*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34509 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #70 στις: Ιούλιος 17, 2016, 11:32:18 πμ »
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση χωρίς να είμαι άμεσα γνώστης όλων των διαστάσεών της μιας και δεν είμαι του κλάδου. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τον συνάδελφο που υποστηρίζει τη μετακίνηση εκπαιδευτικών σε πολλά σχολεία για να κάνει μόνο την α΄ ανάθεση, ως επιστημονικά ορθή.

Μιας και το θέμα αφορά πρωτίστως τα γυμνάσια, όπου δεν κάνουμε ακαδημαϊκή ύλη αλλά εισάγουμε τους μαθητές σε έναν τρόπο σκέψης, θεωρείτε τόσο σημαντικό επιστημονικά το να διδάσκει ένα μάθημα μόνο ο καθηγητής της α΄ ανάθεσης, σε σχέση με την αναστάτωση που προκαλεί στο σχολείο η μετακίνηση εκπαιδευτικών; Αφήνω στην άκρη το επιχείρημα της ταλαιπωρίας των καθηγητών και μένω στο καθαρά παιδαγωγικό - λειτουργικό κομμάτι. Τι προσφέρει στο σχολείο ένας καθηγητής που πηγαίνει λ.χ. για 6 ώρες μόνο, ίσα ίσα για να κάνει τη φυσική στα τρία τμήματα μιας τάξης. Τι γνωρίζει για τη λειτουργία και τη φιλοσοφία του σχολείου, τη γενικότερη συμπεριφορά των μαθητών και τον τρόπο αντιμετώπισής τους από τον σύλλογο; Και να θέλει να τα μάθει όλα αυτά, πώς θα τα κάνει όταν θα τρέχει για αυτή τη δουλειά σε 2-3 σχολεία; Δεν μιλάμε για φροντιστήρια, μιλάμε για σχολεία, ολόκληρους οργανισμούς με διάφορες ανάγκες και διαφορετική φιλοσοφία το καθένα. Και πώς θα λειτουργήσει ένα σχολείο αν τρεις καθηγητές του (φυσικός, βιολόγος και χημικός) διδάσκουν σε αυτό για λίγες ώρες ο καθένας; Και φυσικά δεν θα είναι οι μόνοι "ιπτάμενοι" καθηγητές, αφού σίγουρα και άλλοι θα συμπληρώνουν ωράριο αλλού.

