0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
οκ. Απλώς διαφώνω με το συνάδελφο που αναφέρει οτι: εμείς στεκόμαστε καλύτερα στα εργαστήρια ενώ εσείς όχι (άσχετο αλλά ΑΣΠΕΤΕ έχω εδώ και 3 χρόνια). και στο κάτω κάτω γιατί θα πρέπει όλοι να μπορούν να είναι διοριστέοι; Αν οι ΠΕ17.01-04 είναι καλύτεροι ας πάρουν όλες τις θέσεις(φυσικά με το να δείξουν την ανωτερότητα τους σε γραπτό διαγωνισμό). Δηλαδή αν αρχίσουν και τα ΙΕΚ να βγάζουν ηλεκτρολόγους, ας τους ονομάσουμε πχ ΤΕ17.... και να τους δίνουμε ενα de-facto ποσοστό 20% των θέσεων(με ανάλογη μείωση του δικού σου και του δικού μου ποσοστού). Θα ήταν σωστό; Με συγχωρείς παρα πολύ που μιλάω έτσι αλλά το ίδιο ακριβώς γίνεται και στην άλλη κόντρα μεταξύ ΠΕ19 - ΠΕ20(όπου και εκεί θα έπρεπε να υπάρχουν κοινοί πίνακες). Το σωστό είναι ένα: κοινοί πίνακες, όπου θα προηγούνται όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια και η κατάταξη να γίνεται με βάση τον βαθμό στον ΑΣΕΠ.
Παντού υπάρχουν καλύτεροι και χειρότεροι. Απλώς οι απόφοιτοι ΤΕΙ έχουν κάνει πολλές ώρες εργαστήρια στη φοίτησή τους!Δεν είπα ότι όλοι θα πρέπει να είναι διοριστέοι, αλλά αν οι ΠΕ17.1-4 καταλάμβαναν όλες τις θέσεις κανείς Πε17.05-08 (εφόσον δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια) δε θα διορίζονταν. Τελικά επειδή μόνο οι μισές από τις προκηρυγμένες θέσεις ηλεκτρολόγων καταλήφθηκαν από αποφοίτους ΣΕΛΕΤΕ, κρίθηκαν διοριστέοι αρκετοί απόφοιτοι ΤΕΙ και έμειναν και 5 θέσεις ακάλυπτες!Τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα και για αυτό οι απόφοιτοί τους δεν μπορούν να προσληφθούν στην τυπική εκπαίδευση!Οι ΠΕ19 και οι ΠΕ20 είναι σε κοινό πίνακα αναπληρωτών και η αναλογία πρόσληψής τους είναι 60-40.Εννοείται ότι στον πίνακα ΠΕ19-20 όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια ανεβαίνουν ψηλά.Συμφωνώ ότι πρέπει να περάσουμε σε νέους πίνακες με κριτήριο κατάταξης τον βαθμό του ΑΣΕΠ.Δε γίνεται, όμως, να εντάσσουμε σε κοινό πίνακα τους τεχνολόγους εκπαιδευτικούς (ΣΕΛΕΤΕ) με τους αποφοίτους πολυτεχνείου.
Στον διαγωνισμό του 2008 οι πρώτοι 12 ΠΕ17.03 είχαν επίσης υψηλούς βαθμούς.Οι ΠΕ12.05 είχατε μόνο 12 θέσεις. Αν έφτανες στον 72ο ΠΕ12.05, τι βαθμό θα έβρισκες;Οι απόφοιτοι ΤΕΙ δεν έχουν διδαχθεί όλα τα θέματα που μπαίνουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι ΠΕ12.05 έχετε κάνει κάποια θεωρητική ύλη που εμείς δε διδαχθήκαμε. Σε εκείνα τα θέματα οι απόφοιτοι ΤΕΙ χάνουν μονάδες και για αυτό θεωρώ ότι πιάνουν χαμηλότερες βαθμολογίες. Ωστόσο, δε θεωρώ ότι μειονεκτούν, γιατί αυτή η ύλη δε διδάσκεται στα ΕΠΑΛ, ούτε καν στα ΤΕΙ.Μην αγχώνεσαι, όμως, γιατί στο τέλος θα μπουν όλοι σε έναν πίνακα, όπως σχεδιάζει το ΙΕΠ και όποιος μπορέσει ας επιβιώσει.victor123 η μόνη εικόνα που έχεις για μένα, δεν είναι από τη δουλειά που έχω κάνει εδώ στο φόρουμ.Έχουμε γνωριστεί και από κοντά στη Θεσσαλονίκη. Όποια βοήθεια χρειαστείς, μη διστάσεις. Στείλε πμ.
Κάθε χρόνο βγαίνει η εγκύκλιος για τα κενά.Εκεί λοιπόν γράφει ότι Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους.Έχουμε και γραπτή απάντηση του υπουργείου σε δικό μας γραπτό ερώτημα που λέει ακριβώς το ίδιο.Ισχύει για μόνιμους και αναπληρωτές.
dimocri, δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Υπάρχει, όμως, μία παράμετρος που δεν έχει μπει στο τραπέζι της συζήτησης.Όπως οι ΠΕ12 λένε ότι έγραψαν μεγάλους βαθμούς, αλλά δεν κρίθηκαν διοριστέοι γιατί τους είχαν δοθεί λίγες θέσεις,έτσι και οι ΠΕ17 λένε ότι αν προσληφθούν πχ 50 άτομα από τον πίνακά τους αυτό αντιστοιχεί στο 20% των ατόμων του πίνακαενώ αν προσληφθούν 50 άτομα από τον πίνακα αναπληρωτών των ΠΕ12 θα περάσουν και στον πίνακα χωρίς προϋπηρεσία.Δηλαδή ο 50ος στον πίνακα των ΠΕ17 έχει 10 έτη προϋπηρεσίας, ενώ ο 50ος στον πίνακα των ΠΕ12 έχει μηδέν ή δέκατα μορίου!Αυτό συμβαίνει επειδή πριν την οικονομική κρίση οι ΠΕ12 δεν ενδιαφέρονταν για την εκπαίδευση, αλλά για το ελεύθερο επάγγελμα!Όπως και να έχει, όλοι πορευόμαστε με βάση τους νόμους, που δυσκολεύουν κάποιους να ασχοληθούν με την εκπαίδευση.Ακόμα και το αποκτήσεις παιδαγωγική επάρκεια είναι άθλος στην χώρα μας. Εγώ το κατάφερα μετά τον διορισμό μου!Για να μην αναφερθώ ότι χρειάστηκε να διεκδικήσω νομικά το δικαίωμά μου να διοριστώ.Ένα πράγμα ξέρω: Οι καλοί ποτέ δεν χάνονται. Αργά ή γρήγορα καταφέρνουν να πετύχουν αυτό που θέλουν,ακόμα κι αν ζούμε ένα άδικο σύστημα...καθώς εκείνοι που κινούν τα νήματα αλλάζουν συνεχώς τους όρους του παιχνιδιού.Για αυτό είμαστε εδώ, για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον να τα καταφέρει. Εύχομαι καλή επιτυχία σε ό,τι επιδιώκει ο καθένας!