*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016  (Αναγνώστηκε 30487 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 07, 2016, 08:10:59 μμ »


Σε μια αυγουστιατικη νυχτα καταργούν εναν κλάδο και μαλιστα βαζουν αλλους χωρίς προσόντα να λειτουργήσουν τους τομείς της εαε. Θα κανουν σεμινάρια για τους μόνιμους σαν αυτα που εκαναν περυσι; 10 μερες πριν το τελος της σχολικής χρονιάς; Και τα σεμινάρια αυτά ποιοι τα διοργανώνουν αραγε; Εκεινοι που ορίζουν τα κριτήρια;
Καθε καλοκαίρι και μια ανατροπή στην ειδικη...

Μιχάλη δεν καταργείτε κανένας κλάδος. Όσο αφορά τα σεμινάρια τα περσινά αυτά γινόντουσαν χρόνια τώρα σε αναπληρωτές της παράλληλης και όχι σε μόνιμους.
Μην μπερδεύεις τα σεμινάρια που μάλλον θα γίνουν για τα ΤΕ ώστε να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί (γενικής+ ειδικής) που θα έχουν στην τάξη τους παιδιά με εεα και θύρα πρέπει να κάνουν συνδιδασκαλια. Σε αυτά θα είναι και μόνιμοι και αναπληρωτές.
Ο βασικός λόγος που έγινε είναι η εξοικονόμηση προσωπικού.
Σε κάθε περίπτωση είναι ξεφτίλα αυτό που έγινε, ρεζιλίκι και κατάντια. Ελπίζω να υπάρξει σοβαρή αντίδραση και να αλλάξει.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:27 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 07, 2016, 08:15:47 μμ »


Clopy-paste όπως πρόπερσι, μήπως; Έχεις κανένα να το clopyάρουμε;


Πέρα από την πλάκα:
Θετικό σημείο (κατ'εμέ) η κατάργηση τίτλων στη "Σχολική Ψυχολογία" για τα μεταπτυχιακά "Ειδικής",
αν και πάντα κάποιο colpo θα βρεθεί: Μιλάμε για Έλληνες. :)

Μάλιστα, ωραία γλύτωσες από τα μεταπτυχιακά ψυχολογίας και θα έχεις στην θέση τους το τίποτα. Αφού μπορείς και εστιάζεις σε κάτι "θετικό" μπράβο σου, αλλά δεν μπορώ αυτόν τον στρουθοκαμηλισμό, με ξεπερνά.
Όσα θετικά και αν βλέπω σβήνουν μπροστά στην αθλιότητα των κριτηρίων απόσπασης και διάθεσης που επισήμανα.


sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 07, 2016, 08:20:45 μμ »

Μάλιστα, ωραία γλύτωσες από τα μεταπτυχιακά ψυχολογίας και θα έχεις στην θέση τους το τίποτα. Αφού μπορείς και εστιάζεις σε κάτι "θετικό" μπράβο σου, αλλά δεν μπορώ αυτόν τον στρουθοκαμηλισμό, με ξεπερνά.
Όσα θετικά και αν βλέπω σβήνουν μπροστά στην αθλιότητα των κριτηρίων απόσπασης και διάθεσης που επισήμανα.

Τις "απόψεις" μου τις έχω γράψει παλιότερα , όσο δυσνόητες κι αν ήταν,
"κατηγορώντας" ΑΚΟΜΑ και το "κριτήριο" των μεταπτυχιακών τίτλων με απάντηση "Και τί να βάλουμε στη θέση του;"

Άποψη μου, όπως την ανέφερα (και την ξέρεις και από κείμενα που σου έχω στείλει προσωπικά):
Δε θα αλλάξει τίποτα στην "Ειδική", όσο οι "άνθρωποι που την υπηρετούν" έχουν "τις ίδιες "αντιλήψεις"".

ΝΑΙ:
Πρόταση ΔΕΝ έχω.
Είναι "θέμα ανθρώπων".

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 07, 2016, 08:45:35 μμ »
O ΣΥΡΙΖΑ είχε εξαρχής εκφράσει την απεχθειά για στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δεν αποτελεί έκπληξη η μετατροπή των Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων σε Ειδικά Γυμνάσια γενικής παίδείας.
Παρόλα αυτά, ο τίτλος ως Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια πρέπει με κάποιον τρόπο να δικαιολογείται. Πώς;

Όπως και να έχει τα σχολεία αυτά είναι ελάχιστα, θα είναι ελάχιστη και η επίδραση της αλλαγής στις διαθέσιμες θέσεις των διαφόρων ειδικοτήτων.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι που μπλέχτηκαν τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής στις εκτιμήσεις περί κατάργησης θέσεων, υπεραριθμιών κλπ που διάβασα σε προηγούμενα σχόλια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:27 »