Καταλαβαίνω ότι αυτά που λέω μικρή σχέση έχουν με το περίπλοκο παζλ των τοποθετήσεων σε σχολεία που ξέρω καλά ότι μπορεί να κλείσει σπίτια, γιατί δουλεύω σε νησί, όπου τέτοια προβλήματα διογκώνονται. Επειδή όμως έχει μπει και η επιστημονική διάσταση, καταθέτω και τις δικές μου επισημάνσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:25:07 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #71 στις: Ιούλιος 17, 2016, 02:19:26 μμ »
Θα προσπαθήσω ξανά να σας δώσω την πραγματική διάσταση (εντάξει την δική μου πραγματική διάσταση)
Το πρόβλημα δεν είναι τα απομακρυσμένα σχολεία όπου κανείς δεν διαμαρτύρεται για την Β ανάθεση. Τα φαντάζεστε για να κρυφτείτε πίσω από αυτές τις περιπτώσεις.
Το πρόβλημα είναι οι πόλεις και τα μεγάλα σχολεία. Απλά πράγματα. Ένα σχολείο έχει 18 ώρες από ένα μάθημα άρα χωράει έναν εκπαιδευτικό της ειδικότητας, που μπορεί να κάνει μέχρι 5 ώρες Β ανάθεση. Που είναι το κακό σε αυτό? Δεν είναι! είναι λογικό! Θέλετε να πείσετε ότι αυτό είναι το πρόβλημα για να αποπροσανατολίσετε από την πραγματικότητα, που είναι ότι σε αυτό το σχολείο με τις 18 ώρες δεν είναι μόνο ένας αλλά 2 ή και 3 από την ίδια ειδικότητα. Μην κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε. Δεν είμαστε χαζοί. Και μην λέτε ότι αυτό έγινε παλιά. Εδώ δεν συζητάμε πως τα πυσδε ερμηνεύουν το 4186 για να τοποθετούν σε κενά άλλης ειδικότητας? Ε έτσι μαζεύονται 2-3 από την ίδια ειδικότητα σε ένα σχολείο που έχει μόνο ώρες για έναν. Οχι παλιά. Φετος, πέρσι , πρόπερσι κ.ο.κ. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε και πως δεν έχετε στοιχεία
Όλα εδώ είναι:
http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2016/07/15/%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%bf%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b2%ce%b9%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84/
 μελετήστε και τα άλλα άρθρα που λένε ποιά κενά δόθηκαν!
http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/files/2016/07/%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1.jpg
Εξερευνήστε να μάθετε και να έχετε άποψη.
Επίσης εδώ δεν λένε πολλοί ότι είναι σωστό να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση? Δηλαδή να γίνεται ενιαία η ρύθμιση της υπεραριθμίας? Αρα να μένουν οι 2-3 της ίδιας ειδικότητας στο σχολείο με μόνο 18 από το μάθημά τους?  Ποιό παιδαγωγικό επιχείρημα? Οχι συμπλήρωση με Β ανάθεση? Εξολοκλήρου Β ανάθεση. Τώρα που στριμώχτηκαν στα Γυμνάσια αρχίζουν να τα κάνουν και στα λύκεια.
Ποιά παιδαγωγικά και λειτουργικά επιχειρήματα? Με δουλέυετε? είναι κανείς εναντίον των προβληματισμών που θέτεις Έσπερε? Στο παράδειγμα που θέτεις αν στο σχολείο χωράνε μόνο 2 ΠΕ04, νομίζεις θα με πείραζε αν ήταν μόνο Φυσικός και Χημικός χωρίς να μετακινούνται και όχι Βιολόγος? Οχι. Με πειράζει που τώρα είναι μόνο 2 Χημικοί ή 2 Βιολόγοι (που λέει ο λόγος), όπως και με πειράζει που είναι παντού μόνο Φυσικοί και Χημικοί και δεν βλεπεις ποικιλία. Οταν κάτι επαναλαμβάνεται δεν είναι τυχαίο. Αν το ψάξεις θα βρεις την αιτία. και την ξέρουμε την αιτία
Δεν μπορείτε να λέτε ότι έχετε  βολική άγνοια. Η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί με τον ήπιο λόγο (και μάλλον ούτε να αποκαλυφθεί με τον πύρινο).
Μέχρι πριν λίγους μήνες όλες οι επιστημονικές ενώσεις έλεγαν ότι το καλύτερο είναι ο καθένας να διδάσκει το μάθημά του (κυρίως επειδή εννοείται ότι θα υπάρχει ένας νόμιμος βαθμός Β αναθεσης) και μόλις κατάλαβαν αυτό που δεν θέλετε να βγει προς τα έξω πρώτα η Ενωση Ελλήνων Χημικών τα γύρισε 180 μοίρες. Ενοποιημένο μάθημα για να τα κάνουν όλοι όλα. Πρώτα όμως α ανάθεση όλοι σε όλα, μέχρι να γίνει το ενοποιημένο μάθημα. Αρα και Χημεία α ανάθεση σε όλους. Ξεπουλάνε το μάθημά τους και τα παιδαγωγικά επιχειρήματα προ μηνός, μπας και παρουν οργανικές Βιολογίας και Γεωγραφίας (γιατί έμαθαν πόσες είναι).
http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2016/07/01/%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CF%80/
 Και δυστυχώς από απόγνωση τείνουν να τους ακολουθήσουν και άλλοι.
Η στάση μου είναι καθαρή. Ο καθένας σε οργανικό κενό της ειδικότητάς του (Α ανάθεση) με τα νόμιμα όρια Β ανάθεσης. Εξαίρεση στα απομακρυσμένα ή μικρά σχολεία.
Ο πλάτωνας δεν έπρεπε ποτέ να μετακινηθεί από το σχολείο του. Ο άλλος βολεύτηκε από μια ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΎΝΟΙΑ ενός συντεχνιακού νόμου. Κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα. Οσα παιδαγωγικά επιχειρήματα μπορεί να επικαλεστεί ο άλλος τα ίδια ακριβώς άλλα και λίγα παραπάνω λόγω σπουδών έχουν εφαρμογή και στον Πλάτωνα. Γιατί λοιπόν επιλέγεται να ευνοηθεί ο άλλος?
Και ναι ξέρω ότι απλώς γκρινιάζω και γίνομαι αντιπαθής σε όσους θίγονται από την διατάραξη της υπάρχουσας κατάστασης. Είναι αλήθεια ότι δεν έχω λεφτά για το κυνήγι των νομικών, αλλά να είστε και σίγουροι ότι δεν θα μείνω μόνο στην γκρίνια.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2016, 02:29:59 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #72 στις: Ιούλιος 17, 2016, 06:04:33 μμ »
Χα χα, απ’ ό,τι φαίνεται η ΔΔΕ Ευβοίας είναι γνωστή τοις πάσι!
… Πάντως φέτος δίνει ρεσιτάλ… πληροφορικής κλπ ;)

