0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μην ξεχνάμε ότι πλέον στο Γυμνάσιο θα εξετάζονται μόνο 4 μαθήματα τον Ιούνιο (...με πτωτικές τάσεις). Άρα λιγότεροι επιτηρητές , και σε μια βδομάδα game over...
Πιστεύετε ότι στην πράξη τα τετράμηνα θα αυξήσουν ή θα μειώσουν το ενδιαφέρον των μαθητών για τα μαθήματα γενικά , δεδομένου ότι θα εξετάζονται μόνο σε αυτά τα 4 ; Μήπως πάμε σε γυμνάσιο των 4 μαθημάτων ;
Μήπως λοιπόν πάμε για πανελλήνιες μετά τις 31/5;
Τον καιρό που πήγαινα σχολείο, δεν υπήρχαν καθόλου εξετάσεις στο γυμνάσιο.
πότε ισχυε αυτό ?
Δεν νομίζω ότι το ενδιαφέρον αυξομειώνεται ανάλογα με αν είναι τετράμηνο ή τρίμηνο. Όσο για τις εξετάσεις, μπορεί να αναγκάσουν κάποιον να διαβάσει, αλλά δεν σημαίνει ότι θα τον κάνουν και να ενδιαφερθεί απαραίτητα για το γνωστικό αντικείμενο. Απαραίτητη η αξιολόγηση -σύμφωνοι- αλλά μην της δίνουμε και ρόλο που δεν της ανήκει.Τον καιρό που πήγαινα σχολείο, δεν υπήρχαν καθόλου εξετάσεις στο γυμνάσιο. Και τι μ' αυτό; Διαβάζαμε ή ενδιαφερόμαστε λιγότερο απ' ό,τι τα παιδιά τα τελευταία χρόνια; Η υποβάθμιση του ενδιαφέροντος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.
ΥΓ2. Το ότι δεν είχαμε αρχαία στο πρωτότυπο στο γυμνάσιο το θυμάσαι, apri;
Εννοείται. Και με έναν περίεργο τρόπο τελικά μαθαίναμε περισσότερα αρχαία από όσα μαθαίνουν τα παιδιά σήμερα.Άρα, κάτι πήγε στραβά με τα επόμενα συστήματα παρά τις καλές προθέσεις που μπορεί να υπήρχαν.
Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι κατά της αξιολόγησης. Αντιθέτως, πιστεύω ότι η αξιολόγηση ωθεί τον άνθρωπο να γίνεται καλύτερος. Όμως, δεν πιστεύω και ότι η αξιολόγηση από μόνη της και μάλιστα με τη μορφή των απολυτήριων εξετάσεων είναι ο καθοριστικός παράγοντας, για να ενδιαφερθεί ένας μαθητής. Δηλ. είτε υπάρχουν εξετάσεις είτε δεν υπάρχουν, δεν σημαίνει ότι το σχολείο θα γίνει απαραίτητα καλύτερο, ελκυστικότερο και πιο ενδιαφέρον.
ΥΓ.
Επόμενος σταθμός; Κατάργηση εξετάσεων στο λύκειο και σταδιακά να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο ελεύθερα. Σκεφτείτε πόσο κέρδος θα χει αυτό
Φυσικά και πρέπει να φθάσουμε στο σημείο εισαγωγής στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις, πλήν κάποιων σχολών (ιατρική, αρχιτεκτονικη ) που εξετάζονται σε ορισμενα μαθηματα.Δηλαδή γιατί να επιτρέπεται, ο Ελληνας μαθητής με βάση το απολυτήριο του και μόνο ( και εξετάσεις στα γερμανικά ώστε να ειναι σε θεση να παρακολουθήσει το πανεπιστήμιο), να μπορεί να εισαχθει σε πολυτεχνείο στη Γερμανία και να μην μπορει στην Ελλάδα? Τι παραπάνω παρέχεται στις πολυτεχνικές σχολές στην Ελλάδα και απαιτούνται εξετάσεις?Γιατί θα πρέπει οι νέοι φοιτητές που εισάγονται με 8 πχ στη σχολή για ιχθυοκαλιέργειες , να έχουν υποστεί τις εξετάσεις στο τέλος? Γι α να βεβαιωθεί ότι βαθμολογικά ανήκουν στην κλίμακα του 8? Και αν ανήκουν στο 8, πως ειναι δυνατόν να εισάγονται στην τριτοβαθμια εκπαίδευση?Κλπ, κλπ, κλπ..