*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34550 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 14, 2016, 02:29:44 μμ »
Σε όλα Γυμνάσια και Λύκεια ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα και α ανάθεση  πηγαίνει για συμπλήρωση ωραρίου. Δηλαδή αν υπάρχουν 3 ΠΕ04 με ωράριο 20 ώρες ο καθένας επομένως σύνολο 60 και το σχολείο έχει 52 ώρες διαθέσιμες, ο τελευταίος τοποθετηθείς (ανεξάρτητα από ειδικότητα) θα πάει για 8 ώρες σε άλλο σχολείο. Οι 52 ώρες θα μοιραστούν ως εξής
Παλαιότερος : 20 ώρες (α και β ανάθεση)
Μεσαίος : 20 'ωρες (α και β ανάθεση)
Τελευταίος : 12 ώρες (α και β ανάθεση)
Οι ακριβείς αναθέσεις θα καθοριστούν από τις ειδικότητες και τις ώρες που θα υπάρχουν
Δύο ακόμα θέματα
α) Εξήγησα πολλές φορές ότι οι υπεραριθμίες ΠΕ04 λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου κρίνονται ομαδοποιημένα.Δεν μπορεί να βγει νόμιμη εγκύκλιος που να καθορίζει κάτι διαφορετικό.
Β) Για τα ερωτήματα στο υπουργείο. Επειδή το έχω περάσει. ι) προφορικά το υπουργείο θα σου πει μία άποψη. Τι θα την κάνεις; Θα πας να πεις στο ΠΥΣΔΕ στο υπουργείο μου είπαν να το κανετε έτσι; Στο λεω εγώ ότι θα γελάνε.
β) Αν πεις στο υπουργείο ότι υπάρχει το τάδε Π.Δ και ο τάδε νόμος που λεέι "ομαδοποίηση" κλπ. το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ξέρουν τι να απαντήσουν. θα σου πουν κάνε έγγραφο ερώτημα. Αν κάνεις εσύ ερώτημα στο υπουργείο θα σου απαντήσει " Το ερώτημα σας δεν ακολούθησε την διαδικασία της ιεραρχίας. Παρακαλώ απευθυνυνθείται στο διευθυντη/τρια του σχολείο που υπηρετείτε για δικές του ενέργειες"
γ) Το υπουργείο έχει απαντήσει ήδη στο θέμα σε έγγραφη απάντηση σε ερώτημα των αναπληρωτών βιολόγων. "Υπεύθυνο όργανο για τις λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου είναι το ΠΥΣΔΕ. Οι ΠΕ04 κρίνονται ομαδοποιημένα". Το υπουργέίο απαντά πάντα αναφέροντας την νομοθεσία. Δεν παίρνει θέση.
Δ) Σε διαβεβαιώνω. Δεν θα υπάρξει ΠΥΣΔΕ που θα κρίνει τις λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου στους ΠΕ04 με βάση την α ανάθεση. Μέχρι στιγμής έχω ρωτήσει σε 25 ΠΥΣΔΕ  (από 19 που ρώτησα στην αρχή).
Αν και όποτε έχεις κάτι εγγράφως που να λέει διαφορετικά από όσα αναφέρω παραπάνω γράψε στο forum. Με ενδιαφέρει. Ψάχνω συγκεκριμένα παραδείγματα (ΠΥΣΔΕ και όχι μεμονομενα σχολεία) που εφαρμόστηκε κάτι διαφορετικό (χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών). Είναι σημαντικό για την υποστήριξη του αιτήματος.
Ότι μάθεις γράψε στο Forum.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:07 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 14, 2016, 02:55:58 μμ »
Τώρα αναφέρεσαι μόνο στην λειτουργική υπεραριθμία και στην ρύθμισή της, και όχι στις τοποθετήσεις/συμπληρώσεις οργανικές ή λειτουργικές που γίνονται ανα ειδικότητα (το οποίο είναι άλλο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσεις στη συνέχεια). Σωστά?
Ο λόγος που το κάνουν δεν είναι νομικός. Είναι πρακτικός. Δεν μπορούν να τοποθετήθούν όλοι με α Ανάθεση διότι δεν υπάρχουν αρκετές α αναθέσεις. Υπήρχε πάντα πλεόνασμα. Αυτό απλώς γίνεται ανεκτό από την πλευρά του Υπουργείου και δεν επεμβαίνουν με άλλες ρυθμίσεις, διότι δεν ξέρουν πως να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να βγάλουν στη φόρα το τι συμβαίνει, και να δυσαρεστήσουν παραπάνω κόσμο, από αυτούς που αδικούν τώρα.
