0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κουδούνι το 2016-2017 με 30.000 κενά εκπαιδευτικών Μπορεί φέτος οι προσλήψεις αναπληρωτών να είναι σε επίπεδα ρεκόρ όμως για μια ακόμη φορά τα κενά είναι χιλιάδες λίγους μήνες πριν τη λήξη του σχολικού έτους γεγονός που καθιστά δύσκολη την έναρξη και του επόμενου σχολικού έτους όπου στα υπάρχοντα κενά θα έρθουν να προστεθούν και περίπου 2000-3000 νέες συνταξιοδοτήσεις. Το πρόβλημα περιπλέκεται περισσότερο με τη μείωση του ΕΣΠΑ την επόμενη σχολική χρονιά. Ας τα δούμε όμως τα στοιχεία αναλυτικά. Σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως. Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;
Στόχος του υπουργείου είναι η συμπερίληψη.Δηλαδή η ένταξη όλων των παιδιών του ειδικού(90%) στα σχολεία γενικής.'Ετσι σύντομα ολοι οι εκπαιδευτικοί (ειδικης-γενικής) θα είναι σε 1 σχολειο.Στο πλαίσιο αυτό ο διαχωρισμός των προυπηρεσιών δεν στέκει.
Συμπεριληψη προυπηρεσιων εννοεις? αυτα που γραφεις δεν στεκουν αφου θα επρεπε να μετρα κ η προυπηρεσια της γενικης στην ειδικη. a la carte συμπεριληψη δεν υπαρχει. Ολοι ξερουν οτι ειναι απιστευτα αδικο αυτο που γινεται αλλα οι πιεσεις ειναι αφορητες.
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως.Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;
Μου στελνεις ενα λινκ με τις προθεσεις του υπουργου για να αναβαθμισει την ειδικη εκπαιδευση.. Tι σχεση εχει αυτο μ αυτο που ειπα? αλλο η συμπεριληψη κ αλλο η προσμετρηση προυπηρεσιας σε 2 πινακες!! απο αλλου να σε προσλαμβανουν κ αλλου να μετρα η προυπηρεσια σου ...η προσληψη γινεται με αλλους ορους κ με αλλη αναμονη. Επειδη θα μας βγαλουν εκτος θεματος το σταματω εδω.
Το γεγονός ότι αγνοείς το πώς λειτουργεί η ειδική αγωγή σου δίνει το δικαίωμα να εκφράζεσαι με αυτό τον τρόπο. Γνωρίζεις ότι στον εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής στο Τμήμα Ένταξης θα στείλεις τον μαθητή (ακόμα και χωρίς γνωμάτευση) με το που θα δεις ένα γραπτό δυσανάγνωστο, γεμάτο ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και από το οποίο δε θα βγάζεις κανένα νόημα, έτσι ώστε να μπορέσεις εσύ να κάνεις το μάθημά σου;;; Γνωρίζεις ότι από τους 25 μαθητές που έχεις εσύ θα βρεις 5, 10, 15, 20 παιδιά με τα οποία θα μπορείς να κάνεις ένα όμορφο μάθημα και να τους διδάξεις αυτά που θέλεις και που πρέπει, ενώ ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής πρέπει έστω και μόνο 1 παιδί που έχει νοητική καθυστέρηση ή βαριά δυσλεξία να το φέρει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο για να συμμετέχει στις εξετάσεις του Ιουνίου όπως οι συμμαθητές του, όπως ορίζει ο Νόμος;;;; Μπορείς να προσπαθήσεις να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι αυτό την ώρα που εσύ θα προχωράς κανονικά την ύλη σου και θα δουλεύεις με τους καλούς και τους άριστους της τάξης σου;;;; Γνωρίζεις ότι την ΙΔΙΑ ύλη διδάσκουμε και δεν γράφουμε απλώς στο τετράδιο ΄΄αυτά που λες εσύ στην τάξη΄΄;;;
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...
Η λύση είναι απλή. Οποιος διοριστει ως ειδικής να μην εχει δικαίωμα μεταπήδησης στην γενική. Εφόσον έχει επιμορφωθεί στην ειδική αγωγή και αγαπά αυτό που κάνει καλώς να διοριστεί.........στην ειδική όμως
Εγω βλεπω οτι ο καιρος περναει. Η σημερινη ηγεσια εκτος απο την ανικανοτητα που σιγουρα τη χαρακτηριζει αδυνατει η δεν θελει να δωσει λυση. Υπενθυμιζω την προταση κουρακη..... Αυτοι εκει πανω οποιος παει του ταζουν. Οτι δλδ εκαναν για να βγουν στην εξουσια. Τωρα τελευταια το εχουν γυρισει στο τι θα πουν τα δικαστηρια. Το θεμα ειναι οτι ο καιρος περναει και εμεις δεν γνωριζουμε το τι θα συμβει. Παντως και με την επομενη κυβερνηση του κυριακου μην περιμενετε διορισμους.Το θεμα απο εδω και περα ειναι το τι συστημα θα ακολουθηθει στους αναπληρωτες. Εκει ειναι το κλειδι. Ειμαστε ολοι ισοτιμοι στο συνταγμα.....κουραφεξαλα......
Πρέπει να κατανοήσεις οτι κάποιοι έχουν περισσότερα προσόντα από εσένα. οι της ειδικής έχουν και την επιμόρφωση του αντικειμένου τους και επιπλέον ειδίκευση. Η Επιλογή είναι δική τους για το που θέλουν να διοριστούν.