Αποσυνδεδεμένος loumbago

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #73 στις: Ιούλιος 17, 2016, 09:35:51 μμ »
Μπα, μη νομίζεις, παντού τα ίδια είναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:25:07 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #74 στις: Ιούλιος 18, 2016, 09:31:58 πμ »
@gvasilis,

Επειδή παρερμηνεύτηκα μάλλον και δέχτηκα και μια κάπως επιθετική απάντηση, να διευκρινίσω ότι δεν υποτιμώ το θέμα των σκανδαλωδών τοποθετήσεων που καταλαβαίνω ότι καταγγέλλεις. Εξέφρασα μια προβληματική για την άποψη που διατυπώθηκε ότι σε πυκνοκατοικημένες περιοχές με πολλά σχολεία είναι προτιμότερο να μετακινείται κανείς σε πολλά για να κάνει την α ανάθεσή του. Φαντάστηκα ένα σκηνικό που μπορεί κάποιο σχολείο να έχει 5-6 ΠΕ04 όλων των κλάδων που θα κάνουν από λίγες ώρες ο καθένας τα μαθήματα της α ανάθεσής τους και θα συμπληρώνουν και αλλού και αναρωτιέμαι αν αυτή η επιστημονικά ορθή κατανομή είναι παιδαγωγική και εξυπηρετεί τη λειτουργικότητα του σχολείου. Καταλαβαίνω τώρα ότι η παρέμβασή μου ήταν εκτός κλίματος συζήτησης γιατί το βασικό θέμα εν προκειμένω φαίνεται ότι είναι οι παρατυπίες των ΠΥΣΔΕ, οπότε αποχωρώ από τη συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος EPSILON4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #75 στις: Ιούλιος 18, 2016, 10:04:20 πμ »
Χρήσιμη η συζήτηση σας και αφορά,δυστυχώς ,πολύ κόσμο του κλάδου μας  καθώς οι υπεραριθμίες φέτος εκτοξεύτηκαν.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο χαρακτηρισμός της υπεραριθμίας γίνεται ενιαία και και συνήθως υπεραριθμος κρίνεται ο νεότερος τοποθετηθείς.
Αυτό που έχω απορία είναι αν αυτός ο υπεράριθμος, φυσικός στην περίπτωση μου,μπορεί να διεκδικήσει στη συνέχεια  κενό ΠΕ04 είτε βιολόγου ,είτε χημικού κλπ ή πρέπει το κενό να είναι οπωσδήποτε φυσικού;

Συγνώμη αν αυτή η απορία έχει απαντηθεί νωρίτερα αλλά δεν την διέκρινα.Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος dstntvip

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #76 στις: Ιούλιος 18, 2016, 10:29:11 πμ »
Σε ένα γυμνάσιο με τρια τμήματα ανά τάξη υπάρχουν ένας βιολόγος και δυο φυσικοί. Ο δεύτερος φυσικός δεν έχει ώρες ποια. Ταυτόχρονα σε συστεγαζόμενο γυμνάσιο με δυο τμήματα ανά τάξη υπάρχει με οργανική χημικός . (Πριν από κάμποσα χρόνια τα δυο γυμνάσια ήταν ένα και έσπασαν οπώτε ο χημικός πήγε ως τελευταίος τοποθετηθής ). α) Δικαιολογίται ο χημικός να έχει 4 ώρες α ανάθεση και 18 β ανάθεση; Αν ναι γιατί ο δεύτερος φυσικός του συστεγαζόμενου σχολείου να μην διαικδικήσει 16 ώρες β ανάθεση μαθηματικά και τις υπόλοιπες με α ανάθεση; ( Δεν υπάρχει μαθηματικός στο μικρότερο σχολείο)

