*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34561 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 08, 2016, 04:05:46 μμ »
Silkcut χρειαζόμαστε κάποιο νόμο που να λέει ρητά αυτό πο λες, δηλαδη τι περιλαμβάνει η ρύθμιση. Και αν γράφω λάθος στο προεδρικό διάταγμα.
Αλλιώς η εμπειρία δεν είναι νόμος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:13:02 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 08, 2016, 04:55:55 μμ »
Δεν είναι θέμα εμπειρίας.
Ρύθμιση υπεραριθμίας σημαίνει τοποθέτηση χαρακτηρισμένου οργανικά υπεράριθμου σε σχολική μονάδα με δήλωση προτίμησης σχολείων (δήλωση άρσης υπεραριθμίας).
Σαφέστατο από την προσεκτική ανάγνωση κ κατανόηση όλων των σχετικών διατάξεων. Ένα ερώτημα προς το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου θα σε πείσει για του λόγου το αληθές.
 https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.patris.gr/articles/218302&ved=0ahUKEwj965nggOTNAhUM8RQKHZdcAokQFgg2MAg&usg=AFQjCNEg_9c0czYVEIemoAV8yuoZ6rpS9A
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 08, 2016, 06:58:19 μμ »
Δεν είναι θέμα εμπειρίας.
Ρύθμιση υπεραριθμίας σημαίνει τοποθέτηση χαρακτηρισμένου οργανικά υπεράριθμου σε σχολική μονάδα με δήλωση προτίμησης σχολείων (δήλωση άρσης υπεραριθμίας).
Σαφέστατο από την προσεκτική ανάγνωση κ κατανόηση όλων των σχετικών διατάξεων. Ένα ερώτημα προς το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου θα σε πείσει για του λόγου το αληθές.
 https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.patris.gr/articles/218302&ved=0ahUKEwj965nggOTNAhUM8RQKHZdcAokQFgg2MAg&usg=AFQjCNEg_9c0czYVEIemoAV8yuoZ6rpS9A
νομίζω απάντησα ήδη με την παράθεση του αντίστοιχου κομματιού του ΠΔ στο τι είναι ρύθμιση που γίνεται ενιαία. Αυτό που λες είναι η βολική ερμηνεία που γίνεται από κάποια ΠΥΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 13, 2016, 07:09:19 μμ »
Γνωμοδότηση δικηγόρου
Επειδή μου σητήσατε να σας ενημερώσω για την νομικη πλευρά του θέματος. Σε όσους ενδιαφέρονται για το θέμα. Απευθύνθηκα σε δύο διαφορετικούς δικηγόρους. Ο ένας μου το είπε προφορικά. Από τον άλλο ζήτησα γνωμοδότηση. Και οι δύο μου απάντησαν ότι υπάρχει σαφή νομθεσία επανω στο θέμα.
Υπάρχει μία φαινομενική αντίφαση του 4186 και του ΦΕΚ αναθέσεων που στην πραγματικότητα δεν είναι αντίφαση. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι στους ΠΕ04 φεύγει ο ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα
Το σκεπτικό της γνωμοδότησης
Σύμφωνα με τα Π.Δ πρέπει πρώτα να διευθετηθούν οι λειτουργικές υπεραριθμίες δηλαδή να προκύψει ποιοι είναι ολικά υπεράριθμοι από το σχολείο και ποιοι δεν θα συμπληρώνουν πλήρες ωράριο. Κριτήριο γι αυτό είναι τα μαθήματα Α ανάθεσης. Στη συνέχεια εφαρμόζεται το ΦΕΚ. Δηλαδή από τους εκπαδευτικούς που απομένουν με πλήρες ωράριο στο σχολείο θα πάρουν πρώτα την α ανάθεση και στη συνέχεια θα συμπληρώσουν με β ανάθεση. Ο εκπαιδευτικός που μένει με λιγότερες ώρες στο σχολείο θα πάρει όσες ώρες α ανάθεση απομένουν και θα συμπληρώσει (μέχρι τις ώρες που του αναλογουν) με β ανάθεση . Η β ανάθεση πάντα με την πρϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί που παίρνουν το συγκεκριμένο μάθηαμ ως α ανάθεση.
