*

Αποστολέας Θέμα: Άρση Μονιμότητας  (Αναγνώστηκε 218890 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1162 στις: Μαρτίου 13, 2013, 06:17:15 pm »

5o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

των αιρετών του ΚΥΣΔΕ Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου Φιρτινίδη, εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Δραματική μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, υποχρεωτικές μεταθέσεις, προγραμματισμός υπηρεσιακών μεταβολών, μετατάξεις, συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων και αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες/-οι,

          Το φυλλάδιο που κυκλοφόρησε πρόσφατα η ΟΛΜΕ αναφέρεται στις παρακάτω επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων στην εκπαίδευση: "Μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών κατά 12% (2010-2012) και παράλληλα απολύσεις αναπληρωτών με μείωσή τους κατά 87%, από 15.500 (το 2011-12) σε 2.000 (το 2013-14) στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση".

   Παράλληλα, με τη διαφαινόμενη νέα μαζική συνταξιοδότηση εκπαιδευτικών το επόμενο καλοκαίρι και τον ουσιαστικό μηδενισμό των νέων προσλήψεων, την επόμενη σχολική χρονιά θα είναι ιδιαίτερα οξυμένο το πρόβλημα των κενών διδακτικού προσωπικού. Ας σημειώσουμε πως εφέτος είναι η πρώτη φορά που θα τελειώσει η σχολική χρονιά με σοβαρότατα κενά (32.000 ώρες την εβδομάδα χωρίς εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση).

Η σχεδιαζόμενη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών (με το ν. 4127/13 προϋπολογίζονται και πόσα χρήματα θα εξοικονομηθούν), οι υποχρεωτικές μετακινήσεις (ν. 3848/10) και μεταθέσεις (ν. 4093/12), η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη και οι νέες συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων θα επιφέρουν, εκτός του αυξημένου εργασιακού φόρτου, ανακατανομή των οργανικών θέσεων σε όλη τη χώρα. Αυτά θα έχουν σοβαρές επιπτώσεις όχι μόνο στις εργασιακές σχέσεις και στην οικογενειακή ζωή των εκπαιδευτικών, αλλά και στην ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.

 Στην Ελλάδα του 2013 υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν και μετακινούνται ακόμα και σε 6 σχολεία και από το ένα χωριό στο άλλο διανύοντας ατέλειωτα χιλιόμετρα! Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες χώρες τείνουν να μειώνουν τον εβδομαδιαίο διδακτικό χρόνο των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο μέσος όρος των διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα των καθηγητών στην Ευρώπη είναι 19,1 για το γυμνάσιο και 18,4 για το λύκειο, ενώ στη χώρα  μας είναι 18,5 (στοιχεία του ευρωπαϊκού δικτύου «Ευριδίκη», σχετική μελέτη ΚΕΜΕΤΕ)."

Στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης αντιλαϊκής μνημονιακής πολιτικής κεντρική επιδίωξη της κυβέρνησης είναι η παραπέρα συρρίκνωση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση έχει ήδη νομοθετήσει τη μείωση του συνολικού αριθμού των Δημόσιων Υπαλλήλων κατά 150.000 μέχρι το 2015. Αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα μειωθεί κατά 20.000 περίπου μέχρι τα τέλη του 2015. Δηλαδή, από τον αριθμό των 87.000 περίπου μονίμων και αναπληρωτών που εργάζονται τώρα θα φτάσουμε στις 67.000 στα τέλη του 2015.

Η μείωση του αριθμού των μόνιμων συναδέλφων μέσα σε ένα χρόνο έφτασε το 4,2% (από 86.619 στην 1/1/12 έχουν απομείνει 83.012 την 1/1/13), ενώ ο αριθμός των αναπληρωτών και ωρομισθίων μειώθηκε από 6.120 την 1/1/12 στους 3.830 στις 1/1/13 (μείωση κατά 38%).
Συνολικά, το εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μειώθηκε μέσα σε ένα χρόνο κατά 5.897 (μείωση κατά 6,4%). Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας από 92.739 μειώθηκαν στους 86.842. Η μείωση αυτή είναι συνέχεια της μεγάλης  μείωσης που υπήρξε τα δύο προηγούμενα χρόνια. Αναλυτικά, την 1/1/2010 εργάζονταν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 102.360 εκπαιδευτικοί (μόνιμοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι), ενώ την 1/1/2013 εργάζονταν 86.842, δηλαδή έχουμε μείωση κατά 15.518 (-15,2%).

