*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 443787 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1302 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:36:00 μμ »
Έκδοση 3η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν το 2010. Στην συνέχεια εφαρμόστηκαν αναρίθμητα μέτρα με τα πιο σημαντικά να είναι το κλείσιμο και τη συγχώνευση σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αύξηση του ωραρίου και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα συνολικά, απέφεραν μείωση του διδακτικού προσωπικού στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια κατά 30.000.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, επτά χρόνια μετά και παρά τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να καλύψουν την μείωση του προσωπικού, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κάθε χρόνο είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν τα κενά και στην μεγάλη πλειοψηφία καλύπτουν κενά από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις ελλείψεις δεν καλύπτονται καν.  Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 
Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

ονόματα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:29:10 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1303 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:40:10 μμ »
Μπράβο sikat για την ιδέα και ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιέρωσες για να γράψεις το κείμενο εκ μέρους όλων.
 Με μία πολύ γρήγορη ανάγνωση γιατί αυτή τη στιγμή δεν έχω πολύ χρόνο θα έλεγα να διορθωθεί στο 2ο τμήμα "Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί δασκάλων και εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση έγιναν το 2010." και να γίνει "οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010".

Θα το ξαναδω μόλις μπορέσω, αλλά γενκά μου φαίνεται πολύ καλό
ευχαριστώ lillie! Ήδη το διόρθωσα.

Προσπαθώ να βρω τρόπο να βάλω και αυτό με την άμεση γνωστοποίηση των κενών. Προτείνετε ολόκληρη την φράση.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1304 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:46:19 μμ »
2o τμήμα
Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με πλάγιους τρόπους, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)
Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να κενά, τα οποία στη μεγάλη τους πλειοψηφία υπάρχουν από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. 




Το έγραψα λιγάκι διαφορετικά, δεν ξέρω αν συμφωνείτε. Έβγαλα την αύξηση του ωραρίου μας, όχι γιατί δεν ισχύει αλλά γιατί από προσωπική πείρα και συζητήσεις βλέπω ότι η κοινωνία σε γενικές γραμμές θεωρεί ότι ήταν ένα καλό μέτρο και ότι εργαζόμαστε πολύ λίγες ώρες για τους μισθούς που παίρνουμε. Για τη γνωστοποίηση των κενών δε σκέφτηκα ακόμα

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1305 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:50:35 μμ »
όλα δεκτά προς συζήτηση. Εγώ τα βρίσκω θετικά αυτά που προτείνεις. Αν συμφωνείται αλλάξετε τα ποστάροντας παρακάτω ξανά την επιστολή διορθωμένη. Όλοι είμαστε συντάκτες!  Θα αποχωρήσω για σήμερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:29:10 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1306 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 12:01:10 πμ »
Μπράβο sikat τουλάχιστον να καταλάβουν ότι πλέον γνωρίζουμε ότι το παραμύθι των 20000 διορισμών δεν περνάει άλλο!!!

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1307 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 12:01:26 πμ »
ναι και εμένα αυτό το δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί δε μου έστεκε καλά, άλλο δάσκαλος και άλλο εκπαιδευτικός?  :D

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1308 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 12:43:18 πμ »

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου. 


