*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 990270 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3738 στις: Απρίλιος 15, 2016, 07:12:26 πμ »
ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ:

1. Αν μετρησει ολοκληρη η προυπηρεσια οι ιδιωτικοι θα προηγουνται οπως παντα εναντι εμου

2. Αν ψηφιστει καταργηση του πλαφον 16,8 αυτο θα συμπαρασυρει και τα κριτηρια αργοτερα και των μονιμων διορισμων

3. Εδωσα ΑΣΕΠ ειμαι δις επιτυχων και ναι απαιτω να εξαργυρωθουν οι κοποι μου

4. Εχω προυπηρεσια ανω των 60μηνων αλλα δεν θα φτασω ποτε τους 250 μηνες των ιδιωτικων

5. Θεωρω οτι πρεπει να μετρησουν και τα αλλα ακαδημαικα κριτηρια

Καλημερα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3739 στις: Απρίλιος 15, 2016, 07:13:47 πμ »
Θέλω να ρωτήσω το εξης.. διαβάζω παντού οτι η διαταξη του υπουργείου λαμβάνει υποψη της την πρόσφατη νομολογία του στε.Αν τη λάμβανε,δε θα έπρεπε να προηγούνται ολοι οσοι εχουν επιτυχια ασεπ;Ή μήπως όλη αυτη η θεωρια περι μεταβατικής είναι που δικαιολογει και την υπαρξη πχ  ιδιωτικων μπροστα μας στον πινακα,τους οποιους είναι αδυνατον να ξεπερασουμε στα μορια ετσι κι αλλιως. Επίσης καποιος εδω ανεφερε πολυ σωστα οτι με το νομο, οπως τον εχει διαμορφωσει αυτη τη στιγμη, ειναι σα να χαριζει τη βαση 55 σε ολους .Ετσι ακριβως εναι.Πού λοιπον λαμβανεται υποψη η αποφαση του στε;Αν κάποιος ξερει....

Θα έπρεπε, γι αυτό και θα γίνουν ασφαλιστικά, αμέσως μετά την δημοσίευση της πρότασης του υπουργείου (ψήφιση του νομοσχεδίου).
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2016, 07:55:45 πμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος CRISS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3740 στις: Απρίλιος 15, 2016, 08:04:23 πμ »
τωρα φαινεται οτι αυτοι που ζητουσαν περυσι  ξεκλιδωμα των πινακων ,η δεν ηξεραν που παν τα τεσσερα η το κανανε εκ προμελετης....

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3741 στις: Απρίλιος 15, 2016, 08:28:39 πμ »
Καλημερα . Να σας πω το δελτιο τυπου τιυ υπουργειου σημερα. Οι αναπληρωτες δεν σεβονται τις αποφασεις του ΣΤΕ και θα μας παρουσιασουν ως κάφρους στα Μμε. Αυτα καλημερα!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mania1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3742 στις: Απρίλιος 15, 2016, 08:29:45 πμ »
 Προφανώς δεν έχει γίνει κατανοητό σε πολύ κόσμο ότι οι όποιες αλλαγές στα κριτήρια διορισμών στόχο έχουν να διαιρέσουν τον κόσμο που αντί να αγωνιστεί μαχητικά και να αγωνιστεί για μαζικούς διορισμούς τρώει το τυράκι του νέου υπολογισμού μορίων και της διαπάλης με τους συναδέλφους του. Εντωμεταξύ διορισμοί δε γίνονται και φυσικά σε βάρος των αναπληρωτών που θα δουλέψουν, όσοι δουλέψουν, για λίγους μήνες. Και οι υπόλοιποι θα εκτονώνουν την αγανάκτησή τους στον υπολογιστή. Πράγματι οι ηγεσίες της ΟΛΜΕ συναίνεσαν σε αυτό το παιχνιδάκι. Δε σημαίνει όμως ότι οι αναπληρωτές δε θα πρέπει να αντιδράσουν. Μαζική πρέπει να είναι η συμμετοχή και η κάθοδος στο Υπουργείο .Παράλληλα να σας επισημάνω ότι μεθοδεύεται νέα συρρίκνωση των νηπιαγωγείων και απώλεια πολλών θέσεων.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3743 στις: Απρίλιος 15, 2016, 08:44:41 πμ »
Καλημερα . Να σας πω το δελτιο τυπου τιυ υπουργειου σημερα. Οι αναπληρωτες δεν σεβονται τις αποφασεις του ΣΤΕ και θα μας παρουσιασουν ως κάφρους στα Μμε. Αυτα καλημερα!
Σημερα το πρωι απο υπουργειο ειχαμε αυτα....αυτα μας ειπε....δεν μας ειπε ομως γιατι δεν υπαρχει μοριοδοτηση διδακτορικου-ματαπτυχιακου....και γιατι τοσα απλοχερα εχουμε μοριοδοτηση 1 μοριου στο βαθμο πτυχιου...δηλ <νομικος δεν ειμαι>αν ειχαμε μοριοδοτηση διδακτορικου-μεταπτυχιακου και μοριοδοτηση βαθμου οχι με 1 μοριο αλλα με 0.2 πχ...θα ηταν εκτος κανονων ΑΣΕΠ!!!!

