0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλά δε βλέπετε ότι αυτά που λέει ο υπουργός είναι αντιφατικά;;; Πώς από τη μία θα δώσει ευκαιρία στους νέους (που δεν έχουν προϋπηρεσία οι περισσότεροι), αλλά από την άλλη θα λάβει υπόψη και τους αναπληρωτές με προϋπηρεσία που έχουν κάνει μάλιστα και "προσωπικές θυσίες" όπως λέει. Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθεί να κατευνάσει και τις 2 πλευρές με πλούσια λόγια, τα οποία στην πράξη είναι ανεφάρμοστα. Οι εκπαιδευτικοί που χρειάζονται πραγματικά στην εκπαίδευση δεν είναι τόσοι πολλοί. Ο υπουργός το ξέρει και "παίζει" με τις ελπίδες όλων (και αυτών που δουλεύουν ήδη αναπληρωτές και αυτών που περιμένουν απέξω για να μπουν στο παιχνίδι). Πολιτικά παιχνίδια είναι αυτά ξεκάθαρα!Το troktiko και ο CHRISTOSCHRI έχουν δίκιο. Από εδώ και πέρα μόνο ΑΣΕΠ (όχι γραπτό απαραίτητα). Όσον αφορά αυτούς που απέκτησαν προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι μόρια θα τους μετρήσουν... Αν και πολύ φοβάμαι ότι θα τους τα μετρήσουν κανονικά, όπως και στους άλλους που έδωσαν ΑΣΕΠ.
Γι' αυτό λέω να μπει πλαφόν στην προυπηρεσία, έτσι ώστε να υπάρξει ένας βαθμός αξιοκρατίας. Οι περισσότερες προυπηρεσίες αποκτήθηκαν με "ύποπτους" και "περίεργους" τρόπους, οπότε ας μπει ένα "ταβάνι" σε πρώτη φάση και τα κοινωνικά κριτήρια να περικοπούν, γιατί δεν υπάρχουν μόνο οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι, υπάρχουν και οι οικογένειες με 1 ή 2 παιδιά και ασφαλώς υπάρχουν και οι νέοι που θέλουν κι αυτοί να κάνουν οικογένεια κάποια στιγμή!
Αλλά και αυτή η πρόταση θα μπορούσε να έχει άλλα στραβά και αδικίες, όντας πρόχειρη και βιαστική σκέψη.
Αδικούνται αυτοί που έχουν παραπάνω από ένα προσόν. Ένας συνάδελφος δηλαδή που έχει μέτρια επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μέτρια προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό στη γενική αγωγή σε ποιον πίνακα θα ανήκει δηλαδή; Και πώς θα του εξηγήσει κάποιος γιατί δεν προσλαμβάνεται αυτός, ενώ προσλαμβάνεται κάποιος χωρίς κανένα προσόν εκτός από το πτυχίο λόγω ποσόστωσης; Νομίζω ότι καλύτερα θα είναι να μετράνε τα κριτήρια αθροιστικά, αν και η συζήτηση για το πώς θα μοριοδοτείται το καθένα είναι τεράστια.
Θα γίνει αυτό που λέει η gia96. Είναι θέμα χρόνου. Όταν θα βγει η απόφαση από το ΣτΕ, τότε θα αναγκαστούν να αλλάξουν τον τρόπο κατάταξης. Το ΣτΕ δεν πρόκειται να καθορίσει τον τρόπο και τα κριτήρια. Θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε με τους διευθυντές. Δηλαδή: εφόσον το σύστημα είναι αντισυνταγματικό, επιβάλλεται νέο σύστημα που να δίνει ευκαιρίες σε όλους, ώστε να είναι όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο. Και δεδομένου ότι αυτή η κυβέρνηση δε θα κάνει γραπτό ΑΣΕΠ, τότε θα πάμε σε κατάταξη με κριτήρια. Όντως κάποιοι θα αδικηθούν. Είναι λυπηρό. Είναι όμως και αναμενόμενο, όταν έχεις τόσους πτυχιούχους.Έχετε δίκιο για τα κοινωνικά κριτήρια και τους πολύτεκνους. Επιτέλους, πάνω στο υπουργείο πρέπει να μάθουν ότι αν κάποιος έχει 3, 4 ή 10 παιδιά, αυτό δεν είναι κριτήριο που αποδεικνύει ότι μπορείς να σταθείς μέσα στην τάξη και ότι είσαι επαρκής στο γνωστικό αντικείμενο!
άμα δεν γίνει ασεπ οι πίνακες δεν αλλάζουν Έπειτα το ΣτΕ θα πει σε ποια σημεία του είναι αντισυνταγματικό : π.χ η πρόταξη όσων δεν έχουν ασεπ ΄,όχι όμως και η χωρις πλαφόν προϋπηρεσία ή τα διπλά δυσπρόσιτα, αφού έτσι κι αλλιώς δεν ερωτήθηκε γι' αυτό το δικαστήριο Θα υπάρξουν εξώδικα ασφαλιστικά μέτρα για την ριζική μεταβολή των πινάκων
Το βιολί σου, εσύ!Οι πίνακες επιβάλλεται να αλλάξουν, γιατί δεν είναι ούτε δίκαιο, ούτε λογικό, ούτε ηθικό να προσλαμβάνονται έστω και σαν αναπληρωτές οι ίδιοι και οι ίδιοι κάθε χρονιά, τη στιγμή που και νέα παιδιά αποφοιτούν από τις καθηγητικές σχολές και τις παιδαγωγικές ακαδημίες, αλλά και οι παλαιοί συνάδελφοι συγκεντρώνουν τίτλους, πτυχία και διπλώματα χωρίς αντίκρυσμα στην ουσία!Κι όσο για το πλαφόν, αν δεν μπει, καμία αξιοκρατία δεν πρόκειται να επέλθει πλήρως!
εσύ το βιολί σου! Εδώ έγινε προσφυγή για τους μη έχοντες ασεπ κι εσύ θες να αλλάξουν οι πίνακες για να μην δουλεύουν οι ίδιοι και οι ίδιοι..κουτοπονηριές...πάμε να αλλάξουμε τους πίνακες αναπληρωτών γίνει δεν γίνει ασεπ όλα δικά σου τα θες μου φαίνεται και τι θες; χωρίς να γίνει ασεπ άμα αλλάξουν μαζί με το πλαφόν θα χαθεί και η γραπτή επίδοση... εμ πως; και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται...χωρις γραπτό ο νέος πως θα μπει;