Αυτό ισχύει για όλους πλην το ΠΕ04. Στην περίπτωση μας και  πάλι πρέπει πρώτα να κριθεί  η υπεραριθμία δηλαδή ποιος εκπαιδευτικός φεύγει και για πόσες ώρες από το σχολείο. Η κρίση αυτή δεν γίνεται με βάση την α ανάθεση αλλά ομαδοποιημένα. Δηλαδή αν δεν δηλώσει κανείς ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα κρίνεται υπεράριθμός και παέι σε άλλο σχολείο. Στη συνέχεια εφαρμόζεται το ΦΕΚ. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που απομένουν παίρνουν μαθήματα Α ανάθεσης και συμπληρώνουν με μαθήματα Β ανάθεσης. Αν ο τελευταίος τοποθεηθείς είναι π.χ βιολόγος και του απομένουν 4 ώρες τότε είτε α) δηλώνει υπεράριθμός και πάει εξ ολκλήρου σε άλλο σχολείο (πάντα λειτουργικά για τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά)
είτε β) κρατά τις 4 ώρες και πάει για τις υπόλοιπες σε άλλο σχολείο. Εννοείται ότι οι ώρες που θα κρατήσει θα είναι ώρες βιολογίας σύμφωνα με το ΦΕΚ. Αυτό ιχύει και για γυμνάσια και για λύκεια.
Η παράγραφος για τις 11 ώρες ανώτατο όριο β ανάθεσης. Και πάλι επειδή έρχεται σε σύγκρουση με το Π.Δ δεν μπορεί να εφαρμοστεί για τους ΠΕ04. Θα υπάρξουν περιπτώσεις που αν εφαρμοστεί θα βγάζει διαφπρετικό άτομο υπεράριθμό από αυτόν που βγάζει το ΦΕΚ. Στην περίπτωση αυτή ισχύει και πάλι το Π.Δ.
Εξ άλλου και με τα 19 ΠΥΣΔΕ (τόσα κατάφερα να βρώ) που μιλησα θα εφαρμόσουν την ομαδοιήση στις λειτουργικές υπεραριθμίες και θα φύγει ο τελευταίος τοποθετηθείς.
Τι μπορεί να γίνει
α) προσφυγή για τον 4186. Ο δικηγόρος μου γέλαγε όταν του το είπα. Δεν μπαίνει στον κόπο να το συζητήσει.
β) Προσφυγή σε διοικητικό δικαστήριο. Υπάρχει μικρή πιθανότητα πρωτοδίκος να κερδιθεί η υπόθεση με βάση "ηθικά κριτήρια" στην έφεση όμως κατά πάσα πιθανότητα θα χαθεί (θα γίνει η ακριβής εφαρμογή του νόμου). α πάρει πάνω από 3 χρόνια.
γ) Ασφαλστικα μέτρα. Κόστος τουλάχιστον 1500 Ευρώ με αμφίβολο αποτέλεσμα εφόσον και η άλλη πλευρά είναι πιθανό να προσβάλλει τα ασφαλιστικά μέτρα.
Είπα στο δικηγόρο να ρίξει μια ματιά στο Forum για να δει και άλλες απόψεις, όπως και έκανε. Η απάντηση ήταν " αν θέλουμε να σπαταλήσουμε χρόνο και χρήμα για να υποστηρίξουμε μία υπόθεση πρέπει να έχουμε σοβαρά νομικά επιχειρήματα. Απόψεις όπως "την α ανάθεση δεν την κουνάει κανεις" δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σοβαρά νομικά επιχειρήματα εφόσον υπάρχουν σαφέστατα Π.Δ.
Τα παραπάνω είναι κοινά και απο τους δύο δικηγόρους. Σε αυτόν που μου έκανε την γνωμοδότηση (150 ευρώ κόστος) είπα. " δεν μπορούμε να καμπυλώσουμε λίγο τα πράγματα και να φανεί ότι εχουμε δίκιο;" Απάντησε " "φυσικά και μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε σε μία γνωμοδότηση δικιά μας. Αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι θα βρούμε πολλα προβλήματα όταν στείλουμε αυτή τη γνωμοδότηση σε επίσημη αρχή. ΠΥΣΔΕ, Δικαστήριο κλπ. εσύ πληρώνεις εσύ αποφασίζεις. Αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να σου πω ότι έχουμε ελάχιστες πιθανότητες να κερδίσουμε ουσιαστικά. Αν στείλουμε εξόδικα με μη σαφώς υποστηριγμένο σκεπτικό σε μέλη του ΠΥΣΔΕ προκαλούμε να μας κάνουν μηνύσεις για "ψευδή καταγγελία". Η απόφαση είναι δική σου. Εγώ πελάτες ψάχνω"
