PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Ιστορία Γενικής Παιδείας
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ιστορία Γενικής Παιδείας (Αναγνώστηκε 4911 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
maria3/4
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
στις:
Ιουνίου 21, 2016, 01:56:22 pm »
Tweet
Χαίρετε! Θα διδάξω φέτος την ιστορία γενικής παιδείας ως επιλεγόμενο σε μαθητές θετικού προσανατολισμού. Γνωρίζει κάποιος να με ενημερώσει για τη φύση του μαθήματος; Το δουλεύουμε όπως την ιστορία κατεύθυνσης ή δεν είναι τόσο απαιτητικό;Κι ακόμα, ποιο βοήθημα θα μου συστήνατε; Ας με πληροφορήσει σχετικά κάποιος που διδάσκει το μάθημα. Ευχαριστώ για την όποια απάντηση!!!
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 21, 2016, 03:10:31 pm από Stelios
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:37:48 »
despoina25
Συνδρομητής
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 318
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουνίου 21, 2016, 09:33:47 pm »
Η τυπολογία των ερωτήσεων είναι ίδια, πράγμα που φαίνεται κι από μια ματιά στα θέματα των πανελληνίων. Τα παραθέματα σίγουρα χρειάζονται μεθοδολογία αντίστοιχη με της κατεύθυνσης και συνήθως είναι απαιτητικά. Ξεκίνα από παλιά θέματα και από παραθέματα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο του καθηγητή.
Κάποιο ικανοποιητικό βοήθημα δε θυμάμαι να χρησιμοποίησα, πάνε όμως 4 χρόνια από την τελευταία φορά που είχα μαθήτρια που εξετάστηκε πανελλαδικά σε αυτό, οπότε δεν αποκλείεται να έχει κυκλοφορήσει κάτι καλύτερο. Γενικώς χρησιμοποιούσα πολύ υλικό από βιβλία ιστορικά, λευκώματα (ακόμα κι από το Ε ιστορικά). Θεωρώ ότι το επιπλέον υλικό σε πολλά σημεία είναι απαραίτητο όχι μόνο για την εξάσκηση των μαθητών σε παραθέματα, αλλά και για την κατανόηση των γεγονότων και την κριτική επεξεργασία τους, μιας και το βιβλίο είναι πολύ πυκνογραμμένο και ελλειπτικό σε πολλά σημεία.
Κατά τη γνώμη μου σαν βιβλίο είναι πιο δύσκολο από της κατεύθυνσης, απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια απομνημόνευσης και γλωσσικά συνήθως δυσκολεύει τα παιδιά. Εκτός αυτού συνήθως η ύλη είναι πολύ περισσότερη στην Ιστορία Γενικής. Ωστόσο, τα θέματα που θίγονται είναι πιο ενδιαφέροντα και αγγίζουν ποικίλες πλευρές της νεότερης ιστορίας (π.χ. Παγκόσμιο Πόλεμοι, αποικιοκρατία κλπ), με αποτέλεσμα συνήθως να προκαλούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους μαθητές.
Καταγράφηκε
erietta
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3589
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 25, 2016, 09:57:32 pm »
Συνάδελφοι, έχω πάρει το μάθημα για πρώτη φορά και έχω μια μαθήτρια μόνο που θα το δώσει πανελλαδικά. Δεν πάει φροντιστήριο και περιμένει από εμένα να βγάλει την ύλη. Προβληματίζομαι όμως γιατί οι συνάδερφοι πέρυσι δεν κατάφεραν να βγάλουν την ύλη.
Καταγράφηκε
missathens
Νέο μέλος
Μηνύματα: 83
Φύλο:
ΠΕ02!
