*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 443322 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1386 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 12:53:09 πμ »
Sorry αν ήταν κάπως απότομο το στυλ μου πριν. Μου βγήκε λίγο αυθόρμητα. Μιλάμε για επιστολή που θα σταλεί σε υπουργό από καθηγητές. Αν δεν είναι αριστούργημα την άλλη μέρα θα παίζει στην Αυγή και τα φιλοκυβερνητικά site με μπόλικο χλευασμό.

Για την ειδική έχεις λάθος. Όπως θα είχες λάθος αν θεωρούσες απαραίτητο να μην λησμονηθούν οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ που περιμένουν χρόνια, όπως θα είχες άδικο αν αναφερόσουν στην προϋπηρεσία η οποία για πολλούς μεταφράζεται σε πολύ κόπο, θυσίες και χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Η επιστολή πρέπει να είναι εντελώς απρόσωπη και να μην φαίνεται ότι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν κάποιους από τους συναδέλφους τους, ότι θα πρέπει να τύχουν επιπλέον προσοχής από το υπουργείο. Μια τέτοια επιστολή εγώ δεν θα την υπέγραφα ακόμα και αν με ευνοούσε. Προφανώς ούτε θα με χάλαγε, αλλά δεν θα στήριζα το "διαίρει και βασίλευε".
Αν δεν μου αρέσει ένα πράγμα, αυτό είναι η υποκρισία. Αν υπήρχε σχετικό μάθημα θα μπορούσες να το διδάσκεις με επιτυχία. Μου πετάς σε προηγούμενο ποστ ένα "αγαπητέ συνάδελφε" για να ακολουθήσουν κατηγορίες. Μου πετάς τώρα ένα σχόλιο περί θλίψης και ακολουθούν ανυπόστατες κατηγορίες. Μιλάς για σύμπνοια και κατηγορείς εμένα για διχόνοια, όταν το μόνο που κάνεις είναι να επιτίθεσαι προσωπικά και να πετάς λάσπη σε αυτόν που απλά έχει διαφορετική άποψη. Με θλίψη και με αγάπη. ....Υποκρισία.
Και βέβαια αγνοείς το νόημα αυτών που σου γράφω και απλά βγάζεις τα δικά σου βολικά συμπεράσματα (EDIT: Δεν το κάνεις μόνο με μένα αυτό από ότι διαπιστώνω). Διότι τι πιο εύκολο από το να διαστρεβλώσεις το νόημα αυτών που γράφει ο άλλος και να επιχειρηματολογήσεις πάνω σε αυτή την διαστρέβλωση; Το αποκορύφωμα βέβαια είναι ότι αυτοαναγορεύεσαι εκπρόσωπος όλων των άλλων. Congrats για την προαγωγή. Ναι, μπορείς κάλλιστα να το αποκαλέσεις ειρωνικό αυτό το τελευταίο. Διότι μερικές φορές χρειάζεται και αυτός ο τρόπος απάντησης.
Αγαπητέ συνάδελφε,
υποκρίτρια ούτε ήμουν ούτε θα γίνω, ούτε διαστρεβλώνω όσα γράφεις, ούτε έχω όρεξη να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου! Απλά κάνω κάποιες οδυνηρές διαπιστώσεις και παρακολουθώ όντως με θλίψη την προσπάθειά σου να μας διασπάσεις και να ακυρώσεις την όποια ενέργεια ετοιμάζουμε. Ειρωνεύεσαι, χαρακτηρίζεις και προσπαθείς τάχα με τις επισημάνσεις σου να μας προστατέψεις και να μας δείξεις το "σωστό δρόμο". Προσπαθείς όμως πάρα πολύ κι αυτό είναι από μόνο του "ύποπτο"!
Επιπλέον: ποτέ δεν αναγόρευσα τον εαυτό μου εκπρόσωπο όλων των άλλων κι ούτε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αν με ενδιέφερε, θα είχα ασχοληθεί με την πολιτική. Λυπάμαι πραγματικά που έχεις τέτοια άποψη για μένα, χωρίς μάλιστα να με γνωρίζεις! Και εύχομαι να είχες έστω λίγη αυθεντικότητα και ειλικρίνεια σε όσα γράφεις!
Η προσπάθειά μας θα συνεχιστεί, να είσαι σίγουρος κι αν δεν συμφωνείς, ας μη συμμετέχεις! Είμαστε πάρα πολλοί και θα πιέσουμε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:42 »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1387 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 01:03:12 πμ »
αυτό το αδιόριστοι , μήπως δε πρέπει να είναι εκεί? σκέτο εκπαιδευτικοί

