*

Αποστολέας Θέμα: Άρση Μονιμότητας  (Αναγνώστηκε 199498 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #994 στις: Ιούνιος 30, 2012, 02:50:35 μμ »
bitch, δεν έστειλε όλους τους κατόχους μεταπτυχιακών/ διδακτορικών ο πλούσιος μπαμπάς τους να πάρουν το χαρτί. Κάποιοι το χρηματοδοτήσαμε οι ίδιοι από μόνοι μας, κάποιοι το φέραμε εις πέρας παράλληλα με τη δουλειά μας (και χωρίς εκπαιδευτική άδεια, για να προλάβω ορισμένους). Άλλωστε, με αυτοί τη λογική όλοι οι πτυχιούχοι χρωστάνε το πτυχίο τους στον πλούσιο μπαμπά που τους χρηματοδότησε αρχικά τα φροντιστήρια και στη συνέχεια τις σπουδές. Δε λέω ότι ντε και καλά ο κάτοχος μεταπτυχιακού είναι και καλύτερος εκπαιδευτικός, αλλά η εμβάθυνση πάνω στο αντικείμενο των σπουδών και η αρτιότερη επιστημονική κατάρτισή μας σίγουρα βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο για τους κατόχους διδακτορικού... από τη στιγμή που δεν έχω διδακτορικό, κρίνω ότι δε δικαιούμαι να υποβαθμίσω το επίτευγμα εκείνου που κατάφερε να το αποκτήσει.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #995 στις: Ιούνιος 30, 2012, 03:02:43 μμ »
Δε λέω ότι ντε και καλά ο κάτοχος μεταπτυχιακού είναι και καλύτερος εκπαιδευτικός, αλλά η εμβάθυνση πάνω στο αντικείμενο των σπουδών και η αρτιότερη επιστημονική κατάρτισή μας σίγουρα βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση.
Mόνο που τα παιδιά στο σχολείο δεν χρειάζονται εμβάθυνση στο αντικείμενο και παράθεση λεπτομερειών...αλλά σωστό και αποτελεσματικό τρόπο διδασκαλίας και διαπαιδαγώγησης ώστε η γνώση να περάσει σ'αυτά με σωστό και κυρίως...αποτελεσματικό τρόπο!! Επίσης χρειάζονται παιδαγωγούς που να ασχοληθούν και με την εξέλιξη και της προσωπικότητας των μαθητών και την όξυνση της κριτικής τους σκέψης...που για μένα η έλλειψη κριτικής σκέψης στους μαθητές είναι η μεγαλύτερη πληγή στο σύστημα της εκπαίδευσης...
Αυτά όλα κάποιος εκπαιδευτικό ή τα έχει ή δεν τα έχει...ή τουλάχιστον  και αν αντιληφθεί πως δεν τα έχει σε βαθμό που θα ήθελε, αν είναι φιλότιμος και αγαπάει τη δουλειά του και κυρίως τα παιδιά, προσπαθεί να γίνει πιο αποτελεσματικός σ'αυτά που προανέφερα!! Και φυσικά το μεταπτυχιακό δεν έχει να κάνει καθόλου μ'αυτές τις παραμέτρους της προσωπικότητας του εκπαιδευτικού...και προσωπικά έχω μεταπτυχιακό,αλλά το θεωρώ εντελώς δευτερεύον προσόν σε σχέση με άλλες ικανότητες για να σταθώ σωστά μέσα σε μια τάξη...
Αυτά...

ΥΓ: Ακόμη και τα μεταπτυχιακά στις Επιστήμες της Αγωγής και γενικά στα Παιδαγωγικά αμφιβάλλω κατά πόσο προσφέρουν βοηθούν ουσιαστικά έναν εκπαιδευτικό να γίνει καλύτερος εαν δεν υπάρχει η θέληση και η δίψα απ'τον ίδιο να είναι αποτελεσματικός και συνεχώς να βελτιώνεται. Ο εκπαιδευτικός πιστεύω πως πρέπει πάντα να θυμάται πως  συνεχώς σ'αυτή τη δουλειά θα μαθαίνει και πρέπει να μαθαίνει και να βελτιώνεται, ακόμη και από παραδείγματα και συμβουλές άλλων...που στην Ελλάδα δυστυχώς δεν το κάνουμε αυτό...δεν συνεργαζόμαστε-συμβουλευόμαστε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2012, 03:07:58 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #996 στις: Ιούνιος 30, 2012, 04:01:54 μμ »
σχολικός σύμβουλος φυσικών με διδακτορικό στη λαογραφία...πώς σας φαίνεται;
 :P :P :P :P

και να σου δείχνει πείραμα με coca-cola και mento's......