Συνεπώς, εάν συνυπολογίσουμε και τις κυβερνητικές αποφάσεις σχετικά με την επόμενη 3ετία, διαπιστώνουμε ότι μέσα σε μια 6ετία (1/1/2010 - 1/1/2016) ο αριθμός των εργαζομένων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα μειωθεί από 102.000 περίπου σε 67.000, δηλαδή κατά 35.000 ή κατά 34,3%.

Συνέπεια αυτής της πολιτικής είναι να παραμένουν 1.500 περίπου κενά διδακτικού προσωπικού δύο μήνες πριν από τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, να ανατίθενται υποχρεωτικές υπερωρίες, να γίνονται περικοπές ωρών διδασκαλίας μαθημάτων, να έχουν εγκαταλειφθεί τα προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας και Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, να υποβαθμίζεται, γενικότερα, η Δημόσια Εκπαίδευση και να τίθενται σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης όσοι εκπαιδευτικοί εξακολουθούν να εργάζονται.
 
Υποχρεωτικές μεταθέσεις

Είναι γνωστό ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η κυβέρνηση ψήφισαν διάταξη (Θ2 παρ. 2, Ν. 4093/12) που προβλέπει ότι:
«Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης μετατίθενται για το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και με δαπάνη του Δημοσίου από Διεύθυνση σε Διεύθυνση Εκπαίδευση, από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης και οργανικής θέσης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε περιπτώσεις υπεραριθμίας. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ορίζονται η διαδικασία και τα κριτήρια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται τα έτη προϋπηρεσίας, η οικογενειακή κατάσταση και άλλα, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για τη διενέργεια των μεταθέσεων».

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει ήδη ετοιμάσει σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με βάση το οποίο θα προχωρήσει στις υποχρεωτικές μεταθέσεις αμέσως μετά την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων.
Θυμίζουμε ότι η διαδικασία των υποχρεωτικών μεταθέσεων θεσμοθετήθηκε για να συμπληρώσει το νομικό οπλοστάσιο που δημιούργησε η προηγούμενη μνημονιακή κυβέρνηση (άρθρ. 31 παρ. 3, Ν. 3848/10). Ο νόμος αυτός προβλέπει ότι: «Εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πλεονάζει στη σχολική μονάδα όπου ανήκει οργανικά, αποσπάται: α) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ, με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή β) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή γ) σε περιοχή μετάθεσης άλλης περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Διά
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:12:11 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1163 στις: Μαρτίου 13, 2013, 06:35:17 pm »
Τωρα με την αξιολογηση .....ισως ενδιαφερθει η ΟΛΜΕ για τα τεραστια κενα στα σχολεια και τις θεσεις αναπληρωτων που χαθηκαν φετος αλλά και του χρονου,ισως ενδιαφερθει.... ;) ;) ;) ;) ;) >:( >:( >:( >:( >:(  Ισως....

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1164 στις: Μαρτίου 13, 2013, 08:06:47 pm »
Χωρίς να θέλω να κάνω τον συνήγορο της ηγεσίας της ΟΛΜΕ. Η διοίκηση της ΟΛΜΕ είναι πόσοι; 9; 11; 15; Από μόνη της η εκλεγμένη (από εμάς) διοίκηση της ΟΛΜΕ και την καλύτερη διάθεση να έχει είναι πουκάμισο αδειανό. Η δύναμη του κλάδου, είναι οτι αριθμεί 83.000 ανθρώπους που έχουν οικογένειες και είναι σε καθημερινή επαφή με εκατομμύρια γονείς. Είναι εύκολο να γκρινιάζουμε για τους 15 που εκπροσωπούν τον κλάδου. Εγώ λέω οτι δεν είναι ούτε καλύτεροι, ούτε χειρότεροι από τον μέσο όρο όλων μας. Όλου του κλάδου μας. Όταν κατηγορούμε την ΟΛΜΕ θα πρέπει να κατηγορούμε τους εαυτούς μας.

