0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έτσι είναι ...έρχονται ελπίζω αλλαγές! Ο καθένας για τους λόγους του έχει δίκιο κ ποτέ δεν θα ικανοποιηθούν όλων τα αιτήματα ...ποτέ αδικειται ο ενας ποτέ ο άλλος κ σε ακόμα πιο σοβαρα θέματα...Απλά πιστεύω ότι ...πρέπει επιτέλους να γνωρίζουμε το αν θα δουλέψουμε σε σχολείο κ ποτέ από τον ιουνιο για να κάνουμε ο καθένας τα κουμαντα του ...Ας πιεσουμε γιατί αυτό το χαλί μας ρημαζει ψυχική υγεία κ κατα συνέπεια σε κάποιους σωματική, κ ίσως ακούγεται δραματικό αλλα κ τη ζωή μας σε όλο της το φάσμα! Απλά να ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ! Κ εννοείται να αγωνιστουμε ενωμένοι για να έρθει μια κάποια αξιοκρατία ...ακούγεται ίσως λαϊκιστικό αλλα όσο απλα κοιτάμε κ κραζουμε στο ίντερνετ τόσο τους κάνουμε τη χάρη (κ ας με συγχωρέσουν όσοι παλευουν δύναμικα για την αλλαγή)...Κ γω κοιμομουν
@elranna και gia96Διορθώνω:Διορθώνω πάλι:Με βάση τα παραπάνω έκανα μία σκέψη.Ας υποθέσουμε πως ένα δίτεκνος ή κάποιος που έχει άρρωστους γονείς ή είνα μακριά από δυσπρόσιτο έχει δώσει ΑΣΕΠ με καλή σειρά και αδυνατεί λόγω οικογενειακών βαρών (δύο ενοίκια, παιδιά "λάστιχο", κλπ....) να πάει αναπληρωτής σε δυσπρόσιτο. Ο ελεύθερος, νεότερος και χωρίς πολλές υποχρεώσεις και πιο χαμηλή επίδοση στον διαγωνισμό, μπορεί να πάει πολύ πιο εύκολα σε δυσπρόσιτο και με τα διπλά μόρια να ξεπεράσει κατά πολύ έναν συνάδελφο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ακολουθήσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό. Είναι δίκαιο αυτό;Επειδή πολλοί βαφτίζουμε το δίκαιο ανάλογα με το τι μας συμφέρει...ΥΓ. Ούφ...
Διαβάζω ανελλιπώς το θέμα αλλά δε συνηθίζω να μιλώ... Θεωρώ ότι το άνοιγμα των πινάκων αδικεί γιατί με άλλα δεδομένα κάναμε δηλώσεις και άλλα πράγματα νομοθετούν τώρα αναδρομικά... (τουλάχιστον όσοι διαφωνούν σε αυτό σας παρακαλώ να μην υποστηρίζετε ότι μόνο ο διπλασιασμός δε πρέπει να μετρήσει γιατί κάνετε προφανές ότι κρίνετε με ότι σας συμφέρει κάθε φορά). Όπως και να 'χει επειδή ούτε όρεξη έχω για μάταιες αντιπαραθέσεις ούτε όρεξη και λεφτά για δικαστήρια ότι νομοθετήσουν αυτό θα ακολουθήσω... Αυτό που θέλω να προτείνω και θέλω να ακούσω τις γνώμες σας και αν κάποιος του φαίνεται καλή ιδέα να το κυκλοφορήσει έχει να κάνει με το νέο σύστημα διορισμού και απορρέει από την προσωπική μου πείρα (από τη μεταβατική περίοδο και από αυτό που έρχεται.)Μοριοδότηση προϋπηρεσίας: Σεβαστή, πολύτιμη αποκτημένη με θυσίες. Σκεφτείτε όμως ποιο είναι το στοιχείο που την κάνει απάνθρωπη σε πολλές περιπτώσεις.... Θα σας μιλήσω από το προσωπικό μου παράδειγμα.Εγώ αναπληρωτής και η σύζυγος αναπληρώτρια (και δύο παιδιά να μας κάνουν παρέα). Η σύζυγος δασκάλα (το αναφέρω για να βγάλω το παράγοντα ΑΣΕΠ κτλ.) Ξεκίνησε να δουλεύει το 2010 και μετά το 11 (που είχαμε και το πρώτο μας παιδί) επειδή δε θα άλλαζε η σειρά μέχρι τον ασεπ δε δηλώναμε όλη την Ελλάδα και βάζαμε μόνο 30 "γειτονικούς" νομούς (ηπειρωτική Ελλάδα δηλαδή.) Το αποτέλεσμα ήταν αν δεν την έπαιρναν στην πρώτη φάση θα την έπαιρναν στη δεύτερη και επειδή κάπως έτσι σκεφτόταν όλοι το αποτέλεσμα ήταν απλά όλοι οι αναπληρωτές να τοποθετούνται λίγο καλύτερα (περιοχές πιο κοντά στο σπίτι τους.) Κάποιοι πιο κάτω στον πίνακα μπορεί να έπαιρναν λίγα περισσότερα λεφτά από τη νωρίτερη πρόσληψη και προφανώς πήγαιναν κάπου που είχαν δηλώσει και μπορούσαν (η Σάμος δεν είναι το ίδιο για μένα και το ίδιο για έναν Σαμιώτη).Αυτή τη στιγμή με το σύστημα που ξανά ενεργοποιείται τι θα έχουμε;;;Διαγράψτε τα τελευταία 5 χρόνια ότι έγινε έγινε πάρτε όλη τη προϋπηρεσία όπως ήταν παλιά! Από δω και πέρα βλέπετε τι έρχεται;Όποιος δε δηλώσει το κουτάκι είναι πολύ πιθανό να πέφτει εκατοντάδες θέσεις! Για ποιο λόγο πρέπει να γίνεται αυτό; Οδηγούμαστε σε μία ζούγκλα όπου προφανώς υπάρχει ένα πλεονέκτημα σε νέους χωρίς οικογένεια αλλά ακόμα και για αυτούς αν δουν λίγο μπροστά τους θα δουν ότι για να συνεχίσουν "να κρατάν" τη πρώτη θέση στο πίνακα θα πρέπει να βάζουν το κουτάκι για πάντα!!!