Επίσης το συνολικό κόστος για μία καταρχήν αποστολή εξοδίκων και υποστήριξης στο ΠΥΣΔΕ είναι πάνω από 500 ευρώ (ανεξαρτήτα από το αποτέλεσμα).
Μετά από όλα αυτά εγώ προσωπικά θα δεχθώ την λειτουργική υεραριθμία και θα προσπαθήσω να βρώ το Σεπτέμβριο ένα σχολείο που να με εξυπηρετεί.
Καλή τύχη σε όλους μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:13:02 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 13, 2016, 07:47:30 μμ »
Ευχαριστούμε!
Πωπω πραγματικά πολύ αποθαρρυντικά όλα αυτά για όλους μας.
Δεν νομίζω ότι προλαβαίνουμε να σε βοηθήσουμε για φέτος. Πιστεύω ότι η λύση είναι η κατάργηση του κομματιού 4186. Αν θυμάσαι ήταν όντως να καταργηθεί πέρσι, με το νομοσχέδιο κουρελού του Μπαλτά, αλλά δεν προχώρησε ολόκληρη η κουρελού.
Ας μην κρυβόμαστε ο 4186 φτιάχτηκε σαν συνέχεια της εγκυκλίου του Κουλαϊδή που έλεγε το ίδιο πράγμα περίπου το 11, και είχε φτιαχτεί κυρίως για τους Χημικούς της Αττικής. Μετά καλοβόλεψε και όλους τουσ άλλους μονίμους ΠΕ04, που χρόνια δίδασκαν ότι να ναι για να μην μετακινηθούν. Οχι τίποτα τραγικές μετακινήσεις, μιλάμε μην πάνε στο σχολείο του κάτω ορόφου. Τέτοιο επίπεδο. Αυτά για τις αναθέσεις ποτέ δεν γίνονται για τα μικρά ή δυσπρόσιτα σχολεία χωρίς πολλές ώρες. Πάντα γίνονται για την διαπλοκή στο κέντρο.
Αν υπάρχει λοιπόν μια ελπίδα να αλλάξει αυτό, μάλλον για του χρόνου, είναι να προχωρήσει η κατάργηση του 4186. Δεν ξέρω, είναι πιθανόν να μην είναι η μοναδική λύση, εγώ προσωπικά εκεί το έχω εντοπίσει. Προφανώς δεν θα συμφέρει για όλους. Για αυτό και οι περισσότεροι μόνιμοι και αιρετοί θέλουν τον 4186, προφανώς έχουν άλλες προτεραιότητες.
Παρόλα τα αποθαρρυντικά νομικά δεν πρόκειται να κάτσω και να προσκυνήσω σε απατεώνες. Μέσα στην βδομάδα θα κάτσω να γράψω κάτι που να στηρίζει το αίτημα να καταργηθεί ο 4186, και τότε θα ζητήσω από τους λίγους που έχουν συνείδηση για το σχολείο να το υποστηρίξουν. Καταλαβαίνω αν πλάτωνα δεν το κάνεις γιατί μπορεί να υπάρχει όντως σύγκρουση συμφερόντων σε άλλο επίπεδο, που μπορεί να ζήσεις σε λίγο. Ξαναλέω ότι ο 4186 δεν έγινε τυχαία.
Προφανώς μια απλή κατάργηση δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα, κομμάτι του οποίου είναι υπαρκτό όπως οι ώρες Χημείας σε ένα Γυμνάσιο που δεν είναι αρκετές για οργανικό. Θα πρέπει να υπάρξει μια άλλη λύση. Η οποία δεν θα είναι ενοποίηση των μαθημάτων. Δεν θα σταματήσουμε να κλέβουμε από τη μια πορτα για να κλέψουμε από την άλλη.
Στο τέλος αν πρέπει να υπαρξει αλλαγή, που εγώ πιστεύω ότι πρέπει, δεν είναι για το πως θα βολευτούν οι καθηγητές αλλά για το πως το σχολείο θα εκπληρώσει τις συνταγματικές του υποχρεώσεις.