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017

 

            ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ


1.2 ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ
Οι Αποφάσεις του ΣτΕ που εκδόθηκαν κατά τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (μετά από προσφυγές επιτυχόντων του ΑΣΕΠ που θεωρούσαν ότι αδικούνταν από τις ισχύουσες ρυθμίσεις πρόσληψης αναπληρωτών και όχι με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας) είναι:
•     Η 527/2015 (ομόφωνη απόφαση της ολομελείας του, με ψήφους 29-0): Από το 2003 κι εξής, έπρεπε – σύμφωνα με την συνταγματική αναθεώρηση του 2001 αλλά και το Νόμο Αρσένη Ν.2525/97 για την κατάργηση της τότε επετηρίδας και μετά το πέρας του μεταβατικού σταδίου των πέντε ετών που είχε δοθεί - οι διορισμοί να γίνονται 100% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και κάθε άλλος διορισμός πλην ΑΣΕΠ (ενιαίος 40%, 30μηνο, 24μηνο) κρίνεται αντισυνταγματικός, γιατί αντίκειται στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας οι οποίες κατοχυρώνονται συνταγματικά .
•    Η 4303/2015: επιλύει ζητήματα των προσλήψεων προσωρινών αναπληρωτών και συμπληρώνει την 527/2015 για τους μονίμους, η οποία ήδη είχε αναφερθεί και στους αναπληρωτές και είχε διαγράψει το θεσμικό πλαίσιο. Στην απόφαση δηλώνεται ρητά ότι σύστημα που εναρμονίζεται πλήρως με τις αρχές της ισότητας, αξιοκρατίας και διαφάνειας είναι το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων (άρθρα 1-3 ν. 3848/2010) τόσο για το διορισμό σε μόνιμες θέσεις όσο και για την πρόσληψή αναπληρωτών ή ωρομισθίων. Αντίθετα, το υπάρχον σύστημα διορισμού αναπληρωτών κρίνεται συνταγματικά ανεκτό με καταληκτικό σημείο «…έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016…». Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση αυτή, οι προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο και προϋπόθεση τη συμμετοχή των αναπληρωτών στους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, δηλαδή, το να βρίσκονται στην κατηγορία των εκπαιδευτικών οι οποίοι αξιολογήθηκαν από τους διαγωνισμούς και κρίθηκαν ότι μπορούν να διοριστούν.
2.    Γιατί το ΥΠ.Π.Ε.Θ. προχωράει τώρα σε νομοθετική ρύθμιση για τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών;
Διότι,  το ΣτΕ με την  αρ.4303/2015 απόφαση του Γ΄ Τμήματος νομολόγησε ρητώς ότι το μεταβατικό πλαίσιο εφαρμογής των πάγιων διατάξεων του ν.3848/2010 δεν μπορεί να παραταθεί πέραν της 31ης Δεκεμβρίου 2016. Αυτό σημαίνει, ότι, οι προσλήψεις των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν για τη σχολική χρονιά 2016-2017 και των οποίων οι συμβάσεις προφανώς θα αρχίσουν μέσα στο  2016 και θα λήγουν μέσα στο 2017, πρέπει να γίνουν με ένα νέο σύστημα που θα υπακούει στην συνταγματική εφαρμογή της αξιοκρατίας και της ισότητας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 του Συντάγματος) όπως τις αξιολογεί το ΣτΕ. Η αξιοκρατία, κατά το ΣτΕ, επιτυγχάνεται μόνο αν η όλη διαδικασία επιλογής των αναπληρωτών  ελέγχεται από το ΑΣΕΠ με βάση αντικειμενικά κριτήρια.
2.1. Ερωτήματα που τίθενται σχετικά με τις αποφάσεις του Στε