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 07, 2016, 11:11:40 μμ »
η τροπολογία αυτή βάζει ταφόπλακα στις ελπίδες μεγάλης μερίδας αναπληρωτών ειδικης αγωγής  να εξασφαλίσουν μια μορφή απασχόλησης τα επόμενα χρόνια, όσο γίνεται πιο σταθερή. Θα επηρεάσει τους υποψήφιους αναπληρωτές όλων των κλάδων, οι οποιοι θα δουν να χάνονται θέσεις που δικαιωματικά τους ανήκαν λόγω υψηλών προσόντων, από μόνιμους με ανύπαρκτα έως μηδενικά προσόντα στην ειδική αγωγή. Ειδικά τα κριτήρια για αποσπάσεις των μονίμων στα σμεα είναι ότι ποιο γελοίο έχω διαβάσει ποτέ και με ξεπερνά. Οποιος περισσεύει και είναι μόνιμος δενχρειάζεται να αγχώνεται .Ακόμα και χωρίς προσόντα στην ειδική αγωγή θα διατίθεται σε κάποιο τμήμα ένταξης. Ή όποιος είναι μόνιμος , αν θέλει για μεγαλύτερη σιγουριά, παρακολουθεί ένα σεμινάριο 10 ωρών  μία Κυριακή και εξασφαλίζει για δώρο μια θέση με απόσπαση  στα ΣΜΕΑ. Η ποιότητα πάει πάει περίπατο, αρκεί να μπαλώσουμε τις τρύπες με όποιο τρόπο μπορούμε και για να παραπλανήσουμε το πόπολο που τρώει κουτόχορτο θα χρησιμοποιήσουμε βαρύγδουπους τίτλους όπως  κατάργηση διαχωρισμών μεταξύ ειδικής και γενικής και για το καλό των μαθητών και άλλες τέτοιες αμπελοφιλοσοφίες. Και φυσικά το περνάμε Αύγουστο για να μην ανοίξει ρουθούνι.
Στην Πρωτοβάθμια οι μόνιμοι δάσκαλοι  με μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή που είχαν καταλάβει οργανικές είχαν χάσει τον  ύπνο τους στην πρόβλεψη του παλιού νόμου να καταλάβουν τις οργανικές τους οι ΠΕ71 , όταν με το καλό θα διορίζονταν οι τελευταίοι. Κατόπιν παρασκηνιακών πιέσεων  έσωσαν τις οργανικές τους , έστω και αν δεν διαθέτουν βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή, όπως οι ΠΕ71.
Θα πει βέβαια κάποιος, τόση προυπηρεσία είχαν οι άνθρωποι, αυτή δεν μετράει; Φυσικά μετράει αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν θα απολύονταν, απλώς θα επέστρεφαν στον φυσικό τους χώρο , που ήταν η γενική αγωγή. Ενώ με αυτό το μέτρο  κόβονται εκατοντάδες θέσεις  μονίμων ΠΕ71(ίσως και πε70.50) σε ενδεχόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Στις προσλήψεις αναπληρωτών πρωτοβάθμιας δεν αλλάζει κάτι προς το παρόν και εξακολουθεί να ισχύει η πρόταξη των πε71.
Βέβαια οι  υποψήφιοι αναπληρωτές πρώην ΠΕ70.50 θα έχουν το επιχείρημα ότι η εξίσωση στους μονίμους θα πρέπει να συμπαρασύρει σε ανάλογη εξίσωση και στους αναπληρωτές.  ΟΙ ΠΕ71 θα έχουν το επιχείρημα ότι άλλο οι μόνιμοι και άλλο οι αναπληρωτές, αφου στους μονίμους υπήρχαν άτομα με τεράστιες προυπηρεσίες και κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα ενώ στους αναπληρωτές οι ίδιοι υπερέχουν ,αφού διαθέτουν βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή. Όλα θα κριθούν από την υπουργική απόφαση που θα βγάλει ο φίλης του χρόνου. Η κατάταξη των αναπληρωτών είναι θέμα υπουργικής απόφασης. Εάν δεν ξεσηκωθείτε όλοι σας, ξεχάστε τις αθρόες προσλήψεις αναπληρωτών τα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για πραγματικό έκτρωμα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 07, 2016, 11:42:55 μμ »
η τροπολογία αυτή βάζει ταφόπλακα στις ελπίδες μεγάλης μερίδας αναπληρωτών ειδικης αγωγής  να εξασφαλίσουν μια μορφή απασχόλησης τα επόμενα χρόνια, όσο γίνεται πιο σταθερή. Θα επηρεάσει τους υποψήφιους αναπληρωτές όλων των κλάδων, οι οποιοι θα δουν να χάνονται θέσεις που δικαιωματικά τους ανήκαν λόγω υψηλών προσόντων, από μόνιμους με ανύπαρκτα έως μηδενικά προσόντα στην ειδική αγωγή. Ειδικά τα κριτήρια για αποσπάσεις των μονίμων στα σμεα είναι ότι ποιο γελοίο έχω διαβάσει ποτέ και με ξεπερνά. Οποιος περισσεύει και είναι μόνιμος δενχρειάζεται να αγχώνεται .Ακόμα και χωρίς προσόντα στην ειδική αγωγή θα διατίθεται σε κάποιο τμήμα ένταξης. Ή όποιος είναι μόνιμος , αν θέλει για μεγαλύτερη σιγουριά, παρακολουθεί ένα σεμινάριο 10 ωρών  μία Κυριακή και εξασφαλίζει για δώρο μια θέση με απόσπαση  στα ΣΜΕΑ. Η ποιότητα πάει πάει περίπατο, αρκεί να μπαλώσουμε τις τρύπες με όποιο τρόπο μπορούμε και για να παραπλανήσουμε το πόπολο που τρώει κουτόχορτο θα χρησιμοποιήσουμε βαρύγδουπους τίτλους όπως  κατάργηση διαχωρισμών μεταξύ ειδικής και γενικής και για το καλό των μαθητών και άλλες τέτοιες αμπελοφιλοσοφίες. Και φυσικά το περνάμε Αύγουστο για να μην ανοίξει ρουθούνι.