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1388 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 01:07:41 πμ »
Αγαπητέ συνάδελφε,
υποκρίτρια ούτε ήμουν ούτε θα γίνω, ούτε διαστρεβλώνω όσα γράφεις, ούτε έχω όρεξη να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου! Απλά κάνω κάποιες οδυνηρές διαπιστώσεις και παρακολουθώ όντως με θλίψη την προσπάθειά σου να μας διασπάσεις και να ακυρώσεις την όποια ενέργεια ετοιμάζουμε. Ειρωνεύεσαι, χαρακτηρίζεις και προσπαθείς τάχα με τις επισημάνσεις σου να μας προστατέψεις και να μας δείξεις το "σωστό δρόμο". Προσπαθείς όμως πάρα πολύ κι αυτό είναι από μόνο του "ύποπτο"!
Επιπλέον: ποτέ δεν αναγόρευσα τον εαυτό μου εκπρόσωπο όλων των άλλων κι ούτε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αν με ενδιέφερε, θα είχα ασχοληθεί με την πολιτική. Λυπάμαι πραγματικά που έχεις τέτοια άποψη για μένα, χωρίς μάλιστα να με γνωρίζεις! Και εύχομαι να είχες έστω λίγη αυθεντικότητα και ειλικρίνεια σε όσα γράφεις!
Η προσπάθειά μας θα συνεχιστεί, να είσαι σίγουρος κι αν δεν συμφωνείς, ας μη συμμετέχεις! Είμαστε πάρα πολλοί και θα πιέσουμε!
Και συνεχίζεις ακάθεκτη. Απλά τώρα στο "αγαπητέ" και στο "θλίψη" προσθέσαμε και το "οδυνηρές διαπιστώσεις" πριν επαναληφθούν οι ίδιες κατηγορίες και η κλασική εκτόξευση λάσπης. Δεν ξέρω αν διαβάζεις τι γράφεις ή αν απλά με δουλεύεις.

Πάντως και για να το κλείνουμε, εσύ πρέπει να με γνωρίζεις πολύ καλά με αυτά που γράφεις.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1389 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 01:53:37 πμ »
Παράθεση
Έκδοση 5η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε υπουργέ,

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση γενική και ειδική αγωγή, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπάρχουν παρατηρούνται από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους, παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν διορίζονται σ΄ αυτά με δόσεις καθυστέρηση, ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις αυτές δεν καλύπτονται καν.

Ώρες μαθημάτων χάνονται, ούτε σωστός προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι Οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, όπου επιπλέον θα πρέπει να γνωρίσουν τους 200, μαθητές κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους, σε ένα, σε δύο, σε τρία ή και περισσότερα σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας, οι αναπληρωτέςεκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος ελλείψεως διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό και το επίπεδο της παιδείας που αυτά παρέχουν.
Κύριε υπουργέ σας καλούμε


4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού υποβαθμίζεται με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα, τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων στους σημερινούς και μελλοντικούς πτυχιούχους, να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο. Αυτό έχει ως συνέπεια και την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης, που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού για το οποίο το κράτος ήδη έχει δαπανήσει σημαντικά ποσά για την εκπαίδευσή του.

Εδώ και τρία Τα τελευταία χρόνια, οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και τώρα εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς, και ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Έτσι κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ  Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο δεν δείχνει ότι τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς, στις συζητήσεις των εκπαιδευτικών και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας αλλά και της πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει ο 3848 και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

Κύριε υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στην δημόσια εκπαίδευση όπως αυτό της στελέχωσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα και πράξεις και ειλικρινή διάλογο όπου αυτός χρειάζεται. Αν δούμε ότι συνεχίζετε την πολιτική των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα.