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #77 στις: Ιούλιος 18, 2016, 10:34:41 πμ »
. α) Δικαιολογίται ο χημικός να έχει 4 ώρες α ανάθεση και 18 β ανάθεση; Αν ναι γιατί ο δεύτερος φυσικός του συστεγαζόμενου σχολείου να μην διαικδικήσει 16 ώρες β ανάθεση μαθηματικά και τις υπόλοιπες με α ανάθεση; ( Δεν υπάρχει μαθηματικός στο μικρότερο σχολείο)
δεν μπορει καποιος να παρει τοσο πολλες ωρες β' αναθεση.Φετος το ανωτατο οριο ειναι 11 ή 12 ώρες(άλλες χρονιές ήταν μέχρι 8  )

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #78 στις: Ιούλιος 18, 2016, 12:41:31 μμ »
Χρήσιμη η συζήτηση σας και αφορά,δυστυχώς ,πολύ κόσμο του κλάδου μας  καθώς οι υπεραριθμίες φέτος εκτοξεύτηκαν.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο χαρακτηρισμός της υπεραριθμίας γίνεται ενιαία και και συνήθως υπεραριθμος κρίνεται ο νεότερος τοποθετηθείς.
Αυτό που έχω απορία είναι αν αυτός ο υπεράριθμος, φυσικός στην περίπτωση μου,μπορεί να διεκδικήσει στη συνέχεια  κενό ΠΕ04 είτε βιολόγου ,είτε χημικού κλπ ή πρέπει το κενό να είναι οπωσδήποτε φυσικού;

