*

Αποστολέας Θέμα: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο  (Αναγνώστηκε 19512 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:12:49 μμ »
Μην ξεχνάμε ότι πλέον στο Γυμνάσιο θα εξετάζονται μόνο 4 μαθήματα τον Ιούνιο (...με πτωτικές τάσεις).

Άρα λιγότεροι επιτηρητές , και σε μια βδομάδα game over...
Σωστό κι αυτό...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:33 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:36:23 μμ »
Πιστεύετε ότι στην πράξη τα τετράμηνα θα αυξήσουν ή θα μειώσουν το ενδιαφέρον των μαθητών για τα μαθήματα γενικά , δεδομένου ότι θα εξετάζονται μόνο σε αυτά τα 4 ; Μήπως πάμε σε γυμνάσιο των 4 μαθημάτων ;

Δεν νομίζω ότι το ενδιαφέρον αυξομειώνεται ανάλογα με αν είναι τετράμηνο ή τρίμηνο. Όσο για τις εξετάσεις, μπορεί να αναγκάσουν κάποιον να διαβάσει, αλλά δεν σημαίνει ότι θα τον κάνουν και να ενδιαφερθεί απαραίτητα για το γνωστικό αντικείμενο. Απαραίτητη η αξιολόγηση -σύμφωνοι- αλλά μην της δίνουμε και ρόλο που δεν της ανήκει.

Τον καιρό που πήγαινα σχολείο, δεν υπήρχαν καθόλου εξετάσεις στο γυμνάσιο. Και τι μ' αυτό; Διαβάζαμε ή ενδιαφερόμαστε λιγότερο απ' ό,τι τα παιδιά τα τελευταία χρόνια; Η υποβάθμιση του ενδιαφέροντος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:39:16 μμ »
Μήπως λοιπόν πάμε για πανελλήνιες μετά τις 31/5;
Είχαν πει πως πρώτα θα παίρνουν απολυτήριο και μετά θα γράφουν  πανελλαδικά 4-5 μαθήματα( αν υπάρχουν  εξετάσεις για εισαγωγή σε αει)
το κουλό της υπόθεσης είναι πως δεν βγαίνουν οι μέρες για πανελλήνιες – ενδοσχολικες στο πρώτο 10ημερο…, εκτός κι αν γράφουν κάθε μέρα ή  2 μαθήματα την ίδια μέρα , πέφτει συχνά και η αργία του αγίου πνεύματος εκείνες τις μέρες.
Θα πρέπει και οι καθηγητές να διορθώσουν και τα γραπτά να βγουν τα αποτελέσματα και να ενημερωθούν οι μαθητές για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της ενισχυτικής το δεύτερο δεκαήμερο… ώστε να καταφέρουν να καλύψουν τα κενά για περάσουν στις επαναληπτικές εξετάσεις , για να μην πληρώνουν τα θερινά  μαθήματα και για να ξεκινήσουν νωρίτερα τον Σεπτέμβριο τα μαθήματα έτσι θα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν προσλήψεις αναπληρωτών τέλος Αυγούστου
Τον καιρό που πήγαινα σχολείο, δεν υπήρχαν καθόλου εξετάσεις στο γυμνάσιο.
πότε ισχυε αυτό ?

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:41:25 μμ »
Φυσικά θα φανούν όλα στην πράξη! Πάντως πιστεύω ότι ό,τι αλλάξει θα είναι για ένα σχολικό έτος μόνο! Σύντομα θα έχουμε εκλογές και ο/η νέος υπουργός θα επαναφέρει το παλιό καθεστώς. Δε λέω ότι επικροτώ αυτή την εξέλιξη, λέω τι πιστεύω ότι θα συμβεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:33 »

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:47:00 μμ »
Καθρεφτάκια στους ιθαγενείς............

Που τα είδατε τα θετικά συνάδελφοι????
Ποιος σας είπε οτι λιγότερες εξετάσεις σημαίνει και καλύτερη εκπαίδευση????

Βλέπω με το νέο σύστημα να οδηγούμαστε όλο και πιο γρήγορα στην αμορφωσιά ,στην ημιμάθεια,στον ωχαδελφισμό κτλ.
Αντί το σύστημα να γίνει πιο μεθοδικό, μεθοδευμένο και πλουραλιστικό αυτοι το κάνουν μονομερές.¨Ακου μόνο 4 μαθήματα???
Ποια παιδαγωγική μέθοδος παγκόσμια δεν έχει εξετάσεις????..........Καμμία.

Μόνο στο Ελλαδιστάν αυτα......


Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:48:10 μμ »
πότε ισχυε αυτό ?