Με εκτίμηση

Αδιόριστοι – εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

@sikat

Αν θέλεις κρατάς κάτι, αν δεν θέλεις δεν κρατάς και τίποτα. Μην παρεξηγηθούν τα πολλά edits. Στόχος μου δεν ήταν να στο βγάλω όλο λάθος, απλά να προτείνω εναλλακτικές. Άλλωστε εσύ πήρες την πρωτοβουλία, εσύ αξίζεις τα εύσημα. Τώρα το τελευταίο κομμάτι που έχω με italics δεν το κοίταξα διότι είναι αργά και έχω ψιλό κουραστεί. Ίσως κάποια άλλη στιγμή να το δω και αυτό.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:42 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1390 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 08:51:40 πμ »
Και συνεχίζεις ακάθεκτη. Απλά τώρα στο "αγαπητέ" και στο "θλίψη" προσθέσαμε και το "οδυνηρές διαπιστώσεις" πριν επαναληφθούν οι ίδιες κατηγορίες και η κλασική εκτόξευση λάσπης. Δεν ξέρω αν διαβάζεις τι γράφεις ή αν απλά με δουλεύεις.

Πάντως και για να το κλείνουμε, εσύ πρέπει να με γνωρίζεις πολύ καλά με αυτά που γράφεις.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
[/quote
Καλημέρα.
Δε σε γνωρίζω καθόλου, κρίνω μόνο απ' όσα γράφεις (όπως κι εσύ εξάλλου για εμένα).
Δε σε "δουλεύω", ούτε τρελάθηκα και σε κατηγορώ έτσι! Πάντως, ποτέ μου δε λειτούργησα ούτε υποκριτικά, ούτε συμφεροντολογικά!
Κι επειδή το θέμα μας εδώ είναι άλλο κι όσοι μπαίνουν εδώ δεν έχουν όρεξη να διαβάζουν προσωπικές "κόντρες" το κλείνω κι εγώ εδώ. Μόνο που δεν έχω καταλάβει: θα στηρίξεις την προσπάθεια τελικά; Θα υπογράψεις την επιστολή που ετοιμάζεται ή έχεις κάποιους "αστερίσκους" που σε εμποδίζουν;
Ελπίζω να υπογράψεις και να καταλάβεις ότι τις μικροδιαφορές μας ως εκπαιδευτικοί τις δημιούργησαν άλλοι (Υπουργείο), για να μας διασπάσουν, να μη μας βλέπουν ενωμένους και να επιχαίρουν!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1391 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 09:24:42 πμ »
Κάποιες μικροδιορθώσεις επί της επιστολής:
Στο 3ο τμήμα:
τα κενά υπάρχουν και δημιουργούνται στη συνέχεια, όχι παρατηρούνται (πολύ ουδέτερο).
οι εκπαιδευτικοί δε διορίζονται σ' αυτά, αλλά τοποθετούνται στα κενά και το αυτές στις ελλείψεις δε χρειάζεται.
Στην επόμενη παράγραφο:
σε ένα ή και περισσότερα σχολεία, όπως συνηθίζεται πλέον (πρέπει να το γράψουμε και να το τονίσουμε).
οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν εντάσσονται (δεν είναι πρόσφυγες, ούτε αλλοδαποί για να ενταχθούν κάπου), τοποθετούνται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη ...
περίοδος έλλειψης, όχι ελλείψεως (όχι καθαρεύουσα).
... και για το επίπεδο της παιδείας που παρέχουν. (απαραίτητη η πρόθεση, ώστε να υπάρξει σύνδεση με τα προηούμενα).
Στο 4ο τμήμα:
Έχετε χρέος, κ. Υπουργέ, (κακώς υπάρχει εκεί γενική πτώση, απευθυνόμαστε στην ηγεσία του υπουργείου μας).
... η οποία υποβαθμίζεται περαιτέρω (απαραίτητη προσθήκη) με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα.
Λαμβάνοντας υπόψιν και τις (προφανώς ξέχασες το άρθρο) εξαγγελίες του Πρωθυπουργού ...
..., αλλά και τους (απαραίτητες προσθήκες) μελλοντικούς πτυχιούχους ...
που οδηγεί στην απώλεια (πιο συγκεκριμένο) εκπαιδευτικού προσωπικού ...
Η πρακτική των Υπουργών έχει καταντήσει (πιο σωστό ρήμα) ανέκδοτο και (πρέπει να συνδέθούν τα προηούμενα με το επόμενο) δείχνει ότι δεν τρέφουν (προσοχή στην άρνηση) τον απαραίτητο σεβασμό προς τους εκπαιδευτικούς, ούτε το λειτούργημά τους (θεωρώ αναγκαία αυτή την αλλαγή. Τα επόμενα εδώ δε χρειάζονται).
Στο 5ο μέρος, στο τέλος:
...επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους, αλλά και το [/b]εκπαιδευτικό έργο[/b]! (Τα θεωρώ απαραίτητες προσθήκες).
Ευχαριστώ. Καλή συνέχεια, συνάδελφε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2017, 11:46:39 πμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1392 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 10:23:22 πμ »
οταν ολοκληρωθεί η επιστολή στην τελική της μορφή, μετά τις προσθήκες και τις βελτιώσεις, θα παρακαλέσω να ανοίξουμε "Νέο θέμα" για να μην μπερδεύουμε τα θέματα, και να συζητάμε εκεί τα νεότερα αυτης της προσπάθειας.
Ευχαριστώ και εύχομαι καλή τύχη :)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1393 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 12:12:27 μμ »
οταν ολοκληρωθεί η επιστολή στην τελική της μορφή, μετά τις προσθήκες και τις βελτιώσεις, θα παρακαλέσω να ανοίξουμε "Νέο θέμα" για να μην μπερδεύουμε τα θέματα, και να συζητάμε εκεί τα νεότερα αυτης της προσπάθειας.
Ευχαριστώ και εύχομαι καλή τύχη :)