•    Γιατί,  «ξαφνικά» αμφισβητείται  η προϋπηρεσία των αναπληρωτών; Η απάντηση είναι ότι δεν αμφισβητείται γενικώς και αορίστως η προϋπηρεσία-εμπειρία που προφανώς αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο και μοριοδοτείται πάντοτε σε διαδικασίες επιλογής από το ΑΣΕΠ . Όμως, το ΣτΕ με την αρ.527/2015 απόφαση της Ολομέλειας, έκρινε ότι ναι μεν η προϋπηρεσία και η εμπειρία των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών συνιστούν αντικειμενικά κριτήρια, η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, δηλαδή, του ΑΣΕΠ και άρα δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατική.
Εδώ, προφανώς, εντοπίζεται η τεράστια ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων που δεν έθεσαν την διαδικασία πρόσληψης των αναπληρωτών υπό το ΑΣΕΠ, με αποτέλεσμα αυτή να αμφισβητείται σήμερα  από το Ανώτατο Δικαστήριο με τον υπαινιγμό, ότι, οι  προσλήψεις κατευθύνονταν  σε πολλές περιπτώσεις μέσα από πελατειακά συστήματα που συντηρούσαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ στο χώρο της εκπαίδευσης, ειδικά,  όταν δεν υπήρχε η διαφάνεια του ηλεκτρονικού συστήματος στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.
2.2.    Αφού, οι αποφάσεις του ΣτΕ  αφορούν έναν συγκεκριμένο νόμο, το ν. 3848/2010 της Διαμαντοπούλου γιατί το ΥΠ. Π.Ε.Θ. δεν τον καταργεί ώστε να είναι ανίσχυρες και οι αποφάσεις του ΣτΕ; Και τελικά ποιος κυβερνάει το ΣτΕ ή η πολιτική ηγεσία;
Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι αναγκασμένο να συμμορφωθεί με την κρίση του δικαστή ότι η προϋπηρεσία των αναπληρωτών δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατική επειδή δεν ελέγχθηκε από το ΑΣΕΠ. Συνεπώς, ακόμη κι αν καταργήσει τον 3848/10 και σε οποιαδήποτε νομοθετική πρωτοβουλία αναλάβει σήμερα ή στο μέλλον, αυτή η νομολογία  του ΣτΕ θα είναι ενεργή και παρούσα και θα ακυρώνει οποιαδήποτε σκέψη της πολιτικής ηγεσίας για  πριμοδότηση των αναπληρωτών με προϋπηρεσία που δεν έχει ελεγχθεί από το ΑΣΕΠ. Κι αυτό, γιατί, σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ 5 Συντάγματος «Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε  αρμόδιο όργανο όπως  νόμος ορίζει». Το Διοικητικό Δίκαιο είναι κατ` εξοχήν νομολογιακό δίκαιο. Η νομολογία του ΣτΕ αποτελεί πηγή δικαίου σε τέτοιο βαθμό  που η πάγια νομολογία του σε σημαντικά ζητήματα αποτέλεσε την αφετηρία για την μετέπειτα συνταγματική θεσμοθέτηση διατάξεων και από το  νομοθέτη. Επίσης, οι διοικητικές πράξεις που αντιβαίνουν σε δικαστική απόφαση πάσχουν από το νομικό πλημμέλημα της κατ` ουσίαν παράβασης διάταξης νόμου. Η προκήρυξη του Υπουργείου για την πρόσληψη αναπληρωτών  είναι μια διοικητική πράξη η οποία αν δεν λάβει υπόψη τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ, θα προσβληθεί από εκπαιδευτικούς  που θα έχουν έννομο συμφέρον και θα ακυρωθεί από το ΣτΕ.
Αυτό άλλωστε συνέβη και πέρσι. Το ΣτΕ λαμβάνοντας υπόψη το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον που είναι να ανοίξουν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη, έδωσε μια τελευταία ευκαιρία στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. Ουσιαστικά δεν ακύρωσε την Προκήρυξη του Υπουργείου για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να ανοίξουν τα σχολεία, το ανάγκασε όμως με την απόφασή του να θέσει από το σχολικό έτος 2016-2017 τη διαδικασία υπό το ΑΣΕΠ θέτοντας αξιοκρατικά και μόνο κριτήρια. Επομένως, η προτεινόμενη διάταξη πρέπει να είναι συνταγματικά ανεκτή αλλά και κοινωνικά δίκαιη για όλες τις κατηγορίες των αναπληρωτών. Αυτό επιτυγχάνεται, ειδικά, αν ληφθούν υπόψη τα εξής:
