0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα διαφωνήσω επίσης με τους συναδέλφους για την υποβάθμιση της σημασίας των δηλώσεων του υπουργού και των επικείμενων αλλαγών που προαναγγέλλονται. Δεν έχει να κάνει μόνο με τους διορισμούς που φέτος δύσκολα θα γίνουν αλλά και με την αναπλήρωση στην οποία απασχολούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Οπωσδήποτε όποιες αλλαγές φέρουν ανακατατάξεις στους πίνακες αναπληρωτών επηρεάζουν λίγο ή πολύ όλους μας.
ypernoyli συμφωνω με την αναλυση. Εχω κι εγω αιώνες να γράψω. Κάποτε κάναμε πολύ ουσιαστικές συζητήσεις εδώ... Διαβάζω όσα γράφετε κι αληθινά απορώ.
κάποιοι νομίζουν ότι ο καλύτερος εκπαιδευτικός είναι αυτός που έχει βαθμούς, μήνες και άλλα νουμεράκιαόποιοι εργάζονται σε σχολεία ξέρουν ότι εργάζονται κάθε χρόνο μαζί τους αρκετά "νούμερα" με υψηλά νούμερα σε όλα αυτά τα κριτήριαας σταματήσουμε την καραμέλα ότι έτσι παίρνουμε τον καλύτερο εκπαιδευτικό... λίγη ειλικρίνεια μεταξύ μας δεν βλάπτει
Οι "κάποιοι" είμαστε συνάδελφοί σας. Σε μια ευνομούμενη πολιτεία οι "καλύτεροι" ή αν θέλετε οι καταλληλότεροι πρέπει να επιλέγονται με "κάποια" κριτήρια για να στελεχώσουν τις θέσεις του δημοσίου... Εσείς συνάδελφε ποιά κριτήρια προτείνετε; μακάρι να μπορούσαν να μετρηθούν το ήθος, η ευγένεια του χαρακτήρα,ο σεβασμός και η αγάπη για το μαθητή, η παιδαγωγική επάρκεια,η μεταδοτικότητα, η διάθεση για προσφορά και συνεργασία και πολλά πολλά άλλα που θα έκριναν τη συνολική επάρκεια και την αποτελεσματικότητά μας. Πώς θα γίνει όμως αυτό και σε ποιό κράτος του κόσμου γίνεται;
τι ειναι ολο αυτο το κατεβατό ρε παιδιά?λαλησα..χαθηκα στα πολλα λογια.την ουσια την καταλαβε κανεις?