*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 989549 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3948 στις: Απρίλιος 16, 2016, 03:53:22 μμ »
Και γι αυτο θελω να αναδειξω την ανθρωποφαγια τον διχασμο και το μικροσυμφερον που επικρατει εδω μεσα. Σιγα να μην θεωρω σωστο οι εκπαιδευτικοι να πρεπει να δινουν ΑΣΕΠ καθε 2 χρονια για να αποκτησουν μια αμφιβολης αξια προυπηρεσια
Σε παρα πολλα μηνύματά σου λες ακριβως το αντίθετο από αυτό που λες τωρα.Οταν θες να αντιμετωπίζεσαι με σεβασμό ,να έχεις μια άποψη και να την υποστηρίζεις.Αλλα μη μας τρελάνεις όμως...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3949 στις: Απρίλιος 16, 2016, 03:53:32 μμ »
Και γι αυτο θελω να αναδειξω την ανθρωποφαγια τον διχασμο και το μικροσυμφερον που επικρατει εδω μεσα. Σιγα να μην θεωρω σωστο οι εκπαιδευτικοι να πρεπει να δινουν ΑΣΕΠ καθε 2 χρονια για να αποκτησουν μια αμφιβολης αξια προυπηρεσια
Σε παρα πολλα μηνύματά σου λες ακριβως το αντίθετο από αυτό που λες τωρα.Οταν θες να αντιμετωπίζεσαι με σεβασμό ,να έχεις μια άποψη και να την υποστηρίζεις.Αλλα μη μας τρελάνεις όμως...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3950 στις: Απρίλιος 16, 2016, 03:55:03 μμ »
Πρόταση για την σύγκριση διαφορετικών βαθμολογιών ΑΣΕΠ.

Αφού το ΣτΕ κρίνει ότι δεν μπορούν να συγκρίνονται  οι βαθμολογίες διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ, προτείνω να βαθμολογείται η σειρά επιτυχίας στον διαγωνισμό.

Εξηγώ: Έστω ο Α.       
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 74 και κατατάχθηκε 351ος.
            Το 2008 γεννούσε και δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό ή έγραψε κάτω από την βάση.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 72 και κατατάχθηκε 220ος.
 
            Έστω ο Β.
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 75 και κατατάχθηκες 358ος.
            Το 2008 είχε βαθμολογία 64 και κατατάχθηκες 689ος
            Το 2018 είχε βαθμολογία κάτω από την βάση.

            Έστω ο Γ. Είναι νέος αφού πήρε  πτυχίο π.χ. το 2013.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 71 και κατατάχθηκε 234ος

Στο παραπάνω παράδειγμα δεν μπορεί να προσμετράται το 74 για τον Α, το 75 και για τον Β ως καλύτερη βαθμολογία διότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ των βαθμολογιών των τριών τελευταίων ΑΣΕΠ ( εδώ δύο) διότι προκύπτει από διαφορετικά θέματα. Μπορεί όμως να βαθμολογηθεί η σειρά του καθένα με ένα συντελεστή ή έναν αλγόριθμο. Άρα στο παράδειγμα ο Α με καλύτερη σειρά επιτυχίας τη 220η θα πάρει περισσότερα μόρια από τον Β με καλύτερη σειρά επιτυχίας την 358η. Ο Γ έχει σειρά την 234η και θα βαθμολογηθεί ανάλογα μόρια σύμφωνα με τον συντελεστή και θα έχει ενδιάμεσα μόρια αφού ενδιάμεση είναι και η σειρά επιτυχίας σε σχέση με Α και Β.

Θέλω την γνώμη σας διότι μπορεί να παραβλέπω κάτι σημαντικό που καθιστά την πρόταση αδύνατη αλλά πρέπει να εξεταστεί και η συμβατότητά της με τους νόμους. Ως αιτιολογία μπορώ να αναφέρω:
-Τι ισχύει στον 3848 και τι κρίθηκε από το ΣτΕ αίολο.
-Τους λόγους που κάποιος δεν μπορεί να συμμετέχει ή δεν μπορεί να αποδώσει στον διαγωνισμό κάθε δύο χρόνια.
-Στον τελευταίο διαγωνισμό οι εκπαιδευτικοί θα είναι καλύτερα μοριοδοτούμενοι κατά μέσο όρο διότι δεν υπάρχουν οι διοριστέοι που υπήρξαν στους δύο προηγούμενους.Ο συντελεστής σε μία ειδικότητα π.χ. μαθηματικών θα βγαίνει από:
α. σειρά επιτυχίας
β. το μέγιστο αριθμό επιτυχόντων π.χ. το 2018 είχαμε τους περισσότερους και ήταν 1800.
γ. το ανώτατο όριο μοριοδότησης έστω είναι για παράδειγμα εδώ 30 και έτσι βαθμολογείται ο 1ος κάθε διαγωνισμού.
- τα παραπάνω ισχύουν για το γραπτό μέρος. Τα μόρια των άλλων προσόντων/κριτηρίων προστίθενται.