Για ποιά "προσόντα" μιλάς; Τα τυπικά; Τα "κριτήρια" που λέμε;
Αυτά κρίνουν την "αποτελεσματικότητα" του κάθε εκπαιδευτικού;

Γιατί αν μιλάς πχ (Ακόμα) και για PhD να το "συζητήσουμε" αν αυτό "κάνει πιο άξιο" τον εκπαιδευτικό.

Δε θα επεκταθώ στα μόνιμοι vs αναπληρωτές, όντως γιατί υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι.
Το έχω ξαναπεί : Ακόμα και τώρα με σεμινάριο μετά το 2010.

Αλλά για το αν "οι τιτλούχοι αναπληρωτές είναι πιο αποτελεσματικοί από τους μη τιτλούχους μονίμους κατά πλειοψηφία"
σε "ένα σύστημα σάπιο από τη φύση του"
βεβαιώσου πως:
ΟΧΙ.

Δε αρκούν αυτά που λες για μια ποιοτική Ε.Α.Ε.
Ούτε καν τα αναγκαία δεν είναι.
Και εννοείται όχι επαρκή.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 08, 2016, 12:19:59 πμ »
sapore δέχομαι από τον κανόνα ότι υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις. Φυσικά θα βρεθούν και προσοντούχοι αναπληρωτές με βαριά χάρτια που δεν κάνουν για τάξη  και έχουμε συναντήσει τέτοιους στη ζωή μας.  Αλλά πρόσεχε ο νομοθέτης δεν μπορεί να γνωρίζει το ποιόν και την προσωπικότητα του κάθε υποψηφίου, ώστε να αρχίσει τις συγκρίσεις άτομο με άτομο. Σε τέτοιες μεμονωμένες συγκρίσεις φυσικά θα συναντούσαμε πολλές αποκλίσεις  και διαφοροποιήσεις από τον κανόνα. Ο νομοθέτης  προσπαθεί να κρίνει  σχηματίζοντας το είδωλο του μέσου υποψηφίου από κάθε κατηγορία , με όρους κοινής λογικής. Έτσι επέρχεται η σύγκριση και καταλήγει κάπου. Ο καλός νομοθέτης γνωρίζει ότι το προβάδισμα που αποδίδει σε κάποιους δεν μπορεί  να αξίζει για όλους  αλλά ,όπως σου εξήγησα παραπάνω, σε αυτές τις αποφάσεις απόλυτη δικαιοσύνη δεν υπάρχει.
Σκέφτεται λοπόν και λέει αν έχω 100 φιλολόγους με διδακτορικό  στην ειδική αγωγή και 100 φιλολόγους με ένα απλό σεμινάριο 400 ωρών, σε ενδεχόμενη σύγκριση τους ποιος υπερέχει.
Εγώ θα σου απαντούσα λοπόν βάση της κοινής λογικής πχ ότι  η κατηγορία των διδακτορικών  υπερέχει των σεμιναρίων  αλλα φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις που ανατρέπουν τον κανόνα. Να νομοθετήσει βάση των εξαιρέσεων; Μα θα μου πεις δεν είνακρίμα κάποιος πχ  με σεμινάριο να είναι άριστος και να βρεθεί πίσω στην κατάταξη. Κρίμα είναι αναμφίβολα αλλά εδώ διαλέγουμε έχοντας ως βασική αρχή να φτάσουμε σε μία απόφαση  που θα είναι λιγότερο προβληματική από  τυχόν άλλες .
Γιατί όλες οι λύσεις εμπεριέχουν εν πολλοις μέσα τους σπέρματα μικρής ή μεγάλης αδικίας.   
 