α) H προτεινόμενη διάταξη είναι μεταβατική και προσωρινή. Αφορά στη σχολική χρονιά 2016-2017. Ως τέτοια, πρέπει να είναι κατά το δυνατόν συμβατή με τις διατάξεις των άρθρων του ν.3848/2010, που δεν κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ. Όχι γιατί μας αρέσει ο νόμος αλλά γιατί είναι αυτός που ρυθμίζει ένα πάγιο σύστημα, έχει κριθεί από το ΣτΕ και επομένως οι διατάξεις στις οποίες «πατάει» η προτεινόμενη ρύθμιση δίνουν μια ασφάλεια συνταγματικότητας.
β) Η διάταξη πρέπει να μοριοδοτήσει την επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του  ΑΣΕΠ, καθόσον, σύμφωνα με το ΣτΕ, οι επιτυχόντες έχουν υποστεί άνιση μεταχείριση σε σχέση με τους μη έχοντες επιτυχία αναπληρωτές.  Γιατί συνέβη αυτό;
Διότι, έως και το σχολικό έτος 2011- 2012, οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών έγιναν σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Επίσης, μέχρι και το σχολικό έτος 2014 - 2015 όσοι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν την 30ή Ιουνίου 2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διορίστηκαν επιπλέον, εφόσον υπήρχαν εκπαιδευτικές ανάγκες. Με απλά λόγια ο αριθμός διοριστέων από τους πίνακες των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ θα ήταν πολύ μεγαλύτερος εάν η νομιμότητα, όπως την εννοεί η νομολογία του ΣτΕ, είχε επικρατήσει. Επειδή, λοιπόν, όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις ( παράγραφοι 1, 8 και 9 του άρθρου 9 του ν.3848/2010) κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το ΣτΕ, πρέπει η σημερινή ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  για τη σχολική χρονιά 2016-2017 να θεσπίσει τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών λαμβάνοντας υπόψη τη νομολογία του ΣτΕ. Εδώ, πρέπει να προσθέσουμε ότι ήδη έχουν δικαιωθεί  επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη επειδή θεωρήθηκε ότι αδικήθηκαν από τις παραπάνω ρυθμίσεις και το ΥΠ.Π.Ε.Θ υποχρεώνεται να τους διορίσει ακόμη και αν ανήκουν σε ειδικότητες που σήμερα δεν χρειάζεται η εκπαίδευση.
γ) Επειδή, υφίσταται ζήτημα σχετικά με την αξιοκρατική κτήση της προϋπηρεσίας, θα ήταν  σκόπιμο να μοριοδοτηθεί μόνον η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε περίπτωση που ήταν επιτυχόντες οποιουδήποτε διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Επειδή, όμως, η τρίτη προϋπόθεση είναι κοινωνικά άδικη για τους αναπληρωτές που δεν έχουν πάρει μέρος σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αφού για πολλά χρόνια  στήριζαν την εκπαίδευση υπηρετώντας υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, επιλέγουμε να μετρήσουμε αυτοτελώς την προϋπηρεσία, δηλαδή, το ίδιο και στις δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών (επιτυχόντες  και μη επιτυχόντες).
