0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάθε δομή έχει τις δικές της απαιτήσεις. Επαφίεται στον επαγγελματισμό, στην εμπειρία και στην ευσυνειδησία του καθενός πως θα ανταποκριθεί στο καθήκον του.
οκ οκγια παράδειγμα κάποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να παίρνουν μεταθέσεις σε οργανικά κενά, να διορίζονται και να τοποθετούνται με Β ανάθεση. Η πλειοψηφία όχιΈτσι μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το προνόμιο για να βρουν σχολεία πιό ευνοικά, ενώ οι περισσότεροι όχι.Βεβαια το γεγονός ότι κάποιοι ορίζουν σχολεία ευνοικά ή ανεπιθύμητα μαθήματα και ειδικότητες πρωτεύοντα ή δευτερεύονται επίσης δίνει ένα ακόμη παράδειγμα
Οποιος αισθανεται οτι πραττει τα δεοντα δεν επιχειρει να καταδειξει τη σημαντικοτητα της δουλειας του υπερτονιζοντας την, ενω ταυτοχρονα υποτιμα τη δουλεια του αλλου. Εμαθα οτι δουλεια που δεν εχω κανει δε μπορω να την κρινω και για να το πω σωστοτερα ως αμαθης δανειζομενος απο Γκαρσια Μαρκεζ '' Εμαθα πως δικαιουσαι να κοιταζεις τον αλλον απο ψηλα ΜΟΝΟ οταν πρεπει να τον βοηθησεις να σηκωθει''.
Σου απαντώ εστω και αργά πως εχεις δίκιο. Ιδίως με τους διορισμούς σε οργανικά κενά. Όταν γίνονται στην τύχη τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι πολλά...και σταματώ εδώ.