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 08, 2016, 12:31:53 πμ »
Υπό αυτή την έννοια που το λες (του Μέσου Όρου και τυπικής απόκλισης κάθε "τίτλου") συμφωνώ.

Διαφωνώ ως προς αυτό

σε "ένα σύστημα σάπιο από τη φύση του"
βεβαιώσου πως:
ΟΧΙ.


Και ωσπου να αλλάξει δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

Ενδεικτικά:
1. Είναι το ίδιο ένας μόνιμος Ε.Α. που είναι 4-5 χρόνια στο ίδιο σχολείο με έναν αναπληρωτή 1-2 ετών; Ποιός είναι πιο "αποτελεσματικός έναντι των μαθητών"; Έχει σχέση με τίτλους; ΟΚ αν μου πεις: διορίστε τιτλούχους σε 5 χρόνια θα'μαστε κι εμείς όπως ο μόνιμος και καλύτεροι. Απάντηση: Δεν υπάρχει χρόνος , ούτε €α, το καταλαβαίνεις, νομίζω,
Εξ'ου και το:
2. Ποιοί θα "τακτοποιηθούν" πρώτοι; Οι μόνιμοι ή οι επί συμβάσει (και Ααααν και με το Νόμο/με τη βούλα); Νομίζω το καταλαβαίνεις. Όπως και ολοι μας.

Όλα τα άλλα είναι filologies με "σκοπό" γνωστό (την τακτοποίηση): Και πάλι σε βεβαιώνω: Τα πράματα άλλαξαν. Δεν είναι πια "τακτοποίηση".
ΟΚ στο "δεν υπάρχει εναλλακτική".
Παραμένουν filologies.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 08, 2016, 12:43:36 πμ »
Clopy-paste όπως πρόπερσι, μήπως; Έχεις κανένα να το clopyάρουμε;


Πέρα από την πλάκα:
Θετικό σημείο (κατ'εμέ) η κατάργηση τίτλων στη "Σχολική Ψυχολογία" για τα μεταπτυχιακά "Ειδικής",
αν και πάντα κάποιο colpo θα βρεθεί: Μιλάμε για Έλληνες. :)
Τι εννοεις για τα μαστερ σχολικης ψυχολογιας; Λετε να πεταχτουν εκτος; δε διαβασα ξεκαθαρα κατι τετοιο αλλα στα προσοντα που αποδεικνυουν την εξειδικευση στην εα δεν αναφερει τα της σχολικης ψυχολογιας.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 08, 2016, 12:50:00 πμ »
Τι εννοεις για τα μαστερ σχολικης ψυχολογιας; Λετε να πεταχτουν εκτος; δε διαβασα ξεκαθαρα κατι τετοιο αλλα στα προσοντα που αποδεικνυουν την εξειδικευση στην εα δεν αναφερει τα της σχολικης ψυχολογιας.

Ακριβώς:
Διάβασε προσεκτικά την έκφραση και σύγκρινε με τον 3699/08.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 08, 2016, 01:01:05 πμ »
Τα ιταλικα δεν ηταν σχολικης ψυχολογιας; λετε να μην επιτρεψουν στους συναδελφους να κανουν αιτηση του χρονου;

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 08, 2016, 07:35:27 πμ »
Φανταζομαι κατι θα μπορεις να σκεφτεις μονος σου , εκτος αν βρισκεις την τροπολογια υπεροχη οποτε δεν υπαρχει λογος.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 08, 2016, 09:23:52 πμ »
Με προσβαλει αυτο που λες κ δε σου δινω το δικαιωμα. Αν ειναι ετσι αναμενεται να αλλαξει και η μοριπδοτηση απο του χρονου, τουλαχιστον το αθροιστικο 4 συν 6 για μαστερ και phd. Αφηνω κ μια πιθανοτητα να μην προσεξαν τι εγραψαν.

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 08, 2016, 09:43:41 πμ »
Δεν το εγραψα για εσενα :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.