Στο τέλος αν το δούμε λειτουργικα (πρακτικά) έχουμε μια αντίφαση. Η θα ισχύει η Α και Β ανάθεση, ή δεν θα υπάρχει και όλα θα γίνονται όπως βολεύει τα τοπικά συμφέροντα. Το υπουργείο πρέπει να πιεστεί να διαλέξει. Οπως σου είπα αυτό δεν θα σε βοηθήσει στο παρόν δυστυχώς.
Όσοι είναι υπέρ του προσωπικού βολέματος και των διακρίσεων στην αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων,  πάνω από τα επιστημονικά κριτήρια και τις συνταγματικές απαιτήσεις για το επίπεδο της εκπαίδευσης, θα ταχθούν υπέρ της κατάργησης της Α ανάθεσης και της ενοποίησης του κλάδου (έχουν ήδη βγει αρκετοί που το θεωρούν μια καλή λύση για να ξεμπερδεύουν με περιπτώσεις σαν τις δικιά σου και όσων τους ενοχλούμε)
Οσοι σέβονται τα παραπάνω, απλώς θα ζητήσουν κατάργηση του 3848, (που είναι πιο εύκολη και απλή κίνηση), αναγνωρίζοντας τις απώλειες και παίρνοντας μια θέση ευθύνης. Τα ΠΔ θα συνεχίσουν να ισχύουν, και οι Β αναθέσεις, αλλά όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές θα γίνονται με την Α.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 14, 2016, 03:48:05 μμ »
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν  για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.
Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνεια
Θέλω όμως να πω στο συνάδελφο Physicalit
Θα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση  την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 14, 2016, 05:41:36 μμ »
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν  για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.
Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνεια
Θέλω όμως να πω στο συνάδελφο Physicalit
Θα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση  την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Ολο αυτό που είπες, και οι ψεύτικες δικαιολογίες του αιρετού καταρρέουν από την πραγματικότητα. Από αυτό που πραγματικά συμβαίνει και όχι δυο τρεις περιπτώσεις που έχει ο αιρετός στο μυαλό του για να κρύψει τις 800 άλλες που αποφεύγει να αναλύσει.
Η  Β ανάθεση έχει επιστημονική βάση και άρα στέκεται παιδαγωγικά να υπάρχει, ΕΦΟΣΟΝ πρόσεξε, έχει σπουδάσει εν μέρει και το άλλο αντικείμενο ο καθηγητής. Τόσο απλά. Όχι επειδή μου το είπε ο αιρετός ότι όταν ξύπνησε το πρωί του φάνηκε εύκολο , και το μάθημα δεν είναι τίποτα (απαξίωση) και έτσι έχει συνηθίσει να το κάνουν, έτσι του λένε ολοι όσοι έχουν συμφέρον από αυτό ( αλλά αγνοούμε την άλλη πλευρά). Η β ανάθεση πρέπει να αφαιρεθεί από όσους δεν έχουν σπουδάσει πανεπιστημικά ούτε ένα μάθημα της β ανάθεση. Τελεία. Όχι όλα. Τα έχω ακούσει πολλές φορές αυτά τα ψέμματα, τα ξέρω.
Η πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι τα απομακρυσμένα σχολεία και οι δύσκολες περιοχές είναι εξαιρετικά τυπικές στις αναθέσεις. Μα εξαιρετικά. Ο έβρος. Τα δωδεκάνησα... Τι άλλο. Εκεί που είναι τα δύσκολα σχολεία και θα περίμενε κανείς να γίνονται εξυπηρετήσεις για ανθρωπιστικούς λόγους, είναι διάφανοι και τίμιοι. Φαίνονται όλα. Γιατί εκεί οι άνθρωποι δεν είναι βύσματα και δεν δουλέυουν έτσι. Αν ήταν δεν θα ήταν στην περιοχή.