Μάρκο γιατί τα εγκαίνια του νέου θέματος να μην γίνουν τώρα..ούτως ώστε όλοι/ες που ασχολούνται με την σύνταξη αυτής της επιστολής, να γράφουν εκεί άνετα όσα και ό,τι θέλουν και το θέμα εδώ να συνεχίσει την κανονική του ροή;;;
Ειρήσθω εν παρόδω...εξαιρετική ιδέα  η επιστολή ασχέτως αποτελέσματος, δείχνει αν μη τί άλλο δράση εκ μέρους των εκπαιδευτικών, διότι αρκετά κατάπιε η εκπαιδευτική κοινότητα μέχρι τώρα με τους εξαγγελλόμενους και ουδέποτε πραγματοποιούμενους διορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1394 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 12:54:01 μμ »
το "είπα" επειδή  εδω ξεκίνησαν οι συζητήσεις και εχουν ηδη προχωρήσει αρκετα. Συμφωνώ πως και τωρα θα μπορουσε να ξεκινήσει το "Νεο θέμα" με πιθανό τίτλο "Επιστολή προς Υπουργό- απο μέλη pde"
Οποιος θέλει ας το δημιουργήσει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1395 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 01:37:41 μμ »
1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε υπουργέ,

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση , τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία  παρατηρούνται από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται και τοποθετούνται σε αυτά με καθυστέρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. Κατά συνέπεια, ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους  σε ένα ή και περισσότερα σχολεία . Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος ελλείψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία, τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό.
Κύριε υπουργέ σας καλούμε


4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος  απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά.

 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς, κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

Κύριε Υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στην δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα, πράξεις και ειλικρινή διάλογο. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.