θα μπορούσε να τροποποιηθεί ως εξής 
Παράθεση
σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1309 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 09:43:56 πμ »
Δύσκολα ένα συλλογικό όργανο θα μείνει εκτός της συζήτησης για το σύστημα διορισμού.
Από τη συζήτηση για το σύστημα διορισμού, ας μη μείνει εκτός (αν και δεν ξέρω με τις θέσεις που έχει πόσους μπορεί να εκπροσωπεί πλέον). Δεν καταλαβαίνω όμως τι δουλειά έχει η ΠΕΑΔ να παρευρεθεί στη συνάντηση του νέου συλλογικού οργάνου που προτιθέμεθα να δημιουργήσουμε με τους ιθύνοντες του Υπουργείου! Θα είναι μία συνάντηση διμερής και αναγνωριστική! Θα εκθέσουμε τις θέσεις, τις απόψεις μας ως νεοσύστατος σύλλογος, θα ζητήσουμε άμεσα διορισμούς (κατά το ύφος της επιστολής που συντάσσεται) και θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε τις προθέσεις του Υπουργείου. Πού "κολλάει" η ΠΕΑΔ σ΄αυτή την κίνηση;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1310 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 10:17:43 πμ »
Από τη συζήτηση για το σύστημα διορισμού, ας μη μείνει εκτός (αν και δεν ξέρω με τις θέσεις που έχει πόσους μπορεί να εκπροσωπεί πλέον). Δεν καταλαβαίνω όμως τι δουλειά έχει η ΠΕΑΔ να παρευρεθεί στη συνάντηση του νέου συλλογικού οργάνου που προτιθέμεθα να δημιουργήσουμε με τους ιθύνοντες του Υπουργείου! Θα είναι μία συνάντηση διμερής και αναγνωριστική! Θα εκθέσουμε τις θέσεις, τις απόψεις μας ως νεοσύστατος σύλλογος, θα ζητήσουμε άμεσα διορισμούς (κατά το ύφος της επιστολής που συντάσσεται) και θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε τις προθέσεις του Υπουργείου. Πού "κολλάει" η ΠΕΑΔ σ΄αυτή την κίνηση;

Για το δικό μας νέο συλλογικό όργανο μιλάω...

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1311 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 11:10:21 πμ »
Πολύ ωραία επιστολή sikat. Αναδεικνύει εμπεριστατωμένα και περιεκτικά τα προβλήματα, αλλά και τον εμπαιγμό εκ' μέρους του υπουργείου. Προσυπογράφω.

ΥΓ. Θα πρότεινα οι φιλόλογοι να διορθώσουν κάποια ψιλά λαθάκια και να μην αλλάξουν το ύφος της επιστολής, που πηγάζει από την επιστημονική, αποδεικτική και κρυστάλλινη σκέψη ενός φυσικού...  8)
 

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1312 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 11:29:35 πμ »
Αρκετά καλή η επιστολή σου, sikat.
Κάποια ψιλολαθάκια υπάρχουν, αλλά το περιεχόμενο, το ύφος και το όλο "πνεύμα" είναι στη σωστή κατεύθυνση!
Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι στον επίλογο θα πρέπει κατ' εμέ να γίνεται αναφορά στη συγκρότηση/δημιουργία ενός νέου συλλογικού μας οργάνου, που θα παρακολουθεί τις εξελίξεις, θα επέμβει άμεσα και θα καλέσει τους αναπληρωτές/ωρομίσθιους σε κινητοποιήσεις, αν τα προαναφερθέντα στην επιστολή δεν τύχουν ευήκοων ώτων! Έτσι, να δείξουμε το δυναμισμό μας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1313 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 11:35:27 πμ »
Το συλλογικό όργανο δε θα συγκροτηθεί με το να το λέμε κάθε μέρα. Ας το συγκροτήσουμε πρώτα με το καλό και μετά το γράφουμε και στις επιστολές. Το αντίθετο δε νομίζω ότι έχει νόημα...

Αποσυνδεδεμένος googlebro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1314 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 11:41:18 πμ »

...

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

....

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

...

10.000 ή 20.000  ??? θα αναρρωτιέται κάποιος που δεν γνωρίζει. Καλύτερα να αναφερθούμε στο ποιος έταξε τι (χωρίς να πλατιάσουμε απλά με γεγονότα/δηλώσεις)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1315 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 11:43:25 πμ »
Το συλλογικό όργανο δε θα συγκροτηθεί με το να το λέμε κάθε μέρα. Ας το συγκροτήσουμε πρώτα με το καλό και μετά το γράφουμε και στις επιστολές. Το αντίθετο δε νομίζω ότι έχει νόημα...
Μήπως, λοιπόν, πρώτα να το συγκροτήσουμε και μετά να στείλουμε την επιστολή μας; Μήπως έχει μεγαλύτερη βαρύτητα η αναγραφή ενός συλλογικού οργάνου στην επιστολή μας, παρά η παράθεση ονομάτων; Τι λέτε;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 496

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.