Η παρανομία, η ανηθικότητα, τα λειτουργικά προβλήματα, και το χαμηλό επίπεδο είναι στην αθήνα στην θεσσαλονίκη, στην λαρισα..... κ.α. Για αυτούς φτιαχτηκαν οι αντιφατικοί νόμοι, για αυτούς την πληρώνουν ( όσοι νομίζουν ότι την πληρώνουν) και οι αιρετοί σε αυτές τις περιοχές είναι οι σωματοφύλακες των βυσμάτων.
Αυτοί στο κέντρο και οι αιρετοί τους θέλουν την Γ ανάθεση, αυτοί την προωθούν, και δεν χαυω τα ψέμματα που βγαίνουν που και που και λένε.
Αν σε ενδιαφέρει ο μαθητής καθε καθηγητής διδάσκει αυτό που σπούδασε,είτε είναι α είτε είναι β ανάθεση. Αυτά που σπούδασε.  Ούτε δύο σχολεία χρειάζονται ούτε 3. Η πραγματική λοιπόν κατάσταση είναι ότι οταν ένα σχολείο έχει 20 ώρες α ανάθεση, αυτοί βάζουν 3 που έχουν αυτή την ανάθεση. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και την ζείτε όλοι. Στο σχολείο σου πλάτωνα  έχει 8 ώρες χημεία και έχει δύο χημικούς. Ε λοιπόν δεν μπορώ να το δικαιολογήσω με τα ψέμματα του αιρετού που μάλλον καταλαβαίνω ποιός είναι.
Επίσης εκτός απο τα άσχετα που λέει εδώ ο φίλης(άλλα τον ρώτησαν άλλα απαντάει σαν 10χρονο που τα έχει απωθημένα) δεν μπορώ να εντοπίσω τον 4186 πουθενά. Μάλλον εννοείται?
http://www.esos.gr/arthra/45140/ypoyrgos-8667-ton-aitiseon-viologon-gia-metathesi-ikanopoiithike
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2016, 05:58:42 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:07 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 14, 2016, 06:47:00 μμ »
Συνάδελφε εγώ δεν ζω τέτοια πραγματικότητα. Οσο και αν χάνω τις ώρες που θα ήθελα να είχα. Εγώ ζω άλλη πραγματιτικότητα. Στο ΠΥΣΔΕ μου και στα άλλα ΠΥΣΔΕ τα κενά βγαίνουν ανά ειδικότητα. Γι αυτό έχω φιλους με περισσότερα μόρια από εμένα που δεν έχουν οργανική. Στο σχολείο μου εξηγησα οι δύο χημικοί υπηραχν εδώ και χρόνια πριν ακόμα αρχίσει το παιχνίδι με τις ειδικότητες. Μπορεί σε όσα λες να έχεις δίκιο δν μπορώ να το ψάξω τόσο πολύ. Αλλά τι θέλουμε επιτέλους με αυτές τις αναθέσεις; Αν υπάρχει η Β ανάθεση τότε είναι φυσικο ότι μειώνονται οι ώρες της Α ανάθεσης κυρίως για τους αναπληρωτές. Αν εννοείς β ειδικότητα τότε αλλάζει το πράγα. Τοι σημαίει να έχει σπουδάσει; Να έχει κάνει ένα έτος στη σχολή χημεία ή φυσικη ή βιολογία; Να έχει αντίστοιχο πτυχίο; Το κείμενο που αναφέρω δεν είναι αυτό που γράφεις. Έχει ημερομηνία 18/12/2016 και αριθμό πρωτοκολου 208556/E2.
Και κάτι άλλο πολυ βασικό.Οσο και αν έχεις δίκιο ότι παίζονται συμφέροντα στα υπουργεία ο νομοθετης που βγάζει τους νόμους έχει στο μυαλό του περισσότερους παράγοντες από αυτό που ο καθένας μας θεωρεί επιστημονικά και παιδαγωγικα σωστό. Θα πρέπει επίσης να είσαι λίγο περισσότερο προσεκτικός στο τι εννοείς ανηθικότητα και χμηλό επίπεδο στην Αθήνα και άλλες περιοχές, Εφόσον εχεις συγκεκριμένα σχολεία που υπήρχαν ώρες Βιολογίας ως α ανάθεση και δεν δόθηκαν κάνε ότι και εγώ. Στείλε εξόδικα στις Δ.Δ.Ε. Αλλά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα. Δηλαδή για παράδειγμα στα σχολεία αυτά και αυτά υπήρχαν τόσες Βιολογίας ώρες και τόσες ώρες χημείας  και δόθηκαν ως κενά φυσικού "παρακαλώ ελεγξτε την νομιμότητα της υπόθεσης". Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρεις δίκιο ή να κάνεις τους διευθυντές των σχολείων και των Δ.Δ.Ε να εξετάσουν το θέμα. Με γενικές δηλώσεις ότι προσλήφθηκαν λίγοι αναπληρωτές βιολόγοι σε σχέση με άλλες ειδικότητες, το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους στρέψεις όλους εναντίον σου.