Η διδακτική πείρα που θα πάρει κάποιος από ένα 9μηνο δεν είναι τόοοοσο μεγαλύτερη από κάποιον που θα δουλέψει 8,5 μήνες...Για αυτό τι προτείνω:Ανάλογη ρύθμιση με αυτή του λοβέρδου που έκανε για την ημέρα ανάληωης υπηρασίας (Θυμίζω όποιος κάνει ανάληψη από την πρώτη μέχρι την τρίτη ημέρα μοριοδοτείται από την πρώτη) και έτσι γλυτώσαμε από τα ευτράπελα ποιος θα προλάβε ιτο αεροπλάνο για Ρόδο αύριο!!!Εγώ προτείνω να το μεγαλώσουμε αυτό το διάστημα π.χ. η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται ανά μήνα ή ανά δίμηνο. πχ όποιος κάνει ανάληψη Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο παίρνει 5 μόρια όποιος κάνει Νοέμβριο Δεκέμβριο παίρνει 4 μόρια κτλ...Με αυτό το τρόπο:όλοι θα είναι πιο άνετοι στις επιλογές τους και κατά πάσα πιθανότητα πιο κοντά στα σπίτια τουςτο υπουργείο δε θα μπορεί να κάνει τα μαγικά του και στην πρώτη φάση να εμφανίζονται κενά στα νησιά και στη δεύτερη φάση μετά από δύο μέρες κενά στην ΑθήναΤα νησιά δε πρόκειται να μείνουν χωρίς δασκάλους (Είναι κουτό να πει κανείς στις μέρες μας ότι δε θα βρεθούν άτομα πιο κάτω στον πίνακα να πάνε...)Ποιο είναι το μοναδικό μειονέκτημα;;;Ότι κάποιοι (που πιθανον δεν έχουν πολλές υποχρεώσεις) δε θα μπορέσουν να περάσουν τους τυπάδες από μπροστά του που σαν χαζοί δε δήλωσαν το κουτάκι γιατί "βαριούνται" να φάνε τα νησιά.Τι θα κερδίσουν όταν τελικά φτάσουν εκει ψηλά από τέτοιες προσπεράσεις; Δε θα πρέπει να φοβούνται από τον επόμενο που είναι πιο χαμηλά από αυτούς και θα σκέφτεται όπως αυτοί....Περιμένω σχόλια!Συγγνώμη για το μάκρος του μηνύματος
Συνάδελφοι είναι σίγουρο ότι μετα τις 31-12-2016 το σύστημα θα αλλάξει,ορίζεται ξεκάθαρα στις αποφάσεις των δικαστηρίων;Αν ναι τότε σκεφτείτε πόσο θα αλλάξει η θέση του καθενός αν απλά προηγηθούν στον πίνακα οι έχοντες ΑΣΕΠ,χωρίς καμία άλλη αλλαγή..
πουθενά και καμία απόφαση δικαστηρίου δεν ζητάει να αλλάξει το σύστημα, αλλά ζητάει να διεξαχθεί ασεπ για να αλλάξει το σύστημα αναπληρωτών....πράγματι αν προηγηθούν οι ασεπ με ένα μόριο ο μήνας και διπλά δυσπρόσιτα θα είναι σημαντική αλλαγή
Είναι αδιανόητο να συνεχίσει να υφίσταται και την επόμενη σχολική χρονιά το ίδιο απαράδεκτο σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών, που μόνο άδικο είναι και διαιωνίζει τις αδικίες! Να εργάζονται οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι και οι απολυθέντες των ιδιωτικών από τις πρώτες φάσεις, σε περιοχές και σχολεία φιλέτα και να κάθονται άνεργοι νεώτεροι συνάδελφοι, με μεταπτυχιακά, 2-3 ξένες γλώσσες, μεγαλύτερη όρεξη για δουλειά, επειδή έτσι βολεύει κάποιους!Αλλαγή τώρα, για ένα δικαιότερο και αξιοκρατικότερο σύστημα, όπου όλοι θα κρίνονται και θα κατατάσσονται με βάση τα προσόντα τους όλα αυτά τα χρόνια!
επιτροπή Γαβρόγλου και πόρισμα αυτής για αναπληρωτέςΗ συστηματική κάλυψη των οργανικών κενών στα σχολεί α με πρόσληψη αναπληρωτών αντί διορισμών αποτελεί μια λύση ανάγκης και όχι μία ηθελημένη επιλογή της ελληνικής Πολιτείας. Πέρα από το αυτονόητο αίτημα της σταθερής στελέχωσης των δημόσιων σχολείων όλων των τύπων με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, η εξάρτηση από τη μεγάλη ποσόστωση αναπληρωτών εκπαιδευτικών επιφέρει τα ακόλουθα προβλήματα από παιδαγωγική και διοικητική σκοπιά: Α) Εφόσον οι θέσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεν καλυφθούν εγκαίρως, οι προσωρινά κενές θέσεις εκπαιδευτικών δημιουργούν τεράστια παιδαγωγικά και λειτουργικά ζητήματα στις σχολικές μονάδες με άμεσο αντίκτυπο στη σχολική ζωή των μαθητών και κατ’ επέκταση και στους γονείς τους.