Με εκτίμηση

Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2017, 01:44:55 μμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος tenere1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1396 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 02:51:38 μμ »
Καμία επιστολή, και γενικά καμία κινητοποίηση, δεν έχει καμία τύχη έαν δεν συμπεριλαμβάνει και δεν στοχεύει στο καλό των ίδιων των γονέων και τών μαθητών.
Το βασικό που διαχωρίζει τον εκπαιδευτικό από τον υπουργό είναι ότι ο ένας δουλεύει για το καλό της κοινωνίας, ενώ ο άλλος για το καλό των δανειστών και της καρέκλας του.
Συνεπώς μία επιστολή/κινητοποίηση που δεν αφορά τους μόνους πραγματικούς συμμάχους μας είναι δεδομένο ότι θα αντιμετωπιστεί, κι εν μέρει δικαίως, ως συντεχνιακή κραυγή ανθρώπων που χάνουν την ελπίδα τους για μία θεσούλα.

Γιατί δικαίως;
Γιατί από ότι φαίνεται πολλοί συνάδελφοι μπλέκουν κάποια πράγματα:
Το ότι τελειώσαμε ένα γνωστικό ή και το το ότι πήραμε μία παιδαγωγική μετεκπαίδευση δεν μας κάνει εκπαιδευτικούς. Και δεν μας κάνει καλούς εκπαιδευτικούς.
Αν θέλουμε να μιλάμε ως εκπαιδευτικοί θα πρέπει να "εκπαιδεύσουμε" και τα υπόλοιπα κομμάτια της κοινωνίας μέσα από τις κινητοποιήσεις μας.
Η σαλαμοποίηση και η κλαδική λογική έχει αποτύχει.

Data τα οποία μένουν εγκληματικά ανεκμετάλλευτα και η απουσία τους θα καθιστά οποιαδήποτε κινητοποίηση βορά στα θηρία του κυβερνητικού και του κοινωνικού αυτοματισμού:

1)Ποσοστό ανεργίας γενικά
2)Υπογεννητικότητα και η σχέση της με την ένταξη των προσφύγων
3)Το νέο Λύκειο και γενικά η κατεύθυνση προς ένα υποβαθμισμένο σχολείο
4)Τα εργασιακά του κλάδου
5)Η φιλοσοφία επιτυχίας/αποτυχίας και η αναγωγή της στο χρυσό κανόνα
6)Η "αριστεία"
7)Ο όλο κι αυξανόμενος αριθμός μαθητών που εγκαταλείπουν το σχολείο.

Ενδεικτικά αυτά.


Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1397 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 03:09:37 μμ »
Συμφωνώ, πολύ ωραίες οι ιδέες σου! Μπορείς να προτείνεις κάποιον τρόπο να ενταχθούν στην επιστολή όλα αυτά τα data χωρίς να γίνει ακόμα πιο μακροσκελής?

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1398 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 03:12:29 μμ »
PASAS123, aghathi, johnd, gia 96, lillie, tenere 1982 καλές οι παρεμβάσεις σας και οι παρατηρήσεις σας. Όταν έχω χρόνο αργά το απόγευμα θα βοηθήσω όπου υποδεικνύετε. aghathi και tenere 1982 αν μπορείτε προτείνετε και συγκεκριμένες παραγράφους ή αλλαγές.
Όποιος βέβαια έχει το χρόνο μπορεί να προχωρήσει την επιστολή και φυσικά να ανοίξει νέο θέμα όπως προτείνεται από τον MARKOS και chris75. Ας γίνει αμέσως μετά αφού πρώτα η επιστολή γραφεί ως 6η έκδοση. Το προτείνω σαν λογική συνέχεια αυτού εδώ του θέματος αλλά και ως κατάλληλη στιγμή να δημοσιευτεί η νέα έκδοση και στο νέο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tenere1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1399 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 03:54:06 μμ »
Συνάδελφοι θα μου επιτρέψετε:

Πιστεύω ότι οι ενδεικτικοί άξονες που έγραψα πρωτίστως δεν χωρούν στην παρούσα επιστολή.
Θεωρώ την επιστολή (χωρίς να αμφισβητώ τις προθέσεις) ως μία κίνηση πολύ περιορισμένης στόχευσης.
Ούτως ή άλλως, οι κουβέντες αυτές θεωρώ ότι πρέπει να γίνονται σε επίπεδο σχολείου, συλλόγων και συλλογικοτήτων κι όχι μέσω φόρουμ κι επιστολών.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159800
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.