Καλή δύναμη

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 14, 2016, 07:16:02 μμ »
Συνάδελφε εγώ δεν ζω τέτοια πραγματικότητα. Οσο και αν χάνω τις ώρες που θα ήθελα να είχα. Εγώ ζω άλλη πραγματιτικότητα. Στο ΠΥΣΔΕ μου και στα άλλα ΠΥΣΔΕ τα κενά βγαίνουν ανά ειδικότητα. Γι αυτό έχω φιλους με περισσότερα μόρια από εμένα που δεν έχουν οργανική. Στο σχολείο μου εξηγησα οι δύο χημικοί υπηραχν εδώ και χρόνια πριν ακόμα αρχίσει το παιχνίδι με τις ειδικότητες. Μπορεί σε όσα λες να έχεις δίκιο δν μπορώ να το ψάξω τόσο πολύ. Αλλά τι θέλουμε επιτέλους με αυτές τις αναθέσεις; Αν υπάρχει η Β ανάθεση τότε είναι φυσικο ότι μειώνονται οι ώρες της Α ανάθεσης κυρίως για τους αναπληρωτές. Αν εννοείς β ειδικότητα τότε αλλάζει το πράγα. Τοι σημαίει να έχει σπουδάσει; Να έχει κάνει ένα έτος στη σχολή χημεία ή φυσικη ή βιολογία; Να έχει αντίστοιχο πτυχίο; Το κείμενο που αναφέρω δεν είναι αυτό που γράφεις. Έχει ημερομηνία 18/12/2016 και αριθμό πρωτοκολου 208556/E2.
Και κάτι άλλο πολυ βασικό.Οσο και αν έχεις δίκιο ότι παίζονται συμφέροντα στα υπουργεία ο νομοθετης που βγάζει τους νόμους έχει στο μυαλό του περισσότερους παράγοντες από αυτό που ο καθένας μας θεωρεί επιστημονικά και παιδαγωγικα σωστό. Θα πρέπει επίσης να είσαι λίγο περισσότερο προσεκτικός στο τι εννοείς ανηθικότητα και χμηλό επίπεδο στην Αθήνα και άλλες περιοχές, Εφόσον εχεις συγκεκριμένα σχολεία που υπήρχαν ώρες Βιολογίας ως α ανάθεση και δεν δόθηκαν κάνε ότι και εγώ. Στείλε εξόδικα στις Δ.Δ.Ε. Αλλά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα. Δηλαδή για παράδειγμα στα σχολεία αυτά και αυτά υπήρχαν τόσες Βιολογίας ώρες και τόσες ώρες χημείας  και δόθηκαν ως κενά φυσικού "παρακαλώ ελεγξτε την νομιμότητα της υπόθεσης". Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρεις δίκιο ή να κάνεις τους διευθυντές των σχολείων και των Δ.Δ.Ε να εξετάσουν το θέμα. Με γενικές δηλώσεις ότι προσλήφθηκαν λίγοι αναπληρωτές βιολόγοι σε σχέση με άλλες ειδικότητες, το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους στρέψεις όλους εναντίον σου.
Καλή δύναμη
Ευχαριστώ Πλάτωνα.
Να είσαι σίγουρος ότι τα κάνω όλα αυτά που προτείνεις και για αυτό άλλωστε δεν μπορώ να πω ότι πήρανε λιγότερους Βιολόγους  ;)
Απλώς υπάρχει ένα πρόβλημα στην α αθήνας με την διαφάνεια, δεν μπορεί να τα δει κάποιος όλα με ώρες όπως φαίνονται σε άλλες περιοχές. Κακώς σε απασχολώ με αυτά όμως. Έχεις όντως μια δύσκολη χρονιά μπροστά σου. Θα πρέπει να επιλέξεις σοφά (αν υπάρχει επιλογή) το που θα πας, διότι είναι σίγουρο ότι κάπως θα αλλάξουν τα πράγματα, είτε τα καταφέρω είτε όχι, άρα απρόβλεπτα πάλι.
