιος 23, 2016, 09:18:17 μμ »
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...
Η λύση είναι απλή. Οποιος διοριστει ως ειδικής να μην εχει δικαίωμα μεταπήδησης στην γενική. Εφόσον έχει επιμορφωθεί στην ειδική αγωγή και αγαπά αυτό που κάνει καλώς να διοριστεί.........στην ειδική όμως

Αποσυνδεδεμένος kairi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2233 στις: Μάρτιος 23, 2016, 09:26:58 μμ »
Η λύση είναι απλή. Οποιος διοριστει ως ειδικής να μην εχει δικαίωμα μεταπήδησης στην γενική. Εφόσον έχει επιμορφωθεί στην ειδική αγωγή και αγαπά αυτό που κάνει καλώς να διοριστεί.........στην ειδική όμως
συμφωνω, απλα αν μετρουν τα μορια τους και στη γενικη, σιγουρα θα φανε τις θεσεις πολλων της γενικης. αυτο πρεπει να σταματησει. να μετρουν μονο για την ειδικη...ο καθενας στον πινακα του...

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2234 στις: Μάρτιος 23, 2016, 09:56:07 μμ »
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...

Εμείς?-Εσείς?Εκπαιδευτικοί είμαστε όλοι.Η συνδιδασκαλία,η συμπερίληψη και η συνεργασία είναι το μέλλον της εκπαίδευσης.Οσο μένουμε στα εμεις και εσεις η παιδεια θα συνεχίσει να παραμένει προβληματικη.

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2235 στις: Μάρτιος 23, 2016, 10:49:46 μμ »
Εγω βλεπω οτι ο καιρος περναει. Η σημερινη ηγεσια εκτος απο την ανικανοτητα που σιγουρα τη χαρακτηριζει αδυνατει η δεν θελει να δωσει λυση. Υπενθυμιζω την προταση κουρακη..... Αυτοι εκει πανω οποιος παει του ταζουν. Οτι δλδ εκαναν για να βγουν στην εξουσια. Τωρα τελευταια το εχουν γυρισει στο τι θα πουν τα δικαστηρια. Το θεμα ειναι οτι ο καιρος περναει και εμεις δεν γνωριζουμε το τι θα συμβει. Παντως και με την επομενη κυβερνηση του κυριακου μην περιμενετε διορισμους.Το θεμα απο εδω και περα ειναι το τι συστημα θα ακολουθηθει στους αναπληρωτες. Εκει ειναι το κλειδι. Ειμαστε ολοι ισοτιμοι στο συνταγμα.....κουραφεξαλα......
Δεν υπαρχουν λεφτα ...τι δεν καταλαβαινεις σε αυτο? Προσωπικα πιστευω δεν προκειται να γινει δεκτο το αιτημα για 20000 διορισμους...ισως σημαντικα λιγοτερους ...το δυστηχημα ειναι οτι το γνωριζουν οι ιθυνοντες ...Οικονομικο ειναι το θεμα...Απο την αλλη και διαγωνισμος να γινει στο ...μελλον  θα αφορα λιγες ειδικοτητες ...

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2236 στις: Μάρτιος 23, 2016, 11:34:42 μμ »
Η λύση είναι απλή. Οποιος διοριστει ως ειδικής να μην εχει δικαίωμα μεταπήδησης στην γενική. Εφόσον έχει επιμορφωθεί στην ειδική αγωγή και αγαπά αυτό που κάνει καλώς να διοριστεί.........στην ειδική όμως
Πρέπει να κατανοήσεις οτι κάποιοι έχουν περισσότερα προσόντα από εσένα. οι της ειδικής έχουν και την επιμόρφωση του αντικειμένου τους και επιπλέον ειδίκευση. Η Επιλογή είναι δική τους για το που θέλουν να διοριστούν.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2237 στις: Μάρτιος 24, 2016, 02:09:58 πμ »
Πρέπει να κατανοήσεις οτι κάποιοι έχουν περισσότερα προσόντα από εσένα. οι της ειδικής έχουν και την επιμόρφωση του αντικειμένου τους και επιπλέον ειδίκευση. Η Επιλογή είναι δική τους για το που θέλουν να διοριστούν.
+++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2238 στις: Μάρτιος 24, 2016, 02:35:26 πμ »
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως.
Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;
Σαφώς και είναι ισάξια τόσο ουσιαστικά  όσο και νομικά. Η προϋπηρεσία είναι εκπαιδευτική!!!!
Έχοντας δουλέψει και στις δύο δομές μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι και στις δύο κουράζεσαι, αν ενδιαφέρεσαι για το αποτέλεσμα, αλλά με τελείως διαφορετικό τρόπο. Προσωπικά θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να περάσουν και από τις δύο δομές αφού επιμορφωθούν αναλόγως. Τότε μόνο θα καταλάβεις (χωρίς διάθεση ειρωνείας). Οι εμπειρίες της γενικής βοηθούν στην ειδική και το αντίστροφο.

Σχετικά με τους πίνακες όσοι έχουν πτυχίο, ασεπ, προϋπηρεσία (και τι άλλο θα αποφασίσουν) υποβάλλουν αίτηση στη γενική όσοι διαθέτουν τα προσόντα ένταξης ή/και στην ειδική. Μπορείς να αποκτήσεις πχ μτχ και να ενταχθείς στον πίνακα. Σε ένα σημείο θεωρώ ότι έχεις δίκιο. Θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός που διαθέτει τα τυπικά προσόντα πχ. μτχ, διδακ. να προσμετρά όλη του την εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανεξάρτητα σε ποια δομή προσφέρθηκε, και στους πίνακες της ειδικής, για να μην υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά, αν θέλουμε να μιλάμε για συμπερίληψη, κίνητρα επιμόρφωσης, καλύτερη διαχείριση προσωπικού κλπ

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2239 στις: Μάρτιος 24, 2016, 08:28:56 πμ »
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...
Να σου κανω κι εγω μια ερωτηση....γνωριζεις πολυ καλα οτι στην εγκυκλιο γενικης δινεται η δυνατοτητα με το κουτακι σε καποιον χωρις κανενα προσον να προσληφθει σε σχολεια ειδικης...και σε ρωτω αν εσυ ησουν ο<η> τυχερος και εκανες προσληψη σε σχολειο ειδικης θα εγραφες τα ιδια!!!!!και απο την αλλη... αληθεια πως θα φαινοταν σε καποιον της ειδικης που εσυ θα εμπαινες σφηνα στο πινακα της ειδικης!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2016, 08:38:16 πμ από tolakis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.