Προ Χριστού.  ;D ;D ;D ;D
Τη δεκαετία του '90 σίγουρα, αλλά και πιο πριν. Διαγωνίσματα είχαμε. Εξετάσεις όμως δίναμε για πρώτη φορά στην Α' Λυκείου.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:53:52 μμ »
Δεν νομίζω ότι το ενδιαφέρον αυξομειώνεται ανάλογα με αν είναι τετράμηνο ή τρίμηνο. Όσο για τις εξετάσεις, μπορεί να αναγκάσουν κάποιον να διαβάσει, αλλά δεν σημαίνει ότι θα τον κάνουν και να ενδιαφερθεί απαραίτητα για το γνωστικό αντικείμενο. Απαραίτητη η αξιολόγηση -σύμφωνοι- αλλά μην της δίνουμε και ρόλο που δεν της ανήκει.

Τον καιρό που πήγαινα σχολείο, δεν υπήρχαν καθόλου εξετάσεις στο γυμνάσιο. Και τι μ' αυτό; Διαβάζαμε ή ενδιαφερόμαστε λιγότερο απ' ό,τι τα παιδιά τα τελευταία χρόνια; Η υποβάθμιση του ενδιαφέροντος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.

Συμφωνώ απόλυτα. Μην μπερδεύουμε το ενδιαφέρον των μαθητών με το φόβο μήπως μείνουν στο μάθημα λόγω των εξετάσεων.

Εγώ είμαι της μεταβατικής φουρνιάς, που δεν έδωσα καθόλου εξετάσεις στην α' γυμνασίου με το παλιό σύστημα και έδωσα 2 φορές (Φλεβάρη-Ιούνη) στη β' και στη γ'. Μια χαρά ήταν η α' γυμνασίου, όσο ενδιαφερόμασταν τη μια χρονιά, τόσο ενδιαφερόμασταν και στην άλλη. Επίσης, ως κόρη καθηγήτριας, θυμάμαι χαρακτηριστικά το άγχος της μητέρας μου στο γ' τρίμηνο, γιατί το αν θα περνούσε ένας μαθητής ή όχι ήταν καθαρά στο χέρι του καθηγητή. Αυτό είναι μια τεράστια διαφορά στη δική μας δουλειά, γιατί θα θέλει κότσια πλέον για να στηρίξει κάποιος την επιλογή του να αφήσει ένα μαθητή. Γενικά, είναι ένα σύστημα που μας δίνει μεγαλύτερες ευθύνες αλλά και μεγαλύτερη ελευθερία. Το θέμα είναι στο χέρι του καθενός πώς θα το διαχειριστεί.

ΥΓ. Βέβαια, εφόσον η ιστορία είναι εξεταζόμενο μάθημα, θα ήταν καλό, θεωρώ, να μην δίνεται ως β' ανάθεση, τουλάχιστον όχι στην έκταση που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
ΥΓ2. Το ότι δεν είχαμε αρχαία στο πρωτότυπο στο γυμνάσιο το θυμάσαι, apri;  :P

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 08:56:12 μμ »
Λόγω υποδομών το Γυμνάσιο δεν μπορεί να γίνει τετρατ'αξιο.
Η προσέγγιση είναι πολύ καλή , όμως λόγω του παραπάνω προβλήματος η Α Λυκείου θα παραμείνει κτιριακά ως έχει και θα αποτελεί ουσιαστικά "μετάβαση" στο Λύκειο ενώ  οι διδάσκοντες θα είναι αυτοί του Λυκείου.
Ως προς τα υπόλοιπα του Γυμνασίου η προσέγγιση είναι υπό τις παρούσες συνθήκες εξαιρετική!
Μείωση της παραπαιδείας, άυξηση του σχολικού χρόνου, όχι τεράστιος φόρτος στους μαθητές και εξετάσεις σε γνωστικά αντικείμενα που θα πρέπει.
Επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι το Γυνάσιο είναι υποχρεωτικό. Ισως να ειναι αντιφατικό αλλά σημαίνει ότι όλοι θα πρέπει να το ολοκληρώσουν.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:05:54 μμ »
ΥΓ2. Το ότι δεν είχαμε αρχαία στο πρωτότυπο στο γυμνάσιο το θυμάσαι, apri;  :P

Εννοείται. Και με έναν περίεργο τρόπο τελικά μαθαίναμε περισσότερα αρχαία από όσα μαθαίνουν τα παιδιά σήμερα.
Άρα, κάτι πήγε στραβά με τα επόμενα συστήματα παρά τις καλές προθέσεις που μπορεί να υπήρχαν.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι κατά της αξιολόγησης. Αντιθέτως, πιστεύω ότι η αξιολόγηση ωθεί τον άνθρωπο να γίνεται καλύτερος. Όμως, δεν πιστεύω και ότι η αξιολόγηση από μόνη της και μάλιστα με τη μορφή των απολυτήριων εξετάσεων είναι ο καθοριστικός παράγοντας, για να ενδιαφερθεί ένας μαθητής. Δηλ. είτε υπάρχουν εξετάσεις είτε δεν υπάρχουν, δεν σημαίνει ότι το σχολείο θα γίνει απαραίτητα καλύτερο, ελκυστικότερο και πιο ενδιαφέρον.