Το πρόβλημα είναι οτι ο κλάδος μας συνολικά (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι) αποδειχτήκαμε και όχι μόνο τα τελευταία δύο χρόνια,  ανίκανοι να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μας και υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1165 στις: Μαρτίου 24, 2013, 05:52:59 pm »

Το σχέδιο για τις διαθεσιμότητες στο Δημόσιο

[...]

 Όπως προκύπτει από το σχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, μέχρι το τέλος Μαΐου αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αυτά, απασχολούνται 152.540 άτομα και σε διαθεσιμότητα θα περάσουν 7.627.

[...]

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=219855&catID=11
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:12:11 »

Αποσυνδεδεμένος boldboy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Όχι άλλο κάρβουνο...
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1166 στις: Μαρτίου 24, 2013, 05:54:54 pm »
Τί και ποιους εννοεί ο ποιητής;;

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1167 στις: Μαρτίου 28, 2013, 10:42:45 pm »
Όπως πάντα θα αναλωθούμε συζητώντας οτι "δεν θα εφαρμοστεί η διαθεσιμότητα στην εκπαίδευση", "οι εκπαιδευτικοί θα εξαιρεθούν", "αυτό αφορά τους άλλους", μέχρι που ένα ωραίο κατά τα άλλα πρωϊνό θα δούμε κάποιους συναδέλφους (ίσως και τους εαυτούς μας) να μαζεύουν τα πράγματα τους από το συρτάρι τους και να μας αποχαιρετούν με μια έκφραση απόγνωσης.

Ποιους εννοεί θα φανεί σύντομα. Πάντως δεν κατοικούν σε άλλο πλανήτη αυτοί οι 7627, ούτε πρόκειται για συναδέλφους που κατοικούν σε άλλο πλανήτη ή δεν κυκλοφορούν ανάμεσά μας στις αίθουσες διδασκαλίας. Μπορεί ανάμεσα στους 7627 να βάλουν και 500 συναδέλφους με σοβαρά παραπτώματα, ή με χρόνια απουσία από τις τάξεις λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Αυτοί όμως θα είναι η μειοψηφία και θα αποτελέσουν τη βιτρίνα της εκδίωξης και των υπολοίπων.

Σκέψη: οι 7627 αποτελούν το τίμημα της εκπαίδευσης για τους 25.000 του 2013. Για να συμπληρωθεί ο αριθμός των 75.000 μέχρι το 2015, χρειάζονται άλλοι 15.000 εκπαιδευτικοί; Και συζητάμε αν πραγματικά θα γίνουν μόνο 2.000 προσλήψεις αναπληρωτών; και αν θα γίνει ΑΣΕΠ; Παρεούλα θα κάνουμε όλοι στο ίδιο παγκάκι της ανεργίας.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1168 στις: Απριλίου 01, 2013, 09:58:57 pm »
Κύπρος: Έρχονται μειώσεις μισθών στο δημόσιο και απολύσεις εκπαιδευτικών
Όπως αποκαλύπτει η κυπριακή εφημερίδα Πολίτης, προβλέπεται επίσης κατάργηση του 13ου μισθού και αντικατάστασή του με ενιαίο 13ο μισθό ύψους 500 ευρώ και δύο χιλιάδες απολύσεις από το χώρο της Παιδείας.
http://www.skai.gr/news/finance/article/227950/kupros-erhodai-meioseis-misthon-sto-dimosio-kai-apoluseis-ekpaideutikon/

Απολύσεις στην εκπαίδευση

Το σοβαρότερο μέτρο για την εκπαιδευτική κοινότητα, δηλαδή εκείνο που θα προκαλέσει τις μεγαλύτερες αντιδράσεις, δεν περιλαμβάνεται στο κεφάλαιο εκπαίδευσης, αλλά στο γενικότερο κεφάλαιο για το κόστος της δημόσιας υπηρεσίας, προβλέποντας την έξοδο από το υπουργείο Παιδείας 2.000 εργαζομένων μέχρι το 2016, χωρίς να συγκεκριμενοποιεί, αν πρόκειται περί εκπαιδευτικών ή άλλου προσωπικού.