σας μεταφέρω απλά το διάλογο μου μαζί του:

-κύριε σύμβουλε ποιος είναι ο διδακτικός στόχος, πού και πότε να εφαρμόσω αυτό το πείραμα;
- μα δεν υπάρχει διδακτικός στόχος.....απλά θα κερδίσεις το ενδιαφέρον των μαθητών
- δηλαδή στα ξεκάρφωτα, θα μπω μια μέρα με την coca-cola και θα κάνω αυτό το πείραμα...και μετά τι; πώς να συνεχίσω το μάθημα;
-θα είναι μια μέρα από σκόρπια πειράματα.....

να το βράσω το διδακτορικό του..... 


Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #997 στις: Ιούνιος 30, 2012, 04:17:11 μμ »

Ακριβώς...!  :-\ :-\

Και με την ευκαιρία των όσων αναφέρθηκαν παραθέτω ένα απόσπασμα απ'το βιβλίο της Σουζάνας Παντελιάδου για τις μαθησιακές δυσκολίες στη Β'θμια Εκπαίδευση, όπου όμως δεν μιλάει για τις μαθησιακές στο συγκεκριμένο κομμάτι,αλλά για τη διαδικασία μάθησης και τον ρόλο του εκπαιδευτικού σ'αυτήν:

"΄Σε ό,τι αφορά στη διδασκαλία, ο εκπαιδευτικός για να υποστηρίξει τους μαθητές στη μάθηση πρέπει να τους ενθαρρύνει να:

-  αναζητούν σχέσεις σε φαινομενικά ασύνδετες πληροφορίες
-  συνδέουν νέες ιδέες με αυτά που ήδη γνωρίζουν
-  συγκρίνουν και να εντάσσουν έννοιες σε ευρύτερα σύνολα
-  αναζητούν αιτίες για τα φαινομένα που παρατηρούν
-  παρατηρούν την εφαρμογή νέων γνώσεων στην κατανόηση πολύπλοκων καταστάσεων. "

Με 2 λόγια δηλαδή και όπως πολύ περιεκτικά το ανέφερα ή όξυνση της κριτικής τους σκέψης και στα θεωρητικά και στα θετικά μαθήματα!

Εαν μπορέσουμε στην Ελλάδα να αξιολογήσουμε αυτά στους εκπαιδευτικούς τότε ΝΑΙ, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
Αλλά επειδή είναι τόσο καραγκιόζηδες που σε μια ενδεχόμενη αξιολόγηση θα περιοριστούν απλά σε ένα ηλιθιοδέστατο τεστ επίδειξης γνώσεων...εεε...δεν είμαστε για αξιολογήσεις και γενικά έτσι δεν έρχεται ούτε αλλαγή ούτε πρόοδος, μόνο στείρα επίδειξη γνώσεων που έχει γίνει πλέον πλήγμα στην εκπαίδευσή μας... :-\  :(