Την παραπάνω πρόταση νομίζω ότι την έκανα πολύ παλαιότερα ίσως και το 2010 διότι εδώ στο φόρουμ συζητούσαμε την αδικία της σύγκρισης της βαθμολογίας των διαφορετικών διαγωνισμών.


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3951 στις: Απρίλιος 16, 2016, 03:57:32 μμ »
Γιατ ρε παιδια κλαιγονται οι 30 μηνιτες και βγαινουν στις τηλεορασεις. Εμεις που ειμασταν 24 μηνο δεν πρεπει μα κλαιμε

είτε στις τηλεοράσεις είτε στα ράδια και στα φόρουμ όλοι οι αναπληρωτές για κλάματα είναι.... γενικεύω αλλά έτσι είναι...

το μόνο που ελπίζω είναι να διοριστούν μόνιμοι στο παιδείας οι διοριστέοι του 08 και σύντομα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος amavi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3952 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:04:44 μμ »
εγω παλι ελπιζω να διοριστουν οσοι εχασαν τη θεση τους απο το 40%-και μαλιστα με αναδρομικα μορια...

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3953 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:10:50 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου, να αποκατασταθεί η κλοπή όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3954 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:16:59 μμ »
Σε παρα πολλα μηνύματά σου λες ακριβως το αντίθετο από αυτό που λες τωρα.Οταν θες να αντιμετωπίζεσαι με σεβασμό ,να έχεις μια άποψη και να την υποστηρίζεις.Αλλα μη μας τρελάνεις όμως...
Ετσι πως τρωγεστε εδω μεσα διεκδικωντας ο καθενας διαφορετικα πραγματα αναλογα με το μικροσυμφερον του, ΝΑΙ μονο ενας νεος ΑΣΕΠ θα μπορουσε να δωσει την λύση. Αν ομως ήσασταν διαφορετικοι και διεκδικουσατε μαζικους διορισμους και ενα δικαιο συστημα προσληψεων για ολους, αυτο δεν θα ηταν απαραιτητο

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3955 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:21:11 μμ »
Πρόταση για την σύγκριση διαφορετικών βαθμολογιών ΑΣΕΠ.

Αφού το ΣτΕ κρίνει ότι δεν μπορούν να συγκρίνονται  οι βαθμολογίες διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ, προτείνω να βαθμολογείται η σειρά επιτυχίας στον διαγωνισμό.

Εξηγώ: Έστω ο Α.       
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 74 και κατατάχθηκε 351ος.
            Το 2008 γεννούσε και δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό ή έγραψε κάτω από την βάση.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 72 και κατατάχθηκε 220ος.
 
            Έστω ο Β.
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 75 και κατατάχθηκες 358ος.
            Το 2008 είχε βαθμολογία 64 και κατατάχθηκες 689ος
            Το 2018 είχε βαθμολογία κάτω από την βάση.

            Έστω ο Γ. Είναι νέος αφού πήρε  πτυχίο π.χ. το 2013.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 71 και κατατάχθηκε 234ος

Στο παραπάνω παράδειγμα δεν μπορεί να προσμετράται το 74 για τον Α, το 75 και για τον Β ως καλύτερη βαθμολογία διότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ των βαθμολογιών των τριών τελευταίων ΑΣΕΠ ( εδώ δύο) διότι προκύπτει από διαφορετικά θέματα. Μπορεί όμως να βαθμολογηθεί η σειρά του καθένα με ένα συντελεστή ή έναν αλγόριθμο. Άρα στο παράδειγμα ο Α με καλύτερη σειρά επιτυχίας τη 220η θα πάρει περισσότερα μόρια από τον Β με καλύτερη σειρά επιτυχίας την 358η. Ο Γ έχει σειρά την 234η και θα βαθμολογηθεί ανάλογα μόρια σύμφωνα με τον συντελεστή και θα έχει ενδιάμεσα μόρια αφού ενδιάμεση είναι και η σειρά επιτυχίας σε σχέση με Α και Β.

