0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γραπτός διαγωνισμός για όλους χωρίς εξαίρεση και ο καθένας ό,τι πιάσει. Και μετά ας προστεθούν στους επιτυχόντες τα όποια μόρια (που είναι υπό συζήτηση τι και πόσο θα μετράει). Έτσι θα υπάρξει περισσότερη αξιοκρατία.. εκτός κι αν κάποιοι θα αρχίσουν νέες κλάψες.
Εγώ θα προτείνω να έχουμε 2 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.Ένας γραπτός και ένας με μοριοδότηση.50-50 με δικαίωμα να είσαι και στους 2.Στον διαγωνισμό με μοριοδότηση θα μετράνε όλα τα αντικειμενικά κριτήρια (βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακό, η/υ, γλώσσες) τα κοινωνικά και σε μεγάλο βαθμό η προϋπηρεσία.Στον γραπτό θα προστίθενται όλα τα παραπάνω εφόσον πιάσεις την βάση στο γραπτό σου. Μόνο που η προϋπηρεσία θα πρέπει να μετράει ελάχιστα.Έτσι όλοι θα είναι ικανοποιημένοι.
Σε τι διαφέρει απο το 60-40 που κρίθηκε αντισυνταγματικό?
H συζήτηση είναι για να περνάει η ώρα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με συμβούλους του υπουργού( Δεν έχουν αλλάξει ) μέσω fb και θα σας απαντήσουν τι σημαίνουν όλα αυτά . Αυτό που λένε είναι οτι δεν θα γίνει γραπτός διαγωνισμός ασεπ αλλά υπαγωγή του συστήματος πλήρως στον ασεπ. Αυτό έχουν μπερδέψει εσκεμμένα οι δημοσιογραφίσκοι και μιλάνε για γραπτό από φέτος. Επίσης μιλάνε για υποβάθμιση του ασεπ 2008.
Αφου ήσουν επιτυχων γτ δν δουλεψες?Τι εννοεις σε προσπερασαν οι "παρανομες" προϋπηρεσίες?
Τελικά, όλα κρίνονται απο την εποχή, τις συνθήκες κλπ και γράφουν ιστορία.θελω να πω πως μου φαίνεται πως το συστημα Αρσένη 60-40 ηταν μια κάποια σωστή κατα βάση επιλογή συστήματος, Και αφού λένε οι "σοφοί" πως τωρα θα συζητήσουν το Ανατολικο ζήτημα του τρόπου επιλογης, είναι ωρα να δρασουν οι συλλογοι αναπληρωτών με υπομνήματα-επιστολες με τις προτασεις τους, εκτος κι αν αυτοι ακομα επεσαν σε χειμερία νάρκη.Θα συμφωνήσω πως ο γραπτος διαγωνισμος είναι μια δίκαιη λύση. Τα μεταπτυχιακά δεν έχουν θέση στην επιλογή μια και δεν ειχαν όλοι την οικονομική ή αλλη δυνατοτητα. Γιατί αλλίμονο αν κάνεις μτπ για να διοριστεις...[/quoteΣυνάδελφε, θα διαφωνήσω μαζί σου! Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά ασφαλώς και πρέπει να έχουν θέση στην επιλογή των εκπαιδευτικών (διορισμοί, προσλήψεις)! Και δεν έχει να κάνει με τα οικονομικά του καθενός, αλλά με την επιστημονική του κατάρτιση και την εξειδίκευσή του! Και τέτοιοι άνθρωποι, καταρτισμένοι και παιδευμένοι, είναι απαραίτητοι στα ελληνικά σχολεία! Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, λοιπόν!Αν συνδέσουμε το κάθε κριτήριο ή προσόν με την οικονομική δυνατότητα του καθενός, μπορώ να σου αντιτάξω πως οι τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί έχουν τα χρήματα να συντηρήσουν τα 3 τους παιδιά, γι' αυτό και τα έκαναν, ενώ όσοι δεν έχουν τέτοια οικονομική ευχέρεια μένουν στο 1 παιδί ή δεν μπαίνουν καν στην ιδέα του να κάνουν οικογένεια! Ξέρεις πόσους εκπαιδευτικούς γνωρίζω που έκαναν μεταπτυχιακό και δούλευαν ταυτόχρονα σκληρά σε άλλες άσχετες με την εκπαίδευση δουλειές, για να μπορέσουν μια μέρα να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τίτλο τους!
;Aμα έβαζες ναι σε όλα (και τώρα ναι σε όλα και μειωμένου )και ωρομίσθιος με 11 ώρες μπορούσες να αρχισεις να μαζεύεις προϋπηρεσία χωρίς πδσ και μπαλκονόπρτες...υπήρχε και κόσμος που χλεύαζε το αναπληρωτηλίκι διότι έβγαζε μάυρα από ιδιαίτερα πάνω από χιλιάρικο και δίπλα στο σπίτι του...όταν επλήγσαν τα ιδιαίτερα λόγω κρισης θυμήθηκαν τις αιτήσεις των αναπληρωτών και φυσικά οι βαθμάρες τους στον ασεπ για τις οποίες κομπάζουν και καλά κάνουν δεν αξιοποίηθηκαν εγκαίρως και καταλλήλως για να ανέλθουν στους πίνακες γι αυτό και θέλουν τωρα πλαφόν και χαμηλούς συντελεστές ισοπεδώνοντας τους πάντες και τα πάντα (βάζουν στον ίδιο σάκο ιδιωτικους και πδς με προϋπηρεσίες αποκτημένες μετά από ασεπ και σε ειδικότητες που δεν είχαν παράδρομους και μπαλκονόπορτες) για να είμαστε δίκαιοι
Αναφέρεστε σε μένα προσωπικά, ή σαν σε εκπρόσωπο κάποιας ομάδας; Για να καταλάβω..Ο καθένας έκανε και κάνει ό,τι νομίζει και μπορεί. Εγώ προσωπικά το τι έκανα ή δεν έκανα, το ξέρω μόνο ο ίδιος και όσοι με ξέρουν προσωπικά. Το ότι υποστηρίζω κάποιες απόψεις και κατακρίνω ό,τι θεωρώ αρνητικό, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εμπλέκομαι άμεσα.Άλλοι κυνηγούσαν μόρια, άλλοι έφτιαχναν την πραγματική ζωή τους όμως, χωρίς να εγκλωβίζονται σε πιθανές μελλοντικές ρουσφετολογικές υπουργικές αποφάσεις.Γραπτός διαγωνισμός για όλους χωρίς εξαίρεση και ο καθένας ό,τι πιάσει. Και μετά ας προστεθούν στους επιτυχόντες τα όποια μόρια (που είναι υπό συζήτηση τι και πόσο θα μετράει). Έτσι θα υπάρξει περισσότερη αξιοκρατία.. εκτός κι αν κάποιοι θα αρχίσουν νέες κλάψες.