Συγνώμη αν αυτή η απορία έχει απαντηθεί νωρίτερα αλλά δεν την διέκρινα.Ευχαριστώ!
Κατά τα αναγραφόμενα στο forum οι απόψεις διίστανται, γι αυτό κ πρακτικά σε κάποια πύσδε (τα περισσότερα κατά τις πληροφορίες όσων γνωρίζουν) οι τοποθετήσεις υπεράριθμων γίνονται σε κενά της ειδικότητας του χαρακτηρισμένου υπεράριθμου, σε άλλα πύσδε οι τοποθετήσεις υπεράριθμων γίνονται σε κενά που δίνονται ως κενά κλάδου ΠΕ04 ασχέτως ειδικότητας δλδ περισσότερων ωρών α ανάθεσης.
Υγ: τυχεροί όσοι δεν είμαστε ΠΕ04..
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #79 στις: Ιούλιος 18, 2016, 01:25:22 μμ »
Το συμπερασμα ενος γονιου= ωραιο μαθημα θα κανουν φετος οι ΠΕ4 ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #80 στις: Ιούλιος 18, 2016, 03:59:44 μμ »
τα πράγματα είναι σχετικά απλά, Η νομοθεσία προβλέπει:
Υπεράριθμός κρίνεται αυτοδίκαια ο τελευταίος τοποθετηθής στη σχολική μονάδα (οργανικά και λειτουργικά) ανεξάρτητα από ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός αυτός τοποθοτείται σε θέση που έχει προκύψει κενό (12 ώρες τουλάχιστον) της ειδικότητας του. Για παράδειγμα ο φυσικός θα τοποθετηθεί σε κενό φυσικού. Αν τώρα τοποθετηθούν όλοι οι φυσικοί (υπεράριθμοι, μεταθέσεις, διάθεση ΠΥΣΔΕ, βελτιώσεις)  και υπάρχουν ακόμα οργανικά ή λειτουργικά κενά φυσικών μπορούν να τα διεκδικήσουν εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων ΠΕ04 με βάση τα μόρια.Η περίπτωση αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια (προβλέπεται από τη νομοθεσία. Αλλά θα αναρτήσω αργότερα που το γράφει).
προς pd. Συνάδελεφε έχουμε όλοι ευθύνη. Με τη μείωση των ωρών τα προβλήματα ήταν ορατά.Ξέραμε τι θα γίνει. Κανείς όμως δεν έκανε τίποτα. Ο καθένας μας στη βολή του.
Το  καλύτερο μάθημα κάνει ο καθηγητής που ξέρει ότι δεν έχει αδικηθεί θα απαντούσα στο γονιό.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #81 στις: Ιούλιος 23, 2016, 04:34:50 μμ »
προς silKcut
Αν και δεν έχει σημασία ποια (εφόσον θεωρώ ότι το θέμα για εμένα έχει λήξει) ,  θα ήθελα τη γνώμη σου για το αρχικό πρόβλημα που έθεσα στο συγεκριμένο θέμα. Το πρόβλημα θα το έχουν εφέτος πολλά ΠΥΣΔΕ.
Ποιος εκπαιδευτικός μένει και ποιος φέυγει ως λειτουργικά υπεράριθμός από το σχολείο; Πάντα με βάση τη ισχύουσα νομοθεσία και όχι αυτό που θα θέλαμε να ισχύει ή την παιδαγωγική μας θέση.
Ο Χημικός 2 είναι λειτουργικά υπεράριθμός και φεύγει;
Ο φυσικός είναι λειτουργικά υπεράριθμός και φεύγει;
Επειδή γνωρίζεις από νομοθεσία θα ήθελα αιτιολογημένη απάντηση.
Ξαναλέω γεωγραφίες δεν υπάρχουν. Έχουν δοθεί σε πε15 ως παλαιότερη. Οι ώρες είναι όπως ακριβώς αναφέρω στο αρχικό post.
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #82 στις: Ιούλιος 23, 2016, 05:24:36 μμ »
Διάβασα ξανά το αρχικό μήνυμα γιατί με τόσα που γράψαμε εδώ δεν το θυμόμουνα.
Θα γράψω το σκεπτικό μου σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει στα σχετικά πδ 50 και 100 κ θυμάμαι από σχετικές εγκυκλίους του πρόσφατου παρελθόντος(αν κ πρέπει να αναμένουμε σύντομα κάποια νέα λόγω των πρόσφατων αλλαγών κ της γ ανάθεσης):
Ο 4186(αν θυμάμαι σωστά)/2013 κρίνει κ ρυθμίζει την οργανική υπεραριθμία ενιαία στον πε04.
Λειτουργικά υπεράριθμος είναι αυτός που τον Σεπτέμβρη δεν έχει τουλάχιστον 12 ώρες α+β ανάθεσης μαζί με β ειδικότητα (αν υπάρχει).
Χημικός1: 6 χημεία 10 βιολογία 4 φυσική.
Φυσικός: τις υπόλοιπες 12 ώρες φυσικής γιατί είναι α ανάθεση του. Δεν είναι λειτουργικά υπεράριθμος θα πάει σε άλλο σχολείο για 8 ώρες συμπλήρωση ωραρίου.
Χημικός 2: μπορεί να είναι ο μεσαίος τοποθετηθείς αλλά μένει υποχρεωτικά στο 0 ώρες δεν μπορεί να πάρει πρώτος με β ανάθεση το 12ωρο α ανάθεσης του τελευταίου φυσικού.
Ο χημικός 2 είναι λειτουργικά υπεράριθμος κ θα φύγει εξ ολοκλήρου (θα τοποθετηθεί κατά προτεραιότητα σε σχολεία της ομάδας του ή της όμορης σε κενά της ειδικότητάς του κ θα συμπληρώσει  σε αυτά ή κ σε άλλα  αν χρειαστεί με β ανάθεση, σύμφωνα με όσα ορίζονται στα σχετικά πδ)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2016, 05:26:51 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος run

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #83 στις: Ιούλιος 23, 2016, 05:44:53 μμ »
silkcut, αν στο ίδιο πρόβλημα δεν υπάρχει πε15 αλλά τη γεωγραφία την διεκδικούν και οι πε3 τι προτείνεις;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.