0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα διαφωνήσω επίσης με τους συναδέλφους για την υποβάθμιση της σημασίας των δηλώσεων του υπουργού και των επικείμενων αλλαγών που προαναγγέλλονται. Δεν έχει να κάνει μόνο με τους διορισμούς που φέτος δύσκολα θα γίνουν αλλά και με την αναπλήρωση στην οποία απασχολούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Οπωσδήποτε όποιες αλλαγές φέρουν ανακατατάξεις στους πίνακες αναπληρωτών επηρεάζουν λίγο ή πολύ όλους μας.
ypernoyli συμφωνω με την αναλυση. Εχω κι εγω αιώνες να γράψω. Κάποτε κάναμε πολύ ουσιαστικές συζητήσεις εδώ... Διαβάζω όσα γράφετε κι αληθινά απορώ. Βρίσκει κανείς λανθασμένη την απόφαση του ΣτΕ; Στο παρελθόν το κράτος έθεσε ως προϋπόθεση για διορισμό τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Όσοι βάλαμε τον εαυτό μας στη βάσανο αυτού του διαγωνισμού γνωρίζαμε πως αν επιλεγούμε με καλή σειρά θα διοριστούμε αν όχι θα πάρουμε κάποια μόρια που μπορεί να μας οδηγήσουν σε απόκτηση προϋπηρεσίας, αν δεν περάσουμε θα κάτσουμε σπίτι μας για δυο χρόνια τουλάχιστον. Η αποτυχία του κράτους αυτού να οδηγήσει το καθεστώς διορισμών σε αυτό το μονοπάτι αποκλειστικά και η διαιώνιση του 60-40 έφερε τα πράγματα σε αυτό το σημείο....1.όσοι απαξίωσαν το διαγωνισμό κι έχουν ΜΟΝΟ προϋπηρεσία,ασκούν χρόνια πιέσεις να τον καταστήσουν άκυρο επι της ουσίας... Σου λένε: "εγώ δούλεψα στις εσχατιές της χώρας..."ξεχνούν όμως ή σκόπιμα δεν συζητούν οτι υπήρχαν συνάδελφοί τους που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να δουλέψουν στις εσχατιές , όχι γιατι αρνήθηκαν αλλά γιατί δεν επιλέχθηκαν λόγω ακριβώς της καταστρατήγισης του 60-40. Οι άνθρωποι (που θα έπρεπε να ανήκουν στο "60" ) ζήτησαν το δίκιο τους στα δικαστήρια και το βρήκαν. Όποιος διαφωνεί με τη δικαστική απόφαση να αναλύσει σε ποιο σημείο διαφωνεί αλλά όχι με γνώμονα την προσωπική του βούληση. 2.όσοι έδωσαν και περασαν τη βάση αναρωτιούνται γιατί διάβαζαν 2, 4, ή 6 χρόνια και δεν πηγαν σε κανα πολιτικό γραφείο να πάρουν κανα 10 ωρο ενισχυτική καταστρατηγώντας κάθε αξιοκρατική "λίστα" και φυσικά δυσανασχετούν που εν μια νυκτι βρέθηκαν από πάνω τους στις λίστες 200-300 ιδιωτικοί που μέχρι χθες δούλευαν στο σπίτι τους επειδή τους προσέλαβε κάποιος γνωστός για να μην πω και χειρότερα (στην περιοχή μου συνάδελφοι εκπαιδευτικοί πλήρωναν για να εργαστούν στο ιδιωτικό και να απολυθούν με συμφωνία εκ των υστέρων για να μπουν στο δημόσιο). Όλα αυτά δεν τα γνωρίζετε; Δεν τα γνωρίζουμε όλοι μας;Κι ερωτώ: για ποιο λόγο τα κριτηρια μόνιμου διορισμού και τα κριτήρια προσληψης κάποιου ως αναπληρωτή να είναι διαφορετικά; Στην τάξη δεν μπαίνουν και οι δύο; Δεν έπρεπε και δεν πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΕΝΑΣ τρόπος, ΕΝΑΣ δρόμος ωστε κάποιος ανάλογα με τα προσόντα του (κι από αυτά δεν μπορεί να απουσιάζει η επιτυχία στο διαγωνισμό, ούτε βέβαια η αποκτηθείσα εμπειρία - προϋπηρεσία, ούτε τα κοινωνικά κριτήρια) να μπαίνει σε μια λίστα αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών;Να γνωρίζει ο καθένας λίγο- πολύ πότε και εαν θα οδηγηθεί σε διορισμό, διαφορετικά να επιλέξει ένα άλλο επάγγελμα; Όπως σωστά διάβασα κάπου εδω μέσα το κράτος δεν πρέπει να το ενδιαφέρει αν θα μπώ στην τάξη εγώ ή εσύ, εμείς ή εσείς, αλλά να μπει ο καλύτερος εκπαιδευτικός. Να τεθούν επιτέλους μόνιμα κι αξιοκρατικά κριτηρια επιλογής του προσωπικού αυτού του κράτους. Κι όλοι εμείς να συμμετέχουμε σε αυτή την επανάσταση όχι στην επανάσταση του εαυτούλη μας.
κάποιοι νομίζουν ότι ο καλύτερος εκπαιδευτικός είναι αυτός που έχει βαθμούς, μήνες και άλλα νουμεράκιαόποιοι εργάζονται σε σχολεία ξέρουν ότι εργάζονται κάθε χρόνο μαζί τους αρκετά "νούμερα" με υψηλά νούμερα σε όλα αυτά τα κριτήριαας σταματήσουμε την καραμέλα ότι έτσι παίρνουμε τον καλύτερο εκπαιδευτικό... λίγη ειλικρίνεια μεταξύ μας δεν βλάπτει
Οι "κάποιοι" είμαστε συνάδελφοί σας. Σε μια ευνομούμενη πολιτεία οι "καλύτεροι" ή αν θέλετε οι καταλληλότεροι πρέπει να επιλέγονται με "κάποια" κριτήρια για να στελεχώσουν τις θέσεις του δημοσίου... Εσείς συνάδελφε ποιά κριτήρια προτείνετε; μακάρι να μπορούσαν να μετρηθούν το ήθος, η ευγένεια του χαρακτήρα,ο σεβασμός και η αγάπη για το μαθητή, η παιδαγωγική επάρκεια,η μεταδοτικότητα, η διάθεση για προσφορά και συνεργασία και πολλά πολλά άλλα που θα έκριναν τη συνολική επάρκεια και την αποτελεσματικότητά μας. Πώς θα γίνει όμως αυτό και σε ποιό κράτος του κόσμου γίνεται;
τι ειναι ολο αυτο το κατεβατό ρε παιδιά?λαλησα..χαθηκα στα πολλα λογια.την ουσια την καταλαβε κανεις?