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 25, 2016, 10:22:37 pm »
Υπεραγαπώ τη νεότερη ιστορία, γι΄ αυτό και κάνω την Ιστορία Γενικής πολλά χρόνια στο σχολείο. Πάντα υπήρχαν 1-2 μαθητές που έδιναν εξετάσεις, κυρίως επειδή δεν ήθελαν καθόλου τα μαθηματικά. Πέρυσι ήταν αρκετοί λόγω της αλλαγής του συστήματος, οι μισοί το έδιναν σοβαρά ως 4ο μάθημα, οπότε το μάθημα είχε για όλο το τμήμα ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα. Εγώ όσους το επιλέγουν τους εξετάζω κανονικά σε κάθε ενότητα και δίνω πηγές για το σπίτι συστηματικά. Όταν τελειώνει το κάθε κεφάλαιο, βάζω επαναληπτικό διαγώνισμα, με μία πηγή. Τους δίνω τη δυνατότητα να επιλέξουν ημερομηνία και τους βάζω σε άλλη αίθουσα να γράψουν μόνοι τους. Η ύλη σε κανονικές συνθήκες βγαίνει αρχές-μέσα Μαρτίου, πέρυσι θυμάμαι ότι ήταν πριν την Καθαρά Δευτέρα, δηλαδή πριν τις 14/3. Από τότε ξεκίνησα επαναλήψεις. Επίσης, αποφάσισε ο καθένας πότε θα γράψει το διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης σε ένα κανονικό 3ωρο. Οι ορισμοί στο τέλος δεν πέφτουν σε εξετάσεις. Τα θέματα είναι βατά πάντα ως τώρα. Το πρόβλημα είναι το βιβλίο που είναι υπερβολικά πυκνογραμμένο και δύσκολο για διάβασμα. Ο διαβασμένος μπορεί να γράψει πολύ καλά. Για αυτό χρειάζεται εξάσκηση στις πηγές, όπως και στην ιστορία κατεύθυνσης.
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2016, 10:24:24 pm από missathens
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:37:48 »
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 25, 2016, 11:36:54 pm »
Ποιά βοηθήματα θα προτείνατε για τις πηγές στην Ιστορία γενικής παιδείας;
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 26, 2016, 09:49:55 am από theodora7
»
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
erietta
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3589
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2016, 12:18:37 am »
missathens, ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση. Οι ορισμοί στο τέλος, όμως, δεν προσφέρονται για να εξεταστούν οι μαθητές ενδοσχολικά; Το λέω, γιατί είναι σύντομοι. Και όσο για τους ορισμούς, μήπως πρέπει να τους βγάζω μόνη μου και να τους δίνω στους μαθητές;
theodora7, είχα δει το βοήθημα του Μεταίχμιου, αλλά το έβρισκα κουραστικό. Θα δω κι άλλα άμεσα.
Καταγράφηκε
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2016, 09:55:52 am »
Ευχαριστώ πολύ. Αναμένω αν δεις κάτι.Φυσικά θα ψάξω και γω αλλά για τις πηγές στην Ιστορία Γενικής δεν βρήκα κάτι καλό.
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτεμβρίου 26, 2016, 09:03:38 pm »
Ερώτηση...
::)Στην ύλη της Ιστορίας Γενικής παιδείας θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:Στο Α κεφάλαιο παιδιά η ενότητα 7,8 που δεν αναγράφεται είναι εντός ύλης;Έλεος γιατί δεν το γράφει;Ούτε στα εκτός,ούτε στα εντός.
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2016, 10:26:33 am »
Ουδείς;;;
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
missathens
Νέο μέλος
Μηνύματα: 83
Φύλο:
ΠΕ02!
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτεμβρίου 28, 2016, 05:38:41 pm »
Καταγράφηκε
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #10 στις:
Σεπτεμβρίου 28, 2016, 06:21:17 pm »
Δεν αναφέρομαι στο βιβλίο. Αλίμονο.Το ξέρω τόσο καλά.Το είχα δώσει και στις πανελλήνιες πρόσφατα για β σχολή.Για τις πηγές αναφέρομαι όπως ήδη έγραψα.Αν κάτι καλό έχεις να προτείνεις ευπρόσδεκτο.
Ευχαριστώ για την ύλη.Το είχα φανταστεί αλλά ήθελα να είμαι βεβαία.