3.    Γιατί όχι 84 μήνες ανώτατη προϋπηρεσία όπως προβλέπει ο ν. 2190/1994 για τον διορισμό των δημοσίων υπαλλήλων; Σύμφωνα με τις διατάξεις του 2190/1994 αναγνωρίζεται προϋπηρεσία τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα  και αφορά γενικώς τους διορισμό διοικητικών υπαλλήλων στο Δημόσιο. Για τους εκπαιδευτικούς υφίσταται ειδική νομοθεσία, ο ν. 3848/2010 και συγκεκριμένα για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ισχύει το άρθρο 3 το οποίο σύμφωνα με τις αριθμ. 527/2015 και 4303/2015 του ΣτΕ είναι αξιοκρατικές και συνταγματικά ορθές.   
4.    Γιατί επιλέγεται η κλιμακωτή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας; Διότι δυνάμει των παραπάνω αποφάσεων του ΣτΕ είναι σκόπιμο να εφαρμοστεί το άρθρο 3 του ν. 3848/2010 αναφορικά με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας το οποίο προβλέπει την κλιμακωτή μοριοδότηση. Άλλωστε η κλιμακωτή μοριοδότηση είναι ορθή από συνταγματικά (άρθρο 4 παρ. 1,  5 παρ. 1 και 103) διότι ευνοούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν επί σειρά ετών και υπό δύσκολες συνθήκες,  υπηρετήσει την εκπαίδευση.
5.    Γιατί έχετε επιλέξει να μοριοδοτήσετε την επιτυχία στον τελευταίο και προτελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (2006 και 2008) ; 
Η προσμέτρηση της επιτυχίας του ΑΣΕΠ είναι απαραίτητη ως αντικειμενικό και αξιοκρατικό κριτήριο για την κατάταξη των αναπληρωτών στους σχετικούς πίνακες. Η προσμέτρηση της επιτυχίας στον τελευταίο και στον προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εδράζεται ήδη σε διάταξη νόμου (άρθρο 6 παρ. 5 ν. 3255/2004 (Α΄ 138)) που εφαρμόζεται για την κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών και αιτιολογείται επιπλέον από το γεγονός ότι είναι οι πιο πρόσφατοι διενεργηθέντες διαγωνισμοί και εγείρουν εύλογη προσδοκία πρόσληψης στους επιτυχόντες.
6.    Γιατί δεν μοριοδοτούνται όλα τα τέκνα των εκπαιδευτικών
Όσον αφορά τα κοινωνικά κριτήρια ακολουθούμε και πάλι τις πάγιες διατάξεις άρθρο 3 παρ.1 περ. δ του 3848/2010 σε συνδυασμό με το άρθρο 52 του ν. 4115/2013) που έχουν κριθεί από την νομολογία ως συνταγματικά ορθές και οι οποίες προβλέπουν μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων ως εξής:
Κοινωνικά κριτήρια:
- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία: επτά (7) μονάδες
- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω τέκνου: πέντε (5) μονάδες
- Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα (10) μονάδες
- Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή
9.    Τι κάνουμε:
•    Το ανώτατο όριο προϋπηρεσίας που μοριοδοτείται  είναι οι 60 μήνες με ανώτατο όριο μονάδων τις 16,80
•    Η μεγαλύτερη κλίμακα στην προϋπηρεσία, δηλαδή  από 40 έως και 60 μήνες μοριοδοτείται πολύ περισσότερο (0,40 μονάδες για κάθε μήνα) από  τις προηγούμενες κλίμακες (0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες,  8 έως και 16: 0,15 μονάδες, 16 έως και 24: 0,20 μονάδες,  24 έως και 32: 0,30 μονάδες, 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες) ακριβώς, γιατί, αναγνωρίζεται ότι η προϋπηρεσία- εμπειρία είναι σημαντική.
•    16,80 είναι περίπου και τα μόρια που χρειάζεται ένας επιτυχών του ΑΣΕΠ πάνω από τη βάση για να προσληφθεί (55 μόρια η βάση συν τα μόρια από προϋπηρεσία,ακαδημαϊκά ). Υπενθυμίζεται, ότι, οι επιτυχόντες οι οποίοι διορίστηκαν είχαν βάση άνω των 72 μορίων, συνεπώς, οι επιτυχόντες που δεν διορίστηκαν έχουν 16 με 17 μόρια άνω του 55, όσα τους αναγνωρίζει η νομοθετική ρύθμιση. Δηλαδή, τίθεται πάνω όριο το οποίο αφορά και στη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