Για τις σπουδές και τις β αναθέςεις εννοώ να έχεις λιγα μαθήματα από το άλλο αντικείμενο είτε σε πτυχιακο ειτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μη σου πω και ένα μου αρκεί αν είναι να βγουν από την δύσκολη θέση όσοι βρέθηκαν. Ξέρεις ότι αυτη τη στιγμή υπάρχει και β ανάθεση, αλλά και α χωρίς ούτε ένα μάθημα σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Θα ήταν ένα πρώτο βήμα αυτό. Και μετά ας γινει πανεπιστημιακός διάλογος (ή και πριν) για το θέμα ( και όχι το "έλα μωρε εμείς να είμαστε καλά" που γίνεται τώρα.)
Καλή δύναμη

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 14, 2016, 07:59:37 μμ »
Oι διευκρινήσεις της ΔΔΕ Ευβοίας ως προς τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04



Πηγή: http://blogs.sch.gr/dideeyvo/2016/07/13/%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83/
Αφού το γράφει η ΔΔΕ Εύβοιας είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι ΔΕΝ είναι έτσι πχ:
http://www.alfavita.gr/arthron/yperarithmies-ekpaideytikonola-osa-prepei-na-gnorizoyn-oi-ekpaideytikoi
Γιατί είμαι ακόμα πιο σίγουρη:
Γιατί η συγκεκριμένη ΔΔΕ που μας διευκρινίζει τα περί ρύθμισης υπεραριθμίας των ΠΕ04, αρνείται επί σειρά ετών να εφαρμόσει τη νομοθεσία περί κρίσης/ρύθμισης/άρσης/τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Πώς αρνείται; ΔΕΝ χαρακτηρίζει οργανικά υπεράριθμο συνάδελφο (όχι ΠΕ04 αλλά δεν έχει σημασία) με 8-10 ώρες Α ανάθεσης μόνο.
Δηλαδή στο αντίστοιχο σχολείο δεν δίνεται το υπάρχον πλεόνασμα. Γιατί;
Θάχουν σοβαρούς λόγους υποθέτω...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 14, 2016, 08:16:09 μμ »
Αφού το γράφει η ΔΔΕ Εύβοιας είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι ΔΕΝ είναι έτσι πχ:
http://www.alfavita.gr/arthron/yperarithmies-ekpaideytikonola-osa-prepei-na-gnorizoyn-oi-ekpaideytikoi
Γιατί είμαι ακόμα πιο σίγουρη:
Γιατί η συγκεκριμένη ΔΔΕ που μας διευκρινίζει τα περί ρύθμισης υπεραριθμίας των ΠΕ04, αρνείται επί σειρά ετών να εφαρμόσει τη νομοθεσία περί κρίσης/ρύθμισης/άρσης/τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Πώς αρνείται; ΔΕΝ χαρακτηρίζει οργανικά υπεράριθμο συνάδελφο (όχι ΠΕ04 αλλά δεν έχει σημασία) με 8-10 ώρες Α ανάθεσης μόνο.
Δηλαδή στο αντίστοιχο σχολείο δεν δίνεται το υπάρχον πλεόνασμα. Γιατί;
Θάχουν σοβαρούς λόγους υποθέτω...
Θες να πεις ότι με αυτή τη μια περίπτωση, για την οποία δεν ξέρουμε τίποτα, μπορεί να υπάρχει κάποια λεπτομέρεια που και εσύ να μην ξέρεις, θα πιστέψουμε ότι όλο το σκεπτικό είναι λάθος.
Δεν είναι μόνο η Ευβοια, είναι και άλλοι π.χ. η Φθιώτιδα και άλλοι πολλοί

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 14, 2016, 08:31:05 μμ »
Θέλω να πω ότι για την διοίκηση τα καλά και συμφέροντα πάντα.
Την περίπτωση την ξέρω με όλες τις λεπτομέρειες γιατί αφορά πολύ δικό μου άνθρωπο/ συνάδελφο. Δεν πρόκειται να πω τπτ περισσότερο, αν αφορούσε εμένα θα το έκανα.
Απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία, δεν πρόκειται να πάρετε σαφή απάντηση, στο ερώτημα τι τελικά ορίζεται ως ρύθμιση υπεραριθμίας. Και γι αυτό υπάρχει λόγος. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.
Ενδεικτικά απάντηση του υπουργείου σε έγγραφο ομάδας αναπληρωτών βιολόγων για τα κενά των βιολόγων, στη δεύτερη σελίδα:
Για τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών καθώς και για την κρίση/άρση/ρύθμιση υπεραριθμίας ισχύουν τα...(ακολουθεί η παράθεση των γνωστών πδ και νόμων)...ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.. ;D ;D
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ypepth.gr/publications/docs2015/208556E2_18-12-2015_signed.pdf&ved=0ahUKEwihzMiVwfPNAhVMcBoKHfaoCKM4ChAWCB8wAg&usg=AFQjCNEvO9kCKsoJNfcpylQqaKZj2GFEMw
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2016, 08:47:49 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 14, 2016, 08:42:20 μμ »
Θέλω να πω ότι για την διοίκηση τα καλά και συμφέροντα πάντα.
Την περίπτωση την ξέρω με όλες τις λεπτομέρειες γιατί αφορά πολύ δικό μου άνθρωπο/ συνάδελφο. Δεν πρόκειται να πω τπτ περισσότερο, αν αφορούσε εμένα θα το έκανα.
Απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία, δεν πρόκειται να πάρετε σαφή απάντηση, στο ερώτημα τι τελικά ορίζεται ως ρύθμιση υπεραριθμίας. Και γι αυτό υπάρχει λόγος. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.
Όπως τα λες είναι (το εννοώ) και οι λόγοι γνωστοί. Μόνο που εγώ δεν τα ανέχομαι ούτε τα υποστηρίζω.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 14, 2016, 08:57:14 μμ »
Μάλιστα, προφανώς εννοείς ότι εγώ τα ανέχομαι και τα υποστηρίζω. Όπως νομίζεις.
Το έγγραφο το λέει καθαρά:
Για τις κρίσεις/άρσεις/ρυθμίσεις υπεραριθμιών κ τοποθετήσεις εκπαιδευτικών αρμόδια είναι τα υσ...σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ;D
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Physicalit

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...οδηγώντας στην εθνική
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 17, 2016, 12:08:02 πμ »
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν  για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.
Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνεια
Θέλω όμως να πω στο συνάδελφο Physicalit
Θα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση  την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Συνάδελφε, αν βρεθεί τρόπος να κάνει κάποιος μόνο τις πρώτες αναθέσεις του ακόμη και στις περιοχές που έχουν δυσκολίες στην συγκοινωνία θα είναι προφανώς ευχής έργο, αλλά πρακτικά το βλέπω δύσκολο. Η αναφορά στο σύνταγμα μόνο για λόγους εντυπώσεων γίνεται και μάλλον έλλειψη επιχειρημάτων για όσα απλά και σύντομα ανέφερα στην παρέμβαση μου. Αν το θέλεις ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει μόνο το μάθημα του βασικού του πτυχίου, με προτεραιότητα που θα καθορίζεται από συνδυασμό εμπειρίας και ακαδημαϊκών προσόντων. Και σε τελευταία ανάλυση, σαν φυσικός δεν αντέχω άλλο να "ταΐζω" με τις ώρες μου τους υπόλοιπους ΠΕ04 και να "πεινάω" εγώ! 

Αποσυνδεδεμένος Physicalit

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...οδηγώντας στην εθνική
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 17, 2016, 12:17:25 πμ »
Η απάντηση μου στον συνάδελφο platona, στο προηγούμενο μήνυμα είναι η τελευταία παράγραφος που ενσωματώθηκε κατά λάθος στο κείμενο του.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 17, 2016, 11:12:47 πμ »
Αν θεωρείς συνάδελφε την αναφορά ότι όλα τα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα ως εντυπωσιαμό και έλλειψη επιχειρημάτων λυπάμαι πολύ. Το Ξέρεις ότι όλοι την ίδια μοίρα είμαστε. Αλλά στα πλαίσια του βολέματος τονίζω και πάλι ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικότεροι σε ότι λέμε , γιατί μας εκτιθόμαστε στην κοινωνία. Αν πας τέτοια πρόταση σε υπουργείο, θα σε βγάλουν στα κανάλια.
Καλή συνέχεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 644

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.