0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
η αναβάθμιση της παράλληλης Ειδικής Αγωγής (από μειωμένη σε πλήρους) θα γίνει αυτόματα ή θα πρέπει να πάρουμε να ρωτήσουμε-πιέσουμε υπουργείο? και που?
οποτε μπορει να καλεσουν αυτην την εβδομαδα β φαση ή την επομενη?
ποιο ειναι το τηλεφωνο του υπουργειου?ευχαριστουμε παντως.πολυ απογοητευση φετος.ο υπουργος ελεγε θα παρει 9000 ατομα στην ειδικη κι εγω τους βλεπω μειωμενους σε σχεση με περυσι τους καθηγητες.ειδικα στην παραλληλη ηταν σοκ!
αυτο το αρθρο του υπουργειου τι ειναι?οτι θα μπορουν μονιμοι με προσοντα στην ειδικη να συμπληρωνουν ωραριο?
Τελικά μόνιμος μπορεί να πάει στα τμήματα ένταξης για κάλυψη ωραρίου ή να αρχίσουμε τις καταγγελίες;;;; μας έχουν φάει φέτος..........
έμαθα ότι στην περιοχή μουπήρε φέτος τμήμα ένταξης μόνιμη, πρώην διευθύντρια σε ΕΕΕΕΚ!!!
Καλό θα ήταν, έκτος από ζητήματα προσλήψεων, να συζητάμε και εκπαιδευτικά/παιδαγωγικά θέματα "Ειδικής".Από τους νέους εκπαιδευτικούς (τωρινούς αναπληρωτές) περιμένεται να "αλλάξει" ...... κάτι. Το ίδιο ισχυρίζονται και οι ίδιοι (σε σχέση με τους "άσχετους" μονίμους).Θα ήθελα να ακούσω τις "εμπειρίες" σε σχέση με αυτό:Νόμος 4368/2016, άρθρο 82, παρ.5που συμπληρώνει το Νόμο 3699 {Δε πιστεύω να μην του έχουμε ρίξει έστω μια ματιά... }:για να έχουμε πλήρη "άποψη" της συμπλήρωσης του Νόμου:Νόμος 3699/2008, άρθρο 6, παρ.1, αα΄Για αρχή θα ήθελα να ξέρω:"Εφαρμόζεται";ήΠαραμένει μια ΣΥΡΙΖαίϊκη εξαγγελία/βαυκαλισμό.Και εν συνεχεία (στην πορεία του σχολικού έτους) τις δυσκολίες εφαρμογής του, τα πιθανά "θετικά" και "αρνητικά" στην εφαρμογή του και άλλα (θα τα πω αργότερα).....
Τουλάχιστον η συγκεκριμένη ήταν πρώην διευθύντρια σε ΕΕΕΕΚ...εδώ έχει πάρει ο κάθε Καραμήτρος τα τελευταία χρόνια και άσχετος μόνο και μόνο για να πάρει απόσπαση! (Άσχετος εννοώ επί του πρακτέου και όχι σε επίπεδο τυπικών προσόντων)
αν και 15 ημερών να συμφωνήσω ότι θα πρέπει να συζητάμε και θέματα ειδικής εκπαίδευσης... ώστε να βελτιώσουμε την εκπαίδευση που παρέχουμε εμείς οι ίδιοι..για τα τμήματα ένταξης βλέπω ότι ορισμένοι μόνιμοι τα βλέπουν ως μέρος που μπορούν να στείλουν παιδιά που τους "ενοχλούν" στο μάθημα καθώς δεν έχουν την εκπαιδευτική ικανότητα και θέληση να μιλήσουν και να εφαρμόσουν συνεκπαίδευση και συνδιδασκαλία...
Απαντώντας εμμέσως και στο Sokratis,αλλά και μη απαντώντας αμέσως σε σένα ΛΩΡΑνα αναφέρω ένα περιστατικό από Ειδικό Σχολείο [Καθώς κατ'εμέ "συμπεράσματα" και "ικανότητα ασχέτως τυπικών προσόντων" έρχεται από την διαρκή περιπτωσιολογία] {Αν και θεωρώ την πλειοψηφία ΑΝΙΚΑΝΗ ικανής επεξεργασίας της και ΔΕ φταίνε οι ίδιοι, ασχέτως μονίμων και αναπληρωτών......Είναι τεράστιο αυτό το θέμα.....}:1. Ξέφυγε μαθητής από εφημερία εξόδου και πήγε δίπλα σε καθηγητή που περίμενε να φύγουν οι μαθητές {καθώς ακόμα και όσοι δεν είχαν εφημερία έπρεπε να περιμένουν να φύγουν οι μαθητές και μετά να πάνε σπίτια τους} και έπαιζε με τα παπούτσια του.2. Ο καθηγητής που περίμενε να έρθουν τα λεωφορεία έπιασε κουβέντα με το μαθητή τύπου: "Πώς πέρασες σήμερα στο σχολείο;"3. Η καθηγήτρια που είχε εφημερία, κάποια στιγμή μετά από 2-3 λεπτά, βλέπει το μαθητή έξω και πλησιάζει να τον πάει μέσα: "Έλα μέσα". Ο μαθητής απομακρύνεται και η καθηγήτρια αρχίζει να τον κυνηγά.4. Ο μαθητής αρχίζει να τρέχει στο δρόμο παρά τις όλο και πιο δυνατές προσταγές της να μπει μέσα. Ο καθηγητής μπορούσε να τον κυνηγήσει αλλά δεν το έκανε γιατί θεώρησε ότι ο μαθητής θα έμπαινε και στη θάλασσα αν τον κυνήγαγαν.Ερώτηση:Τί λέτε να έγινε μετά;Τί συμπέρασμα βγάζετε για την "Ειδική" και τους εκπαιδευτικούς της;