*

Αποστολέας Θέμα: Άρση Μονιμότητας  (Αναγνώστηκε 219841 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #462 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:18:54 pm »
ειναι κακο βρε apri μου...ακομα και ολοι ικανοι να ειναι παλι δε θα περνανε ολοι στον επομενο βαθμο! γιατι να ειναι προκαθορισμενο το ποσοστο;; τι λογικη εχει αυτο;; ???
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:15 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #463 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:27:41 pm »
ειναι κακο βρε apri μου...ακομα και ολοι ικανοι να ειναι παλι δε θα περνανε ολοι στον επομενο βαθμο! γιατι να ειναι προκαθορισμενο το ποσοστο;; τι λογικη εχει αυτο;; ???

H λογική είναι κατά βάση ότι το κράτος δεν αντέχει να πληρώνει πολλούς στα ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια.
Από εκεί και πέρα, η προαγωγή ανεξαρτήτως ποσοστών είχε συν τοις άλλοις οδηγήσει στο βάλτο τη δημόσια διοίκηση, γιατί όλοι θεωρούσαν ότι είχαν στο τσεπάκι την προαγωγή. Σήμερα, σε πολλές περιπτώσεις προάγονταν άτομα χαριστικά σε ένδειξη "συναδελφικότητας". Και φυσικά οι υπόλοιποι δεν ενοχλούνταν, γιατί προάγονταν κι αυτοί. Η ύπαρξη ποσόστωσης δυσκολεύει τέτοιες χαριστικές προαγωγές.
Μιλάω για τη θεωρητική λειτουργία του συστήματος, γιατί στην πράξη εγώ έχω τις αμφιβολίες μου.

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #464 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:28:57 pm »
Πιστεύω ότι θα παιρνάνε όλοι όσοι έχουν και μεταπτυχιακό ή διδακτορικο δίπλωμα ειδίκευσης, Γιατί αυτοί που θα μας αξιολογούν θα έχουν μεγαλύτερα προσόντα όπως τα παραπάνω που ανέφερα και αν ναι, θα έχουν μπεί στην τάξη ή θα κάθονται στις ωραίες θέσεις και το έχω ακούσει και αυτό που τώρα θα το ανεφέρω από άτομο που έχει μεγάλο αξιώμα στην εκπαίδευση ότι και εμεις δεν είμαστε καλοί εκπαιδευτικοί τι και αν είμαστε σε αυτές τις θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #465 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:31:53 pm »
Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Ο εκπαιδευτικός πρώτα πρέπει να περάσει πανελλήνιες. Μετά πρέπει να δίνει ΑΣΕΠ, και να βρίσκεται σε θέση διοριστέου (αριθμό που αυθαίρετα ορίζονται από το κράτος). Αν τα περάσει αυτά (δηλαδή να διοριστεί δίνοντας εξετάσεις για να πιάσει τις 10 θέσεις που θα δίδονται, διαγωνιζόμενος με 7000 άλλους, εξεταζόμενος σε πράγματα που πολλές φορές δε του τα δίδαξαν καν, όπως τα παιδαγωγικά σε πολλές σχολές), αν θέλει να παίρνει χρήματα με τα οποία να μπορεί να επιβιώσει στοιχειωδώς, πρέπει να βρεθεί μέσα στην "ελιτ" 20% που θα παίρνουν τέτοιο μισθό (με ποιά κριτήρια κανείς δε ξέρει).
Αυτό θα πει κοσκίνισμα βρε παιδί μου!!!!! Κι όλα αυτά, για να μη κλείσουν μερικές ρημάδες σχολές που παράγουν εκπαιδευτικούς στην ειδικότητα των οποίων υπάρχει ΗΔΗ υπεραφθονία. Να μη παραδεχτεί δηλαδή το ελληνικό κράτος, οτι τόσα χρόνια που έβαζε, έβαζε, έβαζε αβέρτα στις σχολές χωρίς να υπάρχει καμία δυνατότητα αυτοί οι άνθρωποι να αποκατασταθούν επαγγελματικά στο αντικείμενό τους, το έκανε κάτω από πιέσεις από διάφορες τοπικές κοινωνίες.
Ε, μα  Ε-Λ-Ε-Ο-Σ πια!!!!!!!! Σε ποιό άλλο τομέα επιλογής προσωπικού γίνεται ή έγινε ποτέ τέοιου είδους κοσκίνισμα στην Ελλάδα ή αλλού?!?!?!?!?!
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:15 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #466 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:34:32 pm »
Στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα υπάρχει αξιολόγηση κάθε χρόνο από τον άμεσα διοικητικό προϊστάμενο του υπαλλήλου, δύο αξιολογητές και ειδική επιτροπή αξιολόγησης. επίσης, υπάρχει έντυπο αυτοαξιολόγησης. Για να σας βοηθήσω λίγο σας περιγράφω το έντυπο αυτό για τους υπαλλήλους ΥΕ:
μέρος Α - στοιχεία υπαλλήλου.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #467 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:35:05 pm »
ειναι κακο βρε apri μου...ακομα και ολοι ικανοι να ειναι παλι δε θα περνανε ολοι στον επομενο βαθμο! γιατι να ειναι προκαθορισμενο το ποσοστο;; τι λογικη εχει αυτο;; ???
H λογική είναι κατά βάση ότι το κράτος δεν αντέχει να πληρώνει πολλούς στα ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια.
Από εκεί και πέρα, η προαγωγή ανεξαρτήτως ποσοστών είχε συν τοις άλλοις οδηγήσει στο βάλτο τη δημόσια διοίκηση, γιατί όλοι θεωρούσαν ότι είχαν στο τσεπάκι την προαγωγή. Σήμερα, σε πολλές περιπτώσεις προάγονταν άτομα χαριστικά σε ένδειξη "συναδελφικότητας". Και φυσικά οι υπόλοιποι δεν ενοχλούνταν, γιατί προάγονταν κι αυτοί. Η ύπαρξη ποσόστωσης δυσκολεύει τέτοιες χαριστικές προαγωγές.
Μιλάω για τη θεωρητική λειτουργία του συστήματος, γιατί στην πράξη εγώ έχω τις αμφιβολίες μου.
απο τις χαριστικες προαγωγες μεχρι τον αυστηρο καθορισμο ποσοστων υπαρχει αποσταση...
προσωπικα προτιμω να μου πουν αφου αξιζεις θα ανεβεις βαθμο αλλα χωρις επιπλεον χρηματα παρα να μην ανεβω βαθμο αν το αξιζω...
το νομοσχεδιο αυτο νιωθω πως μας ακυρωνει ως εκπαιδευτικους και εργαζομενους γιατι εκ των προτερων σου λεει πως ενα (πολυ μεγαλο σε καποιες περιπτωσεις) συγκεκριμενο ποσοστο δεν ειναι ικανο...
ειναι χειροτερο και απο τη μειωση των μισθων μας...αλλα συνηθισμενα πραγματα, δε θα κανουμε κατι..καμια 24ωρη ισως... ::)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #468 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:36:24 pm »

Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Ο εκπαιδευτικός πρώτα πρέπει να περάσει πανελλήνιες. Μετά πρέπει να περάσει όλα τα μαθήματα της Σχολής του. Μετά πρέπει να δίνει ΑΣΕΠ, και να βρίσκεται σε θέση διοριστέου (αριθμό που αυθαίρετα ορίζονται από το κράτος). Αν τα περάσει αυτά (δηλαδή να διοριστεί δίνοντας εξετάσεις για να πιάσει τις 10 θέσεις που θα δίδονται, διαγωνιζόμενος με 7000 άλλους, εξεταζόμενος σε πράγματα που πολλές φορές δε του τα δίδαξαν καν, όπως τα παιδαγωγικά σε πολλές σχολές), αν θέλει να παίρνει χρήματα με τα οποία να μπορεί να επιβιώσει στοιχειωδώς, πρέπει να βρεθεί μέσα στην "ελιτ" 20% που θα παίρνουν τέτοιο μισθό (με ποιά κριτήρια κανείς δε ξέρει).
Αυτό θα πει κοσκίνισμα βρε παιδί μου!!!!! Κι όλα αυτά, για να μη κλείσουν μερικές ρημάδες σχολές που παράγουν εκπαιδευτικούς στην ειδικότητα των οποίων υπάρχει ΗΔΗ υπεραφθονία. Να μη παραδεχτεί δηλαδή το ελληνικό κράτος, οτι τόσα χρόνια που έβαζε, έβαζε, έβαζε αβέρτα στις σχολές χωρίς να υπάρχει καμία δυνατότητα αυτοί οι άνθρωποι να αποκατασταθούν επαγγελματικά στο αντικείμενό τους, το έκανε κάτω από πιέσεις από διάφορες τοπικές κοινωνίες.
Ε, μα  Ε-Λ-Ε-Ο-Σ πια!!!!!!!! Σε ποιό άλλο τομέα επιλογής προσωπικού γίνεται ή έγινε ποτέ τέοιου είδους κοσκίνισμα στην Ελλάδα ή αλλού?!?!?!?!?!
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #469 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:45:40 pm »
Πιστεύω ότι θα παιρνάνε όλοι όσοι έχουν και μεταπτυχιακό ή διδακτορικο δίπλωμα ειδίκευσης, Γιατί αυτοί που θα μας αξιολογούν θα έχουν μεγαλύτερα προσόντα όπως τα παραπάνω που ανέφερα και αν ναι, θα έχουν μπεί στην τάξη ή θα κάθονται στις ωραίες θέσεις και το έχω ακούσει και αυτό που τώρα θα το ανεφέρω από άτομο που έχει μεγάλο αξιώμα στην εκπαίδευση ότι και εμεις δεν είμαστε καλοί εκπαιδευτικοί τι και αν είμαστε σε αυτές τις θέσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:04:43 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #470 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 07:50:37 pm »
Παράθεση
Επιπλέον, δεν θυμάμαι ποτέ την ΟΛΜΕ, τη ΔΟΕ ή οποιονδήποτε άλλο σύλλογο να διαμαρτηρήθηκε για τον αριθμό των εισακτέων και την πλειάδα σχολών που άνοιγαν (ενίοτε και με απροσδιόριστο αντικείμενο) απανταχού της επικράτειας. Ίσα-ίσα, άκουγα επιχειρήματα του στυλ ότι δεν πρέπει να συνδέεται το πανεπιστήμιο με την αγορά. Συμφωνώ ως ένα σημείο, αλλά να μην έχει και καμία σύνδεση; Υπάρχουν δηλαδή πολλοί άνθρωποι που περνούν τέσσερα χρόνια της ζωής τους μόνο για διεύρυνση των πνευματικών τους οριζόντων χωρίς να προσδοκούν να αποκατασταθούν επαγγελματικά στο αντικείμενο που σπουδάζουν;   

Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ δεν είναι που σφυρίζουν αδιάφορα τώρα που έχει κοπεί με το χασαπομάχαιρο ο μισθός των εκπαιδευτικών, ενώ άλλοτε (μη θυμίζουμε πότε) έκαναν απεργία διαρκείας για ένα επίδομα? Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο?
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #471 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:00:18 pm »
Bitch, επειδή αυτήν την αξιολόγηση που περιγράφεις, εγώ την βιώνω κάθε χρόνο, σου λέω ότι είναι καθαρά τυπική.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #472 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:03:10 pm »
Παράθεση
Επιπλέον, δεν θυμάμαι ποτέ την ΟΛΜΕ, τη ΔΟΕ ή οποιονδήποτε άλλο σύλλογο να διαμαρτηρήθηκε για τον αριθμό των εισακτέων και την πλειάδα σχολών που άνοιγαν (ενίοτε και με απροσδιόριστο αντικείμενο) απανταχού της επικράτειας. Ίσα-ίσα, άκουγα επιχειρήματα του στυλ ότι δεν πρέπει να συνδέεται το πανεπιστήμιο με την αγορά. Συμφωνώ ως ένα σημείο, αλλά να μην έχει και καμία σύνδεση; Υπάρχουν δηλαδή πολλοί άνθρωποι που περνούν τέσσερα χρόνια της ζωής τους μόνο για διεύρυνση των πνευματικών τους οριζόντων χωρίς να προσδοκούν να αποκατασταθούν επαγγελματικά στο αντικείμενο που σπουδάζουν;   

Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ δεν είναι που σφυρίζουν αδιάφορα τώρα που έχει κοπεί με το χασαπομάχαιρο ο μισθός των εκπαιδευτικών, ενώ άλλοτε (μη θυμίζουμε πότε) έκαναν απεργία διαρκείας για ένα επίδομα? Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο?

Όχι, γι' αυτό λέω ότι είναι λίγο αργά για δάκρυα. Ανεχθήκαμε κάποια πράγματα...σε βαθμό βλακείας.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #473 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:19:21 pm »
apri αυτό ακριβώς ήθελα να δείξω: πως η αξιολόγηση ως έχει είναι μια απολύτως τυπική διαδικασία. Δεν είναι ο μπαμπούλας που κάποιοι νομίζουν.

από κει και πέρα, ναι, το παιχνίδι παιζεται εκεί που παίζουν οι θέσεις ευθύνης - και άρα τα παχηλά επιδοματα....

αυτό είναι θέμα συζήτησης οπωσδήποτε. Αλλά και πάλι, πονηρά σκεπτόμενη, θα πω ότι όλοι ξέρουμε κάτι για όλους.... επομενως, αν γίνει κάτι πολύ κραυγαλέο, κάποιους θα "τους πάρει ο διάολος"  if you know what i mean.... ;) ;)

και σ΄αυτές τις περιπτώσεις.... ο φόβος φυλάει τα έρμα....
τώρα  θα μου πεις, αν πρέπει να βγάλεις ένα 80% εκτός πινάκων προακτέων και να αφήσεις ένα 20% μέσα ( γιατί εκει θα γίνει και η μεγάλη σφαγή, μη γελιόμαστε ) τότε προφανώς θα πρέπει η αξιολόγηση να γίνει με πολύ αυστηρά κριτήρια και φαντάζομαι είτε από ανεξάρτητους αξιολογητές είτε από ένα σύνολο ανθρώπων ( τους πελάτες πχ) οπότε δε θα μπορεί να αμφισβητηθεί και το αποτέλεσμά της. Θα δουμε....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #474 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:34:32 pm »
παιδια θα υπαρξει και κριτηριο αξιολογησης της εκπαιδευτικης μοναδας, οπως και στο εξωτερικο δηλαδη αναλογα με ποσα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ εχουν οι εκπαιδευτικοι θα αξιολογειται το σχολειο και με αλλα κριτηρια....

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #475 στις: Οκτωβρίου 30, 2011, 08:37:08 pm »
Νομοσχέδιο για τη ριζική αναμόρφωση του κράτους καταρτίζει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, βάσει των συστάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ, το οποίο πρόκειται να κατατεθεί στη

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182755
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 670

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.