Θυμάμαι κάποια μαθήματα στα οποία είχα εξεταστεί ως μαθήτρια πολλές φορές είτε με διαγωνίσματα είτε με απολυτήριες γραπτές εξετάσεις. Και πάντα διάβαζα αρκετά και έγραφα καλά. Όμως, δεν με έκαναν να ενδιαφερθώ γι' αυτά -γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι δεν υπάρχει αδιάφορο γνωστικό αντικείμενο, ανεξάρτητα από την ιδιαίτερη κλίση του καθενός- και γι' αυτό αποφοιτώντας, τα ξέχασα εντελώς. Ήταν επιτυχές το εκπαιδευτικό σύστημα, επειδή είχα πάρει καλούς βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα; Εκ των υστέρων, δεν το νομίζω. Γιατί ό,τι έμαθα γι' αυτά, στην πραγματικότητα το έμαθα αργότερα με προσωπικό μου διάβασμα που μου προκάλεσε το ενδιαφέρον.


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:13:01 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:18:24 μμ »
Πιθανόν να σκέφτονται το προφανές. Τα παιδιά να ολοκληρώσουν το γυμνάσιο που είναι υποχρεωτικό. Εξετάσεις γιατί να υπάρχουν; Σκόπος είναι να δείξουν πως καταργούν την παραπαιδεία. Να μειωθούν και οι εκπαιδευτικές ώρες. ;)Επόμενος σταθμός; Κατάργηση εξετάσεων στο λύκειο και σταδιακά να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο ελεύθερα. Σκεφτείτε πόσο κέρδος θα χει αυτό ;)
ΠΟΤΕ ο στόχος δεν ήταν η αναβάθμιση της εκπαίδευσης, άρα;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:21:21 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:22:49 μμ »
Εννοείται. Και με έναν περίεργο τρόπο τελικά μαθαίναμε περισσότερα αρχαία από όσα μαθαίνουν τα παιδιά σήμερα.
Άρα, κάτι πήγε στραβά με τα επόμενα συστήματα παρά τις καλές προθέσεις που μπορεί να υπήρχαν.

Και μαθαίναμε και πολύ καλύτερα τη νέα ελληνική. Επίσης, παίρναμε μια μυρωδιά από τα σημαντικότερα κείμενα της αρχαίας γραμματείας, όλων των ειδών. Ακόμα θυμάμαι πόσο με είχε εντυπωσιάσει ο Κατά Ερατοσθένους. 4 ώρες όμως μεταφρασμένα κείμενα. Πολλή ανάγνωση, άρα κειμενικές δεξιότητες, κάτι που λείπει σήμερα από ένα μέσο μαθητή -και υποψιάζομαι και από αρκετούς καθηγητές  :P

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι κατά της αξιολόγησης. Αντιθέτως, πιστεύω ότι η αξιολόγηση ωθεί τον άνθρωπο να γίνεται καλύτερος. Όμως, δεν πιστεύω και ότι η αξιολόγηση από μόνη της και μάλιστα με τη μορφή των απολυτήριων εξετάσεων είναι ο καθοριστικός παράγοντας, για να ενδιαφερθεί ένας μαθητής. Δηλ. είτε υπάρχουν εξετάσεις είτε δεν υπάρχουν, δεν σημαίνει ότι το σχολείο θα γίνει απαραίτητα καλύτερο, ελκυστικότερο και πιο ενδιαφέρον.

Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη σε κάθε διαδικασία. Θέτεις στόχους, κάνεις την προσπάθεια σου και στο τέλος πρέπει να δεις τι στην ευχή έκανες και κυρίως να διορθώσεις τι πήγε στραβά. Στην Ελλάδα όμως η αξιολόγηση είναι εντελώς παρεξηγημένη. Θεωρείται τιμωρητική διαδικασία και όχι βελτιωτική. Το κυριότερο πρόβλημα του εξεταστικοκεντρικού μας συστήματος είναι ότι δεν υπάρχει ανατροφοδότηση. Ο μαθητής δεν βλέπει τι κάνει λάθος έτσι ώστε να μην το ξανακάνει. Όσο για μας, αν κάποιος τολμήσει να μας υποδείξει πώς μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι στη δουλειά μας ή στη ζωή μας, θεωρούμε ότι μας προσβάλλει αντί να το δούμε ως ευκαιρία μάθησης και βελτίωσης. Ή τέλος πάντων, έστω να μας βάλει σε σκέψεις ότι μπορεί και εμείς να έχουμε δυνατότητα βελτίωσης.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:30:20 μμ »
ΥΓ. Βέβαια, εφόσον η ιστορία είναι εξεταζόμενο μάθημα, θα ήταν καλό, θεωρώ, να μην δίνεται ως β' ανάθεση, τουλάχιστον όχι στην έκταση που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Σήμερα η ξενόγλωσση που έμαθε ότι η Ιστορία θα εξετάζεται δυσαρεστήθηκε γιατί θα έχει να διορθώνει το καλοκαίρι! Αν δεν το θέλει το μάθημα ας το αφήσει! Το αναλαμβάνουμε όλοι οι άλλοι φιλόλογοι του συλλόγου με χαρά!