Θέλω την γνώμη σας διότι μπορεί να παραβλέπω κάτι σημαντικό που καθιστά την πρόταση αδύνατη αλλά πρέπει να εξεταστεί και η συμβατότητά της με τους νόμους. Ως αιτιολογία μπορώ να αναφέρω:
-Τι ισχύει στον 3848 και τι κρίθηκε από το ΣτΕ αίολο.
-Τους λόγους που κάποιος δεν μπορεί να συμμετέχει ή δεν μπορεί να αποδώσει στον διαγωνισμό κάθε δύο χρόνια.
-Στον τελευταίο διαγωνισμό οι εκπαιδευτικοί θα είναι καλύτερα μοριοδοτούμενοι κατά μέσο όρο διότι δεν υπάρχουν οι διοριστέοι που υπήρξαν στους δύο προηγούμενους.Ο συντελεστής σε μία ειδικότητα π.χ. μαθηματικών θα βγαίνει από:
α. σειρά επιτυχίας
β. το μέγιστο αριθμό επιτυχόντων π.χ. το 2018 είχαμε τους περισσότερους και ήταν 1800.
γ. το ανώτατο όριο μοριοδότησης έστω είναι για παράδειγμα εδώ 30 και έτσι βαθμολογείται ο 1ος κάθε διαγωνισμού.
- τα παραπάνω ισχύουν για το γραπτό μέρος. Τα μόρια των άλλων προσόντων/κριτηρίων προστίθενται.


Την παραπάνω πρόταση νομίζω ότι την έκανα πολύ παλαιότερα ίσως και το 2010 διότι εδώ στο φόρουμ συζητούσαμε την αδικία της σύγκρισης της βαθμολογίας των διαφορετικών διαγωνισμών.
[/quote
εγώ συμφωνώ απόλυτα και το έχω στοιχειοθετήσει για τους μαθηματικούς. επίσης από το 2010  το είχα στείλει και σε ολμε κλπ αλλά.............

Αποσυνδεδεμένος ρακοσυλλέκτης πτυχίων

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Ευχαριστώ τους ΦΕΚίτες που μου άνοιξαν τα μάτια!
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3956 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:27:23 μμ »
Εγω λέω σημερα να πάμε να πιούμε τον καφέ της ανεργίας, να φωτο συνθέσουμε και να χαλαρώσουμε...απο Δευτέρα παλι εδω θα ειμαστε και θα συζητάμε ....  8)  8)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3957 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:28:45 μμ »
Αν είναι ίδιος ο τύπος διαγωνισμού,ύλης κλπ συμφωνώ!!!
Σε αντίθετη περίπτωση όμως Sikat;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3958 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:31:27 μμ »
εγώ συμφωνώ απόλυτα και το έχω στοιχειοθετήσει για τους μαθηματικούς. επίσης από το 2010  το είχα στείλει και σε ολμε κλπ αλλά.............
Λάθος πόρτα χτύπησες. Η ΟΛΜΕ είναι κατά όποιου ΑΣΕΠ.
Είναι καλό να το προτείνουμε στην διαβούλευση για το νέο νόμο διορισμού. Η πρότασή σου διαφέρει κάπου με την δική μου;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3959 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:34:53 μμ »
Αν είναι ίδιος ο τύπος διαγωνισμού,ύλης κλπ συμφωνώ!!!
Σε αντίθετη περίπτωση όμως Sikat;
Ότι προτείνουμε πρέπει να εξεταστεί νομικά έτσι και αλλιώς. Αν εξεταστούμε σε άλλα αντικείμενα π.χ. όχι γνωστικό αλλά ειδική διδακτική και παιδαγωγικά σίγουρα θα υπάρξει θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3960 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:39:32 μμ »
Σωστό!!!
Αλλά με μεγάλο ρίσκο θα σχολιάσω ....πως καταντήσαμε έτσι! :-\
Εγω αυτο που παρατηρω ειναι δυστυχως οτι το Υπουργειο με μεγαλη μαεστρια καταφερε να αλλαξει τα δεδομενα για μια ακομη χρονια. Αντι να υπαρχει δυσαρεσκεια απο τη μη πραγματοποιηση μονιμων διορισμων απο ολοκληρη την εκπαιδευτικη κοινοτητα, υπαρχει μια σαρκοφαγια για μια συμβαση αναπληρωτη ορισμενου χρονου!
Να δειτε που καποιοι θα χαρουν κιολας  οταν αναλαβουν τη διαχειριση των σχολειων οι ΟΤΑ και στελνουν τους μονιμους στο ταμειο ανεργιας τους μηνες Ιουλιο και Αυγουστο οπως εχει ηδη ακουστει.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 16, 2016, 04:42:25 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3961 στις: Απρίλιος 16, 2016, 04:40:42 μμ »
Λάθος πόρτα χτύπησες. Η ΟΛΜΕ είναι κατά όποιου ΑΣΕΠ.
Είναι καλό να το προτείνουμε στην διαβούλευση για το νέο νόμο διορισμού. Η πρότασή σου διαφέρει κάπου με την δική μου;
αυτό ακριβώς. να μοριοδοτηθεί η σειρά επιτυχίας σε διαφορετικους διαγωνισμους ασεπ και οχι η βαθμολογία.
το θέμα είναι οτι σε κάποια φάση είπαν οτι μόνο του 2008 θα μετρήσει οπότε οκ. τελικά του 2006 και του 2008  αποφασίστηκε και μάλιστα με λάθος τρόπο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.