Το ΔΝΤ αγγίζει και τους πανεπιστημιακούς, με διόλου κολακευτικές για τους ίδιους παρατηρήσεις όσον αφορά στους όρους εργοδοσίας τους. Χαρακτηριστική είναι η παρατήρηση στο δεύτερο μνημόνιο ότι οι πανεπιστημιακοί λαμβάνουν επίδομα για εξαιρετική επίδοση μεταξύ 7.000 και 12.000 ευρώ κάθε χρόνο, το οποίο όμως δίνεται χωρίς διακρίσεις σε όλους, μετατρέποντάς το, σύμφωνα με το ΔΝΤ, «σε επιπλέον μισθό αντί ως ανταπόδοση παραγωγικότητας».

Για να καταστεί αντιληπτό το κόστος του εν λόγω επιδόματος για τους πολίτες, το 2011 ανήλθε σε 2 εκατομμύρια ευρώ. Για να μειωθούν οι δαπάνες του κράτους, το ΔΝΤ προτείνει να καταργηθεί το εν λόγω επίδομα και να εισαχθούν δίδακτρα στα δύο κρατικά πανεπιστήμια, ενώ, για να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα φοιτητών από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, προτείνεται να εισαχθεί το αγγλικό σύστημα των προνομιακών δανείων σε άπορους φοιτητές.




Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1169 στις: Απριλίου 04, 2013, 10:52:23 am »
Αναμενόμενα...

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1170 στις: Μαΐου 14, 2013, 04:22:15 pm »
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1172 στις: Μαΐου 18, 2013, 09:56:03 am »
Για όσους δεν κατάλαβαν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις θα φέρουν παραιτήσεις και έτσι δεν θα αναγκαστούν να διώξουν τους συγγενείς και φίλους από κάθε απίθανο οργανισμό που δεν προσφέρει τίποτε άλλο από σίγουρους ψήφους.
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος hazos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #1173 στις: Ιουλίου 17, 2013, 12:09:08 pm »
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63750870

Το άρθρο γράφτηκε το φθινόπωρο του 2012
Τότε αναρωτιόμασταν, μα είναι τόσοι πολλοι;
Σήμερα καταλαβαίνουμε τι εννούσαν. Τους καταχωρημένους στο survey ως μη έχοντες διδακτικό ωράριο τους κατατάσσουν στην κατηγορία των τρελών.Οι μη έχοντες διδακτικό ωράριο είναι οι αποσπασμένοι σε διοικητικά καθήκοντα, είτε σε άλλο σχολείο εσωτερικού ή εξωτερικού ή ΑΕΙ, ΤΕΙ με διδακτικό ωράριο αλλά καταγραφονται πλέον  στο χώρο απόσπασης ως έχοντες διδακτικό ωράριο. Το τελευταίο δε συνυπολογίστηκε και γεμίσαμε τρελούς. Με τη λογική τους σε κάθε μεγάλο δημοτικό θα έπρεπε να υπάρχουν 2 τρελοί που χρίζουν νοσηλείας.
Αναρωτιέται κανείς με τους τέτοιους μικρόνοους που τους χαρακτηρίζει η απουσία συνειρμικής σκέψης στο σχεδιασμό της στελέχωσης των σχολείων πόσα σπίτια θα κλείσουν; Πόσες νέες αυτοκτονίες θα έχουμε; Πόσοι θα αρρωστήσουν; Πόσα σχολεία θα υπολειτουργήσουν; Αυτή η γενιά θα μάθει γράμματα; Πόσα χρόνια θα μας πάρει να διορθώσουμε αυτά τα τραγικά λάθη;



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.