Αποσυνδεδεμένος run

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 13, 2016, 07:49:45 μμ »
δηλαδή το σεπτέμβριο που μοιράζονται οι ώρες στους πε4 δεν παίρνει ο καθένας την α ανάθεση του αρχικά;

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 13, 2016, 09:40:57 μμ »
Προς platonas: Μήπως ρώτησες το δικηγόρο αν από το ν. 4186 προκύπτει ότι οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων γίνονται ομαδοποιημένα; (πχ. φυσικός μπορεί να τοποθετηθεί σε κενό βιολόγου);
Με ενδιαφέρει η γνώνη ενός νομικού πάνω σ' αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 13, 2016, 10:27:11 μμ »
Ζητείται γνωμοδότηση νομικού για το τι εστί ρύθμιση υπεραριθμίας. Θα ήταν  όντως ενδιαφέρουσα.
Αν και η όλη συζήτηση ίσως δε θάχει νόημα σε μια ενδεχόμενη μελλοντική  ενοποίηση ειδικοτήτων του πε04.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2016, 10:29:43 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 13, 2016, 11:04:57 μμ »
προς run
Οπως θέτεις την ερώτηση run είναι σαν να γίνεται έτσι στο δικό σου σχολείο. Δηλαδή ο καθένας να παίρνει την α ανάθεση πρώτα και μετά β ανάθεση ο παλαιότερος. Με αυτή την κατανομή μπορεί να μην  βγαίνει υπεράριθμός ο τελευταίος τοποθετηθείς .Αν είναι όντως έτσι γράψε λεπτομέρειες γιατί με ενδιαφέρει να μάθω παραδείγματα από άλλα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος Physicalit

