0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και γι αυτο θελω να αναδειξω την ανθρωποφαγια τον διχασμο και το μικροσυμφερον που επικρατει εδω μεσα. Σιγα να μην θεωρω σωστο οι εκπαιδευτικοι να πρεπει να δινουν ΑΣΕΠ καθε 2 χρονια για να αποκτησουν μια αμφιβολης αξια προυπηρεσια
Γιατ ρε παιδια κλαιγονται οι 30 μηνιτες και βγαινουν στις τηλεορασεις. Εμεις που ειμασταν 24 μηνο δεν πρεπει μα κλαιμε
Σε παρα πολλα μηνύματά σου λες ακριβως το αντίθετο από αυτό που λες τωρα.Οταν θες να αντιμετωπίζεσαι με σεβασμό ,να έχεις μια άποψη και να την υποστηρίζεις.Αλλα μη μας τρελάνεις όμως...
Πρόταση για την σύγκριση διαφορετικών βαθμολογιών ΑΣΕΠ.Αφού το ΣτΕ κρίνει ότι δεν μπορούν να συγκρίνονται οι βαθμολογίες διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ, προτείνω να βαθμολογείται η σειρά επιτυχίας στον διαγωνισμό. Εξηγώ: Έστω ο Α. Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 74 και κατατάχθηκε 351ος. Το 2008 γεννούσε και δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό ή έγραψε κάτω από την βάση. Το 2018 είχε βαθμολογία 72 και κατατάχθηκε 220ος. Έστω ο Β. Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 75 και κατατάχθηκες 358ος. Το 2008 είχε βαθμολογία 64 και κατατάχθηκες 689ος Το 2018 είχε βαθμολογία κάτω από την βάση. Έστω ο Γ. Είναι νέος αφού πήρε πτυχίο π.χ. το 2013. Το 2018 είχε βαθμολογία 71 και κατατάχθηκε 234οςΣτο παραπάνω παράδειγμα δεν μπορεί να προσμετράται το 74 για τον Α, το 75 και για τον Β ως καλύτερη βαθμολογία διότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ των βαθμολογιών των τριών τελευταίων ΑΣΕΠ ( εδώ δύο) διότι προκύπτει από διαφορετικά θέματα. Μπορεί όμως να βαθμολογηθεί η σειρά του καθένα με ένα συντελεστή ή έναν αλγόριθμο. Άρα στο παράδειγμα ο Α με καλύτερη σειρά επιτυχίας τη 220η θα πάρει περισσότερα μόρια από τον Β με καλύτερη σειρά επιτυχίας την 358η. Ο Γ έχει σειρά την 234η και θα βαθμολογηθεί ανάλογα μόρια σύμφωνα με τον συντελεστή και θα έχει ενδιάμεσα μόρια αφού ενδιάμεση είναι και η σειρά επιτυχίας σε σχέση με Α και Β.Θέλω την γνώμη σας διότι μπορεί να παραβλέπω κάτι σημαντικό που καθιστά την πρόταση αδύνατη αλλά πρέπει να εξεταστεί και η συμβατότητά της με τους νόμους. Ως αιτιολογία μπορώ να αναφέρω:-Τι ισχύει στον 3848 και τι κρίθηκε από το ΣτΕ αίολο.-Τους λόγους που κάποιος δεν μπορεί να συμμετέχει ή δεν μπορεί να αποδώσει στον διαγωνισμό κάθε δύο χρόνια.-Στον τελευταίο διαγωνισμό οι εκπαιδευτικοί θα είναι καλύτερα μοριοδοτούμενοι κατά μέσο όρο διότι δεν υπάρχουν οι διοριστέοι που υπήρξαν στους δύο προηγούμενους.Ο συντελεστής σε μία ειδικότητα π.χ. μαθηματικών θα βγαίνει από:α. σειρά επιτυχίαςβ. το μέγιστο αριθμό επιτυχόντων π.χ. το 2018 είχαμε τους περισσότερους και ήταν 1800.γ. το ανώτατο όριο μοριοδότησης έστω είναι για παράδειγμα εδώ 30 και έτσι βαθμολογείται ο 1ος κάθε διαγωνισμού.- τα παραπάνω ισχύουν για το γραπτό μέρος. Τα μόρια των άλλων προσόντων/κριτηρίων προστίθενται. Την παραπάνω πρόταση νομίζω ότι την έκανα πολύ παλαιότερα ίσως και το 2010 διότι εδώ στο φόρουμ συζητούσαμε την αδικία της σύγκρισης της βαθμολογίας των διαφορετικών διαγωνισμών.[/quoteεγώ συμφωνώ απόλυτα και το έχω στοιχειοθετήσει για τους μαθηματικούς. επίσης από το 2010 το είχα στείλει και σε ολμε κλπ αλλά.............
εγώ συμφωνώ απόλυτα και το έχω στοιχειοθετήσει για τους μαθηματικούς. επίσης από το 2010 το είχα στείλει και σε ολμε κλπ αλλά.............
Αν είναι ίδιος ο τύπος διαγωνισμού,ύλης κλπ συμφωνώ!!!Σε αντίθετη περίπτωση όμως Sikat;
Σωστό!!!Αλλά με μεγάλο ρίσκο θα σχολιάσω ....πως καταντήσαμε έτσι!
Λάθος πόρτα χτύπησες. Η ΟΛΜΕ είναι κατά όποιου ΑΣΕΠ.Είναι καλό να το προτείνουμε στην διαβούλευση για το νέο νόμο διορισμού. Η πρότασή σου διαφέρει κάπου με την δική μου;