10. Πως λειτουργεί στην πράξη το προτεινόμενο σύστημα. Το σύστημα που προτείνεται περιλαμβάνει τους εξής πίνακες:
Πίνακας Α: αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με μοριοδότηση πτυχίου ή /και επιτυχία στον τελευταίο και προτελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (2008 και 2006) ή/και πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία με ανώτατο όριο τους 60 μήνες και 16,80 μονάδες ή/και κοινωνικά κριτήρια όπως περιγράφονται στην περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του ν. 3848/2010.
Σε αυτόν τον πίνακα μπαίνουν και οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης, που απολύονται αποκλειστικά και μόνο μετά την κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης, εφόσον, η υπηρεσία τους στις ιδιωτικές σχολικές μονάδες μέχρι την απόλυση τους είναι τουλάχιστον δύο σχολικών ετών (ν.3194/2003).
Πίνακας  Β: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Εδώ, έχουμε τρεις υποκατηγορίες-υποπίνακες  (Β1, Β2 και Β3), οι οποίοι καταρτίζονται ως ακολούθως:
Β1: Νηπιαγωγοί ΕΑΕ και Δάσκαλοι ΕΑΕ
Β2: Λοιπoί Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ (Καθηγητές Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ και Καθηγητές Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ όλων των ειδικοτήτων)
Β3: Eιδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
Η πρόταξη και η  μοριοδότηση γίνεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ στην Ειδική Αγωγή, οπότε, δεν έχουμε διοριστέους και επιτυχόντες. 
Η διάταξη για όσους θελήσουν να δουν τη μεγάλη εικόνα, είναι κατά το δυνατόν ισορροπημένη. Εξυπηρετεί, παρά τα προβλήματα που δημιουργεί σε ορισμένες κατηγορίες αναπληρωτών χωρίς ΑΣΕΠ (ειδικά της Β/θμιας) την κεντρική επιδίωξη να ανοίξουν χωρίς προβλήματα τα σχολεία τον Σεπτέμβριο
Όμως, ο χρόνος πιέζει και πρέπει να γίνουν τα εξής:
•    Nα ψηφισθεί η διάταξη
•    Το Α.Σ.Ε.Π. να εκδώσει Προκήρυξη για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών
•    Ύστερα από τον έλεγχο των τυπικών προσόντων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων να καταρτιστούν από το Α.Σ.Ε.Π. οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες  Α΄ και Β΄, οι οποίοι  θα αναρτηθούν στις ιστοσελίδες  του Α.Σ.Ε.Π. και του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
•    Οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης Α΄ και Β΄ να ελεγχθούν από τα αρμόδια τμήματα του Α.Σ.Ε.Π., αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, η οποία ασκείται σε αποκλειστική προθεσμία δέκα ημερών από την επομένη της ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Ύστερα από τον έλεγχο των ενστάσεων, καταρτίζονται από το Α.Σ.Ε.Π. οι σχετικοί τελικοί αξιολογικοί  πίνακες κατάταξης, οι οποίοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. και του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Ευτυχώς, οι  προσλήψεις μπορούν να  γίνουν με την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων, καθόσον, η δυνατότητα αυτή προβλέπεται στη νομοθεσία του ΑΣΕΠ.

