0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια χαρά τα καταφέρανε με το σκαρφάλωμα στα κάγκελα!!! Τους χαλούσε η τροπολογία Φίλη..... και ας λέγαμε ότι στην ουσία είναι εφαρμογή του 3848 που δίνει απλόχερα τη βάση........... τώρα όποιος αντέξει............ Τελικά όλοι θα παρακαλάνε για γραπτό ΑΣΕΠ........... αν ισχύσουν όσα ακούγονται ούτε οι μισές θέσεις για όσους στηρίζονται μόνο στην προϋπηρεσία. Οψόμεθα!!!!! Για φαντάσου μέχρι τώρα είχανε αλλεργία στη λέξη πλαφόν!!!!!!! ΥΓ. Αν δε κάνω λάθος όταν λένε ποσοστό για νέους, τουλάχιστον στους άλλους διαγωνισμούς αυτό ισχύει, εννοείται ποσοστό θέσεων για τις οποίες δε θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία. Δε σημαίνει ότι κάποιος που διαθέτει εμπειρία δεν έχει τη δυνατότητα να διαγωνιστεί για αυτές τις θέσεις. Απλά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να συμπληρώνει υψηλότερο σκορ στα λοιπά κριτήρια πχ ακαδημαϊκά....... ή όποια θα οριστούν. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.............
ο μεταβατικό σύστημα παρίσταται θεμιτό από συνταγματική άποψη ενόσω παραμένουν σε ισχύ οι εξαιρετικές ρυθμίσεις, δημοσιονομικού προσανατολισμού. Συνεπώς εάν οι μνησθείσες εξαιρετικές ρυθμίσεις, που εμποδίζουν την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών, εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την 31-12-2016 και σε κάθε περίπτωση, εφόσον εκδηλωθεί νομοθετική πρωτοβουλία για εκ νέου αντιμετώπιση του ζητήματος, η σχετική ρύθμιση θα πρέπει να έχει πάγιο χαρακτήρα, αποκλειομένης της τροποποίησης της φυσιογνωμίας του υφιστάμενου μεταβατικού καθεστώτος με την αλλοίωση των αξιολογικών κριτηρίων, που αυτό προβλέπει για το σχολικό έτος 2016-2017.Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/exodiko-poy-epidothike-enantia-sto-shedio-proslipseon-anapliroton#ixzz4VovyROWA
Ριζικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου (εκτός από τη δομή) προβλέπει η πρόταση της επιτροπής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).Ως γνωστόν στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, συγκροτηθεί εξαμελής επιτροπή προκειμένου, να καταθέσει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της
βάζεις για τους άλλους πλαφόν στην προϋπηρεσία αλλα τα παιδάκια σου bonus....τα εμά εμά και τα εσά εμά...κατω τα χέρια από τους κόπους μας!!!
Σου ξαναλέω εκτιθεσαι! Είμαι γυμναστής και 500 χλμ να πάω μακριά μπορώ να βρω δουλειά!Όπως και το έχω κάνει! Μη γράφεις λοιπόν ότι θες. Έχω κολοσσιαία προϋπηρεσία μετά από 2 ΑΣΕΠ μαζί με τριτεκνος και μεταπτυχιακό σε παράλληλο τομέα. Μην λοιπόν γελιεσαι ότι με κοφτει το σύστημα! Αλλά αυτό που είναι τώρα πρέπει και επιβάλλεται να αλλάξει! Τι δεν καταλαβαίνεις?
Και για τα παιδάκια υπάρχει πλαφόν τα τέσσερα. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει...Και στον βαθμό ΑΣΕΠ δεν θα έπρεπε να υπάρχει πλαφόν. Να μπορούσε να πάρει κάποιος όλους τους βαθμούς που έχει γράψει από το 1998. Επίσης και στα διδακτορικά θα έπρεπε να μην υπάρχει πλαφόν. Να μπορούσε κάποιος με 10 διδακτορικά να βελτιώσει τη θέση του βρε αδελφέ...Θα μου πεις πως όλα σου αναφέρω δεν είναι ιερά. Η προυπηρεσία είναι, και αυτό είναι ΔΟΓΜΑ!. Και όποιος δεν το πιστεύει αυτό είναι άπιστος. ΤΕΛΕΙΑ!
Άμεση εφαρμογή του 3848! Να δώσει στους νέους 45 μόρια 10 μονάδες απόκλιση από το 55 όπως έδωσε την βάση σε όσους δεν έγραψαν! Αυτό φέρνει την κατάσταση σε ίσα βάρκα ίσα νερά!
Άρα θα ακολουθήσουμε αυτά που μας λένε οι νόμοι και θα εξαντλήσουμε, στο πλαίσιο αυτό, την όποια δυνατότητα έχουμε για να ενισχύσουμε όλους εκείνους τους αναπληρωτές που τόσο καιρό στηρίζουν την εκπαίδευση και οι οποίοι θα πρέπει οπωσδήποτε να δουν τον εαυτό τους μέσα σ΄ αυτούς τους διορισμούς.Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/01/ipe-sinentefxi-ipourgos-gia-axiologisi-monimous-diorismous-anaplirotes-neo-likio/
Ρε Portokali πάλι την μισή Αλήθεια Γράφεις. Ότι σε συμφέρει μάλλον .... Για Διάβασε λίγο καλύτερα τι γράφει το άρθρο ...."Το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών θα αποφασιστεί μετά από ευρύ διάλογο με τις ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών. Θα πρέπει, ωστόσο, να συνδυάζει δύο πράγματα: Αφενός θα πρέπει να ακολουθεί δογματικά την υπάρχουσα νομοθεσία και νομολογία. Το λέω αυτό διότι δεν έχει κανένα νόημα να προχωρήσουμε σε ρυθμίσεις και μετά να αρχίσουν ενστάσεις και να τινάξουν το σύστημα στον αέρα. Άρα θα ακολουθήσουμε αυτά που μας λένε οι νόμοι και θα εξαντλήσουμε, στο πλαίσιο αυτό, την όποια δυνατότητα έχουμε για να ενισχύσουμε όλους εκείνους τους αναπληρωτές που τόσο καιρό στηρίζουν την εκπαίδευση και οι οποίοι θα πρέπει οπωσδήποτε να δουν τον εαυτό τους μέσα σ΄ αυτούς τους διορισμούς. "
Το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών θα αποφασιστεί μετά από ευρύ διάλογο με τις ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών.
Portokali, με ταυτίζεις με κάποιον άλλον, μάλλον ...αφού σου αρέσει τι να κάνω έτσι είναι αν έτσι νομίζεις ....στο θέμα μας: η πρόθεση του μας ενδιαφέρει... εσύ δεν διαβάζεις καλά το χωρίο...και επίσης δεν ξέρεις ποιους νόμους και σε ποια νομολογία αναφέρεται...βασικά πάει ο 3848.... διάβασε καλύτεραΤο νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών
Σαν τις μεταμφιέσεις του Ροζ Πάνθηρα, ενα πράγμα ....Νομολογία = 527/2015 και Ισχύουσα Νομοθεσία = 3848/2010.Ωχ Παναϊα μ.