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2016, 06:23:08 pm από theodora7
»
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #11 στις:
Ιουνίου 19, 2017, 12:32:33 pm »
Πώς σας φάνηκαν τα θέματα σήμερα; Είχα παιδάκια που το έδιναν και για το λόγο αυτό ρωτώ τη γνώμη σας. Μου φάνηκαν νορμάλ. Τί λέτε;
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #12 στις:
Ιουνίου 19, 2017, 01:26:44 pm »
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ
ΟΜΑ∆Α ΠΡΩΤΗ
ΘΕΜΑ Α1
Να δώσετε το περιεχόµενο των παρακάτω όρων:
α) Ελληνοσερβική Συµµαχία
β) Συµφωνία της Καζέρτας
γ) Συµβούλιο της Ευρώπης
Μονάδες 15
ΘΕΜΑ Α2
Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν, γράφοντας στο τετράδιό σας τη λέξη Σω-
στό ή Λάθος δίπλα στο γράµµα που αντιστοιχεί στην κάθε πρόταση:
α) Τα φιλελεύθερα κινήµατα προωθούσαν συνταγµατικούς θεσµούς.
β) Το 1832 το ελληνικό κράτος περιλάµβανε τη Στερεά Ελλάδα, την Πελοπόννησο και τα
Επτάνησα.
γ) Η
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 19, 2017, 01:34:36 pm από theodora7
»
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
theodora7
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 778
Φύλο:
ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
Απ: Ιστορία Γενικής Παιδείας
«
Απάντηση #13 στις:
Ιουνίου 19, 2017, 01:28:44 pm »
ΟΜΑ∆Α ∆ΕΥΤΕΡΗ
ΘΕΜΑ Γ1
Αντλώντας στοιχεία από τα κείµενα που σας δίνονται και µε βάση τις ιστορικές σας γνώσεις,
να αναφερθείτε:
α) στις ιδεολογικές αρχές του φασισµού και τις µεθόδους επιβολής του (µονάδες 20)
β) στους λόγους επικράτησής του στην Ιταλία του Μεσοπολέµου. (µονάδες 5)
Μονάδες 25
ΚΕΙΜΕΝΟ Α
Ανεβασµένοι επάνω σε οχήµατα… οι «µελανοχίτωνες»* κατευθύνονται προς το µέρος όπου
βρίσκεται ο στόχος της επιχείρησής τους. Μόλις φτάσουν, αρχίζουν να χτυπούν µε τους
υποκόπανους κάθε διαβάτη που συναντούσαν στο δρόµο και που δεν έσπευδε να χαιρετίσει τα
φασιστικά σύµβολα ή του τύχαινε να φορά ένα πουκάµισο, ένα µαντήλι και µια γραβάτα
κόκκινη. Αν κανείς αντιδρούσε, αν έκανε κάποια χειρονοµία για να υπερασπιστεί τον εαυτό
του, αν ένας φασίστας τραυµατιζόταν ή απλά στραπατσαριζόταν, τότε η «τιµωρία» έπαιρνε
µεγαλύτερες διαστάσεις. Οι φασίστες κατευθύνονταν προς την έδρα του ταµείου εργασίας**,
του συνδικάτου, του σπιτιού του λαού·** έσπαγαν τις πόρτες, έριχναν στο δρόµο τα έπιπλα, τα
βιβλία και τα εµπορεύµατα και µετά έχυναν δοχεία βενζίνης: µετά από λίγα λεπτά όλα
καίγονταν. Αυτοί που βρίσκονταν τυχαία στα κτίρια δέρνονταν αλύπητα ή δολοφονούνταν…
*Μέλη του ιταλικού φασιστικού κόµµατος µε µαύρη στολή
**Στην προφασιστική Ιταλία τα εργατικά συνδικάτα ίδρυαν ταµεία εργασίας για ενίσχυση των
εργατικών οικογενειών και πολιτιστικές λέσχες (σπίτια του λαού) για τη µόρφωσή τους.
Α. Ρόσι, Η γέννηση του φασισµού (1938), στο
Καταγράφηκε
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Ιστορία Γενικής Παιδείας