 

 
αναπληρωτές
πρόταση διάταξης νόμου
τρόπος πρόσληψης

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3744 στις: Απρίλιος 15, 2016, 08:45:21 πμ »
Μπράβο, βρε Mania1, αντί να παλεύουν για το καρβέλι που τους το παίρνουν, τσακώνονται για το ψιχουλάκι που τους πετάνε. Το θέμα είναι πράγματι ότι δε θα γίνουν διορισμοί, το θέμα είναι ότι θα σας παίρνουν για λίγους μήνες και θα σας πετάνε σα στημένες λεμονόκουπες (έτσι ακριβώς). Κι αν σας βολεύει τώρα το σύστημα πρόσληψης, γιατί είστε σίγουροι ότι αυτό δε θα αλλάξει σε λίγους μήνες; Το θέμα είναι να ζητάτε δουλειά με δικαιώματα. Εγώ, αν και μόνιμη, θα είμαι στο υπουργείο, με συναδέλφους μου αναπληρωτές που έχουν αυτό το αίτημα και όχι αν τους πάτησαν τον κάλο προσωρινά.

ΥΓ: Αφήστε το τυράκι περί ΣΤΕ. Το ΣΤΕ έχει πει ότι είναι παράνομο το κόψιμο των μισθών και των συντάξεων. Δε βλέπω να το σεβάστηκε καμία κυβέρνηση. 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2016, 08:47:27 πμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος dia-pyros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3745 στις: Απρίλιος 15, 2016, 09:00:26 πμ »
ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ:

1. Αν μετρησει ολοκληρη η προυπηρεσια οι ιδιωτικοι θα προηγουνται οπως παντα εναντι εμου

2. Αν ψηφιστει καταργηση του πλαφον 16,8 αυτο θα συμπαρασυρει και τα κριτηρια αργοτερα και των μονιμων διορισμων

3. Εδωσα ΑΣΕΠ ειμαι δις επιτυχων και ναι απαιτω να εξαργυρωθουν οι κοποι μου

4. Εχω προυπηρεσια ανω των 60μηνων αλλα δεν θα φτασω ποτε τους 250 μηνες των ιδιωτικων

5. Θεωρω οτι πρεπει να μετρησουν και τα αλλα ακαδημαικα κριτηρια

Καλημερα

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

1. Έχω φάει τα χρόνια μου σε δυσπρόσιτα τις χρονιές που προβλεπόταν ότι θα μετράει (όχι 2010-2014) και τώρα πάει στράφι.

2. Είμαι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών, ένα στο αντικείμενό μου (Ελλάδα) και το άλλο στην εκπαίδευση (Αγγλία), και κανένα δεν θεωρείτε (ακαδημαϊκό) κριτήριο

3. Δεν είναι το πρόβλημά μου ούτε οι ιδιωτικοί ούτε οι ΑΣΕΠιτες. Είναι οι άθλιες πολιτικές φτωχοποίησης και αποδυνάμωσης του κοινωνικού ιστού της χώρας που διαιρώντας μας συνεχίζουν να κυριαρχούν.

4. Απαιτώ Διορισμούς και ουσιαστική επένδυση στην τεράστια παρακαταθήκη των προγόνων μας που λέγεται Ελληνική Παιδεία.

5. Επιτέλους η έννοια της αλληλεγγύης πρέπει να μας μπολιάσει όλους διαφορετικά θα καταστραφούμε.

Καλόν Αγώνα
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2016, 09:02:37 πμ από dia-pyros »

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3746 στις: Απρίλιος 15, 2016, 09:11:29 πμ »


4. Απαιτώ Διορισμούς και ουσιαστική επένδυση στην τεράστια παρακαταθήκη των προγόνων μας που λέγεται Ελληνική Παιδεία.

5. Επιτέλους η έννοια της αλληλεγγύης πρέπει να μας μπολιάσει όλους διαφορετικά θα καταστραφούμε.

Καλόν Αγώνα

Συγκινητικο...ολοι θυμηθηκαν την αλληλεγγυη και τον κοινο αγωνα...τωρα βεβαιως που υπαρχει δικαιωση των Ασεπιτων...ευχαριστουμε δεν θα παρουμε αλλη υποκρισια... 8)

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3747 στις: Απρίλιος 15, 2016, 09:18:26 πμ »
Θα έπρεπε, γι αυτό και θα γίνουν ασφαλιστικά, αμέσως μετά την δημοσίευση της πρότασης του υπουργείου (ψήφιση του νομοσχεδίου).
   Mακαρι να γινουν!Και το ωραιο ειναι οτι, ενω τους ευνοει για αλλη μια φορα ,του κανουν κι απεργια απο πανω.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3748 στις: Απρίλιος 15, 2016, 09:44:29 πμ »
   Mακαρι να γινουν!Και το ωραιο ειναι οτι, ενω τους ευνοει για αλλη μια φορα ,του κανουν κι απεργια απο πανω.