ΥΓ: Όπως στείρος είναι φυσικά και ο ΑΣΕΠ και γι αυτό μια και δεν ελέγχει αποτελεσματικά τις ικανότητες που ανέφερα και πολλές άλλες παρεμφερείς που μπορούν να προσθέσουν κι άλλοι συνάδελφοι...για μένα δεν εξασφαλίζει με τίποτα τα σωστά άτομα για την εκπαίδευση,απλά τυχαίνει μέσα στους επιτυχόντες να είναι και κάποιοι που έχουν αυτές τις ικανότητες, οπότε χαλάλι τους εαν διορίστηκαν έστω και μέσω αυτού του στείρου ή έστω ημιτελούς διαγωνισμού αξιολόγησης!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2012, 05:32:08 μμ από newseditor »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #998 στις: Ιούνιος 30, 2012, 04:45:23 μμ »
Σίγουρα, το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό από μόνο του δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο εκπαιδευτικός είναι επαρκής. Χρειάζονται πάρα πολλά ακόμα, και κυρίως διαρκής, άοκνη προσπάθεια για βελτίωση. Από την άλλη πλευρά, ας μη φτάνουμε στο άλλο άκρο, της πλήρους απαξίωσης δηλαδή των τυπικών προσόντων -εκτός αν αποφασίσουμε ότι δε θέλουμε ανθρώπινο δυναμικό υψηλών προσόντων στην εκπαίδευση, κάτι που δε θα ήταν τιμή για τον κλάδο μας. Από τη μία επικροτούμε τη συμμετοχή σε σεμινάρια ως ένδειξη της προσπάθειας του εκπαιδευτικού να επιμορφώνεται ώστε να βελτιώνει την ποιότητα του έργου του, και από την άλλη καταλήγουμε να θεωρούμε αμελητέα τα μεταπτυχιακά, που φυσικά εξυπηρετούν τον ίδιο ακριβώς σκοπό (και ο βαθμός δυσκολίας του ενός και του άλλου μέσου επιμόρφωσης δεν είναι καν συγκρίσιμος). Και τα θεωρούμε "άχρηστα", επικαλούμενοι το παράδειγμα κάποιων σχολικών συμβούλων που είναι ανάξιοι του ρόλου τους (λες και δε γνωρίζω κι εγώ κάποιους φευγάτους συναδέλφους που έχουν πάρει σβάρνα τα σεμινάρια, ή λες κι έχει νόημα να αναφέρω τις περιπτώσεις τους). Εν τέλει, δεν είπα ποτέ ότι είμαι κατά της αξιολόγησης, αρκεί να γίνει σωστά και αξιοκρατικά. Κατανοώ όμως τους συναδέλφους (ανάμεσά τους και ορισμένοι ικανότητοι και εργατικότατοι) που εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους ως προς το εφικτό των ανωτέρω προϋποθέσεων.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #999 στις: Ιούνιος 30, 2012, 04:48:48 μμ »
ΥΓ: Όπως στείρος είναι φυσικά και ο ΑΣΕΠ και γι αυτό μια και δεν ελέγχει αποτελεσματικά τις ικανότητες που ανέφερα και πολλές άλλες παρεμφερείς που μπορούν να προσθέσουν κι άλλοι συνάδελφοι...για μένα δεν εξασφαλίζει με τίποτα τα σωστά άτομα για την εκπαίδευση,απλά τυχαίνει μέσα στους επιτυχόντες να είναι και κάποιοι που έχουν αυτές τις ικανότητες, οπότε χαλάλι τους εαν διορίστηκαν έστω και μέσω αυτού του στείρου ή έστω ημιτελούς διαγωνισμού αξιολόγησης!

Ενώ οι άλλοι τρόποι διορισμού είναι άρτιοι και φυσικά εγγυημένα εξασφαλίζουν τα σωστά άτομα για την εκπαίδευση;

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1000 στις: Ιούνιος 30, 2012, 05:54:21 μμ »
Απλά προσωπικά θεωρώ σωστό όταν κρίνουμε ένα σύστημα πρόσληψης ως καλό ή κακό, να το συγκρίνουμε με τις άλλες υπάρχουσες επιλογές. Και πιστεύω ότι η αξιολόγηση έστω και μέσω ενός στείρου διαγωνισμού (ΑΣΕΠ) είναι προτιμότερη από την απουσία αξιολόγησης.
Όπως όμως είπα τα παραπάνω είναι προσωπικές μου απόψεις, δε χρειάζεται ούτε να συμφωνούν όλοι ούτε φυσικά να μετανιώνει κανείς που γράφει στο φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1001 στις: Ιούνιος 30, 2012, 06:10:22 μμ »
Συνάδελφε,με συγχωρείς,αλλά δεν είναι θέμα άποψης η ύπαρξη αξιολόγησης,είναι θέμα ισονομίας.Εφόσον έστω και ένας διορίζεται με γραπτό διαγωνισμό,πρέπει να διορίζονται όλοι.Η αξιοκρατία στους διορισμούς στο Σύνταγμα δεν μπήκε απο μόνη της.Προσωπικά,πιστεύω πως το θέμα είναι κεφαλαιώδους σημασία για την χώρα και θα έπρεπε να αποφασίσει απευθείς ο λαός με δημοψήφισμα.Πάντως,το θέμα ΑΣΕΠ δεν είναι θέμα των εκπαιδευτικών,αλλά είναι απόφαση όλης της ελληνικής κοινωνίας,η οποία μέχρι τώρα έχει αποδεχτεί τον ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1002 στις: Ιούνιος 30, 2012, 06:25:18 μμ »
Επαναφορά στο θέμα:
ΟΧΙ στην άρση της μονιμότητας, για να μην δίνεται η δυνατότητα στο εκάστοτε κυβερνητικό κόμμα να διώχνει τον καθένα και να βάζει τα δικά του παιδιά! (ένα από τα λίγα καλά που είχε καταφέρει ο "μικρασιατική καταστροφή" Ελ.Βενιζέλος)
ΝΑΙ στη δυνατότητα απόλυσης (όπως μερικώς υπάρχει και τώρα), για συγκεκριμένους λόγους και με αυστηρά αντικειμενικά κριτήρια.
Όποιος δεν θέλει να δουλεύει σωστά στο δημόσιο, και επιμένει να μην δουλεύει σωστά, να φεύγει για να δουλέψει στη θέση του άλλος με περισσότερη θέληση.