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:33:28 μμ »
Επόμενος σταθμός; Κατάργηση εξετάσεων στο λύκειο και σταδιακά να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο ελεύθερα. Σκεφτείτε πόσο κέρδος θα χει αυτό ;)
Φυσικά και πρέπει να φθάσουμε στο σημείο  εισαγωγής στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις, πλήν κάποιων σχολών (ιατρική, αρχιτεκτονικη ) που εξετάζονται σε ορισμενα μαθηματα.
Δηλαδή γιατί να επιτρέπεται,  ο Ελληνας μαθητής με βάση το απολυτήριο του και  μόνο ( και εξετάσεις στα γερμανικά ώστε να ειναι σε θεση να παρακολουθήσει το πανεπιστήμιο), να μπορεί να εισαχθει σε πολυτεχνείο στη Γερμανία και να  μην μπορει στην Ελλάδα?
Τι παραπάνω παρέχεται στις πολυτεχνικές σχολές στην  Ελλάδα και απαιτούνται εξετάσεις?
Γιατί θα πρέπει οι νέοι φοιτητές που εισάγονται με 8  πχ στη σχολή για ιχθυοκαλιέργειες , να έχουν υποστεί τις εξετάσεις στο τέλος? Γι α να βεβαιωθεί ότι βαθμολογικά ανήκουν στην κλίμακα του 8? Και αν ανήκουν στο 8, πως ειναι δυνατόν να εισάγονται στην τριτοβαθμια εκπαίδευση?
Κλπ, κλπ, κλπ..

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αλλάζουν όλα στο Γυμνάσιο
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 09:41:13 μμ »
Φυσικά και πρέπει να φθάσουμε στο σημείο  εισαγωγής στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις, πλήν κάποιων σχολών (ιατρική, αρχιτεκτονικη ) που εξετάζονται σε ορισμενα μαθηματα.
Δηλαδή γιατί να επιτρέπεται,  ο Ελληνας μαθητής με βάση το απολυτήριο του και  μόνο ( και εξετάσεις στα γερμανικά ώστε να ειναι σε θεση να παρακολουθήσει το πανεπιστήμιο), να μπορεί να εισαχθει σε πολυτεχνείο στη Γερμανία και να  μην μπορει στην Ελλάδα?
Τι παραπάνω παρέχεται στις πολυτεχνικές σχολές στην  Ελλάδα και απαιτούνται εξετάσεις?
Γιατί θα πρέπει οι νέοι φοιτητές που εισάγονται με 8  πχ στη σχολή για ιχθυοκαλιέργειες , να έχουν υποστεί τις εξετάσεις στο τέλος? Γι α να βεβαιωθεί ότι βαθμολογικά ανήκουν στην κλίμακα του 8? Και αν ανήκουν στο 8, πως ειναι δυνατόν να εισάγονται στην τριτοβαθμια εκπαίδευση?
Κλπ, κλπ, κλπ..

Να διατυπώσω κι εγώ μια σκέψη επί του θέματος. Είμαστε σίγουροι ότι και οι υψηλοί βαθμοί των πανελληνίων ανταποκρίνονται σε πραγματική γνώση; Προσωπικά θεωρώ ότι το μόνο που βεβαιώνουν είναι τεχνογνωσία συγκεκριμένου εξεταστικού συστήματος, πειθαρχία και σε πολύ μικρό βαθμό μια σχετική γνώση βασικών πραγμάτων. Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω τις σημειώσεις ιστορίας του παιδαγωγικού Αθήνας -πριν από 6-7 χρόνια, όταν οι βάσεις ήταν ακόμα πολύ ψηλές- που έπεσαν στα χέρια μου -παλιά μαθήτρια που δυσκολευόταν να περάσει το μάθημα!- οι οποίες μοιράζονταν από γνωστή παράταξη για ψηφοθηρικούς λόγους και ήταν ανορθόγραφες. Και ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω το σοκ με τους "αμαρτολούς (sic) και τους κλέφτες".

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.