Eτσι ακριβώς..
Οσο για τα ασφαλιστικά ετοιμάζονται.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3749 στις: Απρίλιος 15, 2016, 10:03:03 πμ »
ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

1. Έχω φάει τα χρόνια μου σε δυσπρόσιτα τις χρονιές που προβλεπόταν ότι θα μετράει (όχι 2010-2014) και τώρα πάει στράφι.

2. Είμαι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών, ένα στο αντικείμενό μου (Ελλάδα) και το άλλο στην εκπαίδευση (Αγγλία), και κανένα δεν θεωρείτε (ακαδημαϊκό) κριτήριο

3. Δεν είναι το πρόβλημά μου ούτε οι ιδιωτικοί ούτε οι ΑΣΕΠιτες. Είναι οι άθλιες πολιτικές φτωχοποίησης και αποδυνάμωσης του κοινωνικού ιστού της χώρας που διαιρώντας μας συνεχίζουν να κυριαρχούν.

4. Απαιτώ Διορισμούς και ουσιαστική επένδυση στην τεράστια παρακαταθήκη των προγόνων μας που λέγεται Ελληνική Παιδεία.

5. Επιτέλους η έννοια της αλληλεγγύης πρέπει να μας μπολιάσει όλους διαφορετικά θα καταστραφούμε.

Καλόν Αγώνα
Επειδη ειμαι 45 χρονων και επειδη το εργο το εχω δει πολλες φορες (βλεπε ΟΑΕΔΙΤΕΣ) που διοριστηκαν εν μια νυκτι και εγω εμεινα στην απεξω Επειδη πιστεψα στον ΑΣΕΠ Επειδη εχω και γω μτπχ ελπιζοντας στην αναβαθμιση μου επειδη εχω 10+ χρονια μονο δημοσιας υπηρεσιας τα 4 εξ αυτων σε δυσπροσιτα δεν καταλαβαινω πλεον απο αυτα που μου λες Και γω εχω οικογενεια και παιδια και ειμαι μακρια Ως ποτε θα πηγαινουν σπιτι μου οι ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ και γω θα ταξιδευω Ε; Ως ποτε;

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3750 στις: Απρίλιος 15, 2016, 10:06:00 πμ »
Αυτο το (...ελαχιστη προυποθεση για να προσληφθει καποιος
ως αναπληρωτης ειναι να εχει κριθει ικανος μεσω διαγωνισμου
ΑΣΕΠ οτι μπορει να διδαξει..) ΔΕΝ το βλεπω πουθενα..
Τωρα φανταζομαι τις απαντησεις τις καταλαβαν ολοι..
Φανταζομαι για μονιμους διορισμους ουτε λογος χωρις ΑΣΕΠ..
Υ.Γ. το υπουργειο δεν ειναι σαν να παραδεχεται πως ολοι αυτοι
που προσεφυγαν απο το 2004 και μετα για το 40% πως ηταν παρανομο
οτι εχουν δικιο και θα δικαιωθουν;;

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3751 στις: Απρίλιος 15, 2016, 10:08:04 πμ »
Αυτο το (...ελαχιστη προυποθεση για να προσληφθει καποιος
ως αναπληρωτης ειναι να εχει κριθει ικανος μεσω διαγωνισμου
ΑΣΕΠ οτι μπορει να διδαξει..) ΔΕΝ το βλεπω πουθενα..
Τωρα φανταζομαι τις απαντησεις τις καταλαβαν ολοι..
Φανταζομαι για μονιμους διορισμους ουτε λογος χωρις ΑΣΕΠ..
Υ.Γ. το υπουργειο δεν ειναι σαν να παραδεχεται πως ολοι αυτοι
που προσεφυγαν απο το 2004 και μετα για το 40% πως ηταν παρανομο
οτι εχουν δικιο και θα δικαιωθουν;;


Γιατί το ότι χαρίζει τη βάση 55 σε όλους, πως σου φαίνεται;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159797
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.