Τα περί αξιολόγησης.. στην παρούσα φάση, όσο η όλη κατάσταση είναι φλου, και ο μοναδικός σκοπός που θέλουν να εισάγουν την αξιολόγηση είναι για να έχουν το άλλοθι των απολύσεων, πρέπει να περιμένει. Χρειάζεται σωστός σχεδιασμός (από μη κομματόσκυλα όμως) και εξασφάλιση αντικειμενικής και δίκαιης εφαρμογής της.

Περί τεστ δεξιοτήτων κλπ, που αναφέρθηκε, πρέπει να εισαχθεί (μαζί με άλλα τεστ) ΠΡΙΝ τον διορισμό, για να μην μπαίνουν, στα σχολεία ειδικά, πτυχιούχοι αμόρφωτοι. Μετά είναι λίγο αργά..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1003 στις: Ιούνιος 30, 2012, 06:37:38 μμ »
πάντως το άρθρο του αδέσμευτου τύπου στις ερωτήσεις του τέστ αναφέρει για εφοριακούς και για αυτούς που εργάζονται στα ΚΕΠ. Δεν αναφέρει τίποτα για εκπαιδευτικούς; μπορεί να μην δώσουν εξετάσεις γιατι περιμένουμε προεδρικό διάταγμα περί αξιολόγησης, έτσι δεν είπε ο Πρώην υπουργός Παιδείας. 

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1004 στις: Ιούνιος 30, 2012, 07:11:16 μμ »
Απλά προσωπικά θεωρώ σωστό όταν κρίνουμε ένα σύστημα πρόσληψης ως καλό ή κακό, να το συγκρίνουμε με τις άλλες υπάρχουσες επιλογές. Και πιστεύω ότι η αξιολόγηση έστω και μέσω ενός στείρου διαγωνισμού (ΑΣΕΠ) είναι προτιμότερη από την απουσία αξιολόγησης.

  Εάν είναι στείρος, θα πρέπει να τον κάνουμε γόνιμο. Στόχος θα πρέπει να είναι το καλύτερο και όχι από τα χειρότερα το λιγότερο κακό.

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1005 στις: Ιούνιος 30, 2012, 07:16:18 μμ »
η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ τι λέει; θα δώσουν και οι εκπαιδευτικοί; ας μιλήσουν οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ και τις ΔΟΕ πάνω σε αυτό το θέμα; Μας  ενδιαφέρει όλους τους εκπαιδευτικούς;

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1006 στις: Ιούνιος 30, 2012, 08:05:24 μμ »
μια ερώτηση γνωρίζει κανείς εάν δώσουμε τι θα διαβάσουμε για να ξεκινήσουμε να διααβάζουμε τελοσπάντων; εχουμε μόνο 3 μήνες;

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1007 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:54:12 μμ »
Με συγχωρείτε παιδιά, τι να διαβάσουμε???????? Πάτε καλά?
Μα καλά είναι δυνατόν, εκπαιδευτικοί άνθρωποι, ας σκεφτόμαστε και λιγάκι.
Δηλαδή θα περάσει έτσι αυτή η μορφή αξιολόγησης (εάν δηλαδή ισχύει αυτό), δίνοντας εξετάσεις πάλι, τα ίδια και τα ίδια? Μα καλά, αυτοί θέλουν να βρουν έναν τρόπο για να πετάξουν εκπαιδευτικους έξω, εμείς δεχόμαστε και δεν μας προσβάλλει μιά από τα ίδια στείρα και άχρηστη διαδικασία αξιολόγησης? Εάν θέλουν να με αξιολογήσουν, και πολύ καλά κάνουν, να στείλουν ανθρώπους της ειδικότητάς μου, καταξιωμενους παιδαγωγούς με εμπειρία, και να με αξιολογήσουν στην πράξη, να με παρατηρήσουν, να με ρωτήσουν, να δουν πως δουλευω, να δουν τον φακελό μου. Αλλά όχι, αρνούμαι να διαβάσω για άλλη μια φορά θεωρίες παιδαδωγικής κλπ κλπ που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα της εκπαίδευσης, όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα. ΕΛΕΟΣ. Επιτέλους σταματήστε αυτή την απίστευτη συμπεριφορά ηττοπάθειας και παράδοσης σε άγονες μορφές επιμόρφωσης και αξιολόγησης. Θα πρέπει να κερδίσουμε ξανά τον σεβασμό της κοινωνίας, με τις επιλογές μας και την στάση μας. Ας μην συμβάλλουμε στην άθλια αυτή κατάσταση.
Φούντωσα πάλι... :o

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 731
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.