*

Αποστολέας Θέμα: Άρση Μονιμότητας  (Αναγνώστηκε 219415 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #924 στις: Μαρτίου 31, 2012, 01:34:23 pm »
Πρώτον, στο δημοσίευμα αναφέρεται πως η αξιολόγηση ήταν προαποφασισμένη εδώ και μήνες. Που σημαίνει ό,τι δεν το αποφάσισε ο σημερινός υπουργός παιδείας.
Δεύτερον, δεν είναι εύκολο αυτή την εποχή για ένα κλάδο να αρνηθεί ή να αντισταθεί σε διαδικασίες αξιολόγησης. Και δεν νομίζω πως είναι σωστό. Καλύτερα να παλέψει ο κλάδος για αξιοκρατικά κριτήρια και αδιάβλητες διαδικασίες αξιολόγησης. Θα είναι καλύτερο για όλους.
Aυτα να πας να τα πεις στους συναδελφους με 4-5 ΑΣΕΠ να δουμε τι θα σου πουν.

και με 7 ΑΣΕΠ, τί σχέση εχει? δεν καταλαβαινω?
Ο ΑΣΕΠ σε κανει ικανο εκπαιδευτικό?   
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #925 στις: Μαρτίου 31, 2012, 02:43:58 pm »
Έχει ακούσει κάνεις πως θα γίνονται οι αξιολογήσεις? με ποια κριτήρια? μπορούμε να κάνουμε κάτι τώρα πριν ξεκινήσουν? σας ευχαριστώ

Συνάδελφε, ξεκίνα να αποκτάς καλές δημόσιες σχέσεις με Διευθυντές, Προισταμένους, Σχολικούς Συμβούλους, Περιφερειάρχες της Εκπαίδευσης... Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους... ::) ;)

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #926 στις: Μαρτίου 31, 2012, 04:15:45 pm »
Aυτα να πας να τα πεις στους συναδελφους με 4-5 ΑΣΕΠ να δουμε τι θα σου πουν.
και με 7 ΑΣΕΠ, τί σχέση εχει? δεν καταλαβαινω?
Ο ΑΣΕΠ σε κανει ικανο εκπαιδευτικό?
μην ισοπεδώνουμε όλα,ο ασεπ ήταν μια αξιολόγηση σε γνωστικά αντικείμενα και σε ιδέες και σε ποικίλες άλλες ικανότητες
σε καμμια περίπτωση δεν κρίθηκαν  το ίδιο όσοι διορίστηκαν με ασεπ και όλοι αυτοί που έμπαιναν απλως με το πτυχίο τους
και ναι μάρκο ο άσεπ μπορεί - αν το έχεις βέβαια- να σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό απο ό,τι αν δεν είχες υποστεί τη διαδικασία.....
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 31, 2012, 04:36:28 pm από alexel »

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #927 στις: Μαρτίου 31, 2012, 04:36:41 pm »


και με 7 ΑΣΕΠ, τί σχέση εχει? δεν καταλαβαινω?
Ο ΑΣΕΠ σε κανει ικανο εκπαιδευτικό?
μην ισοπεδώνουμε όλα,ο ασεπ ήταν μια αξιολόγηση σε γνωστικά αντικείμενα και σε ιδέες και σε ποικίλες άλλες ικανότητες
σε καμμια περίπτωση δεν κρίθηκαν  το ίδιο όσοι διορίστηκαν με ασεπ και όλοι αυτοί που έμπαιναν απλως με το πτυχίο τους
και ναι μάρκο ο άσεπ μπορεί - αν το έχεις βέβαια- να σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό απο ό,τι αν δεν είχες υποστεί τη διαδικασία.....

Διορίστηκα με ΑΣΕΠ αλλά σίγουρα δεν είμαι ικανότερος εκπαιδευτικός από την κολλητή μου που έχει δώσει τρεις ΑΣΕΠ και δουλεύει αναπληρώτρια χρόνια τώρα. Επίσης, έχω πολλά παραδείγματα συναδέλφων που είναι από ΑΣΕΠ και είναι κάκιστοι εκπαιδευτικοί. Σε βαθμό που ενώ πριν δύο χρόνια ήμουν φανατικά κατά της αξιολόγησης, κάτι τέτοιοι τύποι με έχουν κάνει να σκέφτομαι πως δεν πάει άλλο να ξεφτιλίζουν το επαγγελμα τέτοια λαμόγια και άχρηστοι. Κάποιος πρέπει να τους στείλει σπίτια τους. Και όμως διορίστηκαν με ΑΣΕΠ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #928 στις: Μαρτίου 31, 2012, 04:43:50 pm »
Το ερώτημα που ανακύπτει νομίζω είναι αν η αξιολόγηση θα είναι εξίσου διαφανής και αδιάβλητη διαδικασία όσο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
Αν είναι έτσι, τότε να καταργηθεί ο διαγωνισμός και να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην πράξη.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #929 στις: Μαρτίου 31, 2012, 04:46:41 pm »
O ΑΣΕΠ δεν έγινε ως μέτρο αξιολόγησης, ο εκπαιδευτικός αξιολογείται στην τάξη, αλλά ως ένας πιο αντικειμενικός τρόπος διορισμών.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #930 στις: Μαρτίου 31, 2012, 04:52:10 pm »
Η σύγκριση που έκανα μεταξύ διαγωνισμού ΑΣΕΠ και αξιολόγησης είναι αν θα έχουμε δύο εξίσου διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες.Επίσης πώς είναι δυνατόν να αποφευχθεί ο υποκειμενικός παράγοντας?
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος evkan2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 435
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #931 στις: Μαρτίου 31, 2012, 05:14:26 pm »
Το ερώτημα που ανακύπτει νομίζω είναι αν η αξιολόγηση θα είναι εξίσου διαφανής και αδιάβλητη διαδικασία όσο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
Αν είναι έτσι, τότε να καταργηθεί ο διαγωνισμός και να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην πράξη.
Mα ο διαγωνισμος εχει καταργηθει ουσιαστικα αφου με τους περιορισμους λογω μνημονιου ειναι ανωφελο να γινει.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #932 στις: Μαρτίου 31, 2012, 05:48:27 pm »
Το ερώτημα που ανακύπτει νομίζω είναι αν η αξιολόγηση θα είναι εξίσου διαφανής και αδιάβλητη διαδικασία όσο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
Αν είναι έτσι, τότε να καταργηθεί ο διαγωνισμός και να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην πράξη.
Mα ο διαγωνισμος εχει καταργηθει ουσιαστικα αφου με τους περιορισμους λογω μνημονιου ειναι ανωφελο να γινει.
Eτσι ειναι...