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...οδηγώντας στην εθνική
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 13, 2016, 11:08:31 μμ »
Κάποτε θα πρέπει να ξεμπερδεύουμε με όλη αυτή τη περίπλοκη νομοθεσία για τις κατανομές των ωρών. Κάποιος θα πρέπει να αφιερώσει ώρες ή μέρες μελέτης και σπουδές νομικής για να ερμηνεύει και να εφαρμόζει κάθε φορά τι ισχύει και τι δεν ισχύει. Απλά, σε αστικές ή ημιαστικές περιοχές ο κάθε εκπαιδευτικός να συμπληρώνει το ωράριο του με τις ώρες που αναλογούν στο μάθημα του βασικού του πτυχίου διδάσκοντας σε πάνω από ένα σχολεία ενώ στις ορεινές περιοχές και τα νησιά που υπάρχει πρόβλημα συγκοινωνίας η συμπλήρωση του ωραρίου να γίνεται και με β ή γ αναθέσεις. Να διαχωριστούν πλήρως οι κλάδοι ΠΕ04 και να πάρει ο καθένας το μερίδιο που του αναλογεί σε όλα τα επίπεδα με τις όποιες ζημίες ή ωφελήματα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 14, 2016, 01:05:42 πμ »
Τελειώνοντας το θέμα εγώ που άνοιξα τη συζήτηση
θέλω να πώ ότι μόνο όταν υπάρχει ουσιαστική στήριξη μίας πρότασης μπορεί να σταθεί και να συζητηθεί.
Μερικά από τα επιχειρήματα της αντίθετης πλευράς που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι
α) Η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδος. Γιατί σε ένα σχολείο που και οι τρεις ΠΕ04 συμπληρώνουν ωράριο αλλού υπάρχει μία δυσκαμψία στο πρόγραμμα, τις εξωδιδακτικές εργασίες την ενημέρωση γονέων, τις συνεδριάσες του συλλόγου κλπ
β) Πως απαντάς σε κάποιον που λεει (ειδικά σε γυμνάσιο): Εγώ είμαι βιολόγος και  επί 15 χρόνια διδάσκω όλα τα μαθήματα (φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία) χωρίς προβλήματα. Έχω προσφέρει στο σχολείο πολλά.  Δεν μπορει τώρα μετά από 15 χρόνια να βγαίνω ότι χρωστάω 10 ώρες και να πάω σε άλλο σχολείο και ένας νέος να γεμίζει απλά επειδή είναι φυσικός.
γ) Υπάρχουν σταστιστικά στοιχεία στην Ελλάδα που να αποδυκνείουν ότι οι επιδόσεις των μαθητών είναι καλύτερες όταν διδάσκονται το μάθημα από την αντίστοιχη ειδικότητα; Η πράξη μου έχει δείξει βιολόγους που δίδασκαν άψογα φυσική και φυσικούς που έκαναν πειράματα βιολογίας που δεν μπορούσαν να τα κάνουν βιολόγοι. Χημικούς που στον υπολογισμό της σχετικής μοριακής μάζας του βενζολίου πρόσθεταν και το "οξυγόνο στη μέση" και φυσικούς που χρησιμοπιούσαν πειραματικά ένα μοτεράκι για να αποδείξουν τον νόμο του Ohm. Και όταν δεν έβγαιναν οι τιμές έλεγαν "χάλασμένο πολυμετρο".
Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζουμε. Ναι σίγουρα σε όλους του νόμους υπάρχουν συμφέροντα αλλά χρειάζονται ουσιαστικές προτάσεις για να αλλάξει κάτι.
Καλό καλοκαίρι συνάδελφοι

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 14, 2016, 07:19:41 πμ »
Ευχαριστούμε! Ειναι πολύ χρήσιμα σημεία.
α. Δεν προκύπτει από πουθενα ότι χρειάζεται να γίνεται αυτό διότι υπάρχουν τα επίσημα όρια της Β ανάθεσης.
Β. Δεν υπάρχει καμία νομική αναγνώριση ή αντιστοιχία αυτής της προσφοράς στην υπάρχουσα νομοθεσία, που όμως θα οδηγούσε σε αντισυνταγματική ευνοιοκρατία (δικαιώματα που δεν έχουν άλλοι ή εμποδίζονται να έχουν) και διακριτική μεταχείριση έναντι άλλων πολιτών και εργαζομένων.
Γ. Όχι. Επαγγελματικά δικαιώματα. Γιατί σπουδάζει κάποιος και γιατί υπάρχουν οι άναθέσεις για οποιοδήποτε μάθημα? Νομίζω και μόνο η ιδέα απαξιώνει όλα τα πτυχία ή ίσως ορισμένα, και μας κάνει "εμπειρικούς" επιστήμονες.
Το Β και το Γ είναι σαν να λέει κάποιος σπέρνω το χωράφι κάποιου άλλου (χωρίς να τον ρωτήσω), υπάρχει κάποιο στατιστικό που να δείχνει ότι τα δικά του σπαρτά θα ήταν καλυτερα από τα δικά μου? αρα πρέπει να το κρατήσω.
Ωστόσο θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να υπάρχουν ανάλογα στατιστικά. Νομίζω ότι ο κόσμος τα αποφεύγει γιατι δεν συμφέρουν στο Β και Γ. Ίσως όμως να υπάρχουν 1 ή 2 ποσοτικές μελέτες από το εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος run

