0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μιλάς σαν να είσαι αλώβητη...σε πληροφορώ ότι είμαι πολύ πίσω από το 1500 και κάθε χρόνο δουλεύω. Στην ενισχυτική αλλά δουλεύω.
1) όταν εκπαιδεύεις μαθητές στις δομές εαε, τους εκπαιδεύεις πάνω στο αντικείμενο του βασικού σου πτυχίου (άρα αποκτάς εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του βασικού πτυχίου) έχοντας επιπλέον ειδικευτεί μέσω ενός διδακτορικού, μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου άρα αποκτάς προϋπηρεσία που σε βοηθά να διδάξεις καλύτερα το αντικείμενο σου και σε μαθητές του γενικού σχολείου. Όταν εργάζεσαι ως καθηγητής στο γενικό σχολείο δηλαδή δεν εκπαιδεύεις άρα δεν αποκτάς εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών ειδικής εκπαίδευσης, πως ζητάς να μετρά η προϋπηρεσία αυτή στις προσλήψεις που γίνονται για την εκπαίδευση μαθητών εαε; Τόσο απλά.2)επειδή πολύ φοριέται η καραμέλα του ΑΣΕΠ, από που βγάζουν κάποιοι το συμπέρασμα ότι ΜΟΝΟ όσοι είναι στην γενική εκπαίδευση έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ ενώ εκείνοι της ειδικής όχι;3)Κάνετε λόγο για άλλα μεταπτυχιακά που θα πρέπει να προσμετρώνται. ποιος σας είπε πως μόνο εσεις είστε κάτοχοι 2,3 μεταπτυχιακών και οτι όσοι εργάζονται στην εαε δεν έχουν την αντίστοιχη ακαδημαϊκή πορεία; Μακάρι να μετρήσουν και τα άλλα μεταπτυχιακά αλλά να είναι σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας μας.τι ιδιότυπος λοιπον, ρατσισμός είναι αυτός προς τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ της εαε;
Όλοι όσοι είστε υπέρ ΑΣΕΠ... γνωρίζετε πολύ καλά ότι σε μερικούς δε δόθηκε η δυνατότητα να αξιολογηθούν γραπτώς, απόφοιτοι μετά το 2008. Με ΤΑ μεταπτυχιακά έγινε ένας "χαμός " κι εγώ έκανα μεταπτυχιακό εξ'αποστάσεως της Κύπρου με εργασία στον ιδιωτικό τομέα, στον οποίο και συνεχίζω. Ίσως θα έπρεπε να αξιολογηθούν τα μεταπτυχιακά ειδικης (κυρίως Ιταλίας και
Το δικό μου ήταν καθαρά εξ αποστάσεως. Ας αξιολογηθούν όλα... No problem συνάδελφε!!
Δούλευα και δουλεύω ΣΕ παιδικό σταθμό. Δε μπορούσα να κάνω δια ζώσης μάστερ. Επέλεξα ένα ευέλικτο πρόγραμμα και προτίμησα τον ιδιωτικό τομέα από το να γυριζω την Ελλάδα...Το μάστερ της Κύπρου πληρεί ως ένα βαθμό ΤΑ κριτήρια. Στον πίνακα ειδικης έχουν μπει μεταπτυχιακά 8-10 μηνών (π.Χ.Ιταλιας) και μεταπτυχιακά συμβουλευτικής. Δε νομίζω ότι θα ήταν δυνατόν να αξιολογηθουν αναδρομικά μεταπτυχιακά ειδικής αγωγης. Το καλύτερο αυτό θα ήταν βέβαια... Έχεις θέμα και φάνηκε (Όχι μόνο μαζί μου αλλά και με όσους απέκτησαν μαστερ)... Πίστευε ότι θες... Για ΑΣΕΠ θα μου πεις τίποτα;;!!
Έλεος john, άσε τον κόσμο να παρακολουθεί το μεταπτυχιακό που θέλει με τον τρόπο που θέλει. Φυσικά και έχει σχέση το μεταπτυχιακό με το αντικείμενο μας και φυσικά αφού σου δίνει εξειδίκευση είναι ανώτερο του βασικού που δεν σου δίνει. Κατάθεσε την όποια άποψη σου αλλά άσε τις γενικεύσεις στην άκρη γιατί ακόμα και κάποιο δίκιο να έχεις το χάνεις.
Άλλοι γύρισαν και γυρίζουν την Ελλάδα. Όχι επειδή τους αρέσει, αλλά επειδή ήταν αναγκασμένοι να το κάνουν. Και πολλοί από αυτούς δουλεύουν επίσης στον ιδιωτικό τομέα, όταν δεν προσλαμβάνονται. Το κάνεις να δείχνει λες και το να γυρίζεις την Ελλάδα, είναι ευκολότερο από το να παίρνεις πτυχίο, συγνώμη, μάστερ ήθελα να πω, από τον καναπέ σου. Και ναι έχω πρόβλημα με την αδικία που θέλει ένα μεταπτυχιακό που δεν έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο, να γίνεται ξαφνικά πιο σημαντικό από το βασικό πτυχίο και μέσο για να μηδενιστούν κόποι πολλών χρόνων άλλων. Όσο για το ΑΣΕΠ, έχω γράψει στο παρελθόν ότι θα έπρεπε να γίνονται συνεχώς ΑΣΕΠ. Το ότι δεν γίνεται δεν πάει να πει ότι θα πρέπει να ανοίξουν παράθυρα και παραθυράκια. Πάντως έχει ενδιαφέρον να δείχνεις τον άλλον με το δάκτυλο και ταυτόχρονα να ποστάρεις στο ίδιο πνεύμα. Διότι έχω θέμα όπως λες, αλλά φαίνεται ότι έχεις θέμα και εσύ με τα άλλα πτυχία. Δεν θέλεις ανταγωνισμό από 8μηνίτες και συμβούλους.
Κοίταξε να δεις κι εγώ θα γύριζα την Ελλάδα αλλά το κράτος δε μου έδωσε τη δυνατότητα να δώσω ασεπ και για νέους αποφοιτους που δεν αξιολογήθηκαν αποτέλεσε ευκαιρία να δουλέψουν στη δημόσια εκπαίδευση. Όχι όλα δικά σας "συνάδελφε"... Τα υπόλοιπα απαξιώ να τα σχολιάσω...