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #933 στις: Μαρτίου 31, 2012, 06:02:20 pm »

Διορίστηκα με ΑΣΕΠ αλλά σίγουρα δεν είμαι ικανότερος εκπαιδευτικός από την κολλητή μου που έχει δώσει τρεις ΑΣΕΠ και δουλεύει αναπληρώτρια χρόνια τώρα. Επίσης, έχω πολλά παραδείγματα συναδέλφων που είναι από ΑΣΕΠ και είναι κάκιστοι εκπαιδευτικοί. Σε βαθμό που ενώ πριν δύο χρόνια ήμουν φανατικά κατά της αξιολόγησης, κάτι τέτοιοι τύποι με έχουν κάνει να σκέφτομαι πως δεν πάει άλλο να ξεφτιλίζουν το επαγγελμα τέτοια λαμόγια και άχρηστοι. Κάποιος πρέπει να τους στείλει σπίτια τους. Και όμως διορίστηκαν με ΑΣΕΠ...

Συμφωνώ. Αν και ήμουν και είμαι υπέρμαχος του ασεπ, την πρώτη χρονιά άλλωστε που εργάστηκα ως αναπληρώτρια ήταν λόγω των μονάδων που είχα πάνω από την βάση.

Πέρυσι όμως είχα έναν συνάδελφο, με άκρες σε υψηλά στρώματα ;), ο οποίος διορίστηκε με τον ασεπ, με αρκετά υψηλή βαθμολογία, αλλά ήταν τόσο προβληματικός και καταπιεσμένος που αρκετοί σκεφτήκαμε ότι θα μπουκάρει καμια μέρα στο σχολείο με όπλο και θα μας λιανίσει... :o Αν όμως γίνει αξιολόγηση και τον δω πάλι σε σχολείο... :-X :-X :-X
Together we stand!!! Divided we fall...

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #934 στις: Μαρτίου 31, 2012, 06:24:03 pm »
Mα ο διαγωνισμος εχει καταργηθει ουσιαστικα αφου με τους περιορισμους λογω μνημονιου ειναι ανωφελο να γινει.
:)  :)  :D

-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #935 στις: Μαρτίου 31, 2012, 06:41:21 pm »
αυτό που είπα είναι οτι το ίδιο άτομο θα μπορούσε να έχει μια επαρκέστερη κατάρτιση αν εμπαινε στη διαδικάσία να δώσει και να περάσει με ασεπ
η μεταδότικότητα ,η επικοινωνία με τους μαθητές και τόσα άλλα δεν μπορούν να κριθούν με ένα γραπτό διαγωνισμό
κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #936 στις: Μαρτίου 31, 2012, 06:50:49 pm »
αυτό που είπα είναι οτι το ίδιο άτομο θα μπορούσε να έχει μια επαρκέστερη κατάρτιση αν εμπαινε στη διαδικάσία να δώσει και να περάσει με ασεπ
η μεταδότικότητα ,η επικοινωνία με τους μαθητές και τόσα άλλα δεν μπορούν να κριθούν με ένα γραπτό διαγωνισμό
κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης
κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης

ΣΩΣΤΟ!!!!!




Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #937 στις: Μαρτίου 31, 2012, 07:08:10 pm »
η μεταδότικότητα ,η επικοινωνία με τους μαθητές και τόσα άλλα δεν μπορούν να κριθούν με ένα γραπτό διαγωνισμό
κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης

Κατά βάση συμφωνούμε. Τι θα γίνει όμως με όλους αυτούς που μπήκαν στο δημόσιο σχολείο για να αράξουν, να έχουν μια θεσούλα, να πέφτει το 15νθήμερο, κοινώς για μια δουλίτσα και όχι επειδή θέλουν να προσφέρουν και φυσικά να επιμορφωθούν; Νομίζεις ότι θα θέλουν να επιμορφωθούν; Τους βλέπω πώς χώνονται κάτω από το τραπέζι όταν είναι να γίνει καμιά δραστηριότητα ή να αναλάβουν κάποια ευθύνη. Η κατάσταση είναι δράμα. Δεν είναι μόνο θέμα επιμόρφωσης. Είναι θέμα κουλτούρας. Ο νεοελληνικός μικροαστισμός τα έχει σαπίσει όλα. Χρειάζεται και επιμόρφωση και αξιολόγηση. Το θέμα ειναι ποιος και με τι όρους. Και αυτός είναι ο μόνος ενδοιασμός μου για την αξιολόγηση. Γιατί στη χώρα της πελατείας, την Ελλάδα, και η αξιολόγηση θα χρησιμοποιηθεί στρεβλά για την εξυπηρέτηση του συστήματος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182676
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.