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 14, 2016, 10:42:18 πμ »
προς platonas
Στο  δικό μου γυμνάσιο και σε δύο ακόμη που  ξέρω οι πε4 το σεπτέμβριο  μοιράζαμε τις  ώρες  μεταξύ μας παίρνοντας από όλα  χωρίς να λογαρι'αζουμε  θέμα  α ανάθεσης.Με αυτό  τον τρόπο  είχαμε  όλοι  ωράριο και μόνο μία χρονιά  ο τελευταίος τοποθετηθείς συμπλήρωνε 2 ώρες σε άλλο σχολείο.
Το πρόβλημα  ε'ιναι τι γίνεται φέτος  με  τις αλλαγές.0ργανική υπεραριθμία δεν βγαίινει σε εμάς.
Δεν μου  απάντησες όμως με βάση τις νομικές  συμβουλές που  πήρες, τι κατάλαβες  ότι θα  ισχύσει το  σεπτέμβριο για  εμας στα  γυμνάσια;
α ανάθεση ο καθένας και συμπληρώνουν κάποιοι(περισσότεροι από ένας) και αλλού ή συμπληρώνει πρώτα ο παλιότερος κτλ οπότε  βγαίνει μόνο  ο  νεώτερος στη σέντρα;Το λέω γιατί σκέφτομαι να επικοινωνήσω με το υπουργείο είτε πηγαίνοντας εκεί  ,είτε  στέλνοντας mail.
Aν δεν υπάρξει διευκρινιστική  οδηγία απο το υπουργείο εκείνο  που  φαντάζομαι ότι θα γίνει το σεπτέμβρη είναι ότι κάποια πύσδε -σχολεία θα  λειτουργήσουν με τον ένα και κάποια με τον άλλο τρόπο.Δεν είναι αδικία αυτό για κάποιους απο εμάς;

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #55 στις: Ιούλιος 14, 2016, 12:32:07 μμ »
Oι διευκρινήσεις της ΔΔΕ Ευβοίας ως προς τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04



Παράθεση
Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων)

   Στη παράγραφο 1 του άρθρου 14 του Π.Δ 100/97 αναφέρονται οι πιθανοί λόγοι για την
διαπίστωση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών.

   Στη παράγραφο 3, του ίδιου Π.Δ, αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο γίνεται ΡΥΘΜΙΣΗ της υπεραριθμίας (ΠΡΟΣΟΧΗ: Ρύθμιση και όχι τοποθέτηση υπεραρίθμου).

Συγκεκριμένα:
« 3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικό στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. »

   Στο νόμο 4186/2013 στο άρθρο 36, η παρ. 18 αναφέρει:
     Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

   
   Συνεπώς, η ενιαία αντιμετώπιση του κλάδου ΠΕ04 αφορά στη διαπίστωση και στη ρύθμιση της υπεραριθμίας και όχι στην τοποθέτησή τους. Η τοποθέτησή τους θα γίνει κατά ειδικότητα και σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 14 του Π.Δ 100/97. 


Παράδειγμα: Αν το σύνολο των ωρών α΄ ανάθεσης στον κλάδο ΠΕ04 ανά ειδικότητα έχει ως εξής:
ΠΕ04.01   +11ώρες (πλεόνασμα)
ΠΕ04.02   +4ώρες (πλεόνασμα)
ΠΕ04.04   +5ώρες (πλεόνασμα)
ΠΕ04.05   +2ώρες (πλεόνασμα)

Δεν σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός της ειδ. ΠΕ04.01 είναι ο υπεράριθμος. Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.


Πηγή: http://blogs.sch.gr/